Paliodor 1 817 Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 W jedynce też były niezłe gadki,zwłaszcza krasnoludy i klawisz Siemko przodowali w dostarczaniu beki Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 a ten drugi screen z futrem skąd pochodzi? z PAX coś czy to jakiś znacznie starszy? nie no, upgorad Z PC po pierwsze, a po drugie, z niedawnych pokazów dla pismaków. Cytuj
golab 1 672 Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 Jesli to prawdziwe teksty to wersja na X360 zostala nieomal w stu procentach ocenzurowana chyba cię boly, żadnej cenzury nie było Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 (edytowane) Na 360 nic nie było cenzurowane. Kurcze, az tak mi pamiec nie sluzy? Kompletnie nie kojarze zdecydowanej wiekszosci przytoczonych w filmiku tekstow na X360. Fakt...nie ogralem sciezki Iorwetha, moze tam? Jedyne przeklenstwa jakie dobrze sobie przypominam to podczas bitek Geralta 1 na 1 na "arenach". Najlepszy tekścior jaki pamietam to po wygranej walce moj "promotor" zakrzyknal:" No po-ku.rw.a-ezja!" Edytowane 9 marca 2015 przez Czezare Cytuj
Gość suteq Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 Jak raz podszedłem do jednej dziwki to był dialog: - Jesteś wolna? - Nie, zapierdalam jak dyliżans Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 Dziwka portowa jeszcze odpowiadała na pytanie: Jesteś wolna? A ty co z (pipi)em po prośbie chodzisz? xD Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 Mi wystarczy, że W3 będzie przynajmniej tak dobry jak w2 - jeżeli będzie lepszy (a na to wygląda), to nie ma co się spierać o grafikę i inne pierdoły ;E Dubbing - oczywiście polski Swoją drogą, widać, że Redzi w W3 próbują wrócić do bardziej słowiańskich klimatów z jedynki. 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 Dziwka portowa jeszcze odpowiadała na pytanie: Jesteś wolna? A ty co z (pipi)em po prośbie chodzisz? xD Nah, lepsze bylo: Jestes wolna?Nie, zapierdalam jak dylizans xD 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 Jak raz podszedłem do jednej dziwki to był dialog: - Jesteś wolna? - Nie, zapierdalam jak dyliżans To chyba cały internet zna. Cytuj
Paolo de Vesir 9 219 Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 Na pewno nie z angielskiej wersji. 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 (edytowane) Are you free?No, I'm working my ass off like a stagecoach Nigga please Kali prosze tylko wersja PL. Edytowane 9 marca 2015 przez Bansai 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 219 Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 Nigga please tylko wersja PL. Murzynie, racz przestać. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 9 marca 2015 Opublikowano 9 marca 2015 (edytowane) Na 360 nic nie było cenzurowane.Kurcze, az tak mi pamiec nie sluzy? Kompletnie nie kojarze zdecydowanej wiekszosci przytoczonych w filmiku tekstow na X360. Fakt...nie ogralem sciezki Iorwetha, moze tam? Jedyne przeklenstwa jakie dobrze sobie przypominam to podczas bitek Geralta 1 na 1 na "arenach". Najlepszy tekścior jaki pamietam to po wygranej walce moj "promotor" zakrzyknal:" No po-ku.rw.a-ezja!" 'Nie, kur.wa, nie pamiętam' Mam nadzieję, że w trójce będą równie pamiętliwe teksty. No i do 'obsady' dochodzą ważne postacie(Ciri, Yen, Cesarz, Dijkstra), więc twórcy mieli ogromne pole do popisu, zwłaszcza w wersji PL. Edytowane 9 marca 2015 przez Humulin 1 Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 10 marca 2015 Opublikowano 10 marca 2015 Mi jeszcze podobała się opowieść Zyvika o Burej Chorągwi. Najgorsze tylko, że nie mogę znaleźć odpowiedniego filmiku Cytuj
golab 1 672 Opublikowano 10 marca 2015 Opublikowano 10 marca 2015 nie wszystkie dobre teksty w tych grach są pełne bluzgów, ale wątpię, żeby zmontowano odpowiednie filmiki Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 10 marca 2015 Opublikowano 10 marca 2015 nie wszystkie dobre teksty w tych grach są pełne bluzgów, ale wątpię, żeby zmontowano odpowiednie filmiki Wiesz co, film w tą opowieścią był na forum w3 jakiś czas temu, ale z racji durni jacy się wypowiadają na tamtym forum szukanie tego już nie ma sensu. Za długo by szukać. Yeah, the witcher guy on the german facebook page also wrote a little bit about what they are planning to show before release. Actually, he was commenting on what fans would like to see, so it's not a conclusive list - we will see more of the talent tree and the armor upgrades soon - there will be making of videos - they will release more artworks before release - a making of of the german dubbing in april - gameplay of the ps4 version - one guy asked if we will see something more "green", like meadows or hils. "There's more to come" was the answer Btw, he/she is doing a great job with the facebook page.Never seen anybody from a gaming company being so communicative with their fans Whoever the person from CD Project Red might be, a big thanks for all the effort Edit: apparently also a video on max settings. http://forums.cdprojektred.com/threads/33354-Interviews-and-Articles-2015?p=1567452&viewfull=1#post1567452 Z międzynarodowej części forum w3- tej bardziej normalnej. Tu po polsku: Na niemieckim facebooku tamtejszy RED zamieścił informację o materiałach jakie zamierzają wypuścić w przyszłości (są to odpowiedzi na pytania fanów, więc może być tego więcej): -wkrótce zobaczymy drzewko zdolności i ulepszenia pancerza -będą dzienniki -artworki -w kwietniu pojawi się making of niemieckiego dubbingu (innych pewnie też, Regis wspominał coś na Warowni) -gameplay z PS4 -ktoś zapytał, czy zobaczymy trochę "zieleni" np. jakieś łąki czy wzgórza, odpowiedzią było: "Więcej w przyszłości" Trzeci post podrząd, ale dwa nowe screeny: https://pbs.twimg.com/media/CAYy9-uVEAATQyd.jpg:large Cytuj
Lipa 520 Opublikowano 19 marca 2015 Opublikowano 19 marca 2015 Mam jakieś 7 zł na koncie i tak myślę, czy nie warto kupić dwóch zdrapek po 100 zł na Allegro (wyjdzie 167.80, bo jedna jest za 83.90) i czy nie kupić cyfrowego wieśka. 207 zł to chyba dobra cena? Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 19 marca 2015 Opublikowano 19 marca 2015 na płycie masz po 210zł to samo, jak kto woli Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 20 marca 2015 Opublikowano 20 marca 2015 (edytowane) Każde zdanie to osobna informacja:http://forums.cdprojektred.com/threads/33354-Interviews-and-Articles-2015?p=1571854&viewfull=1#post1571854 Information from the Gamestar twitch livestream: you cannot enter every house in Novigrad but it's cleverly masked if you can't enter one no button for opening doors anymore, all doors are swinging doors extremely lively interiors, every interior tells a different story fluid gameplay on 1080p with everything on maximum +nvidia hairworks on GTX 980 -> looks insanely good for an open world game two big cities with Novigrad and Oxenfurt (which is really big as well) there are towns in the game of the same size of Flotsam cities have a realistic eco-system and surroundings with real suburb parts in which craftsmen are located like in medieval times last active skill-slot at level 50, level cap could be even higher relationsships to women feel organic whole world feels quite realisitic and organic gameplay feels very good and fluid diving is still not optimal in terms of controls, but you can dive everywhere gamepad controls are apparently much better than mouse/keyboard according to the journalist (m/k on TW2 level) it's still too easy to rob people, robbing system in general is lacking whole game is consequently open world so pacing could be difficult for some passages with Ciri are like a linear action-adventure, not like a RPG, plays differently and more action-fueled than Geralt's passages side quests are great and each tells its own story with people actually reacting to Geralt sound and subtitles can be combined freely from different available languages there will definitely be a day-one patch high grade of visual violence with dismemberments with a higher gore-level than TW1 or TW2, but still feels organic and consistent items can be crafted and decomposed best items in game must be crafted Novigrad and No man's land are connected, only seperated maps, only loading time between main land and Skellige Novigrad+No man's land are much bigger than Skyrim alone game world can change based on your decisions there was indeed no slider or adjustment option for the draw distance/LOD but according to the journalist he was happy with it there is the cleverly constructed illusion of a realistic world but traveling is never boring and there is always something to discover even if you disable markers for quest givers on the map the game gives you audio-visual hints like people screaming for help the journalist never had the feeling that the world is "empty" no sudden changes of environments (e.g. desert to humid regions), organic and consistent world "sandbox elements" and random stuff is limited, so no fights of townpeople against dragons like in Skyrim, you can only influence the world to a certain level in one instance when the journalist encountered a pack of wolves on horseback some wolves attacked the fleeing horse after Geralt descended (the horse flees instead of fighting against enemies like in Skyrim), so there is at least some environment interaction with enemies as far as the journalist has experienced it there will be little to no enemy respawning, enemies haven returned during his two days in the game the game is open world but actually almost everything is "controlled" and "planned" by the developers early in the game you visit a town that was visited by the Wild Hunt -> they "froze" the whole town and turned it into a winter environment many things are commented by Geralt e.g. when he tracks down leads with the Witcher senses mutagens can be very powerful, like 40% damage enhancer for signs very different enemy types that feel and play differently no "clone" NPCs, every NPC in Novigrad for example looks differently every potion and bomb must only brewed/crafted once potions have different quality levels, can be improved, e.g. Swallow can offer more healing and more slots crafting is extensive you can for example increase the inventory limitations of your horse by crafting bigger saddle bags but you must actually go to your horse to be able to have access to these bags every region has its own color setting and feel clouds cast shadows bad weather like storms can happen everywhere game loading time is extremely short on the high-end PC saving and loading times are also extremely short some huge buildings and story-relevant special areas have loading times, normal buildings not story branching in quests is excessive and impressive with not always "transparent" or easily visible effects, for example one quest had six "decisive" elements that could have gone down in a different way if the journalist behaved differently "it will be impossible to play Witcher 3 two times in exactly the same way" different to Bioware games dialogue options are not "obvious" and every possibility makes kind of sense, no sign whether an answer is "good" or "bad", only quest relevant options are marked (opposite to chatter and non-quest related dialogue options) due to the complex way of story branching it's difficult to find times and locations where "things went wrong" if you want to develop your game in a different way Ghwent is awesome according to the journalist, great design and entertaining fist fighting is without QTEs now, it's just like normal fighting with hard and fast strikes and such there are now negotiations for quest rewards like bargaining for a monster hunt (before and after quests?) there are horseraces similar to RDR, biggest focus on stamina management during races, you can even buy better saddles for horseraces every item you choose is visible on Geralt's ingame model you can enter and play whatever region you want but you get hints where to start by your main quest (e.g. search Ciri in Novigrad's surroundings) if you want enemies that are on a similar level to yourself, but it's up to the player how he wants to progress soundtrack was good, but neither really negative nor outstanding, but dynamic and decent, fits to the situation and location some reactions from NPCs to things you did, but rather small comments, journalist admitted that he didn't play the game long enough for probably bigger reactions tutorials are integrated into the story/progression and worth the effort due to good dialogues resolution on Xbox One will definitely stay at 900p in order to offer a stable performance the game is really immersive and "drags you in", feels and plays a lot more fuildly than the predecessors without being less complex there is a chance that they won't be able to hold the level until the end of the game (speculation since two days were surely not enough to get to the end) but the journalist was truly and deeply impressed by what he saw and playedUpdated list with things I've obviously forgot (thanks @SkycladGuardian @jantherocker @Daywalker30 ) journalist reached level 7 after 10-12 hours of playing level 23 wyvern was able to kill his Geralt with one blow/shot potions are quite important, especially on harder difficulty settings gameplay is comparable to Dark Souls, but faster there will be a lot more items and loot than in the predecessors no completely random quests, hand-made quests with depth instad you will be able to visit Kaer Morhen multiple times Kaer Morhen and the starting area are quite extensive, both offer at least 4-5 hours of gameplay Geralt's beard will grow over time so you have to visit a barber from time to time if you want him shavedStream is over. List is finished. Edytowane 20 marca 2015 przez McDrive 2 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 21 marca 2015 Opublikowano 21 marca 2015 ponoć najnowszy build z Xboxa nie potwierdze source Cytuj
Paolo de Vesir 9 219 Opublikowano 21 marca 2015 Opublikowano 21 marca 2015 Trochę takie gó.wno rozmazane. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 21 marca 2015 Opublikowano 21 marca 2015 Wygląda jak screen z YT w 720p. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.