Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedna z tych serii o której słyszałem wiele dobrego a nie miałem przyjemności zagrać nawet 5min. Przydałoby się jakieś wydanie całej trylogii na PS4.

 

No jedynka to już trochę nie domaga i wydanie tego na next-gena to słaby pomysł.

Opublikowano (edytowane)

 

Jedna z tych serii o której słyszałem wiele dobrego a nie miałem przyjemności zagrać nawet 5min. Przydałoby się jakieś wydanie całej trylogii na PS4.

 

No jedynka to już trochę nie domaga i wydanie tego na next-gena to słaby pomysł.

 

Z tego co wiem, to jedynka była w planach wydania na konsole tylko na innym silniku: https://www.youtube.com/watch?v=ksa_nWGh02U

EDIT: tu chyba wersja konsolowa, ale zdaje się, że stary silnik: https://www.youtube.com/watch?v=KyWtDp7qLL4

Edytowane przez Kornolio
Opublikowano (edytowane)

 

 

Jedna z tych serii o której słyszałem wiele dobrego a nie miałem przyjemności zagrać nawet 5min. Przydałoby się jakieś wydanie całej trylogii na PS4.

 

No jedynka to już trochę nie domaga i wydanie tego na next-gena to słaby pomysł.

 

Z tego co wiem, to jedynka była w planach wydania na konsole tylko na innym silniku: https://www.youtube.com/watch?v=ksa_nWGh02U

EDIT: tu chyba wersja konsolowa, ale zdaje się, że stary silnik: https://www.youtube.com/watch?v=KyWtDp7qLL4

 

 

Był, ale CDP Red zlecili to jakieś firmie z Francji i w koncu nie doszło do ukończenia tej gry, która miała zawitać na xbox360. Za to dwójeczke wydali na xboxa więc warto ogarnąć.

Edytowane przez _Be_
Opublikowano (edytowane)

@Up:

 Akurat w CDP Red pokładam nadzieję, że może jako jedni z ostatnich większych dev'ów będą serwować gry będące naprawdę crpg, a nie gierkami akcji z domieszką rpg. Trzeba też im zostawić, że jeśli chodzi o przywiązanie do szczegółów (...) są oni obecnie nie do pobicia.

 

po ograniu W2 na Xboxie, to bym się wstrzymał z takimi osądami - milion bugów, literówek, spojlery w dzienniku misji, co robila kontrola jakości podczas developingu? strugali gremialnie rysie? a patcha na lajwie ni widu ni słychu

pomijam już błędy i luki w fabule czy choćby buraki związane z gameplayem jako takim

 

poczekam na W3 enhanced edition na pc, pewno rok po becie wyjdzie;]

Edytowane przez golab
Opublikowano (edytowane)

Tu się nie zgodzę, że W1 nie domaga. Niedawno ukończyłem pierwszą część i nawet dzisiaj cieszy dobrej jakości teksturami, efektami (np. woda), klimatyczną muzyką czy choćby samym designem (akt IV choćby) i mnóstwem detali jakie zostały wrzucone do lokacji. Do tego system walki i sama mechanika/rozwój postaci też jest dość ciekawy na tle rpg'ów z tamtych lat. Na pewno jest to o wiele lepszy poziom od wszystkich tych śmiesznych i prostych kąsolowych Dragon Age, Amalurów itd. Zainstalowałem sobie wczoraj ME1 by w końcu to ograć i jakość grafy jest taka sobie, rozlazłe tekstury i nawalone bloomów.Jedynie twarzy wyglądają jako tako.Tak więc nawet takiego ME1 zjada Witcher na śniadanie. Mówię tu oczywiście o wersji rozszerzonej.

Jak ktoś ma w miarę piecyka to gorąco polecam zagrać w Wieśka bo gra jest naprawdę zacna i jeden z lepszych rpg w jakiego miałem okazję zagrać podczas mojej przygody z tym gatunkiem.

 

 

@up: W W2 jeszcze nie grałem. Kupiłem swego czasu pakiet W1+2 za niecałe 80zł i czeka sobie póki co dwójeczka na swoją kolej. Do W2 wyszło rozszerzenie poprawiające/zamieniające to i owo coś na kształt tego z W1 więc pewnie znaczną część bugów naprawili.

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano

No jak wyszedł te 6 lat temu to może był spoko, teraz wole sobie nie psuć wspomnień.

Opublikowano

@up: W W2 jeszcze nie grałem. Kupiłem swego czasu pakiet W1+2 za niecałe 80zł i czeka sobie póki co dwójeczka na swoją kolej. Do W2 wyszło rozszerzenie poprawiające/zamieniające to i owo coś na kształt tego z W1 więc pewnie znaczną część bugów naprawili.

 

Sęk w tym, że W2 na xboxa to właśnie wersja rozszerzona, tyle, że dostała dodatkowe bugi względem wersji pc. Wyszło już kilka patchy na kompa, więc może ponaprawiali to i owo, nie wiem, nie grałem, czekam z upgradem kompa na W3 EE.

Opublikowano

Nawet hamburgery powinni grać z naszym dubbingiem i angielskimi napisami.

 

Czasem wertując tematy na /v/, powiedziałbym, że sporo osób zagranicą gra z polską ścieżką dźwiękową i napisami w swoim języku. Tembr głosu Geralta podoba się wielu graczom.

Opublikowano (edytowane)

 

@up: W W2 jeszcze nie grałem. Kupiłem swego czasu pakiet W1+2 za niecałe 80zł i czeka sobie póki co dwójeczka na swoją kolej. Do W2 wyszło rozszerzenie poprawiające/zamieniające to i owo coś na kształt tego z W1 więc pewnie znaczną część bugów naprawili.

 

Sęk w tym, że W2 na xboxa to właśnie wersja rozszerzona, tyle, że dostała dodatkowe bugi względem wersji pc. Wyszło już kilka patchy na kompa, więc może ponaprawiali to i owo, nie wiem, nie grałem, czekam z upgradem kompa na W3 EE.

 

 

Na piecu pierwsze slysze o jakis bugach :o. Ale podejrzewam ze patchy ani widu ani slychu z powodu oplat na lajwie za wrzucanie patchow. Na kompie ogralem premierowe wydanie, potem rozszerzone dwa razy i zero problemow, dla mnie jeden z najlepszych crpg generacji jak nic.

Edytowane przez Bansai
Opublikowano (edytowane)

Jestem swiezo po gameplayu, masakra, co prawda jakosc jest do dupy, ale wystarczajaca aby zauwazyc klimatyczny las, bujajace sie drzewka, pelna obiektow wioche, no i to igni <3. Jaram sie jak ksiadz na ministranta.

 

 

Jakby ktos chcial to mam link do pobrania filmiku, nie wiem jednak ile jeszcze bedzie aktywny.

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

"Może" będą jakieś różnice między grafiką na PS4 i X1

 

 

CD Projekt RED’s upcoming The Witcher 3: Wild Hunt is yet to receive a confirmed release date, but the game has already garnered a lot of acclaims and popularity from fans and critics via initial showings, and is on the right path to become one of the best in 2014. Now, there’s more information related to the title’s output in different platforms such as Xbox One and PS4.

Peter Gelencser, Senior Level Designer at CD Projekt RED, was recently in an interview with Gamingbolt at Gamescom where he further discussed the next massive open world in the Witcher franchise.

“It depends on the hardware differences. The experience should be identical. The individual little tid-bits might be different of course because they are different hardware. That is the point of it. Of course we are trying and aiming to provide the same awesome experience to everyone, with no compromises.”

Later, when asked whether the differences between the PS4 and Xbox One versions will eventually come down to the platforms’ individual hardware, he said “probably.”

The Witcher 3: Wild Hunt was previously in news when the game was discussed at the previous SIGGRAPH 2013 talk, where CD Projekt RED's Balazs Torok and Krzysztof Krzyscin detailed some interesting information about the RED Engine that powered the likes of The Witcher 2 and CD's upcoming RPG, The Witcher 3.

"When we finished making the PC version of the Witcher 2 we started working on the Xbox 360 version. It was a very special situation where the console version was developed separately from the PC version, this allowed us to concentrate all our efforts. At the very beginning the game didn't even fit on the 1 GB devkit so we had to optimize a lot and we had a deadline of the GC when we had to run on the 512 MB devkit.”

“The first big win was the motion extraction from the animations, then we rewrote the whole foliage system, these and a few other optimizations finally made it possible to run on the console," the developers stated that time.

Up till then, CD Projekt RED had also experimented with DX11 tessellation on characters, although it may not be featured in the new Witcher. However, the game is expected to take advantage of DX11 tessellation for its environments.

 

http://www.gamenguide.com/articles/7947/20130831/witcher-3-wild-hunt-xbox-one-will-different-ps4-version.htm

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Nowe info:

  • W Wiedźminie 3 pojawią się zarówno znane już, jak i nowe minigry, ale nie będzie gry w kości;
  • Na obecnym etapie prac, twórcy pokazują Geralta tylko w jednym modelu zbroi i nie pokażą w żadnym innym przed wydaniem gry. Niemniej w Dzikim Gonie ma się ogólnie pojawić około 30 rodzajów zbroi;
  • Koń w grze będzie miał swoje drzewko rozwoju(!);
  • Nie będzie, znanej z Wiedźmina 2, możliwości skradania;
  • Nie będzie rozbudowanych romansów z przypadkowymi kobietami, gdyż w Wiedźminie 3 Geralt poszukuje Yennefer;
  • Najprawdopodobniej nie będzie możliwości gry po zakończeniu kampanii, ponieważ CD Projekt RED chce definitywnie zakończyć wiedźmińską trylogię.

Link do wywiadu

Edytowane przez Kornolio
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...