Kazub 4 583 Opublikowano 21 grudnia 2010 Opublikowano 21 grudnia 2010 Nie wiem czy nie musisz jeszcze zabić magic pota (dać mu elixir jak poprosi a kiedy się podjara to go ukatrupić).Albo wrócić do waystone i coś tam jeszcze nacisnąć. Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 21 grudnia 2010 Opublikowano 21 grudnia 2010 w sumie jednego nei zabilem na abyssal.. moze to i to bedzie = ) ale mapka z przedmiotami niezle przesadzona.. ja mialem tylko chyba dueling mask i morning star (syfy) a reszta to knot of rust i 1 gil xD Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 21 grudnia 2010 Opublikowano 21 grudnia 2010 Sprawdź czy te skrzynki się nie respownują i nie zakładaj diamond bracelet jak otwierasz te specjalne.Jest tam gdzieś ultima weapone i dobry robe. Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 caly problem polegal na tym, ze............ nie przyjelem hunta wczesniej od montblanca i dlatego nei mgolem tam zjechac winda xD seer rozpykany. na celowniku behemoth king. Cytuj
shizonek 2 Opublikowano 9 marca 2011 Opublikowano 9 marca 2011 Odpaliłam wczoraj po raz pierwszy FF12 i aż mnie zatkało, gdy usłyszałam końcowy kawałek z intra. Przecież to żywcem zerżnięte Ending Theme z ósemki! 2 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 16 lipca 2011 Opublikowano 16 lipca 2011 (edytowane) Jako, że nikt pewnie już nie zagląda do działu "PS2" -> "Hardware, software, scena", pozwolę sobie wkleić link do tematu z naszym tłumaczeniem tej zacnej gry. http://www.psxextreme.info/topic/96449-final-fantasy-12-polska-wersja-jezykowa/#entry2434064 Dodaliśmy Game+, jeśli ktoś by czuł opory przed graniem od nowa. Edytowane 16 lipca 2011 przez Berion Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 Jestem pod ogromnym wrażeniem o_o. Niesamowita robota. Teraz tylko ZJS i trzeba będzie kupić nowe PS2;] Cytuj
Berion 207 Opublikowano 19 lipca 2011 Opublikowano 19 lipca 2011 Dzięki. Zodiak dopiero za kilka tygodni. Trzeba przetłumaczyć brakujące kwestie i porządnie przetestować. Już teraz mogę powiedzieć, że nie będzie cheatów (a więc i "Gra+") i nie będzie ono idealne (niektóre opisy będą na siebie nachodzić, tylko jedna używana czcionka itd.). Niestety to jest już ponad nasze możliwości - bez kodu źródłowego nie da się tego zrobić tak jak w wersjach PAL i NTSC/U. Jeśli ktoś ma awersję do języka ojczystego, a japoński zna tak dobrze jak ja staro-cerkiewno-słowiański i chciałby zbadać IZJS to jest dostępna na naszej stronie "łatka zangielszczająca" (potrzebne dwa obrazy: IZJS i któraś normalna wersja). Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 19 lipca 2011 Opublikowano 19 lipca 2011 Ja mam awersję do polskiego dubbingu, napisy jak najbardziej mogą być;]. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 9 sierpnia 2011 Opublikowano 9 sierpnia 2011 Ktoś obeznany może mi powiedzieć jak to było z tą fabułą tej gry i czy została ona zmieniona/niedokończona/whatever i jeśli tak to dlaczego? Pamiętam, że ktoś gdzieś(na kontowni chyba) wspominał o czymś takim i że chciałby zobaczyć dokończoną/niezmienioną/whatver wersje, więc proszę o wyjaśnienie lub link do wyjaśnienia Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 10 sierpnia 2011 Opublikowano 10 sierpnia 2011 Czuję się poniekąd wywołany do tablicy, więc odpowiem. ; ) Tak naprawdę nie wiadomo jak mogłaby wyglądać fabuła 'prawdziwej dwunastki'. Wszystko z czym mamy do czynienia to spekulacje na podstawie takich czy innych przesłanek. Ja np. spekulowałem swego czasu, że w grze miał zostać ukazany konflikt między Archadią i Rozzarią i robiłem to na podstawie wczesnych wypowiedzi Matsuno, który jasno dawał do zrozumienia, iż akcja dziać się ma w trakcie wojny. Natomiast według tego co mówił Watanabe (scenarzysta który kończył to co zaczął Matsuno) w Ultimanii, gra w założeniach miała ukazywać historię (historię w sensie historię, nie fabułę) z punktu widzenia zwykłego człowieka i nic się do końca w tej kwestii nie zmieniło. Od czasu do czasu ktoś rzuci w internecie jeszcze skan z wczesnym projektem Bascha, twierdząc, iż miał on być głównym bohaterem, ale to bzdura. Na pewno to wiadomo jedynie, że ze względu na terminy usunięto dużą ilość cut-scen (m.in. z Penelo). Aha, Akihiko Yoshida podawał kiedyś ciekawostkę -- o której wspominałem chyba nawet na tym forum -- że w tych najpierwotniejszych planach FFXII rozgrywało się w jakimś surowym górskim regionie, a głównym bohaterem miał być ktoś przystosowany do tych warunków. Ale to już było raczej wieki temu. 1 Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 11 września 2011 Opublikowano 11 września 2011 To może napiszę coś o Zodiacu, jako że stuknęło mi w nim 60h. Czym jest IZJS każdy wie więc daruję sobie wstęp. Lecimy z konkretami: 1 - nowe Licence Boardy. W założeniach był to rewelacyjny pomysł - podział na joby, mający poróżnić postacie, które w zwykłej XII operowały na tym samym LB. Wyszło to imo - tak sobie. Nowe LB są stanowczo za małe. Ekwipowanie Golden Armlet mija się z celem, bo obecnie jestem na Phon Coast i mam praktycznie kompletne LB dla każdej postaci (co prawda wykonywałem wiele huntów, questów itd, ale nie zmienia to faktu że jest jak jest). Pod drugie - LB są niedopracowane i obfitują w absurdy. Np po co Red Mageowi i Knightowi umiejetnosć Steal, gdy ma ją Hunter? Po co na LB Uhlana (Dragoona) są licencje zwiększające potencjał magiczny skoro nie używa on magii? Bezsens. Ponadto uczucie biedy i małych możliwości potęguje fakt, że połowa tych malutkich LB jest zapchana tymi samymi armorami i akcesoriami. Jednak największym rodzynem są niedostępne z początku partie LB - dostęp mamy do nich po zdobyciu Esperów, które robią za "pomost" do danej części LB. Sęk w tym, że jak się jakaś postać nauczy danego Espera to znika on z boardów reszty odcinając dostęp do umiejętności na zawsze. Trzeba wybierać, którą postacią najbardziej opłaca nam się dostać do danej odizolowanej części LB. Podobny motyw jest z Quickenings - na każdym LB są 4 pola, a postać moze się nauczyć 3 - czasami trzeba więc z czegoś zrezygnować. Głupi zabieg imo. Prawdę mówiąc to oryginalny LB znacznie bardziej mi pasował - dawał swobodę. 2 - poziom trudności Gra jest trudniejsza od XII z uwagi na ograniczone możliwości bojowe postaci (lewe LB). A jak ktoś da dupy tak jak ja i nie zrobi sobie White Mage'a to czeka go czasami czysty masochizm;]. 3 - eksploracja Tu jest zacnie - wszystkie zmiany dotyczące eksploracji są strzałem w 10. Skrzynki się respawnują po wyjściu i powrocie do pokoju, jednorazowe skrzynki zawsze zawierają rare item (nie można nic schrzanić), zawartosć skrzynek jest również zmieniona i np. już na początku gry możemy zdobyć Diamond Armlet (który co prawda będzie bezużyteczny przez kolejne kilkadziesiąt h, ale zawsze;]). Z uwagi na prostrzy respawn NIE OPŁACA SIĘ kupować ekwipunku w sklepach bo wszystko można znaleźć w chestach. Dodatkowo dodali przyspieszenie czasu pod L1 więc bieganie po lokacjach nie jest tak nużące. 4 - walka Guesty i Espery mogą być kontrolowane przez gracza, mozemy im nawet zmieniać gambity. Quickenings nie zużywają już MP - maja swój oddzielny pasek, który wykorzystują też summony i który też odnawia się przy SP (a szkoda). W sumie tyle nowości. 5 - ekwipunek Dodano po nowej wariacji każdej ostatecznej broni (z wyj. Tournesol'a i Zodiac Speara) i 3 całkowicie nowe gamebreaking elementy, które może założyć każdy bo nie wymagają licencji i które są w niewidzialnych skrzynkach (same też są niewidzialne;p) - Seitengrat (najsilniejszy łuk i przy okazji broń w grze - ponad 220 atk) - skrzynka i szanse na zdobycie 1/10000 (bez kitu - 1% na skrzynkę i 1% na łuk z Diamond Armlet), Trango Tower - (miecz jednoręczny z ponad 150 atk i combo rate jak Masamune;p) - skrzynka - 1/5000 szans, Gendarme - (tarcza z 90 evade i mag. evade + absorb wszystkich elementali) - szansa 1/2500. Dodatkowo pozmieniali sposób zdobycie paru broni vide. Zodiac Spear. Póki co gra się fajnie i rewelacyjny obbiór gry psuje jedynie niedopracowanie LB. Cytuj
lysyolec 9 Opublikowano 28 czerwca 2012 Opublikowano 28 czerwca 2012 elo gra ktos w to jeszcze ? Cytuj
Adan 7 Opublikowano 22 kwietnia 2013 Opublikowano 22 kwietnia 2013 Loot się do czegoś przydaje czy mogę sprzedawać wszystko jak leci? Sry jak pytanie już było w temacie, ale nie chcę się naciąć an ewentualne spojlery, a jestem dopiero na 11h Cytuj
Gość Xehanort Opublikowano 5 maja 2013 Opublikowano 5 maja 2013 W bazaar goods pojawiaja sie rozne rzeczy do kupienia,czesto po nizszej cenie niz normalnie w sklepie.czasami komplety zbroi itd.Niektore najlepsze bronie w grze mozna zdobyc tylko poprzez bazaar goods.Mozesz sprzedawac wszystko jak leci gdyz gra zapamietuje jaki loot juz sprzedales wiec nie musisz kompletowac wszystkich skladnikow np. do masamune i sprzedac je jednoczesnie. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Arnie Roth, dyrygent udzielający się na koncertach związanych z Final Fantasy, wypalił podczas jednego z nich, że powstaje "remake FFXII". Zapewne chodziło mu o remaster, ale w każdym razie coś się święci. Oficjalna zapowiedź gry, miejmy nadzieję, nastąpi niebawem, bo na początku przyszłego roku mija dziesięć lat od jej wydania. Osobiście liczę, że będzie to wersja International Zodiac Job System. A jeszcze bardziej liczę na to, że dodadzą coś nowego. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Podobno Sakimoto potwierdził to. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 (edytowane) jakby to był remastero-remake, który przybliżyłby wizję fabularną do oryginalnych założeń nie no, musze skonczyc z moimi fantazjami, i tak już dużo od kwadratowych dostałem xD Edytowane 2 sierpnia 2015 przez Dahaka Cytuj
Paliodor 1 769 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 A jeszcze bardziej liczę na to, że dodadzą coś nowego. Może resztę fabuły dorobią bo w wersji na PS2 starczyło jej dla 1/3 gry,potem to było wesołe mmo offline. No i mogliby wywalić Vaana i jego koleżankę, bo tak naprawdę bez nich ta gra nie ucierpiała by ani na moment. Pewnie skończy się na podbiciu rozdziałki i dodaniu paru efektów. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Ciekawe czy daliby radę wrzucić niedokończone cutsceny do takiego remastera. Wszystko chyba zależy od tego, na jakim etapie prac one były. Ogólnie się jednak nie napalam, bo w pierwotnej wizji raczej inny miał być bieg wydarzeń. Nie była to tylko kwestia wyrzucenia jakichś scenek. Uprzedzając zapowiedź remastera wrzucam listę zmian dokonanych w IZJS. The Zodiac Job System – There are now twelve License Boards, each one representing a job. Once a character chooses a job it cannot be changed. Isolated licenses can be accessed by unlocking Espers and Quickenings.Trial Mode – The party must fight through 100 stages, each one containing stronger monsters. Completing this mode unlocks New Game+: Weak Mode. Controllable Guests – Guest characters can now be controlled, their gambits can be edited, and can level up. Their equipment cannot be removed. Controllable Espers – Espers can be controlled once summoned, and their gambits can be edited. The player can use their ultimate attack at will. Speed Boost – Pressing the Playstation-Button-L1 speeds up the game, making getting around faster. The music and cutscenes still play at normal speed. Gambit Changes – There are 16 new gambits. All the gambits can be bought upon leaving Barheim Passage. Stat Growth Changes – Each character's stat growth has been altered slightly. Item Changes – New items have been added, and some of their effects have been slightly changed. Enemy Changes – Enemies have been changed slightly, plus new enemies have been added. A battle against all five Judge Magisters is also included. Magick Changes – Water and Watera are renamed to Aqua and Aquara. Many spells have been re-categorized; Bravery and Faith are now White Magick for example. Cure and all tier 1 Black Magick elemental spells have an area of effect (same as their higher tier counterpart) instead of targeting only a single unit. Not all magick can be bought, and some must be found in treasure chests. Equipment Changes – New weapons have been added, like the Excalipoor, while others have been slightly changed. Armor and accessories have also been slightly changed. Some weapons have different elemental alignments. Shop Listings – Some shops have had their inventory changed. Hunt Reward Changes - Rewards for defeating Marks have slightly changed. Mist Knack (Quickening) Changes – Mist knacks no longer take up MP. Instead, they have their own Mist gauge. MP Changes – Since Mist Knacks do not use MP now, obtaining Mist Knacks does not increase MP. Instead, characters simply get more MP as they level up. Max MP is determined by the character's job. New Game+ – Two New Game+ modes are available. Strong Mode, where all characters begin at level 90, and Weak Mode, where all characters begin at level 1 and never level up. Nothing carries over into these new save files. Treasure Respawns – Treasures pots now respawn by just moving one screen away. Treasure Item Changes - Some items inside coffers have been switched around, added, or removed. Break Damage Limit – There is no damage limit anymore. If a character does more than 9,999 damage, the game will show it. Against weak enemies, it is possible to achieve over 100,000 HP of damage with a single attack. This gives the strongest magick spells greater potency to rival melee attack with high hit combo. Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Marna fabuła, a raczej jej brak. Nijacy bohaterowie z jednym wyrozniajacym sie jakos Balthierem. Nie da sie tej gry naprawic, dostaniemy podbita rozdzialke i tyle. Cytuj
Paliodor 1 769 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 (edytowane) The Zodiac Job System – There are now twelve License Boards, each one representing a job. Once a character chooses a job it cannot be changed. Isolated licenses can be accessed by unlocking Espers and Quickenings.Trial Mode – The party must fight through 100 stages, each one containing stronger monsters. Completing this mode unlocks New Game+: Weak Mode. Controllable Guests – Guest characters can now be controlled, their gambits can be edited, and can level up. Their equipment cannot be removed. Controllable Espers – Espers can be controlled once summoned, and their gambits can be edited. The player can use their ultimate attack at will. Speed Boost – Pressing the Playstation-Button-L1 speeds up the game, making getting around faster. The music and cutscenes still play at normal speed. Gambit Changes – There are 16 new gambits. All the gambits can be bought upon leaving Barheim Passage. Stat Growth Changes – Each character's stat growth has been altered slightly. Item Changes – New items have been added, and some of their effects have been slightly changed. Enemy Changes – Enemies have been changed slightly, plus new enemies have been added. A battle against all five Judge Magisters is also included. Magick Changes – Water and Watera are renamed to Aqua and Aquara. Many spells have been re-categorized; Bravery and Faith are now White Magick for example. Cure and all tier 1 Black Magick elemental spells have an area of effect (same as their higher tier counterpart) instead of targeting only a single unit. Not all magick can be bought, and some must be found in treasure chests. Equipment Changes – New weapons have been added, like the Excalipoor, while others have been slightly changed. Armor and accessories have also been slightly changed. Some weapons have different elemental alignments. Shop Listings – Some shops have had their inventory changed. Hunt Reward Changes - Rewards for defeating Marks have slightly changed. Mist Knack (Quickening) Changes – Mist knacks no longer take up MP. Instead, they have their own Mist gauge. MP Changes – Since Mist Knacks do not use MP now, obtaining Mist Knacks does not increase MP. Instead, characters simply get more MP as they level up. Max MP is determined by the character's job. New Game+ – Two New Game+ modes are available. Strong Mode, where all characters begin at level 90, and Weak Mode, where all characters begin at level 1 and never level up. Nothing carries over into these new save files. Treasure Respawns – Treasures pots now respawn by just moving one screen away. Treasure Item Changes - Some items inside coffers have been switched around, added, or removed. Break Damage Limit – There is no damage limit anymore. If a character does more than 9,999 damage, the game will show it. Against weak enemies, it is possible to achieve over 100,000 HP of damage with a single attack. This gives the strongest magick spells greater potency to rival melee attack with high hit combo. Lista zmian w tej edycji IZJS wprost z jakiegoś mmo,widać,że samo SE wiedziało,że tragicznej fabuły już nie naprawią XD Edytowane 2 sierpnia 2015 przez Paliodor Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 (edytowane) Nah, nie zgodzę się, że jest słaba nawet jeśli z oczywistych względów ma swoje problemy. Wiele scen z FFXII to majstersztyk, począwszy od przywiązania do detali wizualnych, a skończywszy na dialogach. Gdy janusze w mediach growych i nie tylko jarają się filmowymi grami z ostatnich lat, jakby co najmniej wymyśliły koło na nowo z tymi swoimi tekstami wypluwanymi przez generator dialogów, to wystarczy tylko przypomnieć, że przyszłość była już w 2006 roku. A nie, sorry, jeszcze wcześniej, bo przecież takie Vagrant Story wyszło w 2000 roku. Edytowane 2 sierpnia 2015 przez Enkidou Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 bo ta gierka to jest jrpg mmo offline, nie uratuja jej, w ta ulepszona edycje nigdy nie gralem (zdajsie nigdy kkw nie opuscila) ale juz sama lista zmian nic nie zmieni bo to dalej wiecej tego samego czyli mmo ffxii na tak ale wg tego czym pierwotnie mial byc ten tytul, a to jest niemozliwe Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.