lesheq 8 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 Witam w klubie zoltych lodow (YLOD). Mi padla PS3 60GB po rowno 22 miesiacach zycia Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 23 lipca 2009 Opublikowano 23 lipca 2009 (edytowane) proboj szczescia z reklamacja, teoretycznie jeszcze jest na gwarancji jako towar niezgodny z umowa... Edytowane 23 lipca 2009 przez Juchy Cytuj
nfs 0 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 (edytowane) Czytając ten temat można się załamać że tak to wygląda z PS3. Strasznie awaryjna. Strach kupić. Jak się ma awaryjność tych najnowszych modeli aktualnie dostępnych w sklepach. Czy SONY zlikwidowało ten problem w 80GB-towych wersjach? Edytowane 27 lipca 2009 przez nfs Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 nie mozna zlikwidowac problemu awaryjnosci, zawsze bedzie nie przesadzaj ze jest to jakis mega problem w przypadku PS3, luty sa bezolowiowe, sa kruche, sa poddawane utlenianiu (zimne luty) i tego sie nie przeskoczy w jednym przypadku szybciej to przebiegnie w innym wolniej ale problem bedzie istnial zawsze, jedynie mozna sie dziwic temu ze w PCtach te same techniki lutowania, podobne uklady, a o takim problemie malo sie slyszy np. o laptopach ze po 2 latach padaja, a moze my nic o tym nie wiemy i w swiecie PCtowcow podobne problemy sa dosc czesto? moze... zasada dla mnie jest prosta jesli chodzi o PS3, kupic z pewna 2 letnia gwarancja lub jak najdluzsza bo dluzsze tez po oplatach mozna dostac, przy jej koncu sprzedac i kupic nowa z kolejna gwarancja i chociaz nie bedzie stresu ze musimy cos wydawac ze swojej kieszeni na ewentualne naprawy bo jednak koszty napraw sa spore, a i gwarancja po naprawie dalej nie jest taka jak przy zakupie nowej... Cytuj
nfs 0 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 Jeśli to co piszesz jest prawdą to widzę że branża idzie w złym kierunku. Mój PSX ma ponad 10 lat i nadal działa, PS2 ma 5 lat (jest z HDD więc nie biorę pod uwagę czytnika ale całą resztę) działa bez problemów. Przychodzi PS3 i już nawet pomijając laser, pada cała reszta, hardware. O co chodzi. To nie sprzęt za 200zł żeby kupować co 1,5 roku kolejny. Już sam fakt wymiany całej konsoli przez serwis gwarancyjny zamiast jej naprawy świadczy o tym że samo SONY ma świadomość dużych wad w produkcji sprzętu. Odnośnie PC osobiście nie widzę problemu. Nie słyszałem żeby kupowane laptopy były na okres 2 lat. Tak samo zwykłe stacjonarne PC. Posiadam laptopa IBM staruszek już ma prawie 9 lat działa, inny ma 5 lat i 2 lata. Stacjonarny brata ma 5 lat. Mój stacjonarny ma 3 lata. Wszystko działa i nie sadzę żeby miało paść (za wyjątkiem zniszczeń przez burzę, upadków itd). Coś jest nie tak i SONY powinno przynajmniej starać się niwelować te wady wprowadzając kolejne usprawnione modele. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 (edytowane) luty bezolowiowe to poczatki 2004 roku, na olowiowych byla calkiem inna bajka a to wymusza prawo http://www.tl.krakow.pl/~rafal/l_bezolowiowe.htm zawsze jest cos za cos, a ochrona srodowiska to teraz trendy... Edytowane 27 lipca 2009 przez Juchy Cytuj
damian80j 1 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 (edytowane) Witam. Niestety mi się przytrafiło, dwa dni temu moja konsola padła-żółta dioda, model 40GB. Teraz obdzwaniam serwisy żeby się dowiedzieć o koszty naprawy. Autoryzowany serwis za podstawową naprawę bierze 149zł, ale jeśli usterka będzie poważniejsza to konsolę wysyłają do francj-koszt 200 euro. W innym serwisie koleś powiedział mi że mogą spróbować ją naprawić i jak się uda to lepiej żebym konsolę od razu sprzedał bo nie wiadomo ile czasu będzie działać. Jeśli ktoś orientuje się w temacie naprawy konsoli, gdzie najlepiej ją wysłać do naprawy to będę wdzięczny za iformacje. Edytowane 27 lipca 2009 przez damian80j Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 (edytowane) zadzwon jeszcze raz do Sony, naprawa YLOD za 149zl? chyba 149Euro, albo 149zl to diagnoza czy nie ma jakies duperelki, 200E to realne kwoty w Sony... a co zrobic w konsoli najlepiej to trzeba ja najpierw zdiagnozowac, na usterki typu przegrzane-wadliwe układy głwone jak CPU-GPU nikt nic nie pomoze bo sprowadza sie to do wymiany plyty glownej na sprawna, czyli wtedy najlepiej Serwisy Sony za te 200E ale to tylko w przypadku gdy sie to oplaca, przy wiekszosci PS3 nie ma sensu to, lepiej zlom sprzedac i kupic nowy zestaw, 200Euro to teraz jakies 860zl. w tym dalej mamy laser stary i dalej mamy stare akcesoria, przy zakupie nowej konsoli jakbysmy posprzedawali akcesoria to nowa konsola na pelnej gwarancji na calosc wyjdzie nam podobnie jak niby ten serwis w Sony za 200E, a do tego bedzie calosc nowa razem z laserem w BD ktory tez moze pasc przeciez w przyszlosci... calkowicie nie wiem jaka zasadnosc jest istnienia takiej uslugi jak naprawa za 200E przy tych cenach jakie sa teraz za sprzet... to chyba skierowane jest tylko do wyciagania kasy od sklepow ktore musialy dac te 2 lata gwarancji, a Sony z racji ze daje 1 rok liczy na to ze sklepy w tym okresie nie objetym gwarancja beda chcac nie chcac serwisowac te konsole za te dziwne kosmiczne kwoty... Edytowane 28 lipca 2009 przez Juchy Cytuj
damian80j 1 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 (edytowane) Mam jeszcze jedno pytanie. Konsolę kupiłem w mix electronics jest może na forum osoba, która próbowała powołując się na 24 miesięczną gwarancję sklepu (niezgodność towaru), zwrócić konsolę sprzedawcy? Chciałbym wiedzieć czy z nimi idzie tak samo opornie jak z innymi sprzedawcami. Edytowane 28 lipca 2009 przez damian80j Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 ze wszystkimi idzie opornie. no i dochodzi do tego fakt, ze wielu sprzedawcow nie slyszalo nawet o takim prawie. Cytuj
damian80j 1 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 Właśnie wróciłem ze sklepu (mix electronics), w którym kupiłem konsolę. Oczywiście sprzedawca nie wiedział o co chodzi i upierał się że tylko gwarancja producenta to ja go uświadomiłem że unia i te sprawy. Zadzwonił do jakiegoś bossa który wiedział że powołuję się na ustawę. Sprzedawca powiedział mi że jak przydę z pismem, w którym powołuję się na ustawe to konsola zostanie przyję ta do serwisu. Czyli co waalić do federacji praw konsumenta po pisemko? Oczywiście mam świadomość, że to nie oznacza jeszcze że sprawa załatwiona, be jeśli przyjmą konsolę do naprawy i wyślą ją potem do serwisu a tamci uświadomią ich o kosztach naprawy to już nie będzie miło. Cytuj
zorkadar 0 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 Po przeczytaniu tego tematu chyba sprzedam czarne pudło i przeproszę się z x-klockiem:) Cytuj
Sig 395 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 idź poczytaj temat w którym każdy jeden post to zgon xboxa ;d zrobi ci się lżej . Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 Jakbyś przeczytał tamten temat i ten jeszcze raz to byś zobaczył, że częstotliwość wpisów jest ostatnio podobna, tyle, ze jak ktoś w tamtym temacie się wpisuje to najczęściej ma jeszcze 2/3 letnią gwarancję i nie ma takich problemów jakie są stawiane tutaj. \/ Nie pisałem o wszystkich postach tylko tych pojedynczych gdzie kolejnym osobom padła konsola i tyle, musisz przyznać trochę tego naszło ostatnio. Cytuj
froniu 1 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 (edytowane) A tutaj większa część wpisów to albo posty w kółko tych samych osób które ogólnie rozmawiają o awariach ps3 czy pomagają innym z niezgodnością albo osób które narzekają na głośniejsze chodzenie wiatraków w ps3 albo jakieś zwieszki co nie jest równoznaczne od razu z awarią konsoli a po prostu przewrażliwieniem danej osoby Także nie przesadzaj bo to że dużo jest tutaj postów nie znaczy że jest duża awaryjność ps3 bo nie każdy post = awaria (Sam się tutaj wpisałem dobre parę razy a żadnej awarii nie miałem , Ty też jesteś dobrym przykładem bo się tutaj sporo udzielasz a ps3 nie masz) edit. trochę tego naszło ostatnio racja ale nie jest to poziom awaryjności jaką miał x360 , i nie traktował bym też forum jako wyznacznika ile padło konsol Edytowane 29 lipca 2009 przez froniu Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 (edytowane) Właśnie wróciłem ze sklepu (mix electronics), w którym kupiłem konsolę. Oczywiście sprzedawca nie wiedział o co chodzi i upierał się że tylko gwarancja producenta to ja go uświadomiłem że unia i te sprawy. Zadzwonił do jakiegoś bossa który wiedział że powołuję się na ustawę. Sprzedawca powiedział mi że jak przydę z pismem, w którym powołuję się na ustawe to konsola zostanie przyję ta do serwisu. Czyli co waalić do federacji praw konsumenta po pisemko? Oczywiście mam świadomość, że to nie oznacza jeszcze że sprawa załatwiona, be jeśli przyjmą konsolę do naprawy i wyślą ją potem do serwisu a tamci uświadomią ich o kosztach naprawy to już nie będzie miło. Ale idiotyzm, wiedzą, że mają obowiązek Ci przyjąć, a każą Ci składać dodatkowe pismo, chyba liczą na to, że się po drodze rozmyślisz i kupisz u nich nową konsolę Nie ma to jak biurokracja Edytowane 28 lipca 2009 przez donsterydo Cytuj
nfs 0 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 Warto spojrzeć też ile postów ma temat awaryjności w dziale konsoli Wii i jak się to ma do PS3 i X........ Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 Po przeczytaniu tego tematu chyba sprzedam czarne pudło i przeproszę się z x-klockiem:) idź poczytaj temat w którym każdy jeden post to zgon xboxa ;d zrobi ci się lżej . http://www.psxextreme.info/index.php?showt...p;#entry1900340 8) ps. sprawdz date postow XD Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 zrobmy sobie tez taki temat bedzie moze jakies porownanie xD Cytuj
nfs 0 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 Dobry pomysł. Do tego może jakiś licznik może w postaci ankiety. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 tylko ze WII sprzedalo sie u nas jak na lekarstwo wiec calkowicie nie ma porownania do PS3 i X0, tak samo jak zapewne to ze X0 sprzedalo sie najwiecej wiec tym samym nawet jakby byla taka sama awaryjnosc wszystkich to najwiecej padlo by z tej grupy ktora byla najliczniejsza do tego dochodzi fakt ze X0 jest najdluzej na rynku, a padaczki nie zaczynaja sie zaraz po zakupie, a najczesciej wychodza po czasie wiec tez nie ma zadnego porwonania jesli konsole wychodza w roznych okresach jak ktos by chcial mataczyc w tym lub kreowac styl sonyboya to mozna od razu go sciagnac na dol, bo ja moge dac odwrotny obraz, czyli ze odpowiednia wersja PS3 jest o wiele wiecej awaryjna od innej wersji X0 przyklad to co trafia do serwisowania i nawet to co czyta sie w necie, nowa wersja X0 JASPER, opisane awarie tej wersji mozna przeczytac w necie sporadycznie i na palacach policzyc, padaczek PS3 60GB, rak i nog by nie starczyło...i smialo mozna pisac porownujac ogolne awarie PS3 do szczegolnej wersji X0 jakim jest wersja JAPSER ze to X0 jest bezawaryjny a PS3 to mega szrot... samo WII to technicznie mozna porownac do PS2 bo warunki pracy tej konsoli sa na podobnym poziomie, calkowicie nieporównywalne to jest do X0 i PS3 prawda jest taka ze awaryjnosci X0 sprzed wersji JASPER zadne PS3 nie dorowna, ale wszyscy widza ze jednak awaryjnosc PS3 wzrasta, i jesli utrzyma sie tendencja ze X0 JASPER w koncu bedzie malo awaryjny to w dluzszym okresie czasu moga role sie calkowicie odwrocic, co tez nie oznacza ze SONY nie poprawi/poprawia awaryjnosci i czym nowsze wersje to tez beda mniej awaryjne, czas pokaze... na pewno tez zakup teraz konsoli czy to X0 czy PS3 nie powinno w gole patrzec na awaryjnosc bo te nowe modele wydja sie podobne i malo awaryjne, a przy gwarancji prawie 3 lata na X0 to.... Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 Dobry pomysł. Do tego może jakiś licznik może w postaci ankiety. ja sie tylko smieje ;] i tak z juz podanych przez Juchego powodow to nie bedzie mialo sensu [porownywanie]. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 (edytowane) nie wiem za bardzo czy ten temat sie kwalifikuje do mojego pytania, ale nie chce zakladac specjalnie nowego... czy sadzicie ze tyle miejsca starczy Chlebakowi? z tylu moze nie ma wyjatkowo duzo miejsca, ale wneka jest wysoka i cyrkulacja zachodzi rowniez w gore. z drugiej strony, drewno szafki jest cieple, ale to juz normalne przy tej pogodzie ze w wiekszosci PS3 wydala cieple powietrze. nie mam 100% pewnosci, dlatego prosze was o rade aktualnie naprawde bardzo trudno znalezc mi dla konsoli inne miejsce. Edytowane 29 lipca 2009 przez VoytecCFC Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 jest ok. postaw ja pionowo i bedzie si Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 lipca 2009 Opublikowano 30 lipca 2009 czemu radzisz zeby ja pionowo stawiac? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.