Oski918 63 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Przede wszystkim, w FM6 muszą się pojawić trasy w nocy. Fajnie by było, jakby dodali też zmienną pogodę, jak w Horizonie 2. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Daddy, samochody są kopiuj/wklej z Forzy 4,tylko modele których nie było w Forzie 4 są lepiej wykonane w Forzie 5, wiele ich nie ma. Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Ja mam tylko nadzieję,że w fm6 ogarną AA bo ząbki mocno walą po oczach w 5. Cytuj
Mustang 1 775 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Moim zdaniem w tej kwestii jest właśnie wyjątkowo dobrze. Cytuj
ssxx1 208 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Moim zdaniem (jeszcze nie jechalem na wszystkich trasach) to grafika ogolnie jest ladna, tylko drzewa sa strasznie paskudne (na nurb wydaje mi sie ze jest troche lepiej). Model jazdy swietny, wibracje w trigerach robia robote. Mogliby w koncu dodac zmienne warunki pogodowe, jazde w nocy + wiecej aut i bedzie idealnie. Swoja droga jesli chodzi o soundtrack to mam wrazenie, ze ciagle leci jeden kawalek. W 3 bylo jakies techo a teraz nam zaserwowali muzyke jak z jakiejs strzelanki Cytuj
Ins 5 821 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Soundtrack w tej cześci jest beznadziejny. Po raz pierwszy w serii wyłączyłem muzyke w trakcie wyścigu. W menusach też jest słabo bardzo, a w poprzednich dwóch częściach mogłem sobie oglądać autka przez kilkadziesiąt minut. Teraz szybko uciekam do wyścigu. PS. Jak ściągnąć DLC Nurba co dawali za free ? Cytuj
Oski918 63 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 PS. Jak ściągnąć DLC Nurba co dawali za free ? Mi się pobrał automatycznie. 1 Cytuj
Ins 5 821 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 (edytowane) Mowa o pętli południowej, bo jej nie mam. Edytowane 7 września 2014 przez Ins Cytuj
Karas 433 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Powinieneś mieć trzy warianty do wybory: 1 Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Nie ma się co martwić o grafikę w FM6, porównajcie sobie FM2 do FM4 :] Cytuj
Karas 433 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Bardziej martwię się o zawartość FM6 niż o jej wygląd. Mam nadzieje że T10 wyciągnęło wnioski i nie wydadzą kolejnej odsłony z tak z(pipi)anym systemem ekonomi jakim był ten z 5 w okolicach premiery Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Wiadomo. Ile pracowali przy FM5 na finalnych devkitch, ze 4 miesiące przed premierą Xone? Cytuj
Lokomotywa 371 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 jeśli chodzi już o grafę, to jedyne co mnie denerwuje to jakość tekstur na dachach samochodów podczas jazdy, szczególnie jak się ustawi jakieś grafiki od społeczności już chyba na X360 był z tym problem Cytuj
Ins 5 821 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Powinieneś mieć trzy warianty do wybory: Byłem przekonany, że sprawdziłem każdą trasę i nie było tego odcinka, ale okazało się że dwa razy odpaliłem pierwszą i raz ostatnią Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 7 września 2014 Opublikowano 7 września 2014 Soundtrack w tej cześci jest beznadziejny. Po raz pierwszy w serii wyłączyłem muzyke w trakcie wyścigu. W menusach też jest słabo bardzo, a w poprzednich dwóch częściach mogłem sobie oglądać autka przez kilkadziesiąt minut. Teraz szybko uciekam do wyścigu. PS. Jak ściągnąć DLC Nurba co dawali za free ? Haha, widze ze nie jestem jedyny, wczoraj zrobilem dokladnie to samo, podczas jazdy czulem sie jak jakis bohater filmu akcji klasy B z lat 70. Cytuj
KOMARZYSKO 377 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 Muza faktycznie szybko się nudzi i jest dość monotematyczna. Wczoraj za to urzekła mnie trasa w Pradze, jestem oczarowany tą miejscówką. Cytuj
DumaDyma 54 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 Jak to dokładnie jest z tym driveavatarami?. Dodaje znajomych i zadne drivatary ze mną nie smigają.Czy może dobierane są na podstawie ustawien asysty i stopień zaawansowania ? Czy może dzisiaj chmura nie bangla u MS? Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 a znajomi grają w fm5? Cytuj
DumaDyma 54 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 A wlasnie przed chwilą MaZZeo wachal spaliny . Wszystko smiga elegancko za(pipi)isty patent te drivatary .Każdy wyścig dzięki power of cloud przebiega na torze inaczej. REWELKA Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 A chociaż dobrze mój drivatar jechał? Cytuj
DumaDyma 54 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 Możesz być dumny . Myślę, że NAT robił problemy z drivatarami Cytuj
Luqat 975 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 A chociaż dobrze mój drivatar jechał? Pewno tak jak Ty P.S. Nie denerwujcie ludzi z tymi podnietami. Człek tu nie ma kasy, a Wy podkręcacie. Jestem przekonany, że teraz większość devów pójdzie tym tropem, ale to bardzo dobrze. Jeśli kopiować, to tylko dobre rozwiązania, a to jak piszecie daje radę, bo rozumiem że można się naprawdę pościgać, a nie powymijać? Cytuj
DumaDyma 54 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 Może tylko mi sie wydaję, ale system rzuca do twojej gry z 3-4 drivatorow, które kręcą delikatnie lepsze czas tak abyś miał cały czas wyzwanie. Co może mieć miejsce bo do wygrania eventu na złoto wystarczy 3 pozycja na mecie. Singiel miodny jak multi z ekipą-TYLKO XBOX Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 (edytowane) Nie dziwi, że to akurat ktoś od MS wpadł na tak rewelacyjny i rewolucyjny pomysł. Zawsze stawiali na gameplay i technologia Drivatar tylko to potwierdza. Dla obu serii Forza stanie się pewnie tym czym była Horda dla serii Gears of War = game changer. Luquat: Szczerze wątpię. Forza 5 jest na rynku od startu generacji, a wszystkie racery, które zmierzają na rynek pod koniec tego roku (wyłączając Horizon 2) nie będą miały podobnych rozwiązań. Żeby stworzyć podobną technologię trzeba się jednak trochę napracować, a większość devów ma raczej problemy ze stworzeniem wiarygodnego AI, a co tu dopiero mówić o takim, które stale się uczy, a na tym właśnie polega wyjątkowość rozwiązania przyjętego przez Turn 10. Drivatary, które teraz jeżdżą to nie są te same Drivatary co jeździły parę miesięcy temu Edytowane 9 września 2014 przez DonSterydo Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 drivatar byl juz w FM1 w 2005, dalo się szkolić własnego wirtualnego kierowcę żeby jeździł za nas chyba wtedy, też wtedy był to niezły kosmosik Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.