grzes_l 9 Opublikowano 4 marca 2008 Opublikowano 4 marca 2008 Wystarczy ze zawieziesz im konsole bez dysku. Zaprawde wystarczy poczytac warunki gwarancji i instrukcje a nie marudzic i pisac glupoty na forum. Zawiezienie konsoli z dyskiem to gwarancja sformatowanego dysku (to naprawde jest napisane). Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 4 marca 2008 Opublikowano 4 marca 2008 DYsk jest wyamgany przez sony, więc nie masz wyboru. BTW; Moja konsola tez po 2 miesiącach padła. Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 4 marca 2008 Opublikowano 4 marca 2008 (edytowane) DYsk jest wyamgany przez sony, więc nie masz wyboru. BTW; Moja konsola tez po 2 miesiącach padła. Warunki gwarancji: Pkt nr 6 "Jeśli system PS3 zostanie zwrócony z napędem dysku twardego w celu wykonania usługi gwarancyjnej, naprawa lub wymiana produktu będzie się wiązała z ponownym sformatowaniem dysku twardego. Jest to najszybsza forma usługi gwarancyjnej, jaką możemy zaoferować" Pkt nr 7 "Jesli system zostanie zwrócony bez dysku twardego w celu wykonania usługi gwarancyjnej (...) Ta forma usługi gwarancyjnej trwa dłużej niż obsługa opisana w poprzednim akapicie" PS: Lepiej nic nie napisać niż rozsiewać błędne informacje... potem ktoś szuka na forum porady, wchodzi i czyta, że MUSI oddać z dyskiem itp. , itd. PS2: A tak przy okazji ... w tych czasach gwarancja zazwyczaj daje nam mniejsze przywileje niż Ustawa w ramach reklamacji u sprzedawcy http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=417 Edytowane 4 marca 2008 przez Incognitos Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 5 marca 2008 Opublikowano 5 marca 2008 Gdy wysyłąłem konsole do sony około dwa tygodnie temu. Gość z infolini powiedział mi że musi być razem z dyskiem. POtem dostałe od sony maila w którym to napisali mi co i jakmam zrobić. A to część tego emaila. Dear Customer, This is to acknowledge your recent RMA request to return your defective PS product PlayStation 3 modelnumber: PS3 40GB Black. You can return your product under RMA ID xxxxxx. Please ensure you only include the following components also stated on the RMA site when the request was made: - PS3 Console - HardDiskDrive (HDD) - Powercable - Controller PS. Mieszkam w Holandii. Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 5 marca 2008 Opublikowano 5 marca 2008 <...> PS. Mieszkam w Holandii. Mysle ze to klucz. Jak dla mnie zaden mail nie jest wazniejszy, niz jasno sprecyzowane warunki gwarancji. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 5 marca 2008 Opublikowano 5 marca 2008 jasne ze tak, warunki gwarancji spisane i dodane przy zakupie do sprzętu to niejako umowa ktora wiąże obie strony, jak ktos chce od was ten HDD a w warunkach jest inaczej, to po prostu odmówcie tego powołując sie na taki i taki punkt gwarancji i wszystko... chcieć mogą ale wymagać do uznania gwarancji nie... Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 5 marca 2008 Opublikowano 5 marca 2008 Ciekawe co z tą awaryjnością czytników.nawet sporo się slucha ,że padają też wersje 60gb więc nie można powiedzieć,że 40gb jest bardziej awaryjna. Co więcej już nie raz na internecie potwierdzono ,że obie wersje konsoli mają ten sam model i rodzaj czytnika.Dziwne są też objawy padnięcia-a właściwie ich brak.Chodzi wszystko dobrze i idealnie,a tu nagle w jednej chwili czytnik przestaje czytać.Zazwyczaj zawsze albo pogarszało się wczytywanie,przerywały filmiki itp. Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 5 marca 2008 Opublikowano 5 marca 2008 Też szukałem odpowiedzi na to pytanie i nic konkretnego nie znalazłem. Może BL jest po prostu "inny". BTW: Właśnie odebrałem nowiutką PS3. Równo 13 dni jej nie było - bardzo tęsniłem :cierpienie: Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 6 marca 2008 Opublikowano 6 marca 2008 Gdzieś czytałem plotkę, że to może być wina oprogramowania, a nie sprzętu. Nie wiem ile w tym prawdy, ale może to jest powodem tego idiotyzmu, że proszą o dysk na gwarancji. No bo niby do czego on im potrzebny? Tym bardziej po co go formatują? Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 6 marca 2008 Opublikowano 6 marca 2008 Powiem Ci tak, jako serwisant komputerowy. Lepiej wziąć od klienta dysk i sprawdzić, niż oddać działający sprzęt i później gdy klient wraca do domu, podpina dysk i nie działa mu. Wtedy wraca do serwisu, drze papę itp. Dlatego nawet jeśli jesteś PEWNY, że to nie dysk, nikt Ci nie będzie ufał, bo wiedzą, że różne rzeczy się dzieją od softu Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 6 marca 2008 Opublikowano 6 marca 2008 (edytowane) Oczywiscie jest to opisane w gwarancji (punkt 7) dosc dokladnie po co. Zapraszam do lektury. Idiotyzmem nazwalbym wypowiedzi publiczne obnazajace wlasna niewiedze, na dodatek przy uzyciu epitetow skierowanych w strone ktorej z wlasnej winy nie rozumiemy. Generalnie polecam zerwac z durnowatymi polskimi przyzwyczajeniami i nie brzydzic sie lektura pisma drukowanego na papierze. Czytanie instrukcji i gwarancji to dobry obyczaj. Nie czytanie ich nie swiadczy o byciu twardzielem ;P. Edytowane 6 marca 2008 przez grzes_l Cytuj
Danilo1972 91 Opublikowano 6 marca 2008 Opublikowano 6 marca 2008 Odesłałem dziś konsolę do sklepu PSX Extreme. Na Infolinii Sony poinformowano mnie że naprawa lub ewentualna wymiana nie może trwać dłużej niż miesiąc. Zobaczymy co z tego wyniknie... Cytuj
Gość konstant Opublikowano 9 marca 2008 Opublikowano 9 marca 2008 to mnie bardziej upewnia w przekonaniu iż to wina ps3 O ile mój panasonik podczas up/down scalingu nie puszcza nic na kabel tak ps3 podczas tej operacji wysyła ten śneg zamiast go jakoś zablokować/nie przepuszczać a telewizor wyświetla to co idzie po hdmi Być może niektóre tv posiadają dodatkowe filtry oprócz niebieskich ekranów które tłumią ten efekt i go nie wyświetlają o tyle mój samsung wyswietla to co idzie po kablu Dodam jeśzcze że nie mam żadnych innych problemów Kolory żywe żadnych problemów jak u użytkownika xylaz'a kilka postów wyżej (być może masz kabel poluzowany wyciągnij i podepnij jeszcze raz) wszystko pięknie wygląda Z tym śniegiem to jednak wina odbiornika. Wczoraj podlaczylem n-box'a przez HDMI (wczesniej component) i przy wylaczeniu dekodera wystepuje identyczny efekt jak na ps3. Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 9 marca 2008 Opublikowano 9 marca 2008 Ja rozwiązałem mój problem ze śniegiem. Śnieżenie pojawiało nawet na całym ekranie, podczas grania w gry lub przeglądania menu systemowego konsoli. Przeczytałem wszystko co było możliwe na forach ps3 i hd, problem okazał się znany w przeciwieństwie do jego powodów i rozwiązań. Zacząłem więc kombinować z kablami i co się okazało... Na początku konsolę miałem podłączoną przez component - obraz do tv, a dźwięk do wieży. Później kupiłem kabel hdmi i podłączyłem konsolę przez hdmi, jednak zostawiłem podłączenie dźwięku do wieży przez component i w opcjach systemu ustawiłem obraz przez hdmi, a dźwięk przez component. Właśnie na tym etapie pojawiało się śnieżenie. Wyrzuciłem więc kabel component i został sam hdmi, a dźwięk podłączyłem do wieży z wyjścia audio w tv. Śnieżenie zniknęło. Zauważyłem inną niedogodność. Moja konsola stoi pionowo, a niewielkie poruszenie kabla hdmi (który niby siedzi mocno w konsoli, ale da się go delikatnie odchylić) powoduje zakłócenia. Nie widać tego od razu tylko co pewien czas zanika na sekundę dźwięk, a obraz na ułamek sekundy. Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 10 marca 2008 Opublikowano 10 marca 2008 Pusc dzwiek po opticalu do wiezy. Bedziesz mial 5.1 i brak zaklocen. Faktycznie slyszalem ze component i HDMI razem niekoniecznie dobrze funkcjonuja. Wyglada mi na to ze Twoj kabel HDMI nie jest najwyzszej jakosci. To nie powinno sie dziac. Cytuj
Gość konstant Opublikowano 10 marca 2008 Opublikowano 10 marca 2008 Ja tez mialem podobnie - obraz HDMI a dzwiek chinchem (po cholere componenetem?), jak dzwiek puscilem przed HDMI to snieg pozostal... Cytuj
Maxxx 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 POMOCY !!! Przed chwilą padła mi PS3. Nie moge wyjąc płyki z napędu. Po nacisnięciu/ dotknięciu "eject" słychac znajomy dzwięk ale niebieska dioda gasnie i po ptokach. Płytka w środku. :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: Wie ktoś co się dzieje ??? Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 12 marca 2008 Opublikowano 12 marca 2008 Wylacz i wlacz konsole uzyj trojkata. Cytuj
Maxxx 0 Opublikowano 13 marca 2008 Opublikowano 13 marca 2008 Już nie trzeba sma sie nareperowała. Pewnie sie wystraszyła moich bluzgów Cytuj
Amer 1 371 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 szybka prośba do posiadaczy PS3: sprawdzcie proszę jak zachowuje sie zielona dioda przy złączu ethernetowym podczas pracy konsoli. Swieci non-stop? Zapala się i gaśnie? Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 mruga z bardzo duza czestotoliwoscia. wyglada to tak jakby swiecila sie bez przerwy ale czasem przystopuje na ulamek sekundy. Cytuj
Amer 1 371 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 dzięki w takim razie zgłaszam zgon swojej PS3 - po świętach leci do serwisu Cytuj
Danilo1972 91 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 Ty to masz dobrze Amer, bo możesz sobie bezpośrednio zanieść do głównego serwisu w Wawie. Nie zmienia to faktu, że nadeszła era padających peestrójek Cytuj
Amer 1 371 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 czyli gdzie właściwie? bo z tego co widze (na stronce Sony) to w Wawie jest sporo autoryzowanych serwisów, ale n/t głównego ani słowa Cytuj
Danilo1972 91 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 Mogę Ci przesłać nr tel. na priv, to sobie zadzwonisz i dowiesz dokładnie gdzie to jest. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.