maciucha 11 650 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 Webbera tak podminowanego to ja dawno nie widziałem. No i propsy dla Hamiltona za pitstop xD Cytuj
Niewidoczny 334 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 O co chodzi z Webberem? Nie ogladałem całego wysciguRosberg tez na pełnej (pipi)ie musiał byc ze mu zabronili wyprzedzic Hamiltona Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 Webber był pierwszy i dopiero na kilka okrążeń przed końcem Vettel go wyprzedził. Jednak to było wyprzedzenie w stylu Senny czyli "Albo dajesz mi przejechać, albo wypadasz z toru". Panowie po wyścigu nie podali sobie nawet ręki a Vettel dostał reprymendę od Neweya. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 Vettel niechcący wygrał dzisiaj: http://f1.dziel-pasje.pl/?d=news&id=15249 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Vettel to pajac i nie ma nawet grama klasy, którą powinien mieć prawdziwy mistrz. Bardzo mnie cieszy zwycięstwo Alonso w Chinach. Za 3 dni GP Bahrajnu i na pewno będzie ciekawie. Byki będą szybkie, Lotusy też, no i pewnie Ferrarki Mercedes może zaskoczyć pozytywnie. Czekamy Cytuj
maciucha 11 650 Opublikowano 12 maja 2013 Opublikowano 12 maja 2013 Bardzo ciekawy sezon się nam szykuje jeśli Ferrari i Lotus będą potrafiły utrzymac tempo rozwoju . no i ten typ co dziś przetłumaczył 'left tire is critical' jako 'lewa opona jest w krytycznym stanie' powinien dostac od polsatu kase na słownik, bo jakie oni dziś momentami głupstwa wygadywali to mała bania. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 12 maja 2013 Opublikowano 12 maja 2013 Bardzo ciekawy sezon się nam szykuje jeśli Ferrari i Lotus będą potrafiły utrzymac tempo rozwoju . no i ten typ co dziś przetłumaczył 'left tire is critical' jako 'lewa opona jest w krytycznym stanie' powinien dostac od polsatu kase na słownik, bo jakie oni dziś momentami głupstwa wygadywali to mała bania. Sezon wspaniały i to na pewno dzięki oponom ciesze się z powodu Massy, szczerze to sam bym to tak przetłumaczył co napisałeś ale mój angielski jest na poziomie hmmm....słabym Cytuj
Luqat 975 Opublikowano 13 maja 2013 Opublikowano 13 maja 2013 Dlatego nie warto oglądać na polsacie, żeby się nie denerwować głupotami, które wygadują. Tylko BBC/Sky Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 13 maja 2013 Opublikowano 13 maja 2013 Red Bull znów skarży się na opony tak to jest jak się nie wygrywa każdego wyścigu to wszystko przeszkadza. A każdy chyb potwierdzi że tylko dzięki nim nie mamy nudnego sezonu, sam w tym roku nie opuściłem ani jednego wyścigu. Rok temu może obejrzałem w sumie cztery wyścigi. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 13 maja 2013 Opublikowano 13 maja 2013 Red Bull znów skarży się na opony Powoli zaczynają się zachowywać jakby dostawali "specjalne" opony wszyscy jeżdżą na tych samych a że inni potrafią sobie lepiej z tym poradzić to już inna historia. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 13 maja 2013 Opublikowano 13 maja 2013 najlepiej całą sytuację podsumował koleś z Pirelli: „To dziwne- wszyscy chcecie, abyśmy podarowali Red Bullowi opony i pomogli im wygrać mistrzostwa. Chyba o to w tym wszystkim chodzi.” Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 14 maja 2013 Opublikowano 14 maja 2013 „To dziwne- wszyscy chcecie, abyśmy podarowali Red Bullowi opony i pomogli im wygrać mistrzostwa. Chyba o to w tym wszystkim chodzi.” taaa Paul Hembery jest przekonany, że nowe opony Pirelli, jakie zostaną wprowadzone przed Grand Prix Kanady, nie wpłyną na układ sił w stawce F1. Po analizie danych z Grand Prix Hiszpanii, włoski producent zdecydował się na wprowadzenie nowego ogumienia, które będzie ulegało mniejszemu zużyciu. Celem jest zmniejszenie pit stopów z czterech do dwóch. - Są pewne obawy, że niektóre zespoły skorzystają dzięki tej zmianie, ale nie sądzę, aby tak się stało - uznał Hembery. - Pirelli nie wprowadziło tej zmiany pod kogokolwiek. Musimy jednak utrzymać pewną równowagę. Nie chcieliśmy wprowadzać zmian w trakcie sezonu, aby nie zachwiać układem sił w stawce. Sugeruje się, że zmiany będą korzystne dla Mercedesa i Red Bulla, którzy nie radzili sobie z dużą degradacją opon. http://f1.autoklub.pl/news/pirelli-nie-zmienimy-ukladu-stawki,49013 Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 "Some of you - some of you - would like us to do a one-stop where the tyres aren't a factor. You can go back to processional racing where the qualifying positions are the end positions." He added: "It's rather bizarre. We're only doing what we've done for the last two years and we don't understand why you're so excited. "It's bizarre unless you all want us to give Red Bull the tyres to win the championship. It's pretty clear. If we did that, there would be one team that would benefit and it would be them." źródło: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/22509847 mam nadzieję że teraz post spełnia wszystkie wymagane warunki i nie zostanie usunięty Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 Mniej pit stopów ? czyli wracamy do nudy. Boże jak ja tęsknię za tankowaniem bolidów. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 heh, dobre porównanie podał pewien ziomek GP Hiszpanii 2011: Sebastian Vettel, 4 pit stopy (okr. 9, 18, 34, 48). Ogółem 75 pit stopów w wyścigu. GP Hiszpanii 2013: Fernando Alonso, 4 pit stopy (okr. 9, 21, 36, 49). Ogółem 79 pit stopów w wyścigu." Cytuj
hooki 194 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 Brundle po wyścigu na Sky fajnie podsumował: Four stops is more like bus ride than formula one. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 (edytowane) Niech nie (pipi)ą, bo prawda jest taka że w tamtym roku i chyba dwa lata temu część wyścigów kończyła się jak zaczynała. Czyli był start a potem każdy jechał za każdym i żywcem nic się nie działo. RB płaczę jak małe dziecko i dyktują warunki innym widać uczą się zrzędzenia od Vettela. Nie dość że Ecclestone niszczy piękno tego sportu, to jeszcze łapówkarz http://www.sport.pl/F1/1,96296,13920726,F1__Bernie_Ecclestone_z_zarzutami_korupcji.html Edytowane 17 maja 2013 przez marekjw2523 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 23 maja 2013 Opublikowano 23 maja 2013 FIA jednak nie zgadza się na zmianę mieszanki w oponach gdyż jest to niezgodne z regulaminem. Jednak chyba ktoś tak całkiem nie siedzi w kieszeni RedBulla Cytuj
Karas 433 Opublikowano 23 maja 2013 Opublikowano 23 maja 2013 Albo jest po prostu o tym zbyt głośno , przez co jaka kolwiek zmiana mieszanki z automatu będzie kojarzona z pójściem na rękę RedBull'owi.W końcu to oni najgłośniej się o to upominają ba stali się jakby symbolem tego tematu. Cytuj
TAILOR 9 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 A to Polsat nie transmituje już F1? Przespałem coś, bo ostatnio rzadko oglądam tv? A może znowu jakiś prezes doszedł do wniosku, że w porze wyścigu ludzie wolą obejrzeć coś innego od gupich samochodzików?! Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 (edytowane) A to Polsat nie transmituje już F1? Przespałem coś, bo ostatnio rzadko oglądam tv? A może znowu jakiś prezes doszedł do wniosku, że w porze wyścigu ludzie wolą obejrzeć coś innego od gupich samochodzików?! Kwalifikację jak i wyścig zostały przeniesione na Polsat Sport News Edytowane 8 czerwca 2013 przez marekjw2523 1 Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 10 czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 czerwca 2013 jak tam wyścig? niestety mnie ominął, muszę powtórkę obejrzeć. wyniki znam ale przebieg podobno był ciekawy. niestety doszło do tragicznego wypadku, zginął jeden z porządkowych podczas usuwania bolidu z toru: Do całego zdarzenia doszło podczas usuwania z pobocza bolidu Estebana Gutierreza, który na 63. okrążeniu opuszczając aleję serwisową zblokował koła i uderzył w bandę. Samochód Saubera zabierano przy pomocy mobilnego dźwigu. Porządkowy upadł pod kołami maszyny, próbując podnieść upuszczone radio.Kierowca dźwigu nie mógł dostrzec porządkowego i po nim przejechał. Poszkodowany został zabrany do centrum medycznego toru, a następnie przetransportowany helikopterem do szpitala w Montrealu. Niestety jego obrażenia były zbyt poważne i wkrótce potem zmarł na oddziale traumatologii.To trzeci śmiertelny wypadek porządkowego toru w Formule 1 od 2000 roku. http://www.f1.v10.pl/GP,Kanady,Smiertelny,wypadek,porzadkowego,toru,przy,usuwaniu,bolidu,Gutierreza,99077.html Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 Mark Webber został zaangażowany do programu Porsche w LMP1 jako czwarty kierowca po Romainie Dumasie, Timo Bernhardzie i Neelu Janim. Po sezonie Australijczyk przerwie starty w Formule 1 i od 2014 roku przeniesie się do wyścigów Endurance. - To dla mnie zaszczyt, że dołączę do Porsche, które wraca w topowej kategorii na Le Mans i do Mistrzostw Świata Endurance - powiedział Mark Webber. - Jako producent, Porsche zapisało bogatą historię w wyścigach. Kojarzy się z doskonała techniką i osiągami na najwyższym poziomie. Czekam na to nowe wyzwanie po moim okresie startów w Formule 1. Porsche bez wątpienia stawia sobie bardzo wysokie cele. Nie mogę się doczekać na jazdę jednym z najszybszych prototypów sportowych na świecie www.wyscigi.autoklub.pl/news/zegnaj-f1-witaj-porsche,49789 Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 ok czyli jest miejsce dla Kubicy Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 Ja już straciłem nadzieję, by Kubicę zobaczyć z powrotem w F1, to już chyba pobożne życzenia tylko dziennikarzy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.