Xord 50 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 TWW to majstersztyk w serii chyba przebić ją może tylko TP a i tu bym się kłócił bo jednak w TWW jest małe ale cieszące zasypianie wrogów wieczorami ogólnie to tak buduje klimat spaja ten świat. Do tego piraci ah ten battleship. Dziś grałem całą noc i jeszcze pogram trzeba teraz uważnie zdjęcia strzelać ba już za chwile tylko Haven przejdę i Jabuna. Też chciałbym kolejną TWW. Liczę na nową odsłonę bo po PH ST trochę straciłem zaufanie do serii ale ALBTW podciągnęło jeszcze ufność w twórców może będzie super zobaczymy. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 (edytowane) Tez mam Phantom Hourglass i Spirit Tracks, ale jeszcze ich nie ukonczylem chociaz mam je juz ladnych pare lat. Fajne gry, ale popsute tragicznym sterowaniem stylusem - nie mam pojecia po co oni to tam dali, ale widac, ze wcisneli to sterowanie na sile, a mogli dac do wyboru normalne sterowanie krzyzykiem. Przez to glupie streowanie odlozylem Phantom Hourglass na bok, a Spiit Tracks nawet nie zaczalem. Edytowane 8 września 2014 przez saptis Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 Ano, WW genialna gra. Nie ma to jak płynąć łódką ku przygodzie i znaleźć jakąś wysepkę, na której jest jakiś mini quest. Albo nie ma to jak podnieść świnię i biegać z nią po trawce, aż ci się spierdzi zieloną wonią. Good times. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 (edytowane) Nie ma to jak zwiedzać te cudownie zaprojektowane dungeony... a nie, to nie ta gra. Edytowane 8 września 2014 przez ragus Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 Nie zależy mi aż tak na dobrych i długich dungeonach w Zeldzie. Ani na wyluzowaniu. Najważniejszy jest klimat i overworld. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 (edytowane) Nie muszą być długie, wystarczy, że będą dobre i będzie ich trochę więcej niż 5 na krzyż. Te w WW nie są takie krótkie. O ile 2 pierwze dugeony zrobione są podręcznikowo, tak im dalej w las, tym więcej drzew. Na szczęście Anouma chyba przypomniał sobie jak robić Zeldy, do których nie ma się o co przyczepić, więc o nową jestem w miarę spokojny, Edytowane 8 września 2014 przez ragus Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 Tez mam Phantom Hourglass i Spirit Tracks, ale jeszcze ich nie ukonczylem chociaz mam je juz ladnych pare lat. Fajne gry, ale popsute tragicznym sterowaniem stylusem - nie mam pojecia po co oni to tam dali, ale widac, ze wcisneli to sterowanie na sile, a mogli dac do wyboru normalne sterowanie krzyzykiem. Przez to glupie streowanie odlozylem Phantom Hourglass na bok, a Spiit Tracks nawet nie zaczalem. Daj im szansę, zagraj w ciuchciową żeby zmienić klimat. Też hejtowałem sterowanie i brak wyboru klasycznego. Ale niedawno skończyłem Spirit Tracks i jestem zachwycony. Powiem więcej, nie wyobrażam sobie innego sterowania. Szybko można się przyzwyczaić. ST to bardzo udana odsłona moim zdaniem. Zelda jest cały czas przy nas, poziom zagadek jest całkiem dobry, jest dużo fajnych questów związanych z rozwożeniem ciuchcią ludzi i towarów. Dobrze się używa przedmiotów stylusem. Mówię Ci - warto się przełamać, nie zagranie w tak dobrą grę to błąd. W piątek zabieram się za PH którą też kiedyś zacząłem i rzuciłem po chwili Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 aux - prawda że soundtrack do ST jest znakomity? ragus - mi tam się tylko ten pierwszy dungeon nie podobał. Ale np. ten z Midną był super Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 aux - prawda że soundtrack do ST jest znakomity? Prawda, sporo fajnych tracków. A ten główny nie znudził mi się nawet po 20h grania. A wiesz że myślałem o Tobie za każdym razem gdy odwiedzałem :bunny: Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 8 września 2014 Opublikowano 8 września 2014 (edytowane) haha ; ) Edytowane 8 września 2014 przez Figaro Cytuj
Xord 50 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 Z tymi świniami to fakt ale do jego wieku to pasuje . Łódka jest dobrym pomysłem a SP I PH to crapy niestety mogli dać sprity i rzut jak w ALLTP i było by też git nikt by się nie obraził. Zawsze miło Tetre wspominam z tej gry ważna fabularnie postać ale początkowo ma ząbek który zapada w pamięć. Kto nie grał w TWW ten frajer i nie rozumiem dlaczego kiedyś tą grę krytykowano za stylistykę a to jej największy plus. Teraz wyczekiwać TP HD ale to pewnie za generacje bo N nie rozpieszcza za bardzo remakeami. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 (edytowane) Co wy sie dungeonow czepiacie - super sa !Jak chcecie miec nie wiadomo co to sobie w Skyrim albo Dark Souls grajcie a nie.... To najlepsza Zelda jaka powstala i tyle, nie jest naciagana bactrackingiem i starciami po kilka razy z tymi samymi bossami jak Skyward Sword. Edytowane 9 września 2014 przez saptis 2 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 Dungeonów jest za mało i są najprostsze ze wszystkich odsłon 3D. Można psioczyć na Skyward Sword czy Twiilight Princess, ale dungeony to inna klasa w porównaniu z tymi z Wind Wakera. Mało skomplikowane są po prostu. Żaden nie wbił mi się jakoś specjalnie w pamięć. 2 ostatnie jadą na tym samym patencie, a o ostatniej lokacji nawet nie będę mówił, bo ratuje ją tylko boss. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 Kwestia gustu bo mi akurat cala gra sie podobala - wlacznie z dungeonami i ich budowa. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 Bo to jest świetna gra, nikt temu nie zaprzecza. Najsłabsza Zelda i tak zawsze wypadnie przynajmniej nieźle na tle innych gier. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 No wiadomo, ale jednym bardziej podoba sie Wind Waker, a innym Skyward Sword. Cytuj
Xord 50 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 A mnie dungeony się podobają nie jest za długo ale za to w świecie jest co robić np. TP cudo ale około fabularnych rzeczy ma mało niestety. TWW jest mi się wydaje najobszerniejszą Zeldą mimo wszystko najbliżej do niej ma tylko MM jak wziąć pod uwagę zadania poboczne, taka tp ma około 12-15 zadań + 4-7 jaskiń do odwiedzenia ale lochy długie co nie zmienia faktu że jest cudowna i Twilight Princess jedna z najlepiej zaprojektowanych postaci (design) przez N. Jak szukać nędzy w lochach to PH I ST jest idealna. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 http://www.dorkly.com/post/56785/the-definitive-zelda-argument Cytuj
Xord 50 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 TWW było pierwszą w jaką grałem a lochy czy to ważne czy krótki czy dłuższe? To tylko 1/100 całości i tyle. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 No widać dla niektórych są ważne. Co to w ogóle za pytanie. To nie są jakieś dodatki, a szkielet serii, lol. Cytuj
Xord 50 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 (edytowane) Szkielet nie szkielet i tak nie przywiązuje się do nich większej wagi bo zamiast cieszyć michę z 20 pięter człowiek łapie się za głowę jak oni wymyślili te zagadki. To co naprawdę mogli by zmienić lub usprawnić to dodać wielopoziomowe zagadki nie ograniczające się do 1 pomieszczenia i nie na zasadzie pociągnij wajchę otworzysz wrota w 1 pomieszczeniu. Edytowane 9 września 2014 przez Xord Cytuj
Gość ragus Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 Takie zagadki masz między innymi w OoT czy ALBW. Cytuj
Xord 50 Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 Obie są super i TWW nie odstaje od nich za daleko. Wręcz przeciwnie gram nie wiem z 12-15 raz (ogólnie GCN WII U) w nią i bawi nie zmiennie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.