Skocz do zawartości

Awaryjność PS3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

tzn. co jest nieopłacalne? podac konkrety, a nie jakies hasla bez znaczenia...

YLOD to ogolna awaria hardwerowa plyty glownej, wazne co jest dokladnie powodem awarii, a tym samym czego wymaga naprawa, jaki jest stan tej konsoli w ogole, i jakie koszta, jakie rokowania...

 

co u rkBrain bylo nieoplacalne? zakup oplarki za 30zl i grzanie tej swojej konsoli za free przez ostatnie 15miesiecy, czyli rozumujac z tego mial konsole jakos tam dzialajaca przez prymitywne grzanie z wkladem wlasnym 30zl., ktora uzytkuje kolejne 15 meisiecy i to jest nieoplacalne?

bardziej oplacalne bylo by dla niego wywalenie jej do kosza badz na czesci (wazne pytanie w tym momencie ile za nia dal? bo to ile straci to jest odzwiercieldeniem tego ile za nia dal a nie za ile kupi nowa) i kupienie nowego slima za 1000zl na 1-2 letniej gwarze i to jest oplacane?

o jakiej oplacalnosci piszecie? bo juz pomieszanie z poplataniem z ta oplacalnoscia

 

a tak po za tym kazdy ma swoje zdanie i dla kazdego pojecie oplaclnosci jest inne

mialem klienta, ktory wymienial plyte glowna + laser oryginalny w 60GB (bo mu jakis pseudo serwisant z opalarka, z allegro, zniszczyl plyte i podmienil laser na zlom) gdzie sumarycznie wybulil 800zl i mimo mojego zdziwienia i podania mu faktow ze dolozy troche i kupi slima, takie argumenty nie trafialy (bo sam uwazam ze jedna awarie ok. mozna naprawiac w PS3 ale 2 i wiecej to kosmos), chcial tej wymiany i tyle...

 

tak samo jak opowiadanie ze np 60GB jest warta 1000zl czy mniej, dla niektorych jest tyle warta ile za nia dali jak kupowali nowa, a dali jak byla nowa zapewne 2399zl bo tyle kosztowala i tyle byla i jest warta jako nowa, cena tego nie byla inna tylko wyszly inne, okrojone, tansze wersje

tak rozumujacym osoba kazda naprawa jest oplacalna, a nie oddanie za bezcen i kupowanie tanszych modeli, 60GB nowej za cene slima nie kupi, po za tym co mu sie zmeini z awaryjnoscia? zmeinia mu sie tylko mozliwe typy awarii na inne bardziej prawdopodobne...

 

temat oplacalnosci jest tak szeroki ile jest osob i zdan kazdego uzytkownika wiec to nigdy nie mzoe byc zadnym FAKTEM tylko opinia...

 

PS.

jak ktos sie nie zna i nie chce bawic w placenie za serwis oraz nei ma zadnego sentymentu do sprzetu to wykupywac dlugie gwary-ubepzieczenia przy zakupie nowych, a jak sie koncza zmieniac na nowe

ale czy to oplacalne czy nie to nikt tego nie wie bo nikt nie wie czy, kiedy i jaka bedzie mial awarie, to jest po prostu wygodne i nie wymaga zadnej wiedzy o posiadanym sprzecie i zadreczaniu sie, padnie czy nie i ile mnie to bedzie kosztowac...

to tak samo jak z samochodami, wiadomo ze lepiej kupic nowy na gwarancji, a nie uzywany o nieznanych perypetiach i bez gwary, mozna trafic na mine, mozna byc zadowolonym, moze byc roznie, czy oplacalne czy nie to sie okazuje pozniej, jak przy zbyciu podliczy sie rachunek ile stracilo, a ile zyskalo... co by nie pisac rkBrain jest wg tego co sie serwisuje po stronie tych zadowolonych i pisanie o jakies nieoplacalnosci w jego sytuacji to jakas pomylka, jesli stawia sie po stronie niezadowolonych to po prostu malo widzial i malo wie...

 

juz nie mowiac o takich co żerują na niewiedzy laikow i ich strasza, a sami wyciagaja za grosze takie konsole czy X360, i po jakis prymitywnych naprawach maja konsole za grosze na dlugie miesiace, a jak dobrze pojdzie na lata, albo takich co to wciagaja za grosze, naprawiaja i sprzedaja za spore sumy i zarabiaja na laikach...tak naprawde to naprawa zazwyczaj jest oplacalna jak jest w granciach rozsadku, a czy to ktos po naprawie bedzie uzytkowal czy sprzeda to inna sprawa, sprzedawanie jako zlomu na czesci konsol nie grzebanych, bez zdiagnozowanych powaznych i b. kosztownych napraw jest wlasnie nieoplacalne i dziecinne dawanie prezentow za grosze...

Edytowane przez Juchy
Opublikowano

Nie miałem na myśli pieniędzy tylko swój czas, nerwy, sprzęt i kwestię psychologiczną utraty danych w najbliższej lub bliżej nieokreślonej przyszłości (save'y z CP, trofea). To jest nieopłacalne IMO.

 

Jeśli chodzi o kwestię finansową: jeśli robi się samemu, pół biedy, jeśli wysyła do speców z allegro nie jest opłacalne na pewno. Nawet jeśli oferujący usługę okaże się uczciwy, sumienny itd. to koszt za tymczasową naprawę jest nieproporcjonalny do tego co napisałem w pierwszym akapicie.

 

 

BTW: YLOD dla mnie oznacza pewnie to samo co dla większości osób, czyli odklejenie kulek. Są inne tego przyczyny?

Opublikowano (edytowane)

Nie miałem na myśli pieniędzy tylko swój czas, nerwy, sprzęt i kwestię psychologiczną utraty danych w najbliższej lub bliżej nieokreślonej przyszłości (save'y z CP, trofea). To jest nieopłacalne IMO....

to chyba sie nie zastanaowiles w ogole nad tym jak takie rzeczy piszesz

to wlasnie przy YLOD (gdzie największy procent to uszkodzenia tylko lutow) masz najwieksze prawdopodobienstwo odratowania danych bo plyty po prostu sie naprawia, wiele wykonywalem napraw tylko po to by odzyskac dane i dezaktywowac konta, przy RSOD nie masz zadnych szans nic odratowac jesli padl nand (a to przy awarii w normalnym uzytkowniu praktycznie pewne)...

 

wiec jesli chodzi o odzysk danych po padkach to najlepsze sa wersje ps3 z 256MB nandem czyli te co maja najwieksze prawdpodobienstwo wystapienia ylod i uszkodznych lutow bo to po prostu najlepiej sie naprawia...

 

...koszt za tymczasową naprawę...

nie ma nic takiego jak tymczasowa naprawa, albo sie ja robi albo nie, mozna tylko dyskutowac czy ktos w ogole wykonal naprawe czy "trik" z opalarka itp. bo to jest mylone, triki to nie naprawa...

na awaryjnosc nikt wplywu nie ma, wiec czy to nowa czy po naprawie to jasnowidza trzeba zeby przewidzial co kiedy padnie, przypadki sa rozne jedna chodzi dluzej po naprawie niz od wyprodukowania, inna na odwrot, stan kazdej plyty tez wazny, nie ma czegos takiego jak wyprodukowanie dwoch identycznych rzeczy, wiec nie mozna ich porownywac ze soba, mozna tylko spekulowac...

 

BTW: YLOD dla mnie oznacza pewnie to samo co dla większości osób, czyli odklejenie kulek. Są inne tego przyczyny?

oczywiste ze tak, to to samo co w X0 i potoczne 3rod co ma wiele znaczen w rzeczywistosci, ale dla laika jedno i do tego jeszcze bledne...

 

tak po za tym tych awarii Ps3 jest o wiele wiecej i roznych zachowan przy awariach, wszelkie ylod czy rsod to latwo podlapany temat przez netowy żargon, niektore zachowania w awariach po prostu ciezko opisac jakims sloganem-haslem wiec po prostu nie powtarzają ich laicy, wybieraja te najlatwiejsze do zapamietania hasla i to powielaja, i net tym zawalony pozniej jakby nic innego nie istnialo...

Edytowane przez Juchy
Opublikowano (edytowane)
to chyba sie nie zastanaowiles w ogole nad tym jak takie rzeczy piszesz

to wlasnie przy YLOD (gdzie największy procent to uszkodzenia tylko lutow) masz najwieksze prawdopodobienstwo odratowania danych bo plyty po prostu sie naprawia, wiele wykonywalem napraw tylko po to by odzyskac dane i dezaktywowac konta

 

Zastanowiłem się - ale moje założenie jest takie że naprawa YLOD (czyli kulki) "reflowując" to naprawa tymczasowa i nie można jej robić w nieskończoność. Za którymś razem użytkownik zostanie na lodzie z danymi bo kolejny reflow nie pomaga. To co napisałem jest oczywiście prawdą wtedy i tylko wtedy gdy to założenie jest prawdziwe... Skoro nie jest, to jak wygląda naprawa YLOD >> spowodowanego odklejaniem kulek (na tą chwilę, postawmy takie założenie)? Reballing nie, reflow też 'be' to co niby?

 

Nie porównuję tego do RSOD bo o ile jest to konsola z =<3.55 i sprawny jest coreos to można naprawić w 5min (oczywiście jeśli nie jest to uszkodzenie sprzętowe o którym mówisz).

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

drugi raz powtarzam, nie ma nic takiego jak naprawa tymczasowa, jak juz to mozna pisac ze awaryjnosc zostaje bez zmian i jakas awaria znow moze sie przydarzyć, ale to w kazdym przypadku tak jest co oczywiste...

 

na sile próbujesz wybrnac, juz pisalem ylod przy uszkodzonych lutach to pikus i to najlepsza sytuacja do wybrniecia z odzysku danych

kto Ci karze w nieskończoność trzymac konsole? odzyskujesz dane i mozesz zrobic z nimi co chcesz, nowa konsola, nowa plyta glowna itd...

po RSOD nic nie odzyskasz w wiekszosci przypadkow, a po wymianie plyty znow mozesz miec RSOD

 

RSOD z uszkodzeniem nandow i plyta zlom to 95% przypadkow RSOD, wiec o naprawialnym RSOD to zapomnij jesli nie jest z winy kombinowania z FW...sam wiesz o tym dobrze :)

 

jakby byl jak na X360 JTAG jakis programik do pelnego backupu nandow i flashowania ich z poziomu konsoli z trybu recovery to by ulatwilo zycie i temat RSOD poprawilo, ale na ta chwile bardziej obawiam sie w swojej PS3 wlasnie RSOD (bo aktualnie na 80GB siedze) niz wczesniej na 60GB YLOD, ktora odkupiona z YLOD po naprawie chodzi kilka lat juz i nigdy sie nie obawialem o ponowny YLOD, bardziej o laser, ktory tez moze wku... (80gb nowa po przejsciu 2 gier i poszedl laser)...

 

tak po za tym jak sie obawiasz o dane to rob po prostu backupy i tu wersja konsoli i po jakich przejsciach zadnego znaczenia nie bedzie miala :)

 

PS.

najlepsza sytuacja by byla gdyby wrocili do 2x128mb nandow, ale jak widac nie zalezy im na poprawianiu bezawaryjnosci tylko sprzedazy i kasie...

na to liczyc nie mozemy, ale na scene ze cos wymysli by bylo bezpieczniej tak :)

Edytowane przez Juchy
Opublikowano (edytowane)

drugi raz powtarzam, nie ma nic takiego jak naprawa tymczasowa, jak juz to mozna pisac ze awaryjnosc zostaje bez zmian i jakas awaria znow moze sie przydarzyć, ale to w kazdym przypadku tak jest co oczywiste...

 

na sile próbujesz wybrnac, juz pisalem ylod przy uszkodzonych lutach to pikus

 

Próbuję pociągnąć Cie za język i dowiedzieć się jak się naprawia odklejenie kulek, które objawiają się YLODem. Skoro nie reflow i nie reballing to jak? :) Także w tej sytuacji nie interesują mnie inne przyczyny YLOD jak ta, którą wymieniłem zdanie wcześniej (przyjąłem już do wiadomości, że to nie jedyna przyczyna YLOD). Więc jak? Reballing niemożliwy, reflow tymczasowy. Jaki jest Twój złoty środek - nietymczasowy, trwały?

 

kto Ci karze w nieskończoność trzymac konsole? odzyskujesz dane i mozesz zrobic z nimi co chcesz, nowa konsola, nowa plyta glowna itd...

 

Nowe konsole mają wgrany nienadający się do niczego fw. ;)

A skoro mówimy o naprawach i podobno nie tymczasowych to po co kupować druga płytę główną/konsolę?

 

tak po za tym jak sie obawiasz o dane to rob po prostu backupy i tu wersja konsoli i po jakich przejsciach zadnego znaczenia nie bedzie miala :)

 

Ma kolosalne bo z systemowego backup NIE można przywrócić save'ów z CP, trofeów (bo ich tam nie ma) i danych aktywacyjnych na innej konsoli niż ta, z której kopia pochodzi. Kopia posektorowa jest bezużyteczna na innej konsoli. Kopia własna bez użyteczna na OFW.

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

naprawiasz tak jak rozsadek nakazuje w danej sytuacji, a o tym decyduje klient co chce, na czym zalezy ile chce na to przeznaczyc funduszy...

rownie dobrze mozesz grzac opalarka, piec w piekarniku i inne cuda wymyslac jak Cie to przekonuje...

ps.

reflow nie jest zadnym tymczasowym jak polutujesz luty to sa takie jak przed awaria, tylko trzeba je polutowac, a nie sobie pogrzac co z lutownaiem nie ma nic wspolnego...

jak reflow Ci nie pasuje to wymeiniasz plyte, jak wymiana Ci nie pasuje to kupujesz konsole nowa...i to sa najczesciej najrozsądniejsze opcje wynikajace z tego co sie przetestowalo przez te lata co sie to serwisuje...

 

Nowe konsole mają wgrany nienadający się do niczego fw. ;)

A skoro mówimy o naprawach i podobno nie tymczasowych to po co kupować druga płytę główną/konsolę?

nie rozumiem, jesli naprawa jest nieoplacalna dla Ciebie to co jest? z tego co teraz napisales zakup nowej tez nie

czyli najlepiej w ogole nie miec konsoli? :)

mowa o konsoli nowej bo Ty sie uparles ze naprawa jest nieoplacalna :), wiec jak dla Ciebie nieoplacalna to przeciez innej mozliwosci nie ma jak wymiana konsoli badz plyty, no chyba ze to co wyzej, w ogole zadnej juz nie kupowac...

 

Ma kolosalne bo z systemowego backup NIE można przywrócić save'ów z CP, trofeów (bo ich tam nie ma) i danych aktywacyjnych na innej konsoli niż ta, z której kopia pochodzi. Kopia posektorowa jest bezużyteczna na innej konsoli. Kopia własna bez użyteczna na OFW.

oczywiscie ale nie istnieje konsola bezawaryjna, wiec to czego oczekujesz NIE ISTNIEJE :)

kupisz nowe to byle jaka awaria i musisz slac do SONY, a oni wymieniaja na inna i nie ma zadnej mozliwosci by dostac ta sama wiec dane te "specjalne" i tak przepadna

i jak sam widzisz tylko w naprawialnych przypadkach po za serwsiem SONY te dane zachowujesz, a wspominany ciagle YLOD jest tym co najwieksze prawdopodobieństwo napraw zachowuje jeszcze w śród powaznych usterek w ps3, wiec nie wiem o co chodzi z ta nieoplacalnoscia Twoja dalej...

przypominam, dyskusja rozpoczela sie od stwierdzenia ze sie nie oplaca naprawiac konsoli po ylod (pierwszym do tego), Ty to poparles i argumentujesz z jakas utrata danych, przeciez jak tego nie naprawi to o danych moze zapomniec wiec jak moze sie nie oplacac skoro to w takiej argumentacji JEDYNA opcja :)

Edytowane przez Juchy
Opublikowano

Owszem, zgadzam się - ale zauważ, że postawiłem na początku założenie: reflow == naprawa tymczasowa. Jeśli jest błędne, to cała wypowiedź która się na nim opierała też jest wtedy błędna.

Opublikowano

zapomnielismy jeszcze o jednej opcji z danymi, przypomnialo sie jak robilem teraz odzyskiwanie danych z konsoli z ylod, bo klient wlasnie taka opcje kazal sobie robic...

 

mozna save te ktore sie nie da normalnie przenosic wladowac do PS+ (oczywiscie only OFW :) ) tak samo jak trzymac wszystkie (nie wiem jak tam z miejscem jest), jak konsola jakas padnie to nie bedzie zadnego problemu z odzyskaniem save w zadnym typie awarii jak i czy to konsola gwarancyjna czy nie...

Opublikowano

Jednakże:

 

1. P+ jest płatne i kompletnie nie opłaca się tego wykupywać, już abstrahując od tych save'ów.

2. Jest tylko 150MB do dyspozycji. Wydaje się to teraz dużo, ale średnio save zajmuje kilka MB (czasami nawet kilkanaście), a ponad polowa gier blokuje kopiowanie.

3. Nie wszystkie save'y można przywrócić z P+ z przepisaniem identyfikatorów (co robi PSN z automatu w PARAM.SFO) ponieważ niektóre gry nie tylko tam zapisują te dane...

 

Ogólnie rzecz biorąc Sony tak mocno spier*o aspekt archiwizowania danych, że aż się przykro robi na samą myśl. Większość osób używa i będzie używać OFW. Mnie najbardziej boli, że nie można kopiować na zewnątrz trophy, że nie można wybrać w backupie systemowym tego co chcemy archiwizować i to, że najważniejszych rzeczy ten backup nie zawiera lub nie można przywrócić na innej konsoli. Tak samo debilnym pomysłem jest przechowywanie łat i DLC w "dev_hdd0/game/<id gry>/" przez co nie można wyrzucić samego cache'u gry tylko wszystko (co mądrzejsi deweloperzy oddzielają chociaż DLC od cache'u przez nadawanie im innych id). Tak samo głupim pomysłem jest ten backup zbiorczy, dlaczego nie można sobie skopiować samych paczek na dev_usb (z aktywacją online, wiadomo, już nawet bym to przeżył).

 

Trochę offtopik. ;]

Opublikowano

offtop to raczej nie, w koncu to temat awarii, a odzysk danych to jeden z problemow awarii :)

 

1. pocieszenie, dali teraz miech gratis :) :)

2. miejsce ograniczone to nie problem, po prostu wiecej kombinacji z wyborem co tam zaczac kasowac jak brakuje :)

3. czyli idealu nie ma nadal, moze kiedys to zmienia...

wiem, bronie ich, a na to nie zasługują :)

 

ja bym spytal raczej nie czemu Sony tak mocno spie.... ten aspekt przenoszenia danych, ale czemu jeszcze tego nie naprawili tylko utrudniaja jeszcze bardziej, kiedys cos wydaje mi sie ze save z gier ktorych nie mozna bylo kopiowac bylo niewiele, teraz jak piszesz ze to polowa juz, to znak ze wprowadzaja coraz wiecej, zamiast odchodzic od tego, po co to blokuja, maja jakies wytlumaczenie na te swoje dzialania? przeciez to sa moje save, i ograniczaj mi do nich dostep? czuje sie jakby ONI wiedzieli lepiej co jest dla mnie najlepsze, parodia...

Opublikowano

To ja jeszcze zapytam, czyli nie wszystkie save'y można przenieść na chmurę i odzyskać na innej konsoli na tym samym koncie? I wiecie może czy jest jakaś lista tych gier, co mają blokadę, bo zależałoby mi na odzyskaniu save'ów z konsoli po ylodzie.

Opublikowano (edytowane)

jest jeszcze cos takiego jak "Możliwość przenoszenia danych pomiędzy konsolami PS3 za pomocą kabla LAN"

ale to tez ma ograniczenia, ale chyba co do gier nie, nie testowalem, szczegolow nie znam, tylko to co mozna wyczytac nizej, a to co pisze jest obiecujace...

info w manualu:

http://manuals.playstation.net/document/pl/ps3/current/settings/transferutility.html

 

a tu jakie ma ograniczenia:

"Ograniczenia dotyczące narzędzia przesyłania danych

 

Niektórych typów danych nie można przesyłać przy użyciu narzędzia przesyłania danych, a niektóre typy danych można przesyłać, ale nie można ich odtwarzać w docelowym systemie PS3™.

Najnowsze informacje można znaleźć w witrynie internetowej SCE odpowiedniej dla danego regionu. Następujące typy danych nie mogą być przesyłane:

 

* Zawartość wideo, która została pobrana jako wypożyczona ze sklepu PlayStation®Store (typ pliku: MNV)

* Utwory (w tym zestawy piosenek) dla oprogramowania SingStar™, które zostały zapisane na dysku twardym systemu PS3™

* Pliki wideo chronione prawem autorskim (typy plików: MGV i ETS)

* Pliki wideo zgodne z usługą DivX® VOD (wideo na żądanie)

 

 

Aby możliwe było korzystanie z następujących typów danych, konieczne jest wykonanie pewnych dodatkowych czynności po zakończeniu ich przesyłania:

 

* Dane aplikacji Life with PlayStation®

* - Pobierz aplikację Life with PlayStation® i zainstaluj ją w docelowym systemie PS3™. Możesz nadal zbierać punkty udziału w systemie rankingowym PlayStation®Network kanału Folding@home™.

* GripShift™

* - Przy pierwszym uruchomieniu gry po operacji przesyłania danych zostanie wyświetlony komunikat o błędzie i granie będzie niemożliwe. Aby korzystać z gry, należy ją pobrać i zainstalować ponownie.

* Zapisane dane gier Ghostbusters™ i Ghostbusters™: The Video Game

* - Zapisana gra nie zostanie rozpoznana przy pierwszym uruchomieniu gry po operacji przesyłania danych. Aby korzystać z zapisanej gry, należy zamknąć grę i uruchomić ją ponownie.

 

"

Edytowane przez Juchy
Opublikowano (edytowane)

To ja jeszcze zapytam, czyli nie wszystkie save'y można przenieść na chmurę i odzyskać na innej konsoli na tym samym koncie?

 

Napisałem o tym w poprzednim poście. Nie powiem Ci jakie to są, ale na pewno te, które nie dają się ręcznie przepisać zmieniając id w PARAM.SFO.

 

Nie zrozumiałeś: raczej wszystkie można przenieść i wszystkie przywrócić. Natomiast nie wszystkie zostaną przepisane. W PARAM.SFO save'a masz następujące informacje:

- identyfikator użytkownika konsoli

- identyfikator konsoli

- identyfikator użytkownika psn (ten można olać, po wyzerowaniu wszystko działa)

- numer konta użytkownika

 

Twoje konto może nazywać się "Stefan", a było robione na "Kazik". To bez znaczenia. Powyższe numerki decydują o tym czy save jest Twój (na CFW Rebug masz taką opcję jak Fake Save Owner i wtedy masz to w d*e). Wystarczy, że któryś będzie inny i gra wtedy blokuje możliwość nadpisania/zapisania na nowym slocie, deaktywuje trofea i oznajmia Ci, że save nie należy do Ciebie.

 

 

Sony popełniło błąd, że nie zaimplementowało szyfrowania SFO/PFD. Bylibyśmy wtedy z tym dziś w lesie. I na nasze szczęście nie może tego już zmienić. Nie wszystkie podpisy cyfrowe i klucze są znane. PS3 jest nadal dość dobrze zabezpieczona.

 

I wiecie może czy jest jakaś lista tych gier, co mają blokadę, bo zależałoby mi na odzyskaniu save'ów z konsoli po ylodzie.

 

Nie ma. W XMB, w Save Data Utility w informacjach o danym save'ie masz takie pole, którego nazwy zapomniałem, ale jeśli jest tam napisane Copy Prohibited to wtedy XMB nie pozwala na skopiowanie tego na dev_usb.

 

ja bym spytal raczej nie czemu Sony tak mocno spie.... ten aspekt przenoszenia danych, ale czemu jeszcze tego nie naprawili tylko utrudniaja jeszcze bardziej, kiedys cos wydaje mi sie ze save z gier ktorych nie mozna bylo kopiowac bylo niewiele, teraz jak piszesz ze to polowa juz, to znak ze wprowadzaja coraz wiecej, zamiast odchodzic od tego, po co to blokuja, maja jakies wytlumaczenie na te swoje dzialania? przeciez to sa moje save, i ograniczaj mi do nich dostep? czuje sie jakby ONI wiedzieli lepiej co jest dla mnie najlepsze, parodia...

 

Sony dało narzędzia (parametr w PARAM.SFO), dając zielone światło deweloperom na stosowanie tego zabezpieczenia.

 

Np. Medal of Honor nie ma blokady nawet na save do multiplayera (!), ale już... Medal of Honor Frontline tak... Absurd.

 

Zwykle blokadę mają gry, które mają multiplayer online i save przechowują lokalnie u użytkownika (Wolfenstein, Crysis2, MoH), a nie online (jak np. Bioshock 2).

 

 

Ten Data Transfer Utility jest zbugowany i nie ufałbym mu. Jak już pisałem wcześniej, lepiej jest na wszelki wypadek zrobić kopię posektorową.

Edytowane przez Berion
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

PS3 60GB PAL, kupiona 3 dni temu w UK. Nie miałem czasu aby przysiąść i pograć więcej aż do wczoraj. Odpaliłem Mass Effect i podczas rekrutowania Garrusa konsola się zawiesiła. Wyłączyłem ją i włączyłem ponownie, odpaliłem grę ale coś mi wyglądało podejrzanie już logo Bioware ta czerwona poświata była jakaś rozpikselowana, po odpaleniu gry okazało się że wszystko wygląda gorzej, ekran z loadingiem wygląda jakby był wykonany z użyciem 16 bitowej palety barw (miałem coś takiego na PC jak brat kombinował ze sterownikami od grafiki), kolorystyka to jedno, brak był również niektórych efektów graficznych, ME2 wyglądało tragicznie, wyłączyłem je i zapodałem Killzone 2. Zanim go odpaliłem zauważyłem jakieś paski w XMB, Killzone 2 wyglądał niestety tak samo więc wyłączyłem konsolę i poszedłem spać. Obudziłem się przed 6 rano, jako że do pracy chodzę na 11 to postanowiłem odpalić konsolę, po graficznych bugach ani śladu, grałem od 6 do 10, wczoraj wieczorem pograłem nieco ponad 3h. Za konsolę dałem tu w UK 159f (z dualem 3 w zestawie, konsola wygląda niemal jak wyjęta z pudełka), była to najdroższa używka jaką mieli, mają jeszcze 40stki i 80tki (zaraz mnie Berion zjedzie że powinno być Cech coś tam, no powinno ale tak mają na ofercie :) ). Tutaj pytanie - starać się o wymianę na inną sztukę ? Może jeszcze by mi zwrócili te 20f, akurat mialbym na Tekkena 6. Chciałbym zostawić sobie 60tkę ze względu na kompatybilność z PS2, ale boję się nieco że dostane YLOD, 24 lipca wracam do Polski i z 6 miesięcznej gwarancji Cash Generatora raczej nie będę miał już jak skorzystać.

Edytowane przez Pelle
Opublikowano (edytowane)

lepiej wymien jak miales problemy bo nie wygladaja one na jakies typowe, wygladaja na artefakty problemy graficzne itp. a to nie wróży nic dobrego...

 

tak po za tym, wg naszego prawa, zakup nawet rzeczy uzywanych daje konsumentowi takie samo prawo do reklmacji jak nowych na podstawie dowodu zakupu, czyli 24msc na niezgodnosc towaru z umowa (mozna tez ustalic na okres mniejszy, ale nie mniej niz 1 rok)

Edytowane przez Juchy
Opublikowano (edytowane)

lepiej wymien jak miales problemy bo nie wygladaja one na jakies typowe, wygladaja na artefakty problemy graficzne itp. a to nie wróży nic dobrego...

 

Jak powiedziales, tak zrobilem. Dostalem inna konsole, poprosilem 80GB, ale nie bylo tego mocno obeznanego w temacie sprzedawcy juz, dostalem CECHJ03 wiec to chyba wersja z 40GB hdd, jak bedzie wszystko ok nie bede sie awanturowal. Ta 60tka dzialala dzis normalnie, ale wolalem nie ryzykowac. Mam tylko nadzieje ze bede mogl zassac ponownie DLC do Mass Effect 2, kupilem nowke razem z tamta 60tka.

 

tak po za tym, wg naszego prawa, zakup nawet rzeczy uzywanych daje konsumentowi takie samo prawo do reklmacji jak nowych na podstawie dowodu zakupu, czyli 24msc na niezgodnosc towaru z umowa

 

Tyczy sie to rowniez sprzetu kupionego za granica ? Ale mimo wszystko, nie chcialbym zalatwiac tego wysylkowo.

 

Dolozyli mi Modern Warfare 2 i MGS4 ;) Uzywki, ale zawsze cos. Sorry za brak polskich znakow, mam tu ang. windowsa.

Edytowane przez Pelle
Opublikowano (edytowane)

z tym prawem europejskim to powiem szczerze ze sie gubie jak to jest

z jednej strony z tego co pamietam to prawo europejskie wymusiło na naszym to 24 msc niezgodnosci towaru z umowa, a w UK co, jest rok, wiec niby mialo byc ujednolicone prawo w UE, a jakies kwiatki sa wiec to juz by musial sie wypowiedzieć ktos co w tym siedzi czemu jest tak, a nie inaczej....

na pewno w UK nie bedzie 24msc max tylko jak juz to 1 rok, ale czy maja to zapisane w ustawie to nie wiem...

ale i tak Ci to bedzie obojetne bo skorzystać mozesz tylko tam z tej gwary :)

 

ps.

a ja siedze na zdalnym kompie i tez znakow nie wklepe pl...

Edytowane przez Juchy
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam, dzisiaj podczas gry w AvP konsola złapała zwieche, gdy się zresetowała, okazało sięże nie wykrywa padów.  Próbowałem je synchronizować itd. bezprzewodowo nie działają, na kablu nie ma  problemów.Domyślam się że padła płytka BT, żeby się upewnić, sprawdziłem czy wykrywa mój HS z nokii, nic nie wykrywało, i teraz mam pytanie:

Czy w każdym modelu PS3 jest możliwość wymiany tego układu BT ?? (Mam PS3 40 GB CECHG04)

Ile może kosztować taka wymiana ??

Edytowane przez dydel
Opublikowano
<br />Witam, dzisiaj podczas gry w AvP konsola złapała zwieche, gdy się zresetowała, okazało sięże nie wykrywa padów.  Próbowałem je synchronizować itd. bezprzewodowo nie działają, na kablu nie ma  problemów.Domyślam się że padła płytka BT, żeby się upewnić, sprawdziłem czy wykrywa mój HS z nokii, nic nie wykrywało, i teraz mam pytanie:<br />Czy w każdym modelu PS3 jest możliwość wymiany tego układu BT ?? (Mam PS3 40 GB CECHG04)<br />Ile może kosztować taka wymiana ??<br />
<br /><br /><br />

robiłeś reset samego pada?

Opublikowano

Czyli ?? Jeżeli ci chodzi o synchronizacje to niby robi no ale po jak odłącze kabel to pad nie łączy się z konsola, padysprawdzałem u znajomego i działają, tak samo jak HS.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki, ale narazie nie potrzebuje, konsola wczoraj sama z siebie zaczeła wykrywać pady... dzięki za pomoc :rolleyes:

Edytowane przez dydel
  • Minusik 1
Opublikowano

A mi 60 GB padła(premierowa) .Żółta dioda przez sekunde miga i trzy piknięcia i wyłącza się .YLOD-przekleństwo każdego usera .

 

A mi 60 GB padła(premierowa) .Żółta dioda przez sekunde miga i trzy piknięcia i wyłącza się .YLOD-przekleństwo każdego usera .

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...