Skocz do zawartości

Awaryjność PS3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W sklepie Sony na nowe TV możesz wykupić nawet 5 lat gwarancji.A to produkty objęte:

 

Produkt 3 lata 5 lat

Telewizory LCD do 26" 119,00 269,00

Telewizory LCD powyżej 26" 189,00 369,00

Telewizory projekcyjne 219,00 439,00

Kamery wideo 119,00 339,00

Lustrzanki cyfrowe 119,00 319,00

Cyfrowe aparaty fotograficzne 89,00 169,00

Oddzielne segmenty Hi-Fi 89,00 169,00

Zestawy muzyczne Hi-Fi 89,00 169,00

Nagrywarki DVD 99,00 269,00

Odtwarzacze DVD 99,00 269,00

Zestawy kina domowego 119,00 269,00

Radioodtwarzacze samochodowe 89,00 169,00

 

Powyższe ceny są cenami brutto i zawierają 22% podatek VAT.

 

 

Ciekawe do czego zalicza się PS3 :P ?

Opublikowano

A ja mam takie pytanie. Zalozmy ze psuje mi sie konsola i nie mam ochoty jej naprawiac, tylko sprzedac uszkodzona i kupic sobie nowa. Moje konto na PSN bedzie po wczytaniu loginu i hasla, ale co z danymi na starej konsoli? W jaki sposob moge wymazac tamten dysk, zeby ktos mi nie buszowal po moim koncie ( jak uda mu sie naprawic konsole hehe) ?

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

W sklepie Sony na nowe TV możesz wykupić nawet 5 lat gwarancji.A to produkty objęte:

 

Produkt 3 lata 5 lat

Telewizory LCD do 26" 119,00 269,00

Telewizory LCD powyżej 26" 189,00 369,00

Telewizory projekcyjne 219,00 439,00

Kamery wideo 119,00 339,00

Lustrzanki cyfrowe 119,00 319,00

Cyfrowe aparaty fotograficzne 89,00 169,00

Oddzielne segmenty Hi-Fi 89,00 169,00

Zestawy muzyczne Hi-Fi 89,00 169,00

Nagrywarki DVD 99,00 269,00

Odtwarzacze DVD 99,00 269,00

Zestawy kina domowego 119,00 269,00

Radioodtwarzacze samochodowe 89,00 169,00

 

Powyższe ceny są cenami brutto i zawierają 22% podatek VAT.

 

 

Ciekawe do czego zalicza się PS3 :P ?

 

Bo naprawa PS3 jest bardzo kosztowna, co z tego, że im nawet 400zł dopłacisz do gwary na 5 lat jak jest duże ryzyko, że zepsuje się przynajmniej raz w tym okresie, a przy drugim razie to już by dokładali do interesu, a przy awarii płyty głównej to już by dopłacali przy pierwszej padace. Przejrzyj sobie listę tych produktów do których można dokupić gwarancję, to generalnie sprzęty, które rzadko się psują. A poza tym, zauważyłeś, że na tej liście nie ma odtwarzaczy BD, to mówi samo przez się :-)

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

W sklepie Sony na nowe TV możesz wykupić nawet 5 lat gwarancji.A to produkty objęte:

 

 

 

 

Ciekawe do czego zalicza się PS3 :P ?

zadne z powyzszych :P

na ps3 nie mozna wykupic bo gwarancje daje sony na produkty sony. a ps3 to podlega SCEp

 

takie cos uslyszalem od nich.

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Lol.

To jest tak jakbyś poszedł do Sony Pictures, żeby Ci naprawili Bravie. To jest gigantyczna firma, która ma tyle oddziałów i departamentów, że czasem coś nie jest tam gdzie wydaje się że być powinno. Sony Center jako sklepy Sony Polska nie obsługują konsol jako sklep producenta, są jedynie dystrybutorem jak każdy inny sklep.

Tak już jest.

 

Nie popadaj w skrajności.

 

Wszystko idzie do jednego wora. To na TV też nie powinni umożliwić zakupu dodatkowej gwary bo tak samo są tylko dystrybutorem. Jakby awaryjność była mniejsza albo koszty napraw niższe to by dawali dodatkową gwarę. Zresztą masz przykład odtwarzaczy DVD i BD, na te pierwsze dają gwarę ale na drugie nie, chyba logiczne dlaczego.

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

Dzwoniłem do sklepu w sprawie konsoli w piatek, sobotę i dzisiaj. Podobno serwis zastanawia się czy opłaca się naprawiać czy lepiej wymienic na nowa. Mam zadzwonić jutro i wtedy będzie już coś wiadomo. Taaa jasne.

Czuję że właśnie zaczynają się k....wa schody.

Opublikowano (edytowane)

Wróciłem z roboty, chce sobie pograć w Uncharted2 a na ekranie nie ma płyty :confused:

Dopiero co w środe odebrałem konsole, to już trzeci laser :sad:

NIe wiem co myśleć, na slima muszę troche uzbierać :ermm:

 

Edit: Eee.. położyłem ją na płasko, wysunąłem i wsunąłem płyte i widzi :blink:

Edytowane przez RedKyubi
Opublikowano (edytowane)

....

Tak już jest.

mi tego nie tlumacz tylko jak to wyglada takie wytlumaczenie w oczach zwyklego Kowalskiego?

 

"na ps3 nie mozna wykupic bo gwarancje daje sony na produkty sony"

 

czyli z tego wynika ze PS3 nie jest produktem Sony? przeciez zwykly Kowalski po takich slowach zglupieje :)

Edytowane przez Juchy
Opublikowano

....

Tak już jest.

mi tego nie tlumacz tylko jak to wyglada takie wytlumaczenie w oczach zwyklego Kowalskiego?

 

"na ps3 nie mozna wykupic bo gwarancje daje sony na produkty sony"

 

czyli z tego wynika ze PS3 nie jest produktem Sony? przeciez zwykly Kowalski po takich slowach zglupieje :)

Zwykła niekompetencja. Nigdy się z nią nie spotkałeś?? Bo ja często i gęsto.

Opublikowano

Moja konsola jedzie do innego serwisu. Bo ten w którym teraz jest nie zna się na konsolach. Do kolesi prawie dwa miesiące docierało ze nie mają pojęcia o konsolach.

Mam jeszcze czekac do końca przyszłego tygodnia, wtedy "specjaliści" z drugiego serwisu powinni uporać się YLODem.

Opublikowano

Moja konsola jedzie do innego serwisu. Bo ten w którym teraz jest nie zna się na konsolach. Do kolesi prawie dwa miesiące docierało ze nie mają pojęcia o konsolach.

Mam jeszcze czekac do końca przyszłego tygodnia, wtedy "specjaliści" z drugiego serwisu powinni uporać się YLODem.

(...)

Dobrze napisał Grigori , nie można dać się robić w bambuko. Ale nie zgodzę się że "trzeba mieć gadane", nie prawda ni ema co tracić czasu i nerwów w sklepie. Składasz reklamację, mają 14 dni na odp. . Zaczynają ściemniać w odpowiedzi to znowu z pismem. Mają chyba znów 14 dni. Zero odzewu lub trzymają się swojej lipnej wersji to do polubownego. 2 wizyty w sklepie, 1 w sądzie i w 2 miechy jest pozamiatane. A tak się nakłócisz w sklepie tylko, a skończy się i tak w sądzie. Potem ludzie narzekają że reklamacja trwałą 6 miesięcy, tylko zapominają dodać, że 4 z nich spędzili na kłótniach ze sklepem.

Grigori - a nie mówiłem :P

Opublikowano (edytowane)

Moja konsola jedzie do innego serwisu. Bo ten w którym teraz jest nie zna się na konsolach. Do kolesi prawie dwa miesiące docierało ze nie mają pojęcia o konsolach.

Mam jeszcze czekac do końca przyszłego tygodnia, wtedy "specjaliści" z drugiego serwisu powinni uporać się YLODem.

(...)

Dobrze napisał Grigori , nie można dać się robić w bambuko. Ale nie zgodzę się że "trzeba mieć gadane", nie prawda ni ema co tracić czasu i nerwów w sklepie. Składasz reklamację, mają 14 dni na odp. . Zaczynają ściemniać w odpowiedzi to znowu z pismem. Mają chyba znów 14 dni. Zero odzewu lub trzymają się swojej lipnej wersji to do polubownego. 2 wizyty w sklepie, 1 w sądzie i w 2 miechy jest pozamiatane. A tak się nakłócisz w sklepie tylko, a skończy się i tak w sądzie. Potem ludzie narzekają że reklamacja trwałą 6 miesięcy, tylko zapominają dodać, że 4 z nich spędzili na kłótniach ze sklepem.

Grigori - a nie mówiłem :P

Moj przypadek jest taki że gdy powołałem się na niezgodność towaru, sklep bez gadania wysłał konsole do swojego serwisu.

Konsola została naprawiona ale padła znowu po trzech dniach. Wydaje mi się że kolesie zdają sobię sprawe z tego ze sami się wy...mali i teraz próbują grać na zwłokę. No bo jesli sklep raz przyjął konsolę to chyba oznacza że uznał niezgodność.

Edytowane przez damian80j
Opublikowano (edytowane)

Ja sie w czwartek dowiem,ponoć cały czas trwają rozprawy czy mi zareklamować :P

 

P.S.Właśnie dzwoniłem do Sony,podobno zgodzili się naprawić na swój koszt,konsola została wysłana do Słowacji,w ciągu 5 dni ma być u mnie naprawiona.Ogólnie humor lepszy,ale bede szczęśliwy jak dostane i będzie działac dłuższy czas a nie padnie po 3 dniach.

Edytowane przez Litwin25
Opublikowano

Konsola wróciła wreszcie z serwisu czas realizacji reklamacji to 90 dni. Generalnie okazało się, że naprawili ją jakieś 7-10 dni od złożenia przeze mnie reklamacji tylko Mega Avans i Sony przesyłało sobie przez kolejne 2,5 miesiąca liściki pod tytułem Sony-"Wezwanie do zapłaty" Mega Avans-"Odwołanie-sklep nie pokryje kosztów naprawy". Wreszcie się jakoś dogadali bo konsola wróciła do mnie z fakturą VAT opisaną jako opłacona przez sklep. Spadam grać sporo gier do nadrobienia.

Opublikowano

Śmieszna rzecz ostatnio przydarzyła się mojej konsolce. Otóż po dłuższej przerwie zachciało mi się grać w Bioszczoka, tak więc po podpięciu wszystkich kabli odpaliłem pleja, a tu na wstępie mały zonk - nie ma obrazu. Od razu pomyślałem, że może coś się popieprzyło w ustawieniach, jednak po zresetowaniu konsoli obraz się nie pojawił. Dalej - stwierdziłem, że może coś jest nie tak z kablem albo wejściem od TV. Ni ch'uja, sprawdziłem kilka różnych kabelków na różnych telewizorach i obraz wciąż się nie pojawił. Tutaj więc z mojej strony pojawia się pytanie do znawców tematu:

 

- o co kurna biega

 

i ile ewentualnie może kosztować naprawa.

 

 

sorry jeżeli kogoś powtarzam, ale jakoś nie ciągnie mnie do przeglądania 100 stron tematu ;)

Gość donsterydo
Opublikowano

Przypadki chodzą po ludziach, zawsze trafi się jakaś trefna sztuka, nie ma co tego przyjmować za wykładnię. Może latała luźna po ładowni jak leciała z USA samolotem ;)

Opublikowano

tak, a te co kupujemy to produkuja w sklepach na zapleczu i w gole nie sa przewożone zeby nie ulegly awaria :)

 

przypadki chodza po ludziach bo kupil wersje USA i nie ma u nas gwary, jakby to spotkało wersje europejska to bysmy nawet o tym nie wiedzieli ze mu sie popsula bo by oddal na gwarancji, identyczna sytuacja byla z początkami jak byla 60GB, tez na allegro pojawialy sie z awariami tylko wersje z USA, a wszelkie awarie wersji europejskich byly kwitowane ze to przypadek, wadliwa sztuka, nie wiem kto jeszcze da sie na to nabrac... lasery zawsze beda padac i tego nikt nei zmieni, oby nie byly zbyt czeste i zamienniki produkowli dobrej jakosci...

Opublikowano (edytowane)

Moja PS3 po raz trzeci zaliczyła YLOD i coś mi się wydaje, że czeka ją tylko szrot. Jak ktoś wie, to proszę o podpowiedź: jakie sklepy uznają niezgodność towaru z umową, ponad rok od zakupu towaru? Prawdopodobnie tylko w takim sklepie zostawię swoją kasę.

Edytowane przez Kris77

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...