Gość DonSterydo Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Jak na moje oko to jest zbyt mały pop-up jak na grę o takiej skali na konsoli = PC. Cytuj
Figaro 8 219 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Podobno system walki jest dalej chuyowy. 1 Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 W filmiku od eurogamera napisali, że gameplay z pc. Cytuj
Pupcio 18 423 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Dla mnie już w dwójce walka była ok a tu po filmikach widzę że jest lepiej. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Podobno system walki jest dalej chuyowy. Skąd Ty możesz o tym wiedzieć jaki jest system walki w Wiedźminach? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Podobno system walki jest dalej chuyowy. Że tak się spytam - Ty grałeś w ogóle w jakiegoś Wiedźmina? Cytuj
Figaro 8 219 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 (edytowane) Podobno system walki jest dalej chuyowy. Skąd Ty możesz o tym wiedzieć jaki jest system walki w Wiedźminach? W sensie w previewach mówili, że w trójce jest dalej chuyowy, a użycie słowa "dalej" sugeruje, że w poprzednikach już wymagał poprawy. A nie wymagał? Pamietam na 100 pro jak przy premierze dwójki każdy narzekał na system walki. Edytowane 26 stycznia 2015 przez Figaro 3 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 W dwójce system walki już był dobry, a to co widzę w 3 jeszcze bardziej mnie zadowala. Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Wspomnieć muszę jeszcze o końcówce… i bardzo brutalnym spadku klatek na sekundę. Wersja, którą dostaliśmy do testowania i przed którą jeszcze kilka miesięcy rozwoju, nie trzymała 30 klatek na sekundę. Większość czasu nie dostrzegało się tego, ale przy końcówce zadania z drugiej części pokazu, gdzie pojawiło się na ekranie wielu bohaterów, liczba klatek spadła poniżej 20! Obraz brzydko terkotał, kiedy obracałem się wokoło. Mam szczerą nadzieję, że będzie to poprawione. Jako ciekawostka na koniec: wszystkie trzy wersje Wiedźmina są identyczne. Produkcja wygląda tak samo na Xbox One, PlayStation 4 i PC. Na wysokich detalach oczywiście, bo na komputerach stacjonarnych dostępne będą jeszcze ultra. Oznacza to jednak tyle, że jeśli ktoś spodziewa się jakiejś wojny platformowej, to będzie rozczarowany. Deweloper naprawdę chciał, aby nikt nie czuł się gorszy. Cały playtest. http://www.pssite.com/publicystyka-1513-playtest__wiedzmin_3__dziki_gon__ps4_.html?page=2 Czyli parytety micro zadziałały Zwaliłem pod ten nowy gameplay ale jestem przekonany, że to leciało z PC i na kąsolach takiej grafiki nie uświadczymy. To jest z konsol, prawdopodobnie z xbonka. Cytuj
Figaro 8 219 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 PS4 version looks better than the Xbox One. Textures blurrier on PS4 compared to PC on high textures when viewed at TV viewing distance, but not significantly noticeable. 1080p but only 30fps on PS4, did not bother them playing at 30fps 1080p na PS4, 900p na Xbox One. 2 Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Wersja na PS4 full hd, xbon 900p. Kwestie techniczneKontakt z konsolową wersją produkcji pozwala zrozumieć, dlaczego twórcy zdecydowali się przesunąć datę premiery. Testując grę na PlayStation 4 nierzadko dostrzegaliśmy dosyć wyraźne spadki animacji, choć - dla porównania - mniejsze niż te z Assassin's Creed Unity. Optymalizacja jest obecnie jednym z priorytetów dla zespołu deweloperów. Wczesna wersja na PS4 działała już jednak w rozdzielczości 1080p. W przypadku konsoli Xbox One to obecnie 900p, choć dalsze prace nad rozdzielczością nadal trwają. Panel dotykowy kontrolera DualShock 4 nie został wykorzystany w szczególny sposób. To w praktyce - jak w wielu innych grach - po prostu dodatkowy przycisk, którym aktywujemy mapę świata. Część dziennikarzy testowała Wiedźmina 3 w wersji PC. Konfiguracja sprzętu - procesor Intel Core i7-4790, GeForce GTX 980, 4GB GDDR5 oraz 8 GB RAM DDR3 i dysk SSD - oczywiście zrobiła swoje. Gra wyglądała fenomenalnie, z licznymi detalami i szczegółami, których edycja konsolowa oferuje mniej. Trzeba jednak przyznać, że testując wersję PS4 subiektywne odczucie jest naprawdę przyzwoite: w tego rodzaju grze znaczącą uwagę zwraca się przecież na scenariusz, dialogi, projekt artystyczny świata, poczucie autentyczności. To wszystko w wersji konsolowej jest bardzo namacalne, a oprawę na PS4 czy Xbox One trudno uznać za przeciętną. Szczególnie modele postaci w trakcie dialogów wyglądają niemal identycznie, jak w edycji komputerowej. http://www.eurogamer.pl/articles/2015-01-26-zachwycajcy-wiedzmin-3-gralismy-w-demo-zobacz-gameplay Cytuj
Soban 4 054 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Cieszy full hd na ps4.Oby tylko było to betonowe 30,bo jak będą dropy do 20 to lipa straszna. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 No, ciekawe jak będzie na konsolach z frameratem. Mam nadzieję, że nie będzie też tearingu. Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 A jak z otwartościa świata gra będzie na jednej mapie czy podział na duze lokacje z niewidzialnymi scianami i loadingiem pomiędzy? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 A jak z otwartościa świata gra będzie na jednej mapie czy podział na duze lokacje z niewidzialnymi scianami i loadingiem pomiędzy? Tego się z preview nie dowiesz. Dziennikarze zadają dziesiątki pytań, tylko że żadne z nich nie są istotne Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Zacnie wygląda no i FHD. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 w pierwszych pięciu minutach gry Yennefer pokazuje tyłek. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 No to jestem spokojny o wygląd wersji konsolowej jestem pewien, że REDzi dopracują wydajność i na mojej czarnuli pogram w 1080P 30 FPS Nie mogę się doczekać Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 w pierwszych pięciu minutach gry Yennefer pokazuje tyłek. Paging dr Orgasm, paging dr Orgasm Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Dobra panowie, tak się podniecamy, ale pamiętacie to? http://static.gamespot.com/uploads/original/1503/15036700/2504542-3840569450-25044.gif Jak patrzę na nowe materiały to moja mina jest taka: Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Na PC za 6k, to może i tak pociągnie. Cytuj
Figaro 8 219 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Dobra panowie, tak się podniecamy, ale pamiętacie to? http://static.gamespot.com/uploads/original/1503/15036700/2504542-3840569450-25044.gif Jak patrzę na nowe materiały to moja mina jest taka: Ultra jest ponoć jeszcze nie odblokowany, więc kto wie... Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Dobra panowie, tak się podniecamy, ale pamiętacie to? http://static.gamespot.com/uploads/original/1503/15036700/2504542-3840569450-25044.gif Jak patrzę na nowe materiały to moja mina jest taka: No chyba nie grasz w gry od wczoraj żeby wierzyć w trailery gier, które wychodzą 2 lata później. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 (edytowane) Tak, nie jest, a ten gif to pewnie z Wiedźmina 6. Na pewno nie była odblokowana na prezentacji, żeby było widać, że wszystkie 3 wersje są zbliżone graficznie, ale normalnie bez problemu jest. Pytanie tylko czy będzie wyglądać tak jak na gifie czy był downgrade. @DON ALE TO JEST CDP RED, A NIE JAKIEŚ KMIOTY Z UBI Edytowane 26 stycznia 2015 przez suteq Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.