Skocz do zawartości

PES 2014


Gość Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Szprota
Opublikowano

Co wiemy na ten moment?

 

-Powstaje na całkowicie nowym silniku(fox engine)

-Premiera na PS4 i NextBoxie. Wersję PS3/X360 dostaną swój port.

 

źródło: http://www.vg247.com/2012/05/30/team-pes-to-use-fox-engine-for-next-gen-pro-evolution-soccer/

 

-Deweloping PESA 14 i kolejnych odsłon bedzie przebiegal w londynskim studiu Konami

 

źródło: http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2012/30/pro-evolution-soccer-bedzie-robione-w-europie

 

- Według Masudy, który jest głową projektu o nazwie Pro Evo 2014, prace nad nowym silnikiem graficznym idą bardzo dobrze, dzięki czemu jesienią przyszłego roku gracze ujrzą spektakularnie wyglądającego PES-a. Kei-san stwierdził ponadto, że skoro drużyna piłkarska składa się z jedenastu zawodników, to nagrodę w konkursie "Enter the Game" otrzyma w przyszłym roku tyle samo fanów.

 

źródło: http://www.ppe.pl/news-19986-Przechwalki_tworcow_Pro_Evo_2014.html

 

Tyle póki co wiadomo na temat nextgenowego PESA

Opublikowano

-Premiera na PS4 i NextBoxie. Wersję PS3/X360 dostaną swój port.

 

- Według Masudy, który jest głową projektu o nazwie Pro Evo 2014, prace nad nowym silnikiem graficznym idą bardzo dobrze, dzięki czemu jesienią przyszłego roku gracze ujrzą spektakularnie wyglądającego PES-a. Kei-san stwierdził ponadto, że skoro drużyna piłkarska składa się z jedenastu zawodników, to nagrodę w konkursie "Enter the Game" otrzyma w przyszłym roku tyle samo fanów.

 

Z tych info wynika ze za niecaly rok bedziemy mieli nextgeny. PES wychodzi na poczatku jesieni i raczej tytulem startowym nie bedzie. GTA V na wiosne, a w sumie na jej koniec i bedzie na PS360, ew. na PC. Czyli nextgeny wychodza w wakacje. Czyli pol roku od zapowiedzi do premiery nowych konsol (a czas leci). No no. Chvje muje guwno prawda. Zarty sie trzymajo tych wszystkich plotkarzo-newsmanow. Ale jak to nie zart to...

 

Wez ktos powiedz tym chinczykom zeby nie robili wersji na nextgeny bo takich urzadzen w przeszlym roku nie bedzie ;/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Widząc jak graficznie fajnie naprawdę dopieszczają co nowsze PESy - jeśli chodzi o engine i wygląd na next-genach, może być mocno.

  • 1 miesiąc temu...
Gość Szprota
Opublikowano

 

Mimo tego, że nowy numer magazynu EDGE w sprzedaży pojawić ma się dopiero w przyszłym tygodniu, to już teraz znamy pierwsze konkrety na temat Pro Evolution Soccer 2014 w wersji na następną generację, bo właśnie te wydanie będzie priorytetowe dla Konami. Mimo, że nie ma tego za dużo, to wiemy już na czym skupiać będą się Japończycy w trakcie tworzenia gry.

Źródłem poniższych informacji jest NickSCFC z Winningelevenblog.com.
Nowy silnik powstał na bazie Fox Engine, ale Konami nazywa go "własnym, nowym silnikiem".
Nowy silnik mocno poprawił fizykę, dlatego Konami czasami nazywa fizykę w grze - barycentryczną. Znaczy to tyle, że każda część ciała ma inny środek ciężkości i inną wagę. Dzięki temu kolizje między graczami będą znacznie lepsze i realniej odwzorowane.
Ekipa pod batutą Kei Masudy skupia się na fotorealistycznym oddaniu piłki, zwłaszcza jeśli chodzi o grafikę. Jako przykład podano japońskiego piłkarza w którym twarz wymodelowana jest z wielką dokładnością - widać pory na twarzy i osobne włosy na brwiach. Koszulki są osobnym elementem, ze swoją fizyką i kolizją. Będą poruszać się w trakcie gry i różnie reagować na szarpanie.
Promień kontroli piłki jest 3 razy większy niż w wersji 2013. Pozwala to na dynamiczne operowanie piłką, jednocześnie powodują lekką nieprzewidywalność.
Gracze w obronie mogą mieć przypisane miejsce na boisku w którym będą się poruszać. Będziemy mogli wybrać jednego zawodnika i ustalić mu wąskie miejsce w którym będzie biegał.
Całość oprze się na trzech filarach:
Barycentryczna fizyka i fizyka piłkiNowy silnik pozwala na rozdzielenie fizyki gracza i piłki trzykrotnie bardziej niż w wersji 2013. Napastnik będzie mógł cieżar ciała przerzucić na jedną stronę, a piłkę zagrać w drugą by zmylić przeciwnika. Zawodnik będzie miał specyficzne centra ciężkości, obliczane przez grawitację i wychył w danym kierunku. Animacja i zachowania są bardziej realistyczne i płynne niż w FIFA 13. Kontrolujemy zawodnika i fizyka prowadzi jego animację, nie odwrotnie.
Kontakt i fizycznośćKonami wyliczyło sobie to jako jedną ze słabości poprzednich PES-ów. Teraz jednak zawodnik może walczyć o miejsce nawet bez piłki - w pojedynkach powietrznych, przy stałych fragmentach gry by zdominować słabszych fizycznie zawodników. Otrzymamy opcję szarpania za koszulki, rozpychanie się łokciami. Wszystko współgra z animacją i fizyką. Zwinni zawodnicy będą mogli wykorzystać swój spryt by umkną spod presji obrońcy.
Emulacje składówSkłady i formacje pozostają najważniejsze jeśli chodzi o sukces, ale dodano opcję ustawiania stref dla danego zawodnika w danych sekwencjach meczu. Na przykład będziemy mogli ustawić dokładnie w jakich sytuacjach i jak wysoko będą gracze łapać na spalonego. W teorii będziemy mogli ustawić skład jak tylko chcemy w ciągu kilku minut. Faworyzowanie słabszych zespołów pozwolić ma na bardziej zaskakujące wyniki.
I co o tym myślicie? Kolejnych informacji możemy spodziewać się na dniach. Ale pierwsze szczegóły wyglądają optymistycznie.
 
Opublikowano

całe info z edge http://gamingeverything.com/42559/first-pes-2014-details-including-engine-tidbits/

 

zapowiada się na cos totalnie nowego, na to czekałem wreeeeszcie ktoś ich kopnął w dupala bo tu potrzebny był "reboot" zaorac ten kicz co jest teraz i zrobic od nowa i oby sie udało, nie chce sie za mocno zajarać zeby potem nie plakać ale czekam na kazdego nowego niusa o tym PESie jak na dzien dziecka, mam nadzieje ze to nowe rozdanie zmiecie fifke z powierzchni ziemi i znowu bede pisal trashtalki do przegranych "go play FIFA"

Opublikowano

cieszy tak duża ilość zmian, wreszcie starają się zrobić skok w tej serii, a nie dreptają w miejscu jak w pesach tej generacji. Jedyne czego się boję to faktu, że znając Konami to na 100% czegoś do końca nie dopracują.

Opublikowano

Chyba nie grałeś w currentgenowa FIFE :(

W sensie 13? Wersja która przez 2 miesiące częściej nie działała niż działała, a do tego w której nie wprowadzono żadnej sensownej zmiany? PES 2013 był wielkim skokiem jakościowym. FIFA 13 była dreptaniem.

Opublikowano

o wow byłem pewny, że mimo wszystko zapowiedzą, że nowy engine będzie na nextgenach, a ps3x360 dostanie wersję 2013 z aktualizacją składów. A tutaj niespodzianka i news, że wszystko to co pokazali w Tokio śmigało na ps3...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

admin PESrankings (mocno związane z Konami) powiedział że możemy spodziewać się czegoś z PESem na #XboxReveal czyli 21 maja

 

pewnie będzie ładny pokaz PESa na Fox Engine w akcji

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Niech zmienią ten crapowaty znaczek "pes" bo kojarzy mi się z upadkiem serii. Nowy silnik nowe logo. 

 

A tak na serio wystarczy mi: usprawniona fizyka pes 6, nextgenowe animacje i grafika. I moge łupać bez licencji Ivarowami i Braszczykowskimi. 

Opublikowano

pierwsze trzy oficjalne obrazki:

 

PES2014_BM_UCL.png

PES2014_Santos.png

PES2014_BM_Allianz.png

 

hmmm...źle to nie wygląda ale bez szału...poczekam na większe obrazki i więcej zdjęc...i tak najważniejsze jaki będzie gameplay i jak to będzie wyglądać w ruchu

Opublikowano

właśnie dlatego pisze, że z osądem zaczekam do dużych obrazków i większej ilości bo te trzy wyglądają jak poziom osiągalny do current genów

Opublikowano

wg info z:

 

http://www.ps3site.pl/zobacz-pierwsza-galerie-z-pro-evolution-soccer-2014/155007#more-155007

 

screeny z currentów.

 

treść:

 

W oczekiwaniu na pierwszy pokaz piłki nożnej nowej generacji na PS4 i Xbox One, Konami postanowiło zadowolić fanów Pro Evolution Soccer i wypuścić pierwszą galerię PES 2014 z wersji na tą generację. Razem z obrazkami wyszczególniono w informacji prasowej najważniejsze elementy piłki kopanej od Konami.

To, że PES 2014 powstaje w całości na nowym silniki, którego podstawą jest Fox Engine wiemy od dawna. Jednak dzisiaj dopiero wyszczególniono w PR-owej formułce czym to się objawi. Przebudowany kompletnie silnik dostarczyć ma nam jeszcze bardziej realistycznie odwzorowanych piłkarzy i sposób ich poruszania się. Dzięki technologii True Ball, piłka zyskała niewiarygodną (według Konami) fizykę, dlatego też zachowywać będzie się jeszcze realniej i to ona jest jednym z filarów PES 2014.

Później mamy M.A.S.S., czyli system detekcji kolizji i animacji piłkarzy. Ma on umożliwić realne oddawanie różnic fizycznych wśród piłkarzy, a także niwelować wszelakie  błędy w detekcji kolizji, przenikanie i inne rzeczy, które irytowały od dawna. Popracowano także nad prezentacją meczów oraz oprawy wizualnej. Konami twierdzi, że oprócz tego jak gra się rusza, ważne jest także jak jest prezentowana z racji tego, że mecze piłkarskie na nowoczesnych stadionach przypominają show.

Premiera PES 2014 w wersji na PS3, PSP, PC i Xboks 360 jeszcze w tym roku. Wersji na PS Vita - brak, także tutaj karny penis w stronę Konami. Co z wersją na PS4? Konami wydało jedynie mało mówiący nam komunikat z którego można wywnioskować - że będzie, ale nie teraz.

Aktualnie opracowane technologie tworzone z myślą tej generacji są w pełni skalowalne "w górę" mając na uwadze kolejne odsłony serii.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...