_mike 318 Opublikowano 18 stycznia 2013 Opublikowano 18 stycznia 2013 http://www.destructoid.com/suda51-s-next-game-killer-is-dead-sure-looks-the-part-242521.phtml Reszta tu: http://www.famitsu.com/images/000/027/344/50f6d3f67a63c.html Suda51 w najlepszej formie.Grasshopper wyrosło na świetne studio deweloperskie. Jaram się jak ksiądz nowym ministrantem. Lubie takie klimaty (do tego humor Sudy). Wychodzi na PS3 i X360 - zdaje się że latem tego roku. Za niedługo więcej info. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 19 stycznia 2013 Opublikowano 19 stycznia 2013 Mimo, że od kilku lat gry Sudy 51 śmigaja na tym samym silniku i prezentują tak naprawdę ten sam gameplay to są coraz bardziej pokręcone i za(pipi)iste. Kto nie ograł NmH niech żałuje. Ja muszę koniecznie sięgnąć po Lollipop Chainsaw. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 19 stycznia 2013 Opublikowano 19 stycznia 2013 kilka szczegółów z famitsu: http://www.grasz24.pl/newsy/killer-is-dead-kilka-szczegolow-z-famitsu,1,1,14674'>http://www.grasz24.pl/newsy/killer-is-dead-kilka-szczegolow-z-famitsu,1,1,14674 Akcja gry rozgrywa się w niedalekiej przyszłości, kiedy to ludzie podróżują na księżyc, a ludzie z zamiłowaniem rozwijają technologię dająca im możliwość wszczepiania sobie najróżniejszych ulepszeń. Główny bohater to Mondo Zappa, który pewnego dnia otrzymał ofertę pracy w agencji państwowej, zwanej "The Execution Office" (Biuro Realizacji). Od tego momentu zaczyna się nasza zabawa... Premiera gry zaplanowana została na kwiecień 2013 - nie wiemy czy i kiedy, gra zawita w USA/EU. Podstawy gameplayu opierają się o efektowną i "akrobatyczną" walkę bronią białą. Aby nie było zbyt nudno, nasz bohater posiada w pełni modyfikowalną lewą rękę, która będzie zyskiwać nowe ulepszenia (wiertło, pistolet, młot, etc.) wraz z postępem w grze. Na nieszczęście bohatera, on sam nie wie kiedy utracił jedną z swoich ważnych, górnych kończyn... jakie to "normalne" w azjatyckich produkcjach... Zwykłe ataki jakie możemy sobie wyobrazić na tym etapie to oczywiście nie koniec możliwości Mondo. Absorbując krew przeciwników będzie można wykonać specjalny atak (ataki?) zwane "Adrenalin Burst". Kolejnym atakiem specjalnym jest zamiana ludzi w czarną materię i użycie jej do własnych celów. Niewiele można powiedzieć o samym świecie gry, gdyż wygląda na to, że odwiedzimy wiele miejsc rozsianych po całej kuli ziemskiej - ważnym elementem jest, wspomniany na początku, Księżyc. Pod linkiem krótkie info o bohaterach. http://www.grasz24.pl/newsy/killer-is-dead-kilka-szczegolow-z-famitsu,1,1,14674 Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 Ja tam czekam i obym się doczekał tej premiery w USA/EU bo NMH na PS3 było genialne, szkoda,że nie zdecydowali się na port dwójki. Design i zabawa technikami graficznymi w KiD mi się bardzo podoba, laseczki niczego sobie, a główny hero troszkę mi Harolda z NMH czy jak on się tam zwał Jednego nie można odmówić Sudzie, że jego gierki zawsze są oryginalne i zakręcone. Cóż pozostaje czekać na więcej info. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 Travis Touchdown - tak się zwał Cytuj
_mike 318 Opublikowano 20 stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 stycznia 2013 Paliodorowi chodziło raczej o brata Travisa, Henrego Cooldown http://suda51.wikia.com/wiki/Henry_Cooldown . Faktycznie są nawet podobni. Ciekawe czy gra będzie spierała move? Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 20 stycznia 2013 Opublikowano 20 stycznia 2013 O właśnie osławiony Henry z true endinga od razu mi się przypomina, co to był za finał Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 31 stycznia 2013 Opublikowano 31 stycznia 2013 Dobra wiadomość dla fanów gier Sudy, Killer is Dead zostanie wydany w USA i Europie: http://www.siliconera.com/2013/01/31/killer-is-dead-coming-this-summer-from-grasshopper-manufacture-and-xseed/ Nie mogę się doczekać Cytuj
Kyonesu 4 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Pierwszy trailer mnie rozwalił. Nie miałem wcześniej styczności z grami od Sudy, więc tak na dobrą sprawę nie wiem czego mogę się po nim spodziewać Ale to co zdążyłem już zobaczyć na temat jego najnowszego "killera" sprawia, że dla mnie jest to jedna z najciekawszych premier tego roku. Jednego jestem pewien- ta gra ma kozacki styl Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 7 lutego 2013 Opublikowano 7 lutego 2013 Dla fanów importów dobra wiadomość ponieważ wersja na rynki azjatyckie będzie posiadać jap/ang napisy i możliwość włączenia do tego ang/jap/chińskiego audio. http://www.siliconera.com/2013/02/05/killer-is-deads-asia-version-has-english-text-and-dual-language-option/ Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 28 marca 2013 Opublikowano 28 marca 2013 (edytowane) Siliconera zamieściła artykuł poświęcony Killer is Dead: I met with Grasshopper Manufacture CEO Goichi Suda and Xseed Games for a first look at Killer is Dead. Although we’ve seen a trailer and concept art, we haven’t seen much about the gameplay. Killer is Dead follows Mondo Zappa who is an executioner and his job is to kill people who live in the Underworld, not everyday people like an ordinary hitman. He works at Bryan Execution Agency, which is government funded. Suda gave him a suit and a tie so he looks like he’s a government official. Mondo carries a katana in one hand and his other hand is a transforming cybernetic arm. Mondo will be sent out to work whenever a client stops by the office and tells the Execution Agency about a "problem." When Mondo takes care of the target players complete a mission and get a reward. The whole game, Suda explained, is designed like one season of a TV drama and each mission is like an episode. Sticking with the TV analogy, I caught the trail end of an episode. The Killer is Dead demo started at a boss fight. The villain in this episode is Victor who looks like a metal skeleton was the target. Victor stole all of the sound from the world so when Mondo meets Victor you can see his mouth moving, but you can’t hear what he says. Mondo picked up a helmet that allowed him to hear Victor talk. This build of Killer is Dead already had English voiceovers in it so I got to hear Mondo wisecracks like "I’ve come to take back my ears" while pointing his katana at Victor who wants to "mass produce sounds of madness." Mondo’s augmented arm was a gun for this fight, but bullets didn’t chip away much of Victor’s life. The gun basically knocks Victor off balance so Mondo can dash in and use his katana. Mondo has a basic set of slashes and a sidestep move to evade melee attacks. The key to boss battles is to hit and then use Mondo’s super fast speed to retreat. After injuring Victor, the boss changed from a humanoid form (Victor says he no longer needs a body of flesh) into a giant mecha-like creature that can make cones of static shoot up from the ground. "One of the strong points of Grasshopper Manufacture, is we like to have different kinds of fun boss battles with different styles of gameplay that players can enjoy," Suda said while Mondo was weaving through columns of gray static. The boss battle ended with a finishing blow that decapitated Victor. Each boss ends with a gory scene because Mondo has to bring the head back as proof that he completed his mission. "We concentrated on is how to visualize the game. As you can see, we wanted to have a distinct look. We didn’t want a photorealistic look or cel-shading because that would make it look a little too cartoonish. We’re calling this high contrast shading and it has a different look than our other titles," Suda said when talking about the game’s art style. A feature we didn’t get to see, but is in Killer is Dead is something called "gigolo mode." Mondo can seduce women in the story. Other side missions reward players with unlockable outfits, materials, and money to upgrade his weapons. Read more at http://www.siliconera.com/2013/03/28/killer-is-dead-i-watched-mondo-zappa-finish-off-a-boss-learned-about-gigolo-mode/#WSGZdOFI0GURBtC6.99 btw.Te wklejanie całej treści linków jest chore... Edytowane 28 marca 2013 przez Paliodor Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 28 marca 2013 Opublikowano 28 marca 2013 (edytowane) Jaram się w opór tą grą, ten styl graficzny i design od dawna mnie rozpier'dala. Edytowane 28 marca 2013 przez _Be_ Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 28 marca 2013 Opublikowano 28 marca 2013 Jaram się w opór tą grą, ten styl graficzny i design od dawna mnie rozpier'dala. Dokładnie, już sam level w salonie arcade z Lollipop Chainsaw był graficznie niesamowity a co dopiero gdy całość gry będzie w takiej konwencji. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 nowy trailer, jaram się jeszcze bardziej Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Trudno się nie jarać grami od Sudy, skoro one zawsze czymś zaskakują. No i styl graficzny Killer is Dead jest genialny. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 16 kwietnia 2013 Opublikowano 16 kwietnia 2013 (edytowane) Kolejna porcja info na temat KiD. Co nieco o misjach żigolaka i do tego pokaźna galeria: http://www.siliconera.com/2013/04/15/killer-is-dead-katana-arts-and-gigolo-missions-revealed/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+siliconera%2FMkOc+%28Siliconera%29 Nie wklejam całego tekstu bo forum grafik nie chce dorzucić bo ponoć za dużo ich :confused: Edytowane 16 kwietnia 2013 przez Paliodor Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 24 maja 2013 Opublikowano 24 maja 2013 (edytowane) Kolejna porcja info i screenów z gry. Byle do lata Killer Is Dead Will Have Mondo Fight Vicious Tigers And Robotic Ninjas. Mondo Zappa will be facing many enemies as an assassin in Killer is Dead. Using his Final Judgment ability, he’ll be able to enhance his strength to take them on. However, he might need more than a simple boost to take on some boss characters, such as the dark matter tiger who appears from a Yakuza leader’s tattoo. “The Tiger That Vanished Into Darkness” Surrounded by the glow of garden lanterns, a tiger runs through the Gion district of Kyoto during a bewitchingly beautiful Spring. A single scream haunts the night sky, just as the claws of the tiger harvests a human’s neck. Bryan had received a letter that read: “A tiger has appeared in Kyoto.” The tiger that appeared as a tattoo, embodies itself under the influence of dark matter, as it goes wild without a single purpose. In order to execute the gang leader by the name of Hamadayama, Mondo must now head to Kyoto. The fierce battle against the yakuza who has overcome many deaths, is about to begin. Hamadayama Age: 68 years old The old-fashioned yakuza, who is daring and full of deep emotions plans on reviving old Japan in Kyoto. Under the influence of dark matter, the tiger which was originally a tattoo on his back begins to go wild without a purpose. Hamadayama agonizes as this tiger goes wild and terrorizes his beloved Kyoto. After Bryan receives the letter, Mondo is quickly sent to work. After destroying the raccoon ornament at the entrance, an enemy “Wires,” who’s been imitating the object, appears and attacks Mondo. The following image is that of the Japanese garden. It is said to be quite large, where Mondo will be encountering other enemies. …Such as the “Samurai” Wires. Mondo meets Hamadayama and it doesn’t take long for the battle to start. Just as he’s about to finish off the yakuza leader, a tiger appears out of nowhere and stops the final hit. Additionally, Mondo will be encountering many enemies called Wires. They will come in different shapes and sizes, as some will be much tougher than the others. Here’s a look at the Samurai and Ninja themed Wires. Samurai This Wires was created as a samurai warrior. It uses a katana and will be going after Mondo with vicious strikes and slashes. The Samurai has a rather tough defense and uses range to its advantage in combat. Ninja Spike The Ninja is a Wires that excels in speed and can instantaneously attack blind spots. Due to its enhanced strengths, the Ninja is superior in terms of movement speed and evasion, compared to regular ninjas. It is said that there are several other Wires who’ve been enhanced such as the Samurai and ninja, which might mean trouble for Mondo. Killer is Dead is slated to be released on this Summer for PlayStation 3 and Xbox 360 in North America. Edytowane 24 maja 2013 przez Paliodor Cytuj
Karas 433 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 (edytowane) Kolejna porcja screenów : a tu reszta (ze względu na forumowy limit) : Edytowane 5 czerwca 2013 przez Square Cytuj
estel 806 Opublikowano 5 czerwca 2013 Opublikowano 5 czerwca 2013 Jeżeli tylko system walki da radę (wiadomo coś o nim w ogóle?) to może być genialna szpila. Cytuj
estel 806 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 Taaaaaaaaak Ogień, miód, będzie moc. Dużo upgrade'ów z tego co widzę. Super, super. Jakieś inne bronie będą też? Cytuj
Karas 433 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 I jeszcze trochę : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bV4asVQWsLc Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 17 czerwca 2013 Opublikowano 17 czerwca 2013 Destructoid zamieścił pokaźną galerię screenów z gry: http://www.destructoid.com/be-crushed-by-this-massive-killer-is-dead-image-gallery-256460.phtml Jest dobrze, a gameplay'e tylko nakręcają mnie na ten tytuł jeszcze bardziej. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 (edytowane) Premiera 30 sierpnia i dwie limitowane edycje: http://www.vg247.com/2013/06/27/killer-is-dead-limited-and-fan-editions-detailed-priced/comment-page-1/ Okładka Fan edition :wub: Edytowane 27 czerwca 2013 przez mate5 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.