Amer 1 383 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 (edytowane) dzieki, poproszę zatem. a co do padających PS3 jeszcze: faktycznie, jestem tym stanem rzeczy mocno rozczarowany. Kupując swego czasu X360 wiedziałem jak się sprawy mają, nie było zatem większego zaskoczenia. W trakcie 1/2 roku "zabiłem" dwa X-y, a chcąc uniknąc tego typu sytuacji w przyszłości przesiadłem się na PS3. Szkoda tylko że obecnie na forach non stop pojawiają się nowe zgłoszenia o walniętych Plejkach. Sprzęt nie jest tani, a naprawa trwa długo. To smutne - tyle. Edytowane 21 marca 2008 przez Amer Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 (edytowane) tego akurat nie wiem, tym bardziej iż kwestia żywotności X360 w wer 65NM nie została jeszcze (chyba) potwierdzona. gnębi mnie natomiast inna rzecz: w chwili obecnej rozwiązaniem znacznie bardziej ekonomicznym (i bezstresowym) jest chyba nabycie 2 sztuk X360 (np Arcade) niż jednej PS3 40GB (które notabene padają najczęsciej). Wiem, wiem... tu o gry przecież chodzi Ale czekanie na odbiór naprawionego sprzętu od 3 do 4 tyg. nikomu się chyba nie uśmiecha. Btw, telefonowałem już do cenrtalnego serwisu Sony w Warszawie. Umówiłem się z nimi na jutro, więc wieczorkiem zdam relacje "jak poszło" sympatyczna babeczka poinformowała mnie bym dostarczył do nich PS3, karton i... tyle. Zero kabli, padów itd. Czy u Was (tzn osób już naprawiających) wyglądało to podobnie? Edytowane 21 marca 2008 przez Amer Cytuj
Ilona1973 6 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 Sam kontakt z Warszawskim serwisem był w porządku. Tam na miejscu decyzja zapadła w ciągu jednego dnia. Mieliśmy do wyboru naprawę w Bratysławie lub wymianę na nową PS3. Nie chcieliśmy żeby to się w nieskończoność ciągnęło więc zdecydowaliśmy,że chcemy wymianę na nowy sprzęt. Błędem było w naszym przypadku,że nie wysłaliśmy konsoli bezpośrednio do warszawskiego serwisu,bo przez to wędrowała ona najpierw od sprzedawcy do Katowickiego serwisu a dopiero stamtąd pojechała do Warszawy. Droga powrotna będzie identyczna przez co trwa to dość długo... Gdyby nie daj bóg znowu coś nawaliło to będziemy mądrzejsi o doświadczenia Czyli reasumując wychodzi na to,że należy zadzwonić do Warszawy,umówić się z serwisantem i wysyłać kurierem (poczty nie polecam) od razu tam. Swoją drogą to bardzo Ci współczuję Amer. Rozstanie z PS3 to prawdziwy dramat W życiu nie pomyślałabym że będę tak tęskniła za konsolą Życzę powodzenia ! Cytuj
froniu 1 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 sytulacja sie odwrocila chyba jeszcze nie bo do ok 30% awaryjność nie dobiła napewno Cytuj
Maximmus 0 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 (edytowane) Z całą stanowczościa odrazdzam ten sposób servisowania. Mieszkam w BIAŁYMSTOKU i kupiłem konsole w marcu... w dniu premiery... w pierwszym tygodniu konsola mi sie zepsuła i zaniosłem do servisu(nie do sprzedawcy)... po 7 dnich dostałem nówke... jednak od poczatku znalałem w nowym sprzecie "wade". Z zwrotem czekałem prawie do końca rocznej gwarancji SONY i niedawno zgłosiłem się w servisie... pan w servisie powiedział że w 90% przypadków daja nową... i tak tez się stało... dostałem po 6 dniach! nową konsole - model 60gb. Szczerze mówiąc jestem więcej niz zadowolony... poprzedni model dodatkowo był głośny... tego nie słysze a konsoli nie wyłaczam praktycznie nigdy(mam na nim YDLinux) a największe wrażenie robi na mnie czas reakcji... powtarzam... mniej niż TYDZIEN... drugi raz z rzedu porównajcie to do SUPEREXTRAWYPASIONEGO servisu konkurencji. Więc wnosek jest taki że problem czasu servisu stoi po stronie SERVISU a nie SONY... a forma zadośćuczynienia(nowiutki sprzęt) to więcej niż dobrze... czyli znowu piprzenie Xfanów... którzy nie maja Ps3. ps. jak coś moge pokazać karte gwarancyjną ;P Edytowane 21 marca 2008 przez Maximmus Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 Plejka w serwisie póki co wsio bardzo sympatycznie i rzeczowo. Planowany czas naprawy (wg człowieka odbierającego sprzęt): 5-6 dni. Zobaczymy... Cytuj
kozanec 0 Opublikowano 23 marca 2008 Opublikowano 23 marca 2008 Ja nie wiem czemu ale moja konsola od pewnego czasu się wiesza co jakiś czas,nie wiem czy to może być spowodowane;/(mam model 60gb) Cytuj
Maximmus 0 Opublikowano 23 marca 2008 Opublikowano 23 marca 2008 Jeśłi ci sie wiesza korzystając z przegladarki www... to wina jej jęsli z innego powodu... to możliwe że masz problem- np. złe chłodzenie lub jakąs fabryczna wade Cytuj
nWo 1 Opublikowano 23 marca 2008 Opublikowano 23 marca 2008 zaniosłem do servisu(nie do sprzedawcy) na Krętą ?? Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 24 marca 2008 Opublikowano 24 marca 2008 Niestety czasami sie wiesza ale moim zdaniem to wina systemu.. to tak jak z windowsem.. juz jest na tyle skomplikowany w swojej budowie ze czasami (rzadko) sie zawiesi. Cytuj
Maximmus 0 Opublikowano 24 marca 2008 Opublikowano 24 marca 2008 jak by CZESTE zawieszanie było winą softu to my tez mielibyśmy ten prblem- a ja miąłem 3 konsole ips3 i niemiałem poza przeglądarką Cytuj
JackFrost 0 Opublikowano 24 marca 2008 Opublikowano 24 marca 2008 Chyba, że gry wieszają mu się tylko w trybie online, to raczej normalne i spowodowane softem. Jak to jest z oddawaniem do serwisu samego pada? Mam jeden z zestawu z konsolą, z grudnia 2006, chłopak już kiepsko trzyma baterie, do tego przy niższym naładowaniu (bardzo) często ma przerwy w sygnale bluetooth gwarancja się skończyła już dawno ale gdzieś, kiedyś czytałem, że sony za darmo wymienia zużyte baterie padów na nowe, czy coś takiego? Cytuj
kozanec 0 Opublikowano 24 marca 2008 Opublikowano 24 marca 2008 Jeśłi ci sie wiesza korzystając z przegladarki www... to wina jej jęsli z innego powodu... to możliwe że masz problem- np. złe chłodzenie lub jakąs fabryczna wade mozliwe ze mi sie wiesza z winy softu,bo przedtem nie mialem takich problemow,chociaz tez duzo mniej gralem.Co do chlodzenia i wieszania sie to mozliwe,ze to tez jest przyczyna,ale konsola jest postawiona na szawce nic w okol niej nie stoi,ale pod nia mam kaloryfer i konsola czesto dziala po 10 godzin.Mam okno kolo konsolki i jak je otworze jak gram to jakos nie zauwazam zadnych zwiech.Konsola mi sie przywiesi raz do 3 razy na caly dzien i wieczor uzytkowania.To zazwyczaj mi sie zdarza jak gram Cytuj
Maximmus 0 Opublikowano 24 marca 2008 Opublikowano 24 marca 2008 (edytowane) ile masz jeszce czasu gwarancje i jai model? I w co grasz... niezleżnie od gry? generalnie nie jest to normalne... ja tak nie mam... Edytowane 24 marca 2008 przez Maximmus Cytuj
kozanec 0 Opublikowano 24 marca 2008 Opublikowano 24 marca 2008 (edytowane) ile masz jeszce czasu gwarancje i jai model? I w co grasz... niezleżnie od gry? generalnie nie jest to normalne... ja tak nie mam... gwarancji to nie wiem ile jeszcze mam bo konsola byla kupiona we Francji i ja ja odkupilem od kumpla ale bral ja jakos na wakacjach 2007...Wiesza mi sie w internet browser i warhawku,a tak to brat gra w team fortress 2 i zadnej zwiechy nie ma,takze mysle ze z konsola wszystko jest ok A w razie czego uwzgledniom mi gwarancje w Polsce?Model ma 60gb i mam zainstalowanego linuksa ps.team fortrres 2 tez sie wieszal bratu Edytowane 24 marca 2008 przez kozanec Cytuj
Maximmus 0 Opublikowano 24 marca 2008 Opublikowano 24 marca 2008 masz karte gwarancyjna? tak to dzwon do infolini sony Cytuj
JackFrost 0 Opublikowano 24 marca 2008 Opublikowano 24 marca 2008 Warhawk i TF to gry online. Chyba, że gry wieszają mu się tylko w trybie online, to raczej normalne i spowodowane softem. Każda gra może ci się zawiesić online, to kwestia stabilności samej gry, nie konsoli. Szczególnie Warhawk... Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 (edytowane) właśnie odebrałem telefon z warszawskiego serwisu Sony: zwalony jest cały moduł sieciowy, więc - ponoć - płyta główna sprzetu zostanie wymieniona na nową (nowa czy nie - bez znaczenia! ma działać i tyle). no nie powiem, jestem pod wrażeniem i złego słowa nie mogę o takim sposobie działania powiedzieć. Sprzęt zostawiłem u nich w sobote, niedziela i poniedziałek to dni świąteczne, wtorek pracujący, a dziś - środa - mam info czego mniej wicej się spodziewać. info na przyszłośc (dla posiadaczy PS3) - jeśli serwisować to raczej tylko w głównym serwisie Sony (Wa-wa właśnie). Osobiście mieszkam od niego dosłownie 10 min jazdy, więc chętnie służe pomocą. Edytowane 27 marca 2008 przez Amer Cytuj
Danilo1972 91 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 Nie omieszkam skorzystać z Twojej pomocy, jak następna PS3 mi padnie Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 eee, to akurat śmieszne nie było odebrałeś już sprzęt? Cytuj
Danilo1972 91 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 Mieli dzisiaj wysłać - ktoś z serwisu dał pupy. Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 (edytowane) i jeszcze pytanko: jak realnie wygląda kwestia gwarancji na ten sprzetu w UE? Rok czy dwa? Spotkałem się już z różnymi poglądami, ale bardzo chętnie wysłucham kogoś solidnie znającego temat. aha, pytałem w serwisie czy Sony oferuje możliwość przedłużenia gwarki na PS3. Niestety nie... ponoć. Edytowane 26 marca 2008 przez Amer Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 (edytowane) Sony daje przedlużoną gwarancję na wybrany typ sprzętu (min.lcd,wieże).Niestety nie obejmuje ona konsol.Jeśli ktoś chce przedłużyć gwarę na jakiś sprzęt od Sony to musi to zrobić góra do 2 tyg od zakupu.Wypelnia się formularz,placi kasę za tą dodatkową gwarę(na rok,na 3 lub 5) i można cieszyć się dodatkową gwarą. Na PLAYSTATION 3 ma się rok gwarancji producenta i 2 lata na niezgodność towaru z umową(zobowiązuje do tego prawo UE,na każdy przęt elektroniczny jest tak).Cały bajer polega na tym,że za niezgodność towaru z umową odpowiada sklep,a nie producent i takie coś reklamujemy u sprzedawacy.By towar uznać za niezgodny z umową musi posiadać wadę fabryczną i być niezgodny z umową już w dniu zakupu.Przeważnie wygląda to tak,że gdy reklamujemy na takiej zasadzie sklep wyśle towar do rzeczoznawcy i ten uzna lub nie nasze roszczenia.Niestety w takich przypadkach jest duże pole do popisu (czytaj nie przyznania nam reklamacji) gdyż rzeczoznawca uzna np. że użytkowaliśmy towar niezgodnie z instrukcją ,to my go zepsuliśmy itp.W każdym razie powinnyśmy obojętnie od werdyktu otrzymać pismo.Możemy się od niego odwoływać w urządzie ochrony konsumentow,np wytoczyć sprzedawcy sprawę w sądzie polubownym,urząd może za Nas prowadzic pertaktacje z sprzedawcą itp. Oczywiście produkt wadliwy to bardzo rozległe pojęcie i to co wg nas jest wadliwe już do sprzedawcy być nie musi. Tutaj macie dokładniejszy tekst na temat niezgodności towaru z umową i wadliwości sprzętu http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390 W kazdym razie każdy z nas przez 2 lata od momentu zakupu konsoli może liczyć na to,że naprawią,wymienią mu ją w przypadku ewentualnej usterki Edytowane 26 marca 2008 przez Ficuś Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 (edytowane) Sony daje przedlużoną gwarancję na wybrany typ sprzętu (min.lcd,wieże).Niestety nie obejmuje ona konsol.Jeśli ktoś chce przedłużyć gwarę na jakiś sprzęt od Sony to musi to zrobić góra do 2 tyg od zakupu.Wypelnia się formularz,placi kasę za tą dodatkową gwarę(na rok,na 3 lub 5) i można cieszyć się dodatkową gwarą. Na PLAYSTATION 3 ma się rok gwarancji producenta i 2 lata na niezgodność towaru z umową(zobowiązuje do tego prawo UE,na każdy przęt elektroniczny jest tak).Cały bajer polega na tym,że za niezgodność towaru z umową odpowiada sklep,a nie producent i takie coś reklamujemy u sprzedawacy.By towar uznać za niezgodny z umową musi posiadać wadę fabryczną i być niezgodny z umową już w dniu zakupu.Przeważnie wygląda to tak,że gdy reklamujemy na takiej zasadzie sklep wyśle towar do rzeczoznawcy i ten uzna lub nie nasze roszczenia.Niestety w takich przypadkach jest duże pole do popisu (czytaj nie przyznania nam reklamacji) gdyż rzeczoznawca uzna np. że użytkowaliśmy towar niezgodnie z instrukcją ,to my go zepsuliśmy itp.W każdym razie powinnyśmy obojętnie od werdyktu otrzymać pismo.Możemy się od niego odwoływać w urządzie ochrony konsumentow,np wytoczyć sprzedawcy sprawę w sądzie polubownym,urząd może za Nas prowadzic pertaktacje z sprzedawcą itp. Oczywiście produkt wadliwy to bardzo rozległe pojęcie i to co wg nas jest wadliwe już do sprzedawcy być nie musi. Tutaj macie dokładniejszy tekst na temat niezgodności towaru z umową i wadliwości sprzętu http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390 W kazdym razie każdy z nas przez 2 lata od momentu zakupu konsoli może liczyć na to,że naprawią,wymienią mu ją w przypadku ewentualnej usterki Masz dużo racji ale jest jeszcze jedna ważna kwestia... Ustawa daje nam prawo do zwrotu kasy na co nie możemy liczyć oddając towar do reklamacji na podstawie gwarancji... a co do tej niezgodności to nie jest tak do końca jak mówisz (że musi mieć wadę już w dniu zakupu - "W jakim czasie możemy reklamować towar? W ciągu dwóch lat od wydania nam rzeczy możemy sprzedawcy zgłaszać reklamację. Należy jednak pamiętać, że w przypadku stwierdzenia wady musimy zgłosić reklamację najpóźniej w ciągu dwóch miesięcy") np. mój Tv panasonica się pospuł i naprawiali mi go miesiąc...w sądzie polubownym uznali, że TV w tych czasach to towar codziennego użytku i Conforama musiała zwrócić kaskę - mimo iż TV czekał naprawiony w sklepie - reklamacja była składana w porozumieniu z fedracją na podstawie właśnie niezgodności towaru z Umową (pisałem już o tym wcześniej w szczegółach). Ogólnie trzeba poczytać tę stronkę ale następnie napisać do nich maila,a oni już pokierują co dalej i wtedy sprzedawca najczęściej może Cię pocałować - Uwaga - chyba są tak szkoleni bo zawsze są "nie mili" i prawie dają sobie rękę uciąć, że to oni mają racje a nie Ty i federacja - darcie mordy include, ALE oczywiście później wszystko wychodzi, więc nie można dać się zwieść tej buńczucznej postawie Edytowane 26 marca 2008 przez Incognitos Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.