Tommy Dee 53 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 No przyklął sobie siarczyście i to była reakcja na utratę przyczepności tylnej osi podczas dohamowania, o czym wspominał. To nie krawężnik był przyczyną klepy bo widać, że już znacznie wcześniej sunął bokiem. Bez wątpienia było za szybko i przycisnął mocniej na hamulec, a że było lekko z górki, odciążony tył i dupa uciekła. Szkoda. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 24 marca 2013 Autor Opublikowano 24 marca 2013 Tak jak pisze Tommy. Przyciecie zakrety bylo wynikiem wczesniejszej utraty przyczepnosci tylnej osi. Stad tez to "ja pier.dole" przed zakretem. Juz wtedy wiedzial ze nie da rady. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 dzięki za info. cóż no, bywa. kolejne, nieco bolesne, doświadczenie na koncie. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 27 marca 2013 Opublikowano 27 marca 2013 (edytowane) Haha wyczaiłem coś co zapewne Was rozbawi, przynajmniej mnie rozbawiło. Siedziałem sobie, szukałem czegoś nowego nt. Citroena i Roberta i trafiłem na blog wspaniałego winiarza z Włoch Jest tam jakaś akcja, że wysyła naklejki o Rk dla kibiców itp... wczoraj dostałem swoją naklejkę powaga Edytowane 27 marca 2013 przez maciekww28 1 Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Piąte miejsce Kubicy w Portugalii http://youtube.com/watch?v=F20hrzyWfnc Cytuj
orion50 632 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Opublikowano 7 kwietnia 2013 (edytowane) Według mnie bardzo dobry wynik jak na debiut na szutrach zobaczymy za tydzień. Top 5 w klasyfikacji WRC 2 będzie dużym sukcesem. Ukończenie będzie już sukcesem. Szuter to nie przelewki. Miałem o tym napisać wczoraj, ale wyleciało mi z głowy. Chodzi mi o kwestie czemu Kubica wybrał rajdy zamiast DTM. Są to moje wnioski, które mogą nie mieć odzwierciedlenia w rzeczywistości, ale sądzę, że spora część się pokrywa ze stanem faktycznym. Jak wszyscy wiemy DTM zrzesza największych niemieckich producentów aut. Do tego każda stajnia wystawia kilka swoich team'ów. Nie znam się dokładnie, więc napiszę pobieżnie. Każdy zespół mimo, że tego samego producenta ma auto o różnej wydajności. Do tego w gre wchodzą układy i tak dalej. Rywalizacja o najwyższe cele mogła być po prostu niemożliwa. Do tego dochodzi jak wiadomo niemiecka dokładność. Przy ustalaniu kontraktu na pewno padł by zapis, który całkowicie zabroniłby Robertowi startów w rajdach jak i innych dyscyplinach. Możliwe, że testowanie różnych aut, w przyszłości single-seaterów byłoby utrudnione lub wręcz niemożliwe. Pewnym jest też fakt, że kontrakt musiałby być podpisany na rok, może 2, bez możliwości odejścia. Jak wiemy, Kubica ciągle celuje w powrót do Formuły 1. Rajdy są dla niego dobrą rehabilitacją, do tego może w wolnym czasie testować to na co tylko ma ochotę + może w każdym momencie powiedzieć Pass i odejść do F1. Pomijam tutaj kwestię czy to możliwe, mówię po prostu jak wygląda kontrakt. Sam Nawarecki z Citroena mówił, że to umowa partnerska i RK w każdej chwili może dać sobie spokój z WRC gdy tylko jazda bolidami jednomiejscowymi będzie możliwa. Dlatego też uważam, że wybór rajdów jest jak najbardziej słuszny. DTM byłoby swoistym kagańcem. Edytowane 8 kwietnia 2013 przez orion50 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 kwietnia 2013 Dokladnie tak samo to widze. Swiadcza o tym slowa Wolfa: "Robert mus pozbyc sie swoich demonow przeszlosci", "DTM to prefesjonalna seria wymagajaca 100% poswiecenia". Wniosek jest taki ze Wolf i Mercedes chcieli zeby Robert w 100% skupil sie na DTM i zapomnial o F1 i rajdach. Swoja droga...jedyna przeszkoda dla Roberta by moc jezdzic bolidami to brak miejsca. Musi podnosic cale ramie przy skrecaniu w lewo poniewaz ma ograniczenia w "rotowaniu" przedramienia/nadgarstka. Nie ma powodu sadzic ze slowa Roberta sa nieprawda, wszak w rajdowce ma zdecydowanie wiecej "pracy" z kierownica. Dziwi mnie tylko dlaczego nikt nie wpadl na pomysl zaprojektowania kierownicy z obrotowym ochwytem dla prawej dloni ( dzialajacego na zasadzie kulki to kierownicy). W ten sposob nie musialby rotowac nadgarstkiem (moglby trzymac kierownice prawa dlonia w dowolnej pozycji). Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 To założenie jest dobre pod jednym warunkiem, że RK wróci do F1. A to moim zdaniem nie nastąpi, zawsze tak twierdzilem i zdania nie zmieniam. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 kwietnia 2013 Wywiadzik i urywki z testow przed Portugalia Cytuj
orion50 632 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Dzisiaj nieźle, najlepszy czas w shakedown Zobaczymy jutro, w każdym bądź razie nie mogę się doczekać. Będąc w opozycji do mattamana stwierdzam, że Kubica jednak wróci do "Formuły Pierwszej" równowaga w przyrodzie musi być zachowana pozdro Cytuj
KOŁD 1 084 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Nie wróci do F1 zdecydowanie nie ma co się łudzić trzeba czekać na innych. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Co nie przeszkadza mu lać etatowych wyjadaczy rajdowych Po 4 Os-ach drugie miejsce w klasyfikacji WRC 2, 23.5 sek straty do Lappiego (lider). Jak na debiut całkiem nieźle. Oby przetrwał OS5 i doczekał serwisu, bo opony w Cytrynie są w nienajlepszym stanie Jeszcze zostały 2 dni rajdu, ale jak wszystko pójdzie dobrze, to podium jest w zasięgu Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Jedzie szybciej od Kościuszki w WRC Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Opublikowano 12 kwietnia 2013 (edytowane) lipa, coś tam wspominają o systemie rally2 (5minut kary + czas zwycięzcy wrc2) ale to taka opcja na otarcie łez Edytowane 12 kwietnia 2013 przez maciekww28 Cytuj
Gość Opublikowano 12 kwietnia 2013 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Lubię gościa, ale jak on nie powściągnie swoich ambicji, które go pakują do rowów i na bandy, to nie wróżę pozytywnie jego dalszej karierze. Kto zechce kierowce, który jest szybki jak błyskawica, ale niczego nie kończy. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Troche mi to przypomina Grosjeana z zeszłego roku. W kwalifikacjach na drugiej lini, a potem zazwyczaj dzwon w wyścigu . Tak czy siak trzymam kciuki i czekam na następną okazję do kibicowania. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Z tym porównaniem Kubicy i Grożana to trochę popłynąłeś Przecież ukończył rajd, 6 pozycja w WRC2. Całkiem nieźle jeśli weźmiemy pod uwagę okoliczności, zwłaszcza dnia wczorajszego gdzie podczas dwóch Oesów musiał zmieniać biegi normalnie, do tego skrzynia chodziła dużo ciężej i w dodatku trzeba było używać sprzęgła. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Napisałem przecież 'trochę' . Wiadomo, że to kierowcy z zupełnie innych lig. Po prostu ciągłe przygody Kubicy skojarzyły mi się z Francuzem . 1 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Opublikowano 14 kwietnia 2013 (edytowane) Jeśli już Kubica ma kogoś przypominać, to warto wspomnieć o początkach kariery Colina McRae, ten gość dojeżdżał wrakiem do mety, a potem wspiął się na sam szczyt. No ale tu jest chyba ta różnica "dojeżdżał" (choć też nie zawsze). Edytowane 15 kwietnia 2013 przez MierzejX Cytuj
orion50 632 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Opublikowano 18 kwietnia 2013 W dalszym ciągu nie mogę pojąć tego narzekania, że Kubica nie dojeżdża do mety rajdu. Kurde. Ile razy nie dojechał ? Andora... Du Var i Kanary. Zrozumiałbym narzekanie gdyby nie dość, że nie dojeżdżał to jeździł wolno jak kuropatwa. A on przynajmniej na asfalcie leje weteranów jak dzieci, w dodatku z ręką, która jeszcze nie jest w pełni sprawna. W Portugalii, jednym z najtrudniejszych rajdów eliminacji Mistrzostw Świata dojechał w swojej kategorii na szóstej pozycji. Gdyby nie kary byłby drugi zakładając, że Evans miałby karę, którą dostał. Gdyby też dojechał bez żadnej kary, Robert byłby trzeci w swoim debiucie na szutrze. Przecież to jest rewelacyjny wynik. Przynajmniej według mnie, a ja na rajdach się nie znam. Tylko tyle co gram sobie w WRC3 czasem Nie pije tu do nikogo z forum tylko do tych z(pipi)ów onetowych czy innych trolli, którzy mnie mega irytują. Za parę dni rajd Azorów w ERC. Krótszy niż Portugalia. Zobaczymy jak Kubica wypadnie na tle Breena i Kopeckiego na szutrze. Będzie ciekawie. BTW. widzieliście trailer ? mega widoczki. Tylko gorzej jak się nie wyrobi to można ładnie spać z urwiska. Zatem szykują się kolejne mega emocje. No, a w ten weekend Bahrajn Pozdrawiam wszystkich serdecznie 2 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Autor Opublikowano 18 kwietnia 2013 Dodajmy ze najblizsza runda ERC bedzie miala transmisje live na Eurosporcie 2 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Coz, tak obserwuje styl jazdy Kubicy i mysle, ze gdyby stary il Commendatore jeszcze zyl, to chetnie wzialby roberta do teamu 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.