Opublikowano 28 stycznia 201411 l A ja jestem załamany brakiem obsługi mojej kierownicy na której mam duże logo forzy, to podejście M$ do graczy jest żenujące!!! Wydałem na kierownic równowartość xbox one i nie mogę śmiigać w najnowszą odsłonę
Opublikowano 1 lutego 201411 l http://www.trueachievements.com/n15996/forza-5-smoking-tire-car-pack-detailed.htm Czyli DLC gdzie nie ma prawie nic nowego (Z8?) w stosunku do poprzednich części, ale zapłacić trzeba od nowa.
Opublikowano 11 lutego 201411 l czy to prawda, że gra w ruch wygląda sporo biedniej niż prezentowane zdjęcią z kącika foto w tym dziale? czy w trybie foto gra uruchamia jakieś dodatkowe efekty których nie ma na żywo podczas wyścigów?
Opublikowano 11 lutego 201411 l Giera wygląda za(pipi)iście. Wg mnie w ruchu dużo lepiej niż na zdjęciach. A co najważniejsze w tego typu grach - uczucie pędu oraz przyjemność z jazdy - wg mnie super. Grałem w poprzednie na kierownicy wiec muszę się przyzwyczaić do pada (i ocenić poziom trudności) ale po za tym naprawdę kozak. I to co mi się najbardziej podoba - od razu zaczynamy od np audi rs3 - nie od jakiegoś suzuki capucino jak w gt. Te 200 fur trochę boli w porównaniu do gt ale wg mnie wystarczy. Wczoraj jak zaliczyłem dachowanie nissanem silvia to aż mnie zatkało. Jak masz jakieś pytania to wal śmiało bo jestem na bierząco :>
Opublikowano 11 lutego 201411 l kermit w trybie foto mozesz sam zmieniac ustawienia obrazu w czasie rzeczywistym np: jasnosc, kontrast, kolory rozmycia itp. przy odrobinie checi wychodza taki perelki jak w dziale foto, bo dla mnie FM5 to tylko update graficzny, ale jeszcze nie na nextgenowym poziomie. DonSterydo szkoda ze nie dodali nowego civica type r do tego pakietu, 2 lity vtec z turbo i prawie 300 kucykow.
Opublikowano 11 lutego 201411 l http://www.amazon.co.uk/MadCatz-Force-Feedback-Wheel-Xbox/dp/B00GTEYPXO/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1392154140&sr=8-2&keywords=racing+wheel+xbox+one jedyna kierownica aktualnie? i jeszcze kurfa za tyle kasy T_T nie ciągnie mnie do Forzy nowej nie mając kierownicy do xone, mam nadzieję że chociaż demo wypuszczą na XBL za jakiś czas.
Opublikowano 12 lutego 201411 l Najwidoczniej wśród posiadaczy klocka nigdy nie było sporo entuzjastów kierownic i dlatego zawsze brakowało tych ze średniej półki i robią same high endowe. Gdyby było inaczej to ktoś by te kierownice za 100-150$ robił, a swojego czasu nawet MS przestał robić swoje do X360.
Opublikowano 13 lutego 201411 l Zeby sprawdzic czy sa chetni na kiere ze sredniej polki, napierw musieliby takowa zrobic. Bo poki co byl do wyboru tylko sprzet hi-end na ktory malo kogos stac oraz same kupy. Moze i cenowo byly w sredniej polce ale nie mialo to FFB (zero czucia), albo kat obrotu to bylo zaledwie 270 stopni (zero przecyzji). Nie dziwie sie ze nikt tego nie chcial. Z kolei konkurencja miala przystepna cenowo DFGT z dobrym FFB i obsluga 900st.
Opublikowano 18 lutego 201411 l Road America - o dziwo za free: http://www.youtube.com/watch?v=3y7QzGruthk
Opublikowano 18 lutego 201411 l A co kur.wa mieli brać jeszcze kasę za tor z poprzedniej gry? Wystarczy że wyciągają hajsy za aute z FM4/3
Opublikowano 21 lutego 201411 l Model jazdy to arcy-miód z wyłączonymi assistami ale te loadingi ostro wpipiają
Opublikowano 22 lutego 201411 l niech dodadza nürburgring, bo jestem troche zawiedzony ze tej trsay brakuje.
Opublikowano 1 marca 201411 l Ech ... Mnie tu brakuje zdecydowanie większej ilości aut. Rozumiem delikatną redukcję, ale wyrzucić z gry blisko 300 aut w stosunku do poprzedniej edycji, to chyba ponury żart. A tory, no cóż ... to woła o pomstę do nieba ... Wycięto Suzukę, Infineon Raceway oraz tak jak napisałeś, chyba najbardziej popularne - Nurburgring. Brak tras autorskich, oraz ograniczona liczba torów do 14, to ewidentne nieporozumienie. Nie wierzę, że nie dało się zaimplementować większej ilości tras i torów. Za to ogromny minus. Kolejny minus wędruje za mikropłatności, którymi się brzydzę. Gdyby nie to, że na chwilę obecną nie ma innych wyścigów na next geny, to z całą pewnością nie zakupiłbym tej gry tuż po premierze, pomimo całego sentymentu, który mam dla serii.
Opublikowano 6 marca 201411 l Dorzucili nową trasę, za darmo - ale jak zobaczyłem jak wykonali drzewa to się lekko zdziwiłem, wiem, że to tylko drzewa ale większość to bitmapy i to w "hd"
Opublikowano 18 marca 201411 l Witam. Mam do was DRODZY FORUMOWICZE pytanie. Mam w domu Forza Motorsport 5 . Konsola dojedzie w czwartek. Niestety język na pudełku jest to język naszych sąsiadów z zachodu Niemców. Czy można wybrać język? Czy jest on uzależniony od regiony w którym "pracuje" konsola ? Czy będę musiał jeździć DAS AUTO i basta ? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Opublikowano 19 marca 201411 l Bedzie ang moja forza była francusko-niemiecka z okładki ale gra full inglisz Edytowane 19 marca 201411 l przez bart-blank
Opublikowano 21 marca 201411 l Witam. Gra moim zdaniem świetna. Graficznie świetnie ( nie jestem "videofilem") Marazie przejechałem pare wyscigow. Karierę z Forza skończyłem na pierwszej części. Z tego co pamiętam kasowanie na koniec za zniszczenia a tutaj tego brak, co pozwala na nieboszczednosc(chyba że się mylę). Tak czy siak ra zacna. Gorąco polecam.
Opublikowano 28 marca 201411 l Wczoraj rozładowywały mi sie akumulatorki (2 raz od poczatku xbona u mnie, lol) i gra w Forzie wyłączyla wibracje. Nawet nie wiedziałem jak już przyzwyczaiłem się do wibrujących triggerów i jak wielki ma to wpływ dla gameplayu - zacząłem wypadać z trasy bo przestałem czuć przyczepność auta (600km, tylni napęd) dopiero po chwili zacząłem to ogarniać. Szok, pomyślałem, jak się grało kiedyś w tą grę bez tego patentu i ile to daje dla immersji.
Opublikowano 31 marca 201411 l Dan o zmianach (albo powrocie do starych standardów): I look at the game we launched on November 22, 2013 and the game that I play today, and I see something that has changed dramatically over the past four months. We’ve made some significant changes to the game’s economy, we’ve added new features, and we’ve continued a steady stream of new content, including track add-ons like February’s free addition of Road America.With our most recent content update for Forza 5, I’m excited to say we’ve made some fundamental improvements to the Forza 5 experience for our fans. As of today, players who have purchased DLC cars in Forza Motorsport 5 can add those cars to their Forza 5 garage immediately, at no additional in-game cost. And, moving forward, when you buy a Season Pass, a DLC car pack, or a single DLC car, you will be granted the one-time free addition of each car to your Forza 5 garage, without needing to purchase them with in-game credits or tokens. This goes for all current Forza Motorsport 5 DLC (including cars in previous DLC car packs) and it will be the case for all future Forza 5 DLC car packs. In addition, as requested by our fans, this most recent content update makes all of the initial 200 cars that launched with Forza 5 available as rental cars.We’ve built some great history together, all of us. Today’s fundamental changes to Forza Motorsport 5 have been made possible in large part because of the unwavering passion and dedication of you, the Forza Motorsport community. We are a fan-driven series, and the steadfast dedication you have all shown the Forza Motorsport series over the years continues to be a source of inspiration to me, and to everyone here at Turn 10.This is important. We’re just getting started! In early April, we’ll have another announcement about a free add-on to Forza 5 that I think you guys are going to love. http://news.xbox.com/2014/03/games-dan-greenawalt-letter-to-community
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.