damian80j 1 Opublikowano 28 października 2009 Opublikowano 28 października 2009 Dzwoniłem dzisiaj do sklepu w sprawie mojej konsoli, która od dwóch miesięcy jest w naprawie. Po moich wcześniejszych telefonach sklep skontaktował się z serwisem przetrzymującym konsolę, okazało się że kolesie nie znają się na konsolach. Tydzien temu konsola miała zostać wysłana do innego serwisu. Dzisiaj dowiedziałem się że jeszcze nic nie wiadomo po za tym że naprawa dorównuje kosztowi nowego sprzętu i że serwis się jeszcze zastanawia jak konsolę naprawić. Mam dzwonić do sklepu w piątek, wtedy będzie już moze coś wiadomo. Ręce mi juz opadaja. Jutro zadzwonię do rzecznika praw konsumenta, moze coś doradzi bo ci debile będą tą konsolę trzymac w nieskończoność. Cytuj
jimmybons 2 Opublikowano 28 października 2009 Opublikowano 28 października 2009 Witam! mam problem z ps3. odpalilem dzisiaj playa i nie mam menu glownego;/ od razu przechodzi do menu z gry,a o instalacji nowych gierek moge pomarzyc(no bo jak skoro mam niebieski ekran). Mial ktos moze podobny problem? z gory dzieki za odp. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 28 października 2009 Opublikowano 28 października 2009 Wyjmij płytę i wyłącz auto-uruchamianie. xD Cytuj
jimmybons 2 Opublikowano 28 października 2009 Opublikowano 28 października 2009 wyczytalem ze trzeba zresetowac ustawienia video.pomoglo! Cytuj
.... 2 Opublikowano 29 października 2009 Opublikowano 29 października 2009 Powinieneś zapytać, jakie sklepy robią to bez zbędnych kłopotów. Bo obowiązek mają wszystkie. Empik. Potwierdzam. Ostatnio kumpel z Empiku poszedł na jakieś szkolenie. Podobno kazano przyjmować mu wszystkie konsole PS3, które zareklamuje klient do dwóch lat od dnia zakupu. Tłumaczy to tym, że Sony poszło na jakiś układ z Empikiem, który mówi o tym że Sony bedzie pokrywać koszta naprawy takich konsol Też mam kumpla w Empiku i mówił mi że mają jakąś umowę z Sony jeśli chodzi o PS3 i mają przyjmować na niezgodność z umową (opowiedziałem mu jak to wyglądało w moim przypadku w MM). Slim wezmę właśnie tam - poza tym kumpel będzie trzymał rękę na pulsie spraw i jak będę ciekawe oferty to da mi znać. Oby te posty to nie była nowa kampania promocyjna Empiku tylko prawda no, moja konsolke z zoltym swiatelkiem przyjeli prawie bezproblemowo (najpierw chcieli na gwarancje brac), do 14 dni maja wyslac odpowiedz listem poleconym, czy konsola nie padla z mojej winy jesli nie naprawa lub gdyby bylo to niemozliewe to nowa konsola chyba wolalbym naprawe, bo moglbym odzyskac choc czesc zakupionych rzeczy jak sie wszystko wyjasni to zdam relacje, bo widze ze jest zainteresowaniem tematem zepsutych konsol i empikiem Cytuj
damian80j 1 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 Dzisiaj po raz kolejny dzwoniłem do sklepu w sprawie konsoli. Wcześniej zadzwoniłem do rzecznika praw konsumenta, po przedstawieniu mojej sytuacji doradził mi abym złorzył w sklepie nowe pismo, w którym żądam wymiany wadliwego towaru na nowy. W sklepie dowiedziałem się że serwis jeszcze nic nie wie. Kiedy powiedziałem kolesiowi, że pojawię się jutro z nowym pismem, w którym zażądam nowej konsoli, powiedział że sklep odrzuci to pismo, więc nie ma sensu abym wogóle je pisał. Mam zadzwonić do nich w środę, wtedy może będzie coś wiadomo. K..wa słyszę ten tekst od trzech tygodni. Nie wiem już co robić, jeśli zażadam wymiany konsoli na nową, oni to odrzucą to pozostaje juz tylko sąd. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 To niech rzecznik tam zadzwoni. Cytuj
damian80j 1 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 Zadywonię w środę do sklepu, jak jeszcze nie bedzie nic wiadomo, to będę kombinował. Co do Sony to co oni mogą zrobic w tej sprawie, przecież moja konsola jest po gwarancji a sklep przyjął ja na niezgodność towaru z umową. Cytuj
.... 2 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Zadywonię w środę do sklepu, jak jeszcze nie bedzie nic wiadomo, to będę kombinował. Co do Sony to co oni mogą zrobic w tej sprawie, przecież moja konsola jest po gwarancji a sklep przyjął ja na niezgodność towaru z umową. troche nie na silach jestem, ale chyba widialem, ze pare tygodni czekasz na odpowiedz, a teraz piszesz ze konsola nie na gwarancji poszla tylko na niezgodność towaru z umową.czyli usatawe o ochronie konsumenta czy jakos tak jak mi ze wzgledu na to samo przyjeli konsole to uslyszalem, ze wg prawa maja 14 dni na wyslanie odpowiedzi (czy konsola nie zostala uszkodzona z mojej winy) listem poleconym Cytuj
Sqtr78 1 038 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Błagam pomocy. Włączyłem dziś pleja, wszedłem na ps store wszystko działało spoko. Konsola pipnęła 3 razy, zaczęła migać czerwona dioda i koniec. Konsola się nie włącza , startuje , po 2 sec. żółta dioda na chwilke, pote, miga czerwona i tyle. Pierwszsy raz mi się coś takiego stało, konsola ma ponad 2 lata, ale działała perfekt. Jakieś sugestie, czy kapa Pozdrawiam Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 YLOD,poczytaj kilka stron wstecz. Cytuj
Wardi 0 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 (edytowane) Mam pytanie: czy jak wyłożę płytę w trakcie gry (tzn nacisnę przycisk podczas gdy płyta jest używana), stanie się coś poważnego? Bo przyszło mi żyć z wrednym bratem, który robi mi tak dość często... I dlatego się pytam ;p Edytowane 31 października 2009 przez Wardi Cytuj
Arkady 1 032 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Po równo dwóch latach padła i moja PS3 60GB, no cóż, życie. Po włączeniu i odczekaniu kilkunastu sekund, konsola się frezuje, nieraz się wyłącza i miga czerwona dioda. Wie ktoś może co to jej odbiło i ile mniej więcej wyniesie naprawa? Miałem olać granie, ale od czasu do czasu jednak w coś popykam. W sklepie PSX Extreme nowa 120GB stoi za 1150zł, Duala sprzedam, fata na części i wyjdzie całkiem fajna cena za nową konsole z pełną gwarą, ale pierw może spróbuje naprawić. Nie podoba mi się jakość dzisiejszej elektroniki :] Cytuj
RedKyubi 0 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Po równo dwóch latach padła i moja PS3 60GB, no cóż, życie. Po włączeniu i odczekaniu kilkunastu sekund, konsola się frezuje, nieraz się wyłącza i miga czerwona dioda. Wie ktoś może co to jej odbiło i ile mniej więcej wyniesie naprawa? Miałem olać granie, ale od czasu do czasu jednak w coś popykam. W sklepie PSX Extreme nowa 120GB stoi za 1150zł, Duala sprzedam, fata na części i wyjdzie całkiem fajna cena za nową konsole z pełną gwarą, ale pierw może spróbuje naprawić. Nie podoba mi się jakość dzisiejszej elektroniki :] A za 1300zł masz 250GB w tym sklepie Sam się zastanawiam bo już od tygodnia na żadnym BD niezagrałem :confused: Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 (edytowane) Mam problem jak wloze plyte z gra do konsoli wygrywa sie normalnie kiedy nacisne zeby ja wczytalo wywala blad jakis i wraca do meni co to za dziwne objawy.? po paru takich probach wczytuje gre jakby nic jej nie bylo moze sie ktos z takim czyms spotkal. Ps. To moja 3 konsola juz mnie to irytuje. Edytowane 2 listopada 2009 przez DaniDevil Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Nie mam już siły do Sony,jutro mijają 45 dni odkąd zabrali PS3 a 11 dni jak wysłali do naprawy i żadnego info.Czy jest jakiś termin po którym moge żadać zwrotu kasy? Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 No to ladny przepal Litwin;) teraz to ja sie zastanawiam czy wyslac konsole do serwisu. Czy lepiej zwrocic do sklepu PsxExtreme. Tylko pytanie czy sklep mi ja przyjmie ? Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Zobacz ile by ciebie naprawa wyniosła na pram.com.pl,tam serwisuje Sony.Dowiedziałem sie na tej stronie ze konsola jest za granicą,najwcześniej bedzie w czwartek(czyli po 2 tygodniach od wysłania) ale równie dobrze moge czekac aż 10 dni.Zastanawiający mam nr naprawy-liczba wskazująca ponad 50 tys.,czy to możliwe ze tyle PS3 padło? Cytuj
DaniDevil 7 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 (edytowane) Po tym jak padla mi 2 ps3 i zostalem bez gwarancji zmuszony bylem do zakupu nowej mam wiec gwarancje konsola londuje do serwisu. Ale po moich obserwacjach to zywotnosc lasera jest do 7 miechow w wielu przypadkach. w tej nowe konsoli laser wytrzymal 6 miechow. Ps. 3 konsole i wszystkie zgony mialy lasera. Edytowane 2 listopada 2009 przez DaniDevil Cytuj
Wardi 0 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 A ja mam PS3 11 miesięcy i śmiga jak złe Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Mnie tez równo po 7 miechach padł laser. Cytuj
Matt-JF 0 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Ze tak wbije sie w temat.Ja mam konsole od pierwszego dnia premiery w eu 60gb 4usb i nic nigdy sie nie stalo a gram dzien w dzien!Six axisy przestaly mi sie tylko laczyc po pol roku i musialem grac na kablu ale po zakupieniu duala 3 wszystko smiga cichutko i sprawnie Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 ...Zastanawiający mam nr naprawy-liczba wskazująca ponad 50 tys.,czy to możliwe ze tyle PS3 padło? a co to jest 50 tysiecy jak konsole sa sprzedawane w milionach? Cytuj
nowytj 1 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Witam wszystkich. Mam pytanie w jakim sklepie najlepiej kupić konsolę, żeby mieć pewność, że w razie awarii sklep nie będzie robił żadnych problemów. I kilka stron wcześniej ktoś pisał o możliwości przedłużenia gwarancji w sklepach Euro, czy na takich zasadach warto tam kupić konsolę?: Zyskujesz: Od następnego dnia po zakupie, przez 3 lata bezpłatne naprawy i części w razie przypadkowych uszkodzeń z winy użytkownika (nieszczęśliwy wypadek). Po zakończeniu gwarancji producenta lub sklepu dodatkowy rok bezpłatnych napraw i części w razie awarii sprzętu. Dodatkowo: o wymiana na nowy sprzęt, jeśli naprawa będzie nieopłacalna o naprawy tylko w wyspecjalizowanych serwisach o bez limitu napraw i ukrytych opłat Nie znam się za bardzo, bo jeszcze nie mam PS3, ale planuję w niedługim czasie kupić, ale przeczytałem kilkanaście stron tego tematu i widzę, że lepiej teraz się tym zainteresować. Dlatego czy mógłby mi ktoś wyjaśnić z powyższego cytatu jakie awarie mogą wchodzić w grę a jakie nie. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.