szejdj 2 804 Opublikowano 24 stycznia 2015 Opublikowano 24 stycznia 2015 Kolejny OS do kolekcji... <zieeeew> Cytuj
orion50 632 Opublikowano 24 stycznia 2015 Opublikowano 24 stycznia 2015 No ten ostatni OS to po prostu anihilacja. Można mówić, że miejsce startowe dobre, opony, blablabla, ale Ogierowi włożył prawie 2 minuty grunt, żeby była meta, ale i tak jest dobrze.. Team sklecony na szybko, auto w specu 2014, a VW i Citroeny dostają momentami aż miło. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 24 stycznia 2015 Opublikowano 24 stycznia 2015 Opony odegrały ważną rolę w tym sukcesie i nie należy tego umniejszać. Stąd taka kolosalna przewaga. Gdyby jechali na takich samy to już różnica była by mniejsza. W rajdzie San Remo 2003r, gdy Panizzi założył deszczówki na ostatni stage a cała reszta jechała na przejściówkach. To wskoczył z 6 na 4 miejsce zaledwie 20 sekund za Loeba. A cały stage wygrał z ponad minutową przewagą. Jeszcze 20 sekund i wygrałby rajd z 6 na pierwsze. Więc opony jednak grają olbrzymią rolę. Ale i tak zachwycam się tym że jak nawet z minimalnymi różnicami to wygrywa. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 25 stycznia 2015 Opublikowano 25 stycznia 2015 http://www.wrc.com/po/wrc/news/january-2015/kubica-crashes/page/2126--12-12-.html Cytuj
orion50 632 Opublikowano 25 stycznia 2015 Opublikowano 25 stycznia 2015 Awaria to awaria. Meta była Co nie zmienia faktu, że tempo imponujące. Spodziewam się, że ten sezon będzie o wiele lepszy niż poprzedni. Cytuj
funnylukePLG 2 Opublikowano 27 stycznia 2015 Opublikowano 27 stycznia 2015 Jeżeli Kubica będzie dojeżdżał do końca wyścigu, to możemy liczyć na bardzo wysokie lokaty. Powrót do F1... proszę was, chyba już nie będzie miał takiej sprawności dłonie/nogi jak kiedyś w bolidzie. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 27 stycznia 2015 Opublikowano 27 stycznia 2015 Zainwestował we własny team, także raczej powrót do F1 odpada. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 27 stycznia 2015 Opublikowano 27 stycznia 2015 (edytowane) To już było dla mnie wiadome od momentu operacji jego ręki. Może kiedyś zobaczymy Roberta jak wygrywa Paryż Dakar 22.01.2015 - 25.01.2015 Rajd Monte Carlo 12.02.2015 - 15.02.2015 Rajd Szwecji 05.03.2015 - 08.03.2015 Rajd Meksyku 23.04.2015 - 26.04.2015 Rajd Argentyny 21.05.2015 - 24.05.2015 Rajd Portugalii 11.06.2015 - 14.06.2015 Rajd Włoch 02.07.2015 - 05.07.2015 Rajd Polski 30.07.2015 - 02.08.2015 Rajd Finlandii 20.08.2015 - 23.08.2015 Rajd Niemiec 10.09.2015 - 13.09.2015 Rajd Australii 01.10.2015 - 04.10.2015 Rajd Francji 22.10.2015 - 25.10.2015 Rajd Hiszpanii 12.11.2015 - 15.11.2015 Rajd Wielkiej Brytanii Edytowane 30 stycznia 2015 przez ussr Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 7 marca 2015 Opublikowano 7 marca 2015 https://www.youtube.com/watch?v=oejmm72JPTM Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 https://www.youtube.com/watch?v=qIHmJT3VS4I Finlandia zakończona niestety przed czasem. dobrze szło mimo awarii na początku, finał niestety zbyt klasyczny. niby aż tak szybko nie było ale akrobacje w powietrzu robią wrażenie. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Szkoda bo po Polsce apetyt na pewno wzrósł. A Przed nami rajd Niemiec, tam na asfaltach może mieć większe szanse. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 asfalty na bank mu bardziej leżą. szutry to podstępne podłoże a Finlandia rządzi się swoimi prawami. szkoda tej awarii z początku rajdu bo to już pogrzebało szanse na wynik a tempo mieli niezłe. jeszcze większa szkoda że taki finał praktycznie tuż przed metą. cóż, kolejna gleba ale i kolejna lekcja. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Kolejna gleba, ale moim zdaniem tutaj nie miał nic to powiedzenia. Ot wyszedł brak doświadczenia, warto dodać, że Robert otwierał i jechał jako pierwszy samochód. Klasyczny aquaplaning. Tempo było nawet bardzo dobre i bardzo szkoda tej awarii alternatora w piątek. Moim zdaniem jest coraz lepiej. Kubica w końcu nauczył się jeździć swoim tempem, a nie gnać na pełnej kicie. Dodam jeszcze, że Polacy jechali na twardych Pirelkach, liczyli, że deszcz nie spadnie. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 czy to pierwsza kraska w tym sezonie? Cytuj
rasomaso 3 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Prędkości nie mieli dużej, ale wyglądało to źle. Ludzie cisną po chłopaku, a niech pokażą innych naszych rajdowych kierowców, którzy potrafią jeździć tempem czołówki WRC. Trzeba pamiętać o ręce Roberta i o tym że sam kilka razy wspominał że ma przez to problemy czasem na oesach. Forza Kubica!!! Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Pod względem umiejętności to najlepszy Polski kierowca wyścigowy w historii. Wystarczy zobaczyć jak wysoko zaszedł w F1, potem głupia decyzja odnośnie startu w Rajdach i tragiczne konsekwencje. Warto jeszcze śledzić karierę Kuby Giermaziaka, poza tym nic. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 w tym miesiącu na pewno Ktos powinien zrobic odpowiednik http://hasmaldonadocrashedtoday.com/ dla Kubicy Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 22 stycznia 2016 Opublikowano 22 stycznia 2016 Pierwszy rajd w sezonie, pierwszy dzień rajdu Monte Carlo, trzeci odcinek i Robert kończy rajd ma drzewie. Ślisko o tej porze roku musi być tam na oesach. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 22 stycznia 2016 Opublikowano 22 stycznia 2016 o to samo drzewo zahaczył Paddon: Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 22 stycznia 2016 Opublikowano 22 stycznia 2016 rozbijając się pierwszego dnia rajdu i tak żyje marzeniami oraz osiąga więcej niż wszystkie marudy zza klawiatury może kiedyś ujedzie do końca. szkoda że po tytule w wrc2 w mocniejszej lidze kończy notorycznie na poboczu. aż taka różnica czy kwestia uszczelki między kierownicą a fotelem? na filmikach widać że w uj ślisko i że to zły zakręt był. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 22 stycznia 2016 Opublikowano 22 stycznia 2016 (edytowane) W sezonie 2015 popełniał bardzo mało błędów, 80% nieukończonych rajdów to była wina awarii samochodu. A pamiętajcie, że to nie jest zespół fabryczny, tylko kilkuosobowy zespół. W tym przypadku było 1.5km lodu na odcinku a m.in. Kubica jechał na oponach supersoft. Edytowane 22 stycznia 2016 przez Szejdj Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 22 stycznia 2016 Opublikowano 22 stycznia 2016 Świetny jest ten wywiad z Cezarym Gutowskim sprzed 2 dni. Osobiście mam cichą nadzieję, że tym ważnym projektem na 2 połowę roku jest FIA Formula E, która startuje we wrześniu. Nie robiłby chyba aż takiej szopki i tajemnicy z DTM, a nic innego nie przychodzi mi na myśl. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 22 stycznia 2016 Opublikowano 22 stycznia 2016 (edytowane) szkoda że po tytule w wrc2 w mocniejszej lidze kończy notorycznie na poboczu. aż taka różnica czy kwestia uszczelki między kierownicą a fotelem? W wrc2 jeździł w fabrycznym zespole. Tutaj jest prywaciarzem ze słabym serwisem, brakiem szpiegów na trasie itd itp. Edytowane 22 stycznia 2016 przez mattaman Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.