Emet 1 090 Opublikowano 14 czerwca 2013 Opublikowano 14 czerwca 2013 (edytowane) Ładnie wygląda ta Forza, nawet bardzo, szczególnie w menu, gdzie widać tą fakture lakieru i ładne i dokładne cienie samochodów. Szkoda tylko, że podczas gry cienie otoczenia pamiętają jeszcze czasy NFS Porsche 2000 (wersja PC). Cienie otoczenia w FM5 to zwykła ciemna tekstura. Jest "przewijana" na samochodzie centralnie z góry (niezaleźnie od tego, z któtej strony pada światło i względem czego są wypalone na ziemi). Widać to bardzo wyraźnie na gameplayach z kamerą TPP. Pisałem o tym przy okazji pierwszej prezentacji... ale mi nie wierzyliście Ciekawy jestem teraz czy będą w stanie w przyszłości tak zoptymalizować silnik aby bez cięć w grafice dodać w końcu faktycznie real-time'owe oświetlenie i cieniowanie (w celu implementacji zmiennych pór dnia). Trochę to śmieszne mając na uwadze, że niemal wszystkie pokazane do tej pory trasy w GT6 (na PS3) mają w pełni dynamiczne oświetlenie. Edytowane 14 czerwca 2013 przez Emet Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 14 czerwca 2013 Opublikowano 14 czerwca 2013 (edytowane) http://www.gamersyde.com/news_14253_en.html#forum Edytowane 14 czerwca 2013 przez Magik Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 14 czerwca 2013 Opublikowano 14 czerwca 2013 Przyznać trzeba że wygląda fenomenalnie. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 14 czerwca 2013 Opublikowano 14 czerwca 2013 Ponoc Dan sie wydagal ze w grze jest jakies 300 fur (wszystkie modele = forzavista). Mowil tez, ze tym razem podczas wyscigu korzystaja z tych sami modeli co UI. Ciekawe zatem czy w trybie photomode na torze bedzie mozna otwierac drzwi itp. Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 14 czerwca 2013 Opublikowano 14 czerwca 2013 (edytowane) Czyli wygląda na to że nie chcieli robić takiego podziału aut jak w GT5. W sumie mi to nie przeszkadza, ale mam nadzieje że wybór będzie różnorodny. Ciekawi mnie bardzo jak będzie tym razem wyglądała współpraca z Top Gear. Podobno cała trójka prezenterów ma użyczyć swój głos Edytowane 14 czerwca 2013 przez marcin33 Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 16 czerwca 2013 Opublikowano 16 czerwca 2013 (edytowane) źródło: klik Edytowane 16 czerwca 2013 przez maciekww28 Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 16 czerwca 2013 Opublikowano 16 czerwca 2013 Cholera, ta gra jest rewelacyjna. Wielka szkoda, że wychodzi only on Xbox One, bo zagrałbym z ogromną chęcią. Kiedy kupiłem Xboxa 360, z myślą o serii Forza właśnie (inne sprawa, że kocham Gears of War nad życie), ale po tych wszystkich informacjach na temat tej konsoli, znacznie opóźnionej premierze w Polsce, ograniczeniach i innych problemach, nie zagram w ten za(pipi)isty tytuł chyba nigdy ;( Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 17 czerwca 2013 Opublikowano 17 czerwca 2013 Ciekawe czy to kółko bedzie mieć FF. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 18 czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 czerwca 2013 http://www.youtube.com/watch?v=cdD3Pf2aa5E&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=x_myCVV3Qc0&hd=1http://www.youtube.com/watch?v=R1ZEZjpH-mw&hd=1 Bardzo podobają mi się te odbicia kokpitu w szybie za to animacja rąk dalej drętwa. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 25 czerwca 2013 Opublikowano 25 czerwca 2013 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=vJi8tAJ6noY wow! Edytowane 25 czerwca 2013 przez easye Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 dajcie na 4.20 - na dole widać pasek od WMP do tego cuda w lusterku wstecznym Cytuj
Damianos 10 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Pasek widać bo widocznie gameplay został zgrany na pc i jest odtwarzany. Z tym efektem pop out w lusterku wstecznym to mam nadzieję że to wina dema. Obiekty z pamięci usuwane są o wile za wcześnie. Poza tym gra wygląda rewelacyjnie. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 http://tvgry.pl/?ID=3409 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 1 lipca 2013 Autor Opublikowano 1 lipca 2013 Tak przeglądam te materiały z FM5 i widać że marketing T10 dalej jest tak samo ujowy jak był, będą przez miesiące pokazywać Pragę i Mclarena P1, w FM3 to było Camino Viejo i Audi, w FM4 trasa w górach i Ferrari Italia. Na FB od 1,5mc na zmianę wrzucają te same zdjęcia Cytuj
Karas 433 Opublikowano 17 lipca 2013 Opublikowano 17 lipca 2013 Forza Motorsport 5: Chcesz zagrać? Zaloguj się Mimo zmiany polityki Microsoftu w sprawie konieczności "meldowania się" na serwerach przez Xbox One, fani Forzy, którzy zamierzają zaopatrzyć się w najnowszą odsłonę serii, będą potrzebowali połączenia z internetem. Na szczęście tylko raz. Dan Greenawalt z Turn 10 Studios oświadczył, że przy pierwszym odpaleniu Forza Motorsport 5, gracz zostanie poproszony o zalogowanie się i pobranie dodatkowej zawartości, takiej jak samochody i trasy. Jak wyjaśnił, wynika to z ich harmonogramu prac nad grą, który - aby wytłoczone egzemplarze Forzy 5 zdążyły na własną premierę - wymaga umieszczenia rzeczy ostatnich w kolejce, ale niezbędnych do gry, na serwerze, a nie na samych płytach.Brzmi sensownie i logicznie, choć nie zdziwiłyby mnie sceptyczne komentarze ze strony miłośników teorii spiskowych. http://www.cdaction.pl/news-33690/forza-motorsport-5-chcesz-zagrac-zaloguj-sie.html Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 17 lipca 2013 Opublikowano 17 lipca 2013 "Brzmi sesnownie i logicznie" takie cuda tylko w CDAction 1 1 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 17 lipca 2013 Opublikowano 17 lipca 2013 Taka cena za startowy tytuł. A myslisz ze jak gra sprzeda sie bardzo dobrze to inni nie powiedza sobie "ej skupmy sie na dlc ktore beda regularnie wychodzily co miesiac a reszte gry w dniu premiery ludzie sobie pobiora." Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 lipca 2013 Opublikowano 17 lipca 2013 (edytowane) No bo teraz sobie nie pobierasz tych przedpremierowych DLC co rozdają za preordery albo zamówienia w okolicy premiery i siedzisz w lesie w chacie bez kabla z netem Patche, premierowe DLC'ki, cyfrowa dystrybucja to standard od kilku lat, żeby mieć dzisiaj pełnoprawne gry to trzeba mieć neta i tyle. Wielkie halo o nic. Edytowane 17 lipca 2013 przez DonSterydo Cytuj
Karas 433 Opublikowano 17 lipca 2013 Opublikowano 17 lipca 2013 (edytowane) Patche, premierowe DLC'ki, cyfrowa dystrybucja to standard od kilku lat, żeby mieć dzisiaj pełnoprawne gry to trzeba mieć neta i tyle. Wielkie halo o nic. Jesteś poważny ? porównujesz DLC i patche do pobierania części kodu ((pipi) wie jak dużego) gierki który powinien znajdować się na płycie bez którego sobie w nią nie pograsz ? Edytowane 17 lipca 2013 przez Karas Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 lipca 2013 Opublikowano 17 lipca 2013 Zobaczymy jak będzie w praniu. Może 500 Mb a może 50 Gb. Tego nie wiemy. Może późniejsze wersje będą miały to już na płycie. Nie wiadomo i nie mam zamiaru się tym podniecać. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 17 lipca 2013 Opublikowano 17 lipca 2013 Mi to zwisa ale porównanie plików bez których nie pograsz do rzeczy opcjonalnie do pobrania jest hm co najmniej naciągane. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 17 lipca 2013 Opublikowano 17 lipca 2013 A ja wam powiem ze nie ma to kompletnie zadnego sensu, powiem wiecej obawiam sie ze bedzie to moze cos na wzor po czesci blokowania uzywek? Moze ktos kto kupi gre uzywana bedzie musial kupic ta reszte gry? Wilk syty i owca cała - M$ nie blokuje uzywek, blokuje tylko czesc ich zawartosci dajac niekompletny tytul. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.