Litwin81 1 160 Opublikowano 18 października 2009 Opublikowano 18 października 2009 W sklepie Sony na nowe TV możesz wykupić nawet 5 lat gwarancji.A to produkty objęte: Produkt 3 lata 5 lat Telewizory LCD do 26" 119,00 269,00 Telewizory LCD powyżej 26" 189,00 369,00 Telewizory projekcyjne 219,00 439,00 Kamery wideo 119,00 339,00 Lustrzanki cyfrowe 119,00 319,00 Cyfrowe aparaty fotograficzne 89,00 169,00 Oddzielne segmenty Hi-Fi 89,00 169,00 Zestawy muzyczne Hi-Fi 89,00 169,00 Nagrywarki DVD 99,00 269,00 Odtwarzacze DVD 99,00 269,00 Zestawy kina domowego 119,00 269,00 Radioodtwarzacze samochodowe 89,00 169,00 Powyższe ceny są cenami brutto i zawierają 22% podatek VAT. Ciekawe do czego zalicza się PS3 ? Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 18 października 2009 Opublikowano 18 października 2009 A ja mam takie pytanie. Zalozmy ze psuje mi sie konsola i nie mam ochoty jej naprawiac, tylko sprzedac uszkodzona i kupic sobie nowa. Moje konto na PSN bedzie po wczytaniu loginu i hasla, ale co z danymi na starej konsoli? W jaki sposob moge wymazac tamten dysk, zeby ktos mi nie buszowal po moim koncie ( jak uda mu sie naprawic konsole hehe) ? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 18 października 2009 Opublikowano 18 października 2009 (edytowane) W sklepie Sony na nowe TV możesz wykupić nawet 5 lat gwarancji.A to produkty objęte: Produkt 3 lata 5 lat Telewizory LCD do 26" 119,00 269,00 Telewizory LCD powyżej 26" 189,00 369,00 Telewizory projekcyjne 219,00 439,00 Kamery wideo 119,00 339,00 Lustrzanki cyfrowe 119,00 319,00 Cyfrowe aparaty fotograficzne 89,00 169,00 Oddzielne segmenty Hi-Fi 89,00 169,00 Zestawy muzyczne Hi-Fi 89,00 169,00 Nagrywarki DVD 99,00 269,00 Odtwarzacze DVD 99,00 269,00 Zestawy kina domowego 119,00 269,00 Radioodtwarzacze samochodowe 89,00 169,00 Powyższe ceny są cenami brutto i zawierają 22% podatek VAT. Ciekawe do czego zalicza się PS3 ? Bo naprawa PS3 jest bardzo kosztowna, co z tego, że im nawet 400zł dopłacisz do gwary na 5 lat jak jest duże ryzyko, że zepsuje się przynajmniej raz w tym okresie, a przy drugim razie to już by dokładali do interesu, a przy awarii płyty głównej to już by dopłacali przy pierwszej padace. Przejrzyj sobie listę tych produktów do których można dokupić gwarancję, to generalnie sprzęty, które rzadko się psują. A poza tym, zauważyłeś, że na tej liście nie ma odtwarzaczy BD, to mówi samo przez się :-) Edytowane 18 października 2009 przez donsterydo Cytuj
Gość szpic Opublikowano 18 października 2009 Opublikowano 18 października 2009 W sklepie Sony na nowe TV możesz wykupić nawet 5 lat gwarancji.A to produkty objęte: Ciekawe do czego zalicza się PS3 ? zadne z powyzszych na ps3 nie mozna wykupic bo gwarancje daje sony na produkty sony. a ps3 to podlega SCEp takie cos uslyszalem od nich. Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 19 października 2009 Opublikowano 19 października 2009 Dobre nie dam panu gwarancji,bo to to robi firma podległa nam a nie ja Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 19 października 2009 Opublikowano 19 października 2009 czyli PS3 nie jest produktem SONY, buhahaha Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 19 października 2009 Opublikowano 19 października 2009 (edytowane) Lol. To jest tak jakbyś poszedł do Sony Pictures, żeby Ci naprawili Bravie. To jest gigantyczna firma, która ma tyle oddziałów i departamentów, że czasem coś nie jest tam gdzie wydaje się że być powinno. Sony Center jako sklepy Sony Polska nie obsługują konsol jako sklep producenta, są jedynie dystrybutorem jak każdy inny sklep. Tak już jest. Nie popadaj w skrajności. Wszystko idzie do jednego wora. To na TV też nie powinni umożliwić zakupu dodatkowej gwary bo tak samo są tylko dystrybutorem. Jakby awaryjność była mniejsza albo koszty napraw niższe to by dawali dodatkową gwarę. Zresztą masz przykład odtwarzaczy DVD i BD, na te pierwsze dają gwarę ale na drugie nie, chyba logiczne dlaczego. Edytowane 19 października 2009 przez donsterydo Cytuj
damian80j 1 Opublikowano 19 października 2009 Opublikowano 19 października 2009 Dzwoniłem do sklepu w sprawie konsoli w piatek, sobotę i dzisiaj. Podobno serwis zastanawia się czy opłaca się naprawiać czy lepiej wymienic na nowa. Mam zadzwonić jutro i wtedy będzie już coś wiadomo. Taaa jasne. Czuję że właśnie zaczynają się k....wa schody. Cytuj
RedKyubi 0 Opublikowano 19 października 2009 Opublikowano 19 października 2009 (edytowane) Wróciłem z roboty, chce sobie pograć w Uncharted2 a na ekranie nie ma płyty :confused: Dopiero co w środe odebrałem konsole, to już trzeci laser :sad: NIe wiem co myśleć, na slima muszę troche uzbierać Edit: Eee.. położyłem ją na płasko, wysunąłem i wsunąłem płyte i widzi Edytowane 19 października 2009 przez RedKyubi Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 19 października 2009 Opublikowano 19 października 2009 Jaja jak z PS2,że laser na stojąco tylko widzi. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 19 października 2009 Opublikowano 19 października 2009 (edytowane) .... Tak już jest. mi tego nie tlumacz tylko jak to wyglada takie wytlumaczenie w oczach zwyklego Kowalskiego? "na ps3 nie mozna wykupic bo gwarancje daje sony na produkty sony" czyli z tego wynika ze PS3 nie jest produktem Sony? przeciez zwykly Kowalski po takich slowach zglupieje Edytowane 19 października 2009 przez Juchy Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 20 października 2009 Opublikowano 20 października 2009 .... Tak już jest. mi tego nie tlumacz tylko jak to wyglada takie wytlumaczenie w oczach zwyklego Kowalskiego? "na ps3 nie mozna wykupic bo gwarancje daje sony na produkty sony" czyli z tego wynika ze PS3 nie jest produktem Sony? przeciez zwykly Kowalski po takich slowach zglupieje Zwykła niekompetencja. Nigdy się z nią nie spotkałeś?? Bo ja często i gęsto. Cytuj
damian80j 1 Opublikowano 20 października 2009 Opublikowano 20 października 2009 Moja konsola jedzie do innego serwisu. Bo ten w którym teraz jest nie zna się na konsolach. Do kolesi prawie dwa miesiące docierało ze nie mają pojęcia o konsolach. Mam jeszcze czekac do końca przyszłego tygodnia, wtedy "specjaliści" z drugiego serwisu powinni uporać się YLODem. Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 20 października 2009 Opublikowano 20 października 2009 Moja konsola jedzie do innego serwisu. Bo ten w którym teraz jest nie zna się na konsolach. Do kolesi prawie dwa miesiące docierało ze nie mają pojęcia o konsolach. Mam jeszcze czekac do końca przyszłego tygodnia, wtedy "specjaliści" z drugiego serwisu powinni uporać się YLODem. (...) Dobrze napisał Grigori , nie można dać się robić w bambuko. Ale nie zgodzę się że "trzeba mieć gadane", nie prawda ni ema co tracić czasu i nerwów w sklepie. Składasz reklamację, mają 14 dni na odp. . Zaczynają ściemniać w odpowiedzi to znowu z pismem. Mają chyba znów 14 dni. Zero odzewu lub trzymają się swojej lipnej wersji to do polubownego. 2 wizyty w sklepie, 1 w sądzie i w 2 miechy jest pozamiatane. A tak się nakłócisz w sklepie tylko, a skończy się i tak w sądzie. Potem ludzie narzekają że reklamacja trwałą 6 miesięcy, tylko zapominają dodać, że 4 z nich spędzili na kłótniach ze sklepem. Grigori - a nie mówiłem Cytuj
damian80j 1 Opublikowano 20 października 2009 Opublikowano 20 października 2009 (edytowane) Moja konsola jedzie do innego serwisu. Bo ten w którym teraz jest nie zna się na konsolach. Do kolesi prawie dwa miesiące docierało ze nie mają pojęcia o konsolach. Mam jeszcze czekac do końca przyszłego tygodnia, wtedy "specjaliści" z drugiego serwisu powinni uporać się YLODem. (...) Dobrze napisał Grigori , nie można dać się robić w bambuko. Ale nie zgodzę się że "trzeba mieć gadane", nie prawda ni ema co tracić czasu i nerwów w sklepie. Składasz reklamację, mają 14 dni na odp. . Zaczynają ściemniać w odpowiedzi to znowu z pismem. Mają chyba znów 14 dni. Zero odzewu lub trzymają się swojej lipnej wersji to do polubownego. 2 wizyty w sklepie, 1 w sądzie i w 2 miechy jest pozamiatane. A tak się nakłócisz w sklepie tylko, a skończy się i tak w sądzie. Potem ludzie narzekają że reklamacja trwałą 6 miesięcy, tylko zapominają dodać, że 4 z nich spędzili na kłótniach ze sklepem. Grigori - a nie mówiłem Moj przypadek jest taki że gdy powołałem się na niezgodność towaru, sklep bez gadania wysłał konsole do swojego serwisu. Konsola została naprawiona ale padła znowu po trzech dniach. Wydaje mi się że kolesie zdają sobię sprawe z tego ze sami się wy...mali i teraz próbują grać na zwłokę. No bo jesli sklep raz przyjął konsolę to chyba oznacza że uznał niezgodność. Edytowane 20 października 2009 przez damian80j Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 20 października 2009 Opublikowano 20 października 2009 (edytowane) Ja sie w czwartek dowiem,ponoć cały czas trwają rozprawy czy mi zareklamować P.S.Właśnie dzwoniłem do Sony,podobno zgodzili się naprawić na swój koszt,konsola została wysłana do Słowacji,w ciągu 5 dni ma być u mnie naprawiona.Ogólnie humor lepszy,ale bede szczęśliwy jak dostane i będzie działac dłuższy czas a nie padnie po 3 dniach. Edytowane 22 października 2009 przez Litwin25 Cytuj
des3 1 Opublikowano 22 października 2009 Opublikowano 22 października 2009 Konsola wróciła wreszcie z serwisu czas realizacji reklamacji to 90 dni. Generalnie okazało się, że naprawili ją jakieś 7-10 dni od złożenia przeze mnie reklamacji tylko Mega Avans i Sony przesyłało sobie przez kolejne 2,5 miesiąca liściki pod tytułem Sony-"Wezwanie do zapłaty" Mega Avans-"Odwołanie-sklep nie pokryje kosztów naprawy". Wreszcie się jakoś dogadali bo konsola wróciła do mnie z fakturą VAT opisaną jako opłacona przez sklep. Spadam grać sporo gier do nadrobienia. Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 22 października 2009 Opublikowano 22 października 2009 Dostaje się jakąś gwarancje na tą naprawe? Cytuj
Kazuo 134 Opublikowano 22 października 2009 Opublikowano 22 października 2009 Śmieszna rzecz ostatnio przydarzyła się mojej konsolce. Otóż po dłuższej przerwie zachciało mi się grać w Bioszczoka, tak więc po podpięciu wszystkich kabli odpaliłem pleja, a tu na wstępie mały zonk - nie ma obrazu. Od razu pomyślałem, że może coś się popieprzyło w ustawieniach, jednak po zresetowaniu konsoli obraz się nie pojawił. Dalej - stwierdziłem, że może coś jest nie tak z kablem albo wejściem od TV. Ni ch'uja, sprawdziłem kilka różnych kabelków na różnych telewizorach i obraz wciąż się nie pojawił. Tutaj więc z mojej strony pojawia się pytanie do znawców tematu: - o co kurna biega i ile ewentualnie może kosztować naprawa. sorry jeżeli kogoś powtarzam, ale jakoś nie ciągnie mnie do przeglądania 100 stron tematu Cytuj
des3 1 Opublikowano 22 października 2009 Opublikowano 22 października 2009 Dostaje się jakąś gwarancje na tą naprawe? Mi dali na zaledwie dodatkowe 3 miesiące ale zawsze coś Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 22 października 2009 Opublikowano 22 października 2009 tak w Sony nawet na wymiane plyty glownej za 244Euro daja raptem 3 miesiace... ciekawostka buszowalem po allegro i widac juz ze SLIMa nie ominie problem z laserami http://www.allegro.pl/item767401972_playstation_3_slim_nie_czyta_bd_i_cd.html nowa, a juz laser do wymiany, heh... Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 22 października 2009 Opublikowano 22 października 2009 Czyli kufa tak naprawd enei mam alternatywy,chciałem spzredać 60 giga i kupić slima,a tu takie (pipi) Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 22 października 2009 Opublikowano 22 października 2009 Przypadki chodzą po ludziach, zawsze trafi się jakaś trefna sztuka, nie ma co tego przyjmować za wykładnię. Może latała luźna po ładowni jak leciała z USA samolotem Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 22 października 2009 Opublikowano 22 października 2009 tak, a te co kupujemy to produkuja w sklepach na zapleczu i w gole nie sa przewożone zeby nie ulegly awaria przypadki chodza po ludziach bo kupil wersje USA i nie ma u nas gwary, jakby to spotkało wersje europejska to bysmy nawet o tym nie wiedzieli ze mu sie popsula bo by oddal na gwarancji, identyczna sytuacja byla z początkami jak byla 60GB, tez na allegro pojawialy sie z awariami tylko wersje z USA, a wszelkie awarie wersji europejskich byly kwitowane ze to przypadek, wadliwa sztuka, nie wiem kto jeszcze da sie na to nabrac... lasery zawsze beda padac i tego nikt nei zmieni, oby nie byly zbyt czeste i zamienniki produkowli dobrej jakosci... Cytuj
Kris77 434 Opublikowano 23 października 2009 Opublikowano 23 października 2009 (edytowane) Moja PS3 po raz trzeci zaliczyła YLOD i coś mi się wydaje, że czeka ją tylko szrot. Jak ktoś wie, to proszę o podpowiedź: jakie sklepy uznają niezgodność towaru z umową, ponad rok od zakupu towaru? Prawdopodobnie tylko w takim sklepie zostawię swoją kasę. Edytowane 23 października 2009 przez Kris77 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.