Gość DonSterydo Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Zobaczyłem zdjęcie i pomyślałem, że Spa wygląda zupełnie jak Laguna Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 (edytowane) przecież foto nr1 to laguna seca Edytowane 20 sierpnia 2013 przez maciekww28 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 przecież foto nr1 to laguna seca No, właśnie o to mi chodziło Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 sierpnia 2013 wbijam do tematu FM5 że może jakieś konkretne nowe materiały a tutaj 5 ujowych zdjęć z czego 1-2 z Laguna Seca, na YT znowu gameplaye z Pragi Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Game play w 60fps http://www.gamersyde.com/news_gc_forza_5_gameplay-14463_en.html Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2013 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=1Q9lYOeR5pA śliczności Edytowane 21 sierpnia 2013 przez Daddy Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 (edytowane) Nie żebym się czepiał.. ale chciałbym zauważyć, że rozdzielczość cieni samochodów w buildzie z gamescomu jest kilkukrotnie nizsza w porównaniu do E3 (cienie otoczenia nadal są wypalone). Chociaż nadal jest znacznie wyższa (rozdzielczosć i szczegółowość) niż w DriveClubie (nie widziałem jeszcze gameplayów z gamescomu, porównuje do tych z E3). Edytowane 21 sierpnia 2013 przez Emet Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Nie mozna bylo chyba wybrac mnej efektownego toru na pokaz next gena xD Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2013 no chyba nie chciałeś znowu oglądać Pragi ;p po 4mc od zapowiedzi pokazali aż 1 inną trasę, szaleństwo T10! Mam nadzieje że skoro nie ma nocki i deszczu to przynajmniej będzie dużo nowych tras. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Moze nie pragi ale Laguna to kiepski wybor. Raz ze tor na pustkowiu wiec sila rzeczy nie jest zbyt urodziwy. Dwa ze jest w serii od samego poczatku i chyba wszystkim zdazyl sie przejesc Zapowiedzieli Spa i demko z tym torem byloby idealnym wyborem. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Zapowiadają Spa, a w buildzie wrzucają Laguna Sece która chyba od FM1 wygląda tak samo, Turn 10 debile. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Nie ma troche wiekszych screenow? Nie zebym sie czepial, bo jestem fanbojem Forzy, ale w takich wymiarach nawet Dead Rising 3 wyglada dobrze. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Z tego co czytam to Turn 10 zdecydowało przeskanować wszystkie dostępne auta na nowo - nie zobaczymy więc kopiuj-wklej z Forzy 4, a co za tym idzie takich kwiatków jak Ferrari F40. Refleksy na autach zostały podbite do 60fps. No i kiera od Mad Catz, świetna <3 San Diego – August 21, 2013 – Mad Catz Interactive, Inc. (“Mad Catz”) (NYSE MKT: MCZ) announced today the Force Feedback Racing Wheel, a premium quality racing game controller for the Xbox One console.Designed to offer a highly authentic gaming experience, the genuine suede leather steering wheel houses a raft of technology, such as twin next generation Force Feedback motors and a luxury CNC anodized aluminum wheel face which can be removed from the wheel base should gamers wish to replace or upgrade in the future.Ideal for use with software such as Forza Motorsport® 5, the Force Feedback Racing Wheel ships with a fully adjustable Pedal Set, allowing gamers to adjust the spring resistance, height and spacing on the gas and brake pedals. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Jaki kat obrotu tej kierownicy? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Wiadomo coś poly councie modeli aut podczas wyścigów? Rozumiem, że auta będą wyglądać tak szczegółowo jak podczas time trial w Forza 4. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 O trybie kariery: Forza 5's career mode is no longer focused on starting with cheap cars and working your way up the economic ladder. Instead, it's a sort of choose-your-own-adventure novel spanning numerous styles and eras throughout the history of motorsports. You can begin in any of eight leagues, divided into categories such as exotics, vintage, and sport compact. But within those eight leagues are 42 much more specialized events. Sound confusing? We'll explain.Take the sport compact league for example. Housed within this umbrella you'll find events such as hot hatches or rally sport. Turn 10 describes these events as mini-career modes in themselves--each spanning enough races to last roughly 90 minutes--which have been designed to let you progress all the way through with a single car. Sure, you can still mix up with different cars that fit the event restrictions, but you're no longer forced to say goodbye to a car that you've grown attached to once those more powerful models begin filling the starting grid.Once you've completed an event, you can choose any other you'd like--there's no predefined event arc. Turn 10 wants players to be able to immerse themselves within a family of cars, then jump to whatever strikes their fancy once that event is complete. You can bounce from demanding supercars to sensible coupes right back up to hulking American muscle--the order doesn't matter. Add in Top Gear commentary spread through each event and you're not only learning how these different families of cars handle, but also hearing Jeremy Clarkson, Richard Hammond, and James May explain the cultural significance at the same time. Of course, there is still a progression to all of this. You're still earning credits, buying new cars to add to your garage, and spending that money on performance upgrades. All of that is still there. But given the career mode's more open-ended nature, you'll be leveling at a more steady rate--what Turn 10 describes as a "metronomic" cadence of level-ups hitting roughly once per hour of gameplay. It's their way of saying, we don't think that exotic league you played through at hour twenty of your career mode should take eons longer to level up in than the grand touring league you chose right at the start of the game. http://www.gamespot.com/events/gamescom-2013/forza-5s-career-mode-is-about-exploring-cars-not-the-life-of-an-eccentric-billionaire-6413420/ Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 http://monzarace.tv/en/Yzy8MvE/Autodromo/videogame-of-monza-a-laser-scanner-on-the-monza-track For two days some Microsoft technicians have scanned the track with special tools to create a next-generation driving simulator. 1 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Czyli mozemy sie spodziewac skanowanej Monzy Pytanie tylko czy w podstawce czy w DLC Dzis wyscig F1 w Belgii wiec po cichu licze ze wykorzystaja okazje na jakies fotki/filmiki ze Spa. Nie żebym się czepiał.. ale chciałbym zauważyć, że rozdzielczość cieni samochodów w buildzie z gamescomu jest kilkukrotnie nizsza w porównaniu do E3 (cienie otoczenia nadal są wypalone). Chociaż nadal jest znacznie wyższa (rozdzielczosć i szczegółowość) niż w DriveClubie (nie widziałem jeszcze gameplayów z gamescomu, porównuje do tych z E3). Z drugiej strony odbicia w karoserii sa 2 razy plynniejsze (60fps na GC przy 30fps na E3). Zobazymy jak to bedzie w finalnej wersji. Niestety gra jest robiona "na szybko". Poki co tworcy nie wiedza jeszcze ile aut bedzie na torze. Zeby tylko utrzymali stale 60 fps. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 (edytowane) EDYTA: Mam nadzieję, że do finalnej wersji trafią Camino VIejo i Alpy. Edytowane 24 sierpnia 2013 przez DonSterydo Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Takie drobne porównanie FM4 vs FM5 Ciekawe czy jakby zabrać logo (i byście nie widzieli wcześniej tego screena)... byście wiedzieli, który jest z 4 a który z 5... Sam tego wywiadu nie widziałem ale (wg. kogoś na gafie) ponoć Dan powiedział, że prace z Xbonem zaczęli już 4 lata temu i FM5 jest już praktycznie skończona. Demo na gamescom bazuje na już praktycznie finalnym buildzie. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Trzeba mieć chore oczy, żeby nie wiedzieć, które auto jest lepiej wyrenderowane. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Emet to porównanie jest biedne, przepaść jest bo w jednym masz 720p a w drugim 1080p + AA. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Co niektore premiumy w GT5 i fury z photomode w FM4 sa na tyle dobrze wymodelowane, ze ciezko bedzie zauwazyc dodatkowe polygony na next genach bez "lizania" ich z bardzo bliska No i to chyba najslabsza fotka z gry jaka mozna znalezc. Wystarczy spojrzec na strone nr 6 w tym temacie. Zreszta niewazne jak toto bedzie wygladalo w photomode. Z osadem poczekalbym na jakis direct feedy 1080p Wiadomo skad pochadzi ta fotka? Nie ma tego w oficjalnych screenach od T10 a AA jest zbyt dobry zeby to byl direct feed. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Opublikowano 27 sierpnia 2013 (edytowane) To porównanie takie specyficzne.. bo akurat ten model (jak i większość pozostałych, całkiem nowe będą tylko te kulawe modele jak np F40) widać, że jest przeniesiony prosto z FM4 (tylko zmienione shadery..). Nadal lakier, lampy i grill wyglądają beznadziejnie (w sumie lampy niby lepiej niż w 4.. ale akurat ten srebrny lakier wygląda tragicznie). W ogóle to auto wygląda jak plastik. Co by nie było.. oczywiście zgadzam się, że jest to najgorzej wyglądający screen z FM5 i na innych różnice są oczywiście większe Edytowane 27 sierpnia 2013 przez Emet Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Opublikowano 27 sierpnia 2013 bo akurat ten model (jak i większość pozostałych, całkiem nowe będą tylko te kulawe modele jak np F40) widać, że jest przeniesiony prosto z FM4 Z tego co mi wiadomo wszystkie auta beda posiadaly tryb autovista (forzavista) wiec sila rzeczy wiekszosc nie moze zostac przeniesiona z FM4 tylko musi zostac przemodelowana . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.