Skocz do zawartości

Robert Kubica - wiadomości, plotki i pogaduszki.


Magik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No ten ostatni OS to po prostu anihilacja. Można mówić, że miejsce startowe dobre, opony, blablabla, ale Ogierowi włożył prawie 2 minuty :) grunt, żeby była meta, ale i tak jest dobrze.. Team sklecony na szybko, auto w specu 2014, a VW i Citroeny dostają momentami aż miło. 

Opublikowano

Opony odegrały ważną rolę w tym sukcesie i nie należy tego umniejszać. Stąd taka kolosalna przewaga. Gdyby jechali na takich samy to już różnica była by mniejsza. 

 

W rajdzie San Remo 2003r, gdy Panizzi założył deszczówki na ostatni stage a cała reszta jechała na przejściówkach. To wskoczył z 6 na 4 miejsce zaledwie 20 sekund za Loeba. A cały stage wygrał z ponad minutową przewagą. Jeszcze 20 sekund i wygrałby rajd z 6 na pierwsze. Więc opony jednak grają olbrzymią rolę. 

 

Ale i tak zachwycam się tym że jak nawet z minimalnymi różnicami to wygrywa. 

Opublikowano (edytowane)

To już było dla mnie wiadome od momentu operacji jego ręki. Może kiedyś zobaczymy Roberta jak wygrywa Paryż Dakar 

 

  • 22.01.2015 - 25.01.2015 Rajd Monte Carlo
  • 12.02.2015 - 15.02.2015 Rajd Szwecji
  • 05.03.2015 - 08.03.2015 Rajd Meksyku
  • 23.04.2015 - 26.04.2015 Rajd Argentyny 
  • 21.05.2015 - 24.05.2015 Rajd Portugalii
  • 11.06.2015 - 14.06.2015 Rajd Włoch
  • 02.07.2015 - 05.07.2015 Rajd Polski  :banderas: 
  • 30.07.2015 - 02.08.2015 Rajd Finlandii
  • 20.08.2015 - 23.08.2015 Rajd Niemiec
  • 10.09.2015 - 13.09.2015 Rajd Australii
  • 01.10.2015 - 04.10.2015 Rajd Francji
  • 22.10.2015 - 25.10.2015 Rajd Hiszpanii
  • 12.11.2015 - 15.11.2015 Rajd Wielkiej Brytanii
Edytowane przez ussr
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

asfalty na bank mu bardziej leżą. szutry to podstępne podłoże a Finlandia rządzi się swoimi prawami. szkoda tej awarii z początku rajdu bo to już pogrzebało szanse na wynik a tempo mieli niezłe. jeszcze większa szkoda że taki finał praktycznie tuż przed metą. cóż, kolejna gleba ale i kolejna lekcja.

Opublikowano

Kolejna gleba, ale moim zdaniem tutaj nie miał nic to powiedzenia. Ot wyszedł brak doświadczenia, warto dodać, że Robert otwierał i jechał jako pierwszy samochód. Klasyczny aquaplaning. Tempo było nawet bardzo dobre i bardzo szkoda tej awarii alternatora w piątek. Moim zdaniem jest coraz lepiej. Kubica w końcu nauczył się jeździć swoim tempem, a nie gnać na pełnej kicie. Dodam jeszcze, że Polacy jechali na twardych Pirelkach, liczyli, że deszcz nie spadnie. 

Opublikowano

Prędkości nie mieli dużej, ale wyglądało to źle. Ludzie cisną po chłopaku, a niech pokażą innych naszych rajdowych kierowców, którzy potrafią jeździć tempem czołówki WRC. Trzeba pamiętać o ręce Roberta i o tym że sam kilka razy wspominał że ma przez to problemy czasem na oesach. Forza Kubica!!!

Opublikowano

Pod względem umiejętności to najlepszy Polski kierowca wyścigowy w historii. Wystarczy zobaczyć jak wysoko zaszedł w F1, potem głupia decyzja odnośnie startu w Rajdach i tragiczne konsekwencje. 

 

Warto jeszcze śledzić karierę Kuby Giermaziaka, poza tym nic. 

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

rozbijając się pierwszego dnia rajdu i tak żyje marzeniami oraz osiąga więcej niż wszystkie marudy zza klawiatury :teehee:

może kiedyś ujedzie do końca. szkoda że po tytule w wrc2 w mocniejszej lidze kończy notorycznie na poboczu. aż taka różnica czy kwestia uszczelki między kierownicą a fotelem? 

 

na filmikach widać że w uj ślisko i że to zły zakręt był.

Opublikowano (edytowane)

W sezonie 2015 popełniał bardzo mało błędów, 80% nieukończonych rajdów to była wina awarii samochodu. A pamiętajcie, że to nie jest zespół fabryczny, tylko kilkuosobowy zespół.

 

W tym przypadku było 1.5km lodu na odcinku a m.in. Kubica jechał na oponach supersoft.

 

Edytowane przez Szejdj
Opublikowano

Świetny jest ten wywiad z Cezarym Gutowskim sprzed 2 dni.

Osobiście mam cichą nadzieję, że tym ważnym projektem na 2 połowę roku jest FIA Formula E, która startuje we wrześniu. Nie robiłby chyba aż takiej szopki i tajemnicy z DTM, a nic innego nie przychodzi mi na myśl.

Opublikowano (edytowane)

szkoda że po tytule w wrc2 w mocniejszej lidze kończy notorycznie na poboczu. aż taka różnica czy kwestia uszczelki między kierownicą a fotelem?

 

W wrc2 jeździł w fabrycznym zespole. Tutaj jest prywaciarzem ze słabym serwisem, brakiem szpiegów na trasie itd itp. Edytowane przez mattaman

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...