Emet 1 090 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Opublikowano 27 sierpnia 2013 (edytowane) Widocznie do forza vista będą dodatkowe modele w wyższej jakości (takie jak auto vista w FM4). In-game będą pewnie modele z photo mode z FM4. e: Tak wnioskuję po tym, co widać na materiałach i po jakimś wywadzie z E3.. gdzie Dan chyba wspominał coś o tym, że niektóre modele, które nie spełniają standardów (chyba najbardziej słynne jest F40) będą zrobione od podstaw na potrzeby FM5. Edytowane 27 sierpnia 2013 przez Emet Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Dan mowil tez ze w menu i na torze beda te same modele. Pamietam tez ze na jakims filmiku widzialem ForzaVista na torze w Pradze. Rozumiem ze ta fotka z Mercem wyglada brzydko, ale to nie tyle kwestia samego modelu co shaderow. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Opublikowano 27 sierpnia 2013 Nie wierzę w to, że podczas wyścigu będą modele z forza vista (na nich nie widac praktycznie w ogóle braku polygonów na krągłościach, na modelach w trailerzach i screenach z gameplayu już tak). Poza tym już przy FM3 twierdzili, że in-game sa te same modele, co na screenach, a wiadmo jak było naprawdę. W sumie to trzeba poczekać na premierę i ktoś ogarnięty może to sprawdzi. Niestety raczej żaden z moich znajomych nie planuje zakupu nowego X'a więc pewnie nie szybko (jeśli w ogóle) będę miał możliwość sprawdzić to osobiście. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Hmm...ja w ForzaVista widze takie same laczenia polygonow jak na trailerach/fotkach. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 30 sierpnia 2013 Opublikowano 30 sierpnia 2013 That's a pretty lame reflection technique. They're just using a simple reflection of what the player sees rather than what the actual world would reflect (which in this case would be the sky and very little of the road). Heck, you can even see the player's HUD in the reflection (at the very end on top of the car). czy to prawda? xDDD Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 30 sierpnia 2013 Opublikowano 30 sierpnia 2013 (edytowane) I tak i nie.. HUD się nie odbija bo jest renderowany oddzielnie, ale reszta to prawda. Akurat Forza to nie jedyna gra, która korzysta z takiego rozwiązania. Można to spotkać m.in.. w samochodówkach od Codemasters na PS2 i PS3 (i pozostąłych platformach), WRC 2 (3 i 4 chyba też ale nie pamiętam bo mało w nie grałem) na PS2 i MotorStorm: PR dla odbić w wodzie. Edytowane 30 sierpnia 2013 przez Emet Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 30 sierpnia 2013 Opublikowano 30 sierpnia 2013 Ok, pytałem tylko o HUD ;P Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 czyżby fizyka rodem z FM2? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 ILE TA GRA SIĘ ŁADUJE!!! 2x dłużej niż GT5 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 Gorszego auta do pokazania fizyki nie mogli wybrac. Nie ma to jak użyć supercara, który jest przyklejony do asfaltu, rownie dobrze mogli wziąć bolid F1. Co on pokazuje? RWD potrafi być nadsterowne - no WOW nowość. Szkoda, że nie pokazali jak zachowuje się ta wspaniała fizyka podczas hopy i lądowania, wolnej jazdy po nierównościach czy dobijaniu zawieszenia podczas hamowania na wybojach. Zaczyna się granturismowanie czyli pakowanie tego samego w ładną grafikę. Podobnie jak w FM4 nachalnie oślepiano reflekasmi na lusterkach tak teraz widzę, że momentami jazda w kamerą wewnątrz będzie irytująca przez odbicia deski. Uwielbiam Forze i GT, ale nie można być ślepym na te liftingi. Po pałer of klołd oczekuje realistycznej fizyki, modelu zniszczeń oraz tego,że samochody to nie bryły w ładnych teksturach. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 2 września 2013 Opublikowano 2 września 2013 http://www.youtube.com/watch?v=yBM8-clQptc Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 4 września 2013 Opublikowano 4 września 2013 Tor Mount Panorama w FM5 potwierdzony http://forzamotorsport.net/en-US/news/Bathurst_Announcement 1 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 5 września 2013 Opublikowano 5 września 2013 (edytowane) Poki co poszlaki dotyczace nowych torow byly prawdziwe (Spa, Bathrust). Zakladam wiec ze spardza sie tez ploty o Monzy i Long Beach Skoda ze takie zaje*iste tory daja dopiero teraz, kiedy raczej odpuszcze sobie XONE Edytowane 5 września 2013 przez Magik Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 września 2013 Opublikowano 5 września 2013 Trochę przesadzają z poly countem opon na bandach, chyba że to taka podmianka do PhotoMode. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 5 września 2013 Opublikowano 5 września 2013 Widocznie dla nich te opony itp. są ważniejsze niż real-timeowe oświetlenie i zmienna pora dnia... Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 5 września 2013 Opublikowano 5 września 2013 Przeciez te opony nie maja jakiegos wielkiego polycountu. Wyraznie widac ostre krawedzie. Nadrabiaja za to teksturami. Ale kurcze...mam nadzieje ze beda alternatywne pory dnia. Bathurst to piekny tor otoczony zielenia. T10 widac upodobali sobie pomaranczowa palete barw Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 września 2013 Opublikowano 6 września 2013 (edytowane) Francuski Amazon podobno wysypał nowe info: - dedyki - wyścigi na 24 graczy online - 120 nowych fur Edytowane 6 września 2013 przez DonSterydo Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 7 września 2013 Opublikowano 7 września 2013 Sceptycznie podchodze do tych rewelacji Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 7 września 2013 Opublikowano 7 września 2013 (edytowane) 24 graczy online... Na nurbie bedzie to New Generation Destruction Derby Edytowane 7 września 2013 przez eX4cT_PL 2 Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 7 września 2013 Opublikowano 7 września 2013 Za to na owalach może być ciekawie Fajnie że 120 nowych wozów, ale ciekawe ile starych usuną. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 7 września 2013 Opublikowano 7 września 2013 (edytowane) Nie traktujcie infa o 24 furach powaznie Edit. Swoja droga to to goscie promujacy FM5 sa poje.bani. Za 2 miechy premiera a my prawie nic nie wiemy. Zapowiadaja 2 najbardziej oczekiwane tory, przy czym z jednego pokazuja 1 screena, o drugim wiemy tylko to ze jest. Tymczasem na kanale T10 na youtube co chwilla wypuszczaja nowe trailery do....filmu "Rush" Edytowane 8 września 2013 przez Magik Cytuj
wrog 609 Opublikowano 9 września 2013 Opublikowano 9 września 2013 Crunch i zapier.dol w Turn10 jest teraz ostry, dlatego siedzą cicho. Do tej pory gry na start konsoli i pod bardzo konkretny termin nie robili Z drugiej strony zespół od marketingu mógłby się postarać, by te ogłoszenia o torach oferowały coś więcej niż sam tekst. Pod koniec miesiąca pewnie już na dobre zacznie się kampania promocyjna gier, a nie samej konsoli. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 września 2013 Opublikowano 9 września 2013 W przypadku T10 to żadna nowość. Marketing każdej kolejnej części wygląda tak samo. Nawet przy Horizon zwlekali do oporu pomimo tego, że gra jest fenomenalna. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 11 września 2013 Opublikowano 11 września 2013 (edytowane) Ktoś z "tubylców" jest może stałym bywalnem oficjalnego forum Forzy? Pytam bo mam wrażenie, że panuje tam zryta moderacja, która nie pozwala na pisanie niemal niczego niepochlebnego na temat FM (warny, kasowanie postów i tematów). Właściwie to takie opinie widziałem też na neogafie. Ogólnie widać tam same pierdo.lamento na temat tego, co w grze jest, ewentualnie listy życzeń dotyczące tras/samochodów. Nie ma tam chyba żadnych tematów o brakach tej gry (pogoda, pora dnia, oświetlenie itd.). Jeśli to wrażenie i opinie, które "słyszałem" to prawda to nie wiem jak to możliwe, że to forum jeszcze w ogóle żyje.. Chyba, że są tam sami fanboje, którym akurat pasuje takie wzajemne lizanie się po jajkach. Edytowane 11 września 2013 przez Emet Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.