S_600 252 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 to,że teraz chodzi głośniej to się nie przejmuj-zobacz jaka pogoda jest za oknem.Ja mam tak ciepło w mieszkaniu,że się prawie pocę leżąc .W zimę pewnie w pokoju masz z 22C więc i konsola ciszej chodzi. zgadzam się z kolegą. U mnie dziś w pokoju jest 28 stopni i konsola zaczęła głośniej chodzić Cytuj
XM. 10 845 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Wczoraj grając sobie bez problemowo na Mojej 60Gb PS3, nagle konsola sama się wyłączyła i zaczeła mrugać czerwona dioda, więc podszedłem do konsoli i odpaliłem jeszcze raz, pograłem sobie kilkadziesiąt minut i poszedłem spać, dziś rano odpalam i... żółta a później w nieskończoność czerwona, kilka prób a efekt taki sam. am po gwarancji a jak domniemam jest to YLOD, co w takim przypadku doaradzacie? Nie widzi mi sie kupowanie nowej z dwóch powód, po pierwsze to wersja 60gb (PS2, sloty itd.), po drugie hajsu niezbyt teraz mam na nowy sprzęcik. Może jakiś serwis polecacie? I mam takie pytanko do osób po naprawie, miałem dysk 250 gb, nic się z nim nie stanie (stało?). Naprawa z tego co wiem to koszt od 250 do 400zl , tak koles z Sony mowi. Wyje.buja syfa i daja ci nowa plyte glowna. Ogolnie to patologia z tymi plejakami ... wersja 60GB spokojnie zejdzie za 1800zl wiec za ta cene spokojnie kupil bym sobie nowa 80 z gwara i jeszcze niezly hajsik by zostal ,no ale coz , szkoda mi ja sprzedawac wiec pewnie przy niej zostane. Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Czyli co? Jednak warto wysłać do serwisu Sony niz do Firm "No Name"?, które tez sie w tym obracają? I mam jeszcze baaaardzo ważne pytanie w kwesti kont,danych i ogólnie dysku, czy po takim serwisie konieczny jest format? Wiem że konto, trofea itd. zapisuja się nie na samym dysku ale w konsoli, czy one też ulegną wymazaniu? Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Wbrew pozorom możliwości jest sporo, możesz: -tłuc się ze sklepem o niezgodność towaru z umową -spróbować naprawy na własną rękę -oddać do serwisu 'no name' -oddać do serwisu Sony -kupić nową konsolę, a starą sprzedać w piździec na części. Wszystko było wcześniej opisywane. A co do zawartości dysku to szkoda, że nie zorientowałeś się po pierwszej zapaści i nie zgrałeś save'ów. No i jak nie zrobiłeś sync'a trofeów z serwerem to przepadają, przynajmniej tak mi się zdaje. Ale przy wymianie płyty głównej chyba nie ma to znaczenia. Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 (edytowane) Czyli generalnie z dyskiem/danymi du.pa zbita, chyba że w opcji kupienia nowej konsoli wsadziłbym stary dysk ale niewiem czy wtedy również nie musi być format, dla przykładu, kupuje 40gb i wsadzam swoje 250 gb i wszystko pięknie wykrywa i śmiga jak w poprzedniej? Naturalnie tworze nowe konta, tylko do Main'a znam login i hasło, w koncu zależy mi na trofeach Edytowane 19 lipca 2009 przez WESKER-DL Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 No właśnie jak kupisz nową to dupa zbita bo bedziesz musiał formata strzelić. Jak naprawisz to uratujesz dane. Nie jestem tylko pewien czy przy wymianie płyty głównej traci się dane z dysku. Cytuj
Ken Marinaris 372 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Nie,nie bedzie smigac. Dysk jest przypisany konsoli.Musialbys znowu formatowac.Oczywiscie trofea uaktualni z serwera. Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Tak z ciekawości, czy jest ktoś komu wersja 80 GB już wyciągnęła kopyta? Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 No właśnie jak kupisz nową to dupa zbita bo bedziesz musiał formata strzelić. Jak naprawisz to uratujesz dane. Pytałem z ciekawości bo nie widziało mi się kupowanie nowej, dzięki za odpowiedź, w takim razie będe starał się konsolę naprawić tzn. wysłac do serwisu gdyż bardzo zależy mi na danych przebywajacych na dysku Cytuj
XM. 10 845 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Zje.bali z tymi formatami >_> w Xbox'ie wyjmujesz dysk , wysylasz konsole do serwisu i jak przyjdziesz nie srasz czy save'y beda dzialac czy nie , wszystko pieknie smiga jak dawniej. Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Pytałem z ciekawości bo nie widziało mi się kupowanie nowej, dzięki za odpowiedź, w takim razie będe starał się konsolę naprawić tzn. wysłac do serwisu gdyż bardzo zależy mi na danych przebywajacych na dysku Ja też się wystraszyłem jak mi konsola padła, że wszystko poszło się walić. Jednak po chwili przemyśleń doszło do mnie, że tak na prawdę zależy mi tylko na save'ach i to w sumie na niektórych. No bo raczej do scalonego Alone in the Dark, Ferrari Challenge czy nawet Uncharted już nie będę wracał. Muzyka mnie raczej waliła, dema, patche i instalki można ściągnąć/porobić ponownie, a trofea miałem zsynchronizowane (wyjątkiem było pare trofeów z Killzone, nie zdążyłem po prostu:). Pozostaje jeszcze sprawa utkniętej w napędzie płytki. Jeśli u Ciebie nic nie zostało to masz kolejny problem z głowy. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Zje.bali z tymi formatami >_> w Xbox'ie wyjmujesz dysk , wysylasz konsole do serwisu i jak przyjdziesz nie srasz czy save'y beda dzialac czy nie , wszystko pieknie smiga jak dawniej. Tak, tylko że X360 nie potrzebuje do szczęścia HDD żeby "działać", a PS3 owszem. Format (jak mniemam ) robi zawsze na starcie serwisowy dongle, po to aby żaden pracownik nie "pożyczył" sobie Twojego konta, danych karty itd. Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 Z tego co piszesz wnioskuję, że dane da się odzyskać tylko poprzez naprawę samemu (chyba, że ktoś co jakiś czas sobie robi backupy). Nie da się zastrzec żeby nikt nic nie formatował w serwisie? Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 19 lipca 2009 Opublikowano 19 lipca 2009 (edytowane) Pozostaje jeszcze sprawa utkniętej w napędzie płytki. Jeśli u Ciebie nic nie zostało to masz kolejny problem z głowy. Została ano właśnie w serwisie może zdarzyć się że robią format z miejsca, no chyba że wcześniej zaznaczę że nie miałem karty płatniczej i żeby mi nie robili. Myślałem o serwisie jednego z user'ów Nick "Juhy", wtedy napewno mozna byłoby się dogadać PS: Grę udało mi sie wyjąć, przytrzymałem przycisk Power i kilka razy waliłem w Eject, po kilku odpaleniach konsola wypluła płytę no to jeden problem z głowy Edytowane 19 lipca 2009 przez WESKER-DL Cytuj
Berion 207 Opublikowano 20 lipca 2009 Opublikowano 20 lipca 2009 Mówiąc serwis, miałem na myśli oczywiście ten autoryzowany, czyli w tym przypadku serwis Sony. Nieautoryzowane nie mają żadnego oprogramowania diagnostycznego etc. Inaczej już byś miał dawno pandorę w pendraku dla PS3. ;D I wtedy tak, możesz sobie powiedzieć: "proszę nie formatować hdd" (zresztą wątpię aby to w ogóle robili np. przy wymianie napędu - bo i po co?). Cytuj
dmk 0 Opublikowano 20 lipca 2009 Opublikowano 20 lipca 2009 Mam takie pytanie do osób, którym Media Markt odrzuca reklamacje - kto się Wam pod tym podpisuje? Pytam dlatego, bo kiedyś dostałem informację, że tylko producent lub dystrybutor może nie uznać mi reklamacji, a nie sprzedawca. Z tego co powyżej czytałem, to Empik odsyła do serwisu Sony, który z reguły potwierdza, że reklamacja jest zasadna. Cytuj
Kwapi 1 Opublikowano 20 lipca 2009 Opublikowano 20 lipca 2009 CZyli to nie jest dziwne, że moja serwisowana konsola (wymiana lasera) nie miała formata? W sumie fajna sprawa, bo wszystko zostało, ale po tym co czytałem spodziewałem się utraty wszystkiego. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 20 lipca 2009 Opublikowano 20 lipca 2009 (edytowane) Mam takie pytanie do osób, którym Media Markt odrzuca reklamacje - kto się Wam pod tym podpisuje? Pytam dlatego, bo kiedyś dostałem informację, że tylko producent lub dystrybutor może nie uznać mi reklamacji, a nie sprzedawca. Z tego co powyżej czytałem, to Empik odsyła do serwisu Sony, który z reguły potwierdza, że reklamacja jest zasadna. Producent nie ma tu nic do rzeczy jak konsola jest po rocznej gwarancji Sony, w takim przypadku domagasz się od sklepu egzekwowania Niezgodności towaru z umową, a jak Ci nie uznają to normalne, że Ci się podpisuje sprzedawca, bo niby kto - Maurycy Mediamarkt ;-) Jeżeli chodzi o Empik, to oni odsyłają konsolę do serwisu Sony, ale normalnie płacą za naprawę, to nie jest tak, że mają jakieś specjalne względy u Sony, że im dają 2 lata gwarancji, Empik wtedy naprawia konsolę na własny koszt w serwisie Sony, a sam Empik dlatego tak łatwo uznaje niezgodność towaru z umową dlatego, że oni w 90% sprzedają towary, których nikt nigdy nie będzie reklamował, czyli książki, muzykę, czasopisma, filmy, gry itp., sprzęt elektroniczny to w ich przypadku bardzo mała część handlu dlatego jak raz na jakiś czas naprawią komuś sprzęt na własny koszt to nawet tego nie poczują, a takie sklepy jak MM bronią się przed tym jak mogą bo ilość wadliwych towarów jakie do nich wracają jest nieporównywalnie większa. Edytowane 20 lipca 2009 przez donsterydo Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 20 lipca 2009 Opublikowano 20 lipca 2009 (edytowane) Mówiąc serwis, miałem na myśli oczywiście ten autoryzowany, czyli w tym przypadku serwis Sony. Nieautoryzowane nie mają żadnego oprogramowania diagnostycznego etc... a jakie to oprogramowanie diagnostyczne maja do PS3 w autoryzowanym serwisie w PL?? cokolwiek moze miec glowny serwis tylko od PS3 ale te autoryzowane? CZyli to nie jest dziwne, że moja serwisowana konsola (wymiana lasera) nie miała formata? W sumie fajna sprawa, bo wszystko zostało, ale po tym co czytałem spodziewałem się utraty wszystkiego. wymiana lasera nie ma żadnego zwiazku z HDD wszystkie te anomalie wystepuja z kilku przyczyn z tego co zauwazylem: - Sony z początku myslalo ze PS3 bedzie bezawaryjne/malo awaryjne i najczesciej to dawali nowe konsole od reki, a te z awaria zapewne szly do nich do serwisu glownego, z tego powodu oczywistym bylo ze dane z HDD znikaly bo byla nowa konsola - teraz juz nie jest to takie proste jak kiedys i konsole proboja naprawiac autoryzowane serwisy, czyli wymiana lasera czy grzanie ukladow, jak to pomoze to nie wymieniaja konsoli tylko oddaja stara i hdd zazwyczaj nikt juz nie formatuje - jesli nie udaje im sie naprawic (glownie chodzi o sama plyte glowna) to wymieniaja i tu trzeba formata HDD zrobic naprawy w autoryzowanym serwisie plyty glownej ktorej poszly luty tez pozostawia wiele do zyczenia, do poki wymieniali konsole czy plyty to bylo ok., a teraz jak sie wzieli za grzanie to patrzac na wpisy nawet na tym forum i pojawiajacej sie usterce co 2 tyg. YLOD od powrotu z serwisu nie mozna nazwac zbyt profesjonalnym jak na autoryzowany serwis, juz lepsze wyniki uzyskuje sie w nieautoryzowanych i w cenie o polowe czy 1/3 tego co bierze autoryzowany... Edytowane 21 lipca 2009 przez Juchy Cytuj
dmk 0 Opublikowano 21 lipca 2009 Opublikowano 21 lipca 2009 Mam takie pytanie do osób, którym Media Markt odrzuca reklamacje - kto się Wam pod tym podpisuje? Pytam dlatego, bo kiedyś dostałem informację, że tylko producent lub dystrybutor może nie uznać mi reklamacji, a nie sprzedawca. Z tego co powyżej czytałem, to Empik odsyła do serwisu Sony, który z reguły potwierdza, że reklamacja jest zasadna. Producent nie ma tu nic do rzeczy jak konsola jest po rocznej gwarancji Sony, w takim przypadku domagasz się od sklepu egzekwowania Niezgodności towaru z umową, a jak Ci nie uznają to normalne, że Ci się podpisuje sprzedawca, bo niby kto - Maurycy Mediamarkt ;-) Wydaje mi się, że nie masz tu racji - niezgodność towaru z umową to zupełnie coś innego niż gwarancja i można z tego korzystać nawet w 1 miesiącu po kupnie towaru. Na tej podstawie otrzymałem zwrot pieniędzy za Xboxa 360. Tutaj Media Markt powoływał się na to, że po ustaleniach z dystrybutorem stwierdza, że nie odda mi kasy. Zadzwoniłem do dystrybutora i miła pani, odpowiedzialna za współpracę z Media Markt Polska, powiedziała, że nikt w tej sprawie się z nią nie kontaktował i ona nie widzi problemu ze zwrotem kasy. Nagle w Media Markt okazało się, że im się przez 2 miesiące nie udało tam dodzwonić w tej sprawie i na tej podstawie wymyślali pismo, że mój reklamacja jest odrzucana. I tak naprawdę decydujące znaczenie miał tu dystrybutor a nie sprzedawca. A największe problemy ze zwrotem i nierespektowaniem tej ustawy są chyba w Media Markt Bielsko-Biała - wielu moich znajomych poszło od nich z kwitkiem i powyższy opis również wynikł w tym markecie. Więc zanim coś tam kupicie, może warto wybrać inny sklep. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 21 lipca 2009 Opublikowano 21 lipca 2009 dmk: Niezgodność towaru z umową to sprawa między Tobą a sprzedawcą, producent jest względem Ciebie odpowiedzialny w ramach gwarancji i nie ma tu nic do rzeczy w tym przypadku, dlatego też nie wiem czego MM chciał od producenta, może myśleli, że im MS nie zwróci za tę konsolę i jak zwykle chcieli się wymigać wciskając Ci zwyczajnie kit, a jak chcesz wyegzekwować NTzU w ciągu 6 miesięcy od zakupu, to z tego co się orientuję to sprzedawca musi Ci od ręki wymienić sprzęt albo zwrócić kasę bo przyjmuje się, że usterka musiała już być w dniu zakupu, czy coś w tym stylu. Cytuj
dmk 0 Opublikowano 21 lipca 2009 Opublikowano 21 lipca 2009 donsterydo korzystałem z tego ok. 8 miesięcy przed zakupem. Ogólnie pomimo, że w tej ustawie producent/dystrybutor jest wyłączony z odpowiedzialności to jednak może on ostatecznie potwierdzić, że była wada w jego urządzeniu. Dlatego to MS zrobił bardzo duży prezent użytkownikom tym, że przedłużył, na jedną z usterek, gwarancje do 3 lat - dla wszystkich nowych i starych konsol. Coś takiego jest 100% argumentem - jednak w tym wypadku Media Markt dalej twierdził, że nie widzi problemu i powoływał się na dystrybutora (chyba CDProjekt), że ten odmówił przyjęcia reklamacji. Tu masz racje, próbowali mnie po prostu olać. W przypadku PS3, jak wyżej zostało napisane, sugerowanie,w przypadku padniętych napędów, że jest to standardowe zużycie się jest co najmniej śmieszne. Urządzenie służące z założenia do odtwarzania płyt posiadające napęd który wytrzymuje 2 lata lub 1000 godzin intensywnego użytkowania jest przykładem włożenia wadliwego/słabej jakości komponentu i na pewno podchodzi pod tą ustawę. Mi pozostaje tylko czekać na efekt mojego pisma, właśnie przechodzi pierwszy cykl w Media Mark - 14 dni minie jakoś w przyszłym tygodniu. Cytuj
froniu 1 Opublikowano 21 lipca 2009 Opublikowano 21 lipca 2009 ....naprawy w autoryzowanym serwisie plyty glownej ktorej poszly luty tez pozostawia wiele do zyczenia, do poki wymieniali konsole czy plyty to bylo ok., a teraz jak sie wzieli za grzanie to patrzac na wpisy nawet na tym forum i pojawiajacej sie usterce co 2 tyg. YLOD od powrotu z serwisu nie mozna nazwac zbyt profesjonalnym jak na autoryzowany serwis, juz lepsze wyniki uzyskuje sie w nieautoryzowanych i w cenie o polowe czy 1/3 tego co bierze autoryzowany... Czy ja wiem czy takie lepsze wyniki uzyskuje się w nieautoryzowanych serwisach, użytkownikowi Kris77 który naprawiał u ciebie też pojawił się YLOD po 2 tygodniach od naprawy.. Moja naprawiana PS3 znowu zaliczyła YLOD. Podczas gry w Killzone 2 - to naprawdę killer app smile.gif Ale dziwna rzecz z Killzone 2, czasami miałem czarny ekran, czasami loading po checkpoincie trwał podejrzanie długo, raz nawet zgubiło mi obraz przez HDMI. Z innymi grami nie miałem takich historii... Naprawiana u Juchego i daje gwarancje na naprawę, więc czekam aż wróci z zasłużonego urlopu i uderzam do niego. Chodziła jakieś 2 tygodnie. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 lipca 2009 Opublikowano 21 lipca 2009 a jakie to oprogramowanie diagnostyczne maja do PS3 w autoryzowanym serwisie w PL?? cokolwiek moze miec glowny serwis tylko od PS3 ale te autoryzowane? Hmm czyli "główny serwis" i autoryzowany to nie to samo? lol to ja przez całe życie żyłem w błędzie. W każdym razie coś takiego istnieje. Pandora dla PSP nie wzięła się z kosmosu - po coś ten, nazwijmy go umownie: backdoor jest. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 21 lipca 2009 Opublikowano 21 lipca 2009 ...Czy ja wiem czy takie lepsze wyniki uzyskuje się w nieautoryzowanych serwisach, użytkownikowi Kris77 który naprawiał u ciebie też pojawił się YLOD po 2 tygodniach od naprawy... ja oceny nie opieram na jednym przypadku ale niech bedzie po Twojemu, podobne... placac tyle kasy w autoryzowanym spodziewac sie trzeba czegos lepszego przeciez, to firma musi dbac o klientow, a nie my o nich i o ich protfele, a tak sie czuje jako posiadacz PS3... w MS za 100Euro mam wymiane calego srodka konsoli na nowa, czyli i plyty i napedu... Hmm czyli "główny serwis" i autoryzowany to nie to samo? lol to ja przez całe życie żyłem w błędzie. W każdym razie coś takiego istnieje. Pandora dla PSP nie wzięła się z kosmosu - po coś ten, nazwijmy go umownie: backdoor jest. autoryzacje dostaje sie po spełnieniu warunków i płaceniu haraczu, a główne to założone przez sama firme, w tym przypadku przez Sony...nie znam szczegolowej polityki Sony ale kazda taka firma nie moze sobie pozwolic zeby ich "tajemnice" poznawal kazdy Franek wszystkie "wynalazki" to wycieki u zrodla, tam pracuja tylko ludzie, a to zawsze bylo najslabsze ogniwo w trzymaniu tejemnic ... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.