gabi30 0 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 W jakim mieście MM przyjął Ci konsolę? Mojej w Szczecinie nie przyjęli kilka dni po okresie gwarancyjnym. A swoją drogą warto byłoby zrobić jakieś porównanie jak są rozpatrywane reklamacje w sieci Media Markt w różnych miastach. Cytuj
Alteran 1 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Jakiś czas temu moja konsolka PS3 60GB odmówiła wczytania gry z płytki BD. Pomyśłałem: "A pewnie jednorazowo", ale następne gry również nie chciały się wczytać. Niestety, gwarancja Sony już mi się skończyła i zadzwoniłem do Sony. Powiedzieli, że zapłace 550 zł za wymianę lasera + przesyłka do Wawy. Kpina. Jednak PS3 zawiozłem do pewnego serwisu w Katowicach z konsolami i gościu powiedział, że uszkodziła się jakaś część lasera i podzespoły + naprawa będzie mnie kosztowała 380 zł, ale konsolke dostane dopiero za 2 tygodnie bo podobno dużo ostatnio trójek pada No i jestem zmuszony teraz grać na PS2 w Resident Evil 4 ^_^ Strasznie jestem wkurzony na Sony, że tak zdzierają kase z ludzi, a okres gwarancyjny jest taki krótki. Cytuj
artex 28 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 W jakim mieście MM przyjął Ci konsolę? Mojej w Szczecinie nie przyjęli kilka dni po okresie gwarancyjnym. A swoją drogą warto byłoby zrobić jakieś porównanie jak są rozpatrywane reklamacje w sieci Media Markt w różnych miastach. Media Markt w Legnicy. Cytuj
gabi30 0 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Jak informowałam wcześniej wysłałam do Media Markt pismo przedprocesowe. Myślałam,że odpowiedzi przed złożeniem pozwu nie doczekam. Tymczasem oto odpowiedź jaka mimo wszystko otrzymałam: "Firma Media Markt Sp. z o.o. w Szczecinie w związku z w/w pismem informuje ,że podtrzymuje negatywna decyzję w reklamacji nr ... Potwierdzamy możliwość reklamacji u sprzedawcy w okresie dwóch lat , jednak przypominamy,że zgodnie z ustawą sprzedawca odpowiada przez w/w czas za wadę, która tkwiła w towarze w chwili wydania. Reasumując , Media Markt w Szczecinei po ponownym przeanalizowaniu informacji potwierdza swoją decyzję negatywnego rozpatrzenia reklamacji." No i na tyle wymiany pism. Będę informować o postępach na sprawie sądowej. Znając realia nie prędko się ona odbędzie. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 jestem z Toba, z tym MM trzeba ostro mnei tez splawiali z konsola, 2 dni chodzilem i w koncu blondas kierownik zmiekl w tym czasie co bylem to tez napatrzylem sie co oni potrafia zrobic kolo przyszedl z aparatem foto reklamowac i nie mial opakowania i koneic gadki, nie ma opakowania to nie ma gwarancji (co oczywiscie jest komplenta bzdura) Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 (edytowane) Jak informowałam wcześniej wysłałam do Media Markt pismo przedprocesowe. Myślałam,że odpowiedzi przed złożeniem pozwu nie doczekam. Tymczasem oto odpowiedź jaka mimo wszystko otrzymałam: "Firma Media Markt Sp. z o.o. w Szczecinie w związku z w/w pismem informuje ,że podtrzymuje negatywna decyzję w reklamacji nr ... Potwierdzamy możliwość reklamacji u sprzedawcy w okresie dwóch lat , jednak przypominamy,że zgodnie z ustawą sprzedawca odpowiada przez w/w czas za wadę, która tkwiła w towarze w chwili wydania. Reasumując , Media Markt w Szczecinei po ponownym przeanalizowaniu informacji potwierdza swoją decyzję negatywnego rozpatrzenia reklamacji." No i na tyle wymiany pism. Będę informować o postępach na sprawie sądowej. Znając realia nie prędko się ona odbędzie. Ciekawe kto pracuje na reklamacjach u nich, że nie potrafią się nauczyć jednej ustawy albo chociaż czytać tej ustawy ze zrozumieniem Chociaż moim zdaniem to pewnie nie jednego juz gościa tak spławili więc próbują dalej - niech nawet uda się z co piątym to ile są do przodu. U mnie w sądzie polubownym rozprawa była po ok. 1,5 miesiąca od zgłoszenia, więc całkiem nieźle. Masz jeden plus... po takim czasie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy (konsolę można śmiało uznać jako rzecz codziennego użytku), a przecież teraz konsola jest o wiele tańsza więc jak kupisz nową to nadwyżka Ci jeszcze zostanie Pozdro PS: Juchy to było uświadomić gościa żeby skontaktował się z federacją konsumentów - zrobiłbyś dobry uczynek Edytowane 9 lutego 2009 przez Incognitos Cytuj
rah 153 Opublikowano 11 lutego 2009 Opublikowano 11 lutego 2009 (edytowane) Witam Nadszedł dzień sądu i wczoraj wieczorem znienacka w czasie oglądania filmu konsolka moja wyłączyła się i wysuneła płytę ale tak nie do końca.W pierwszej chwili myślałem ze spadło napięcie prądu ale jak się okazało był to zgon mojej ps3. Konsola w tej chwili nie przyjmuje płyt i sie nie odpala, po włączeniu na chwilę zapala sie zielona dioda a potem pipczy 3 razy i zaczyna migac czerwona.To 60gb kupiona w marcu 2007 w uk , czyli mam jeszcze 1,5 miesiąca gwarancji .Jutro wysyłam sprzęt do kolegi do uk i dam znac jak wygląda sprawa serwisu bo może jest więcej osób z konsolami z uk. które wróciły do kraju. A było tak pięknie. Może są tu osoby aktualnie będące w uk i mają info co do tego czy 60ka będzie naprawiana czy tez wymieniona na 80gb (bądź 40gb).Konsola kupiona w sieci GAME.I czy trzeba oddawac wzsystko czy sama konsolę, bo nie wiem czy pakowac całośc. Mój kolega zaniósł konsolę do sklepu a tu zonk ,gośc mówi ze to juz po gwarancji i żeby iśc do sony. A w sony mówia że to nie ich sprawa bo tylko 1 rok u nich gwarancji co jest prawda ale jeżeli chcę to za 140 funtów dostanę nową konsolę (plus dla sony o ile działa to również po 24 miesiacach).Więc wysyłamy pismo do sklepu (gotowa forma ) i rejestrujemy problem w jakiejs agencji spraw konsumentów w uk(dokładnie nie wiem jak to sie nazywa) sprawa ma numer , i raptem dzwoni gośc ze sklepu ze po co pismo że jak coś sie dopłaci to wymienia na nową , a my nato że nie będziemy płacic bo w uni prawo jasno mówi o 24 m-cach. Teraz czekam co bedzie dalej w każdym razie jak sklep nie uzna reklamacji sprawa ma sie zając dalej juz ta cała agencja. Edytowane 1 marca 2009 przez rah Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 11 lutego 2009 Opublikowano 11 lutego 2009 Probowales wejsc w recovery menu? Cytuj
rah 153 Opublikowano 11 lutego 2009 Opublikowano 11 lutego 2009 Próbowałem tak jak tu gdzies jest opisane ale konsola tylko pipczała 3 razy i zaczynała migac czerwona dioda ,wogóle jakby sygnał nie szedł do tv.Właśnie wysłałem do uk i teraz będę się denerwował czy dojdzie bo mam nadzieję że z wymianą nie będzie problemu. Cytuj
artex 28 Opublikowano 12 lutego 2009 Opublikowano 12 lutego 2009 Dzisiaj dostałem konsolę z MM po zgłoszeniu "niezgodności towaru z umową". Wymienili konsolę na inną 40 Gb i jak na razie wszystko śmiga. Cytuj
a_di1 9 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Ja zgłosiłem niezgodność towaru z umową w MM Rybnik zobaczymy jak to będzie. BTW mam już totalny mętlik w głowie - jak to jest? MM stanowi sieć sklepów jedne uznają tego typu reklamacje inne walczą z klientami (przykład gabi30) - nie kumam. Zobaczymy jak to będzie w przypadku mojej konsolki. Cytuj
(BaT) 1 Opublikowano 14 lutego 2009 Opublikowano 14 lutego 2009 Moje 2 sixaxisy gubią sygnał , nawet w przypadku podpiętego pada kablem USB. Dodatkowo nie da się ich ponownie odpalić , trzeba reset konsoli. Miał ktoś podobną sytuację ? Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 14 lutego 2009 Opublikowano 14 lutego 2009 Gdzie mogę zakupić (nie zbyt drogo) napęd do PS3 40 GB (UK)? W ROBSONIE wszystkie wykupiopne, i nie wiadomo kiedy będzie następna partia... chlip Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 14 lutego 2009 Opublikowano 14 lutego 2009 (edytowane) Z 3 gier tylko jedna sie wlacza jakies rady? wczesniej wszystko dzialalo no i fifa tez wysiadla...naped padl:( 80 giga konsola Jaki jest kontakt z serwisem bo polska strona playstation nie loto mi na ps3 ;( Moj problem polega na tym, iz naped czyta plyte ale tylko wtedy kiedy znajduje sie ona w srodku konsoli podczas jej wlaczania...natomiast gdy juz konsola chodzi i chce wlozyc/wymienic plyte to laser nie czyta plyty tylko slychac bardzo cichutkie 2 bipniecia Dziwna sprawa...format ani to ukryte menu nie pomoglo Edytowane 14 lutego 2009 przez Szymek_PL_ Cytuj
Kris77 435 Opublikowano 15 lutego 2009 Opublikowano 15 lutego 2009 Witam Dziś padła (żółta dioda) moja PS3 60GB kupiona we wrześniu 2007 w MM w Rzeszowie. Zamierzam ją oddać w ramach niezgodności towaru z umową do sklepu. Czy macie jakieś wzory pism? Mam oddać wszystko co było z konsolą? W konsoli została płyta z MS: Pacific Rift - mam na piśmie reklamacyjnym napisać informację że w środku jest płyta? Proszę o radę. Cytuj
Lewis 18 Opublikowano 16 lutego 2009 Opublikowano 16 lutego 2009 Plecam wizytę u Rzecznika, od niego dostaniesz wzór pisma reklamacyjnego, oraz zostaniesz poinstruowany jak postęppować.Powodzenia. Cytuj
Kris77 435 Opublikowano 16 lutego 2009 Opublikowano 16 lutego 2009 (edytowane) Witam trochę poczytałem, przygotowałem sobie pismo od Federacji Konsumentów z postu Karola kilkanaście stron temu i zobaczymy. Mam nadzieję że wszystko przejdzie pozytywnie. Ironia losu - mojego X360 reklamowałem 3 razy w przeciągu pół roku i w końcu go sprzedałem. Kupiłem PS3 jakoby miała być bezawaryjna, no i wytrzymała 1,5 roku. Może Wii mi się nie zepsuje edit: Ja VS MM runda 1 Poszedłem do MM w Rzeszowie z pismem reklamacyjnym (wzór z postu Karola885), pracownik przeczytał pismo i wziął się za przyjmowanie reklamacji. Poprosiłem o kierownika (po wcześniejszej konsultacji z Rzecznikiem Praw Konsumenta) a kierownik z automatu powiedział: i tak zostanie reklamacja odrzucona. Próbował mi wcisnąć że mogę się powoływać na niezgodność towaru z umową w momencie kupna - albo działa albo nie i sobie polazł. Inaczej jest zgodna z umową. Zapytałem pracownika jak to jest z tymi reklamacjami, bo dostaliście karę za nadinterpretację prawa a ja nie zamierzam odpuścić. A pracownik odparł: to dostaniemy kolejną... Czekam na pismo od nich i pewnie historii nastąpi ciąg dalszy... Edytowane 17 lutego 2009 przez Kris77 Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Z 3 gier tylko jedna sie wlacza jakies rady? wczesniej wszystko dzialalo no i fifa tez wysiadla...naped padl:( 80 giga konsola Jaki jest kontakt z serwisem bo polska strona playstation nie loto mi na ps3 ;( Moj problem polega na tym, iz naped czyta plyte ale tylko wtedy kiedy znajduje sie ona w srodku konsoli podczas jej wlaczania...natomiast gdy juz konsola chodzi i chce wlozyc/wymienic plyte to laser nie czyta plyty tylko slychac bardzo cichutkie 2 bipniecia Dziwna sprawa...format ani to ukryte menu nie pomoglo Mialem podobny przypadek tylko konsola czytala plyty dvd i czasami filmy w blueray i gry. Ja nie miałem juz gwarancji wiec sam rozkreciłem konsole i wyczysciłem laser i o dziwo konsola wszystko zaczeła czytac. Jak wkładałem płyte z gra tez laser 2 razy pipknał i sobie olewal wgrywanie płyty. Jesli masz gwarancje to oddaj konsole do serwisu jesli nie wyczysc sam soczewke laserka. ( Odradzam palenia w tym samym pokoju co jest konsola ) Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 wlasnie u mnie kopca jak smoki...tez mam te dwa bipniecia...na szczescie jest gwarancja...moja druga ps3 padla w ciagu roku pech Cytuj
hixx360 0 Opublikowano 22 lutego 2009 Opublikowano 22 lutego 2009 A ja sobie sciągałem demo kz2 jak tylko sie pokazało i miałem mega zwieche!!!!!nic nie pomagało konsola nie chciala sie startowac z pada , a recznie dochodzilo tylko do momentu wyboru użytkownika!!!nic nie pomagało dopiero po odcięciu netu i wykasowaniu kz2 wszystko wrócilo do normy pozdrawiam Cytuj
SM1 25 Opublikowano 23 lutego 2009 Opublikowano 23 lutego 2009 konsola wróciła z serwisu – czas realizacji usługi od 29.01.09 do 23.02.09 Dostałem ponoć odnowioną konsolę 60gb, ale wygląda na nówkę nieśmiganą – każdy port bez śladów użytkowania obudowa jak nówka…chwilowo zadowolony zobaczymy jak będzie:) Całość imprezy kosztowała mnie dokładnie 887zł A teraz trzeba tyrać nad odbudowaniem dwuletniego dorobku, który poszedł się … wraz z formatowaniem dysku. Cytuj
a_di1 9 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 Ja zgłosiłem niezgodność towaru z umową w MM Rybnik zobaczymy jak to będzie. BTW mam już totalny mętlik w głowie - jak to jest? MM stanowi sieć sklepów jedne uznają tego typu reklamacje inne walczą z klientami (przykład gabi30) - nie kumam. Zobaczymy jak to będzie w przypadku mojej konsolki. Wczoraj otrzymałem odpowiedź z MM Rybnik w sprawie mojego zgłoszenia. Poniżej przedstawiam jej treść. "W sprawie dotyczącej zlecenia reklamacyjnego nr .... pragnę poinformować, że sprzęt został ponownie wysłany do autoryzowanego serwisu SONY, gdzie zostanie wykonana ekspertyza dotycząca występowania usterki oraz przyczyn jej powstania. Po otrzymaniu informacji z serwisu zostanie podjęta decyzja dotycząca sposobu zakończenia reklamacji." Jestem ciekawy jak SONY ocenia padające napędy? O dalszych losach mojej upadłej konsoli napiszę po rozstrzygnięciu sprawy. Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 (edytowane) To nie Sony niestety. W Polsce nie mamy serwisu Sony jako takiego, tylko serwisy wynajete przez Sony (czyt. autoryzowane)... Edytowane 25 lutego 2009 przez grzes_l Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Witam , pierwszy raz pisze w tym temacie bo od niedawna uwazana przezemnie bezawaryjna , moja ps3 zwiesza sie podczas grania i sie restartuje , czasem gra zwiesza sie na kilkanascie sekund wczytuje cos i znowu rusza , tu moje pytanie czy konsola moze wie wieszac w zaleznosci od gry czy freewaru ?? a moze to wina lasera , ktory jest skonczony od ciaglego grania ?? Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 zrob jej rebuild database lub file system... albo to i to Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.