Hum 3 699 Opublikowano 30 marca 2015 Opublikowano 30 marca 2015 (edytowane) ograłem na xboxie Zabójcy Królów i wbiłem calaczka Achiw za kościanego pokera dostatecznie mnie zniechęcił po wielu próbach zdobycia go, a dużo do calaka też mi nie brakowało. Jak zwykle przed wyczekiwaną premierą wmawiam sobie, że zdobię WSZYSTKO, gdy już dorwę grę w swe łapska, ale znając życie i brak czasu na granie będzie jak zawsze. Edytowane 30 marca 2015 przez Humulin Cytuj
Myriu 76 Opublikowano 30 marca 2015 Opublikowano 30 marca 2015 Heh co do tego achivu to miałem zwykły fart ale fakt, łatwo nie było żeby to wbić tylko to stare dzieje bo xboxa już nie mam Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Ficuś - jak ty w większości grasz w indyki na vicie, to może tobie nie robi różnicy grafika ale niektórzy chcą pograć w prawdopodobnie najlepszego rpg-a ever w możliwie to najładniejszej oprawie ja po prostu przede wszystkim cenie framerate w grach konsolowych - oczywiscie marze by gra byla sliczna i plynna ale jesli mam wybierac brzydsza grafe i 30fps niz wodotryski z ciezkimi dropami (jak dotychczasowe buildy tej gry) to bez sekundy wahania biore to pierwsze 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Ficek nie sadze zeby Redzi przesuwali premiere i wydali tak czy tak mocno niedopracowany produkt jak jakies Ubi z Unity. Zreszta nawet jak build lekko chrupie to bedzie day1 patch, ktory mysle ze poprawi zdecydowana wiekszosc problemow. Nie sraj żarem, bo i tak bedziesz gral. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 na x360 wydali super port a to byla ich pierwsza gra na konsole, jestem mega spokojny wersja xbona i ps4 mam pc ktory by to lepiej pociagnal ale nie wyobrazam sobie spedziec 200h na taborecie xD #teamkonsole 2 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 to mnie jedynie uspokoja kermit ogladajac te drapujace buildy wieska3 - w2 na x360 nie dosc ze wygladal swietnie to jeszcze dzialal plynnie wiec moze i tutaj ostatecznie bedzie dobrze Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Ty lepiej idź czytać książki i grać we wcześniejsze części, a nie o graficzkę się niepotrzebnie martwisz. Podziękujesz, gdy przeczytasz/przejdziesz. Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 na x360 wydali super port a to byla ich pierwsza gra na konsole, jestem mega spokojny wersja xbona i ps4 mam pc ktory by to lepiej pociagnal ale nie wyobrazam sobie spedziec 200h na taborecie xD #teamkonsole Całkiem fajny port. Jednakże pojawiły się "błędy techniczne" dosyć spore wg mnie, w 2 miejscach gdy walczyło się za pomocą petard (Walka za pomocą mieczy/sztyletów była ok). Najlepsze jest to że zauważyłem je tylko w ścieżce Roche'a. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Błędów w dwójce nie zauważyłem, obie ścieżki bez problemu poszły, i również jestem spokojny o grę. Mam nadzieję, że wkrótce jakąś mniejszą wersję konsoli M$ zaprezentuje, bo aktualna za duża dla mnie... Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 to mnie jedynie uspokoja kermit ogladajac te drapujace buildy wieska3 - w2 na x360 nie dosc ze wygladal swietnie to jeszcze dzialal plynnie wiec moze i tutaj ostatecznie bedzie dobrze Przecież oni dokonali już bardzo dużo pod względem optymalizacji, myślę że nie ma się co martwić Przez miesiąc sprawili, że Wiedźmin 3 na tej samej konfiguracji z 30 klatek i 1080p na detalach wysokich, przeskoczył na 60 klatek, 1080p i detale ultra. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Przez miesiąc sprawili, że Wiedźmin 3 na tej samej konfiguracji z 30 klatek i 1080p na detalach wysokich, przeskoczył na 60 klatek, 1080p i detale ultra. źródło? myslalem ze jeszcze nie wyprodukowali kompa do 60 klatek, 1080p i detali ultra Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Macio - miałeś na myśli 1080p 60fps pc high chyba? na ultra zdaje sie wymagań jeszcze nie podali? Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Błędów w dwójce nie zauważyłem, obie ścieżki bez problemu poszły, i również jestem spokojny o grę. Mam nadzieję, że wkrótce jakąś mniejszą wersję konsoli M$ zaprezentuje, bo aktualna za duża dla mnie... Kryjówka królobójców. Walka z golemem za pomocą petard zamienia się w "pokaz slajdów". Pojawia się ikona symbolizująca "wczytywanie" Kolejny problem z petardami jest w Akcie III (początek, przed wejściem do Loc Muinne) walka z krabopająkiem. Cytuj
Myriu 76 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 (edytowane) Podczas wymienionych walk nie miałem żadnych pokazów slajdów, miałem raz podczas walki we mgle pod koniec ale to po drugim podejsciu się nie powtórzyło Edytowane 31 marca 2015 przez Myriu Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Podczas wymienionych walk nie miałem żadnych pokazów slajdów, miałem raz podczas walki we mgle pod koniec ale to po drugim podejsciu się nie powtórzyło U mnie tylko w tych miejscach które wymieniłem (zawsze). Gra zainstalowana na dysku. Reszta pojedynków za pomocą petard jest ok. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 (edytowane) Przez miesiąc sprawili, że Wiedźmin 3 na tej samej konfiguracji z 30 klatek i 1080p na detalach wysokich, przeskoczył na 60 klatek, 1080p i detale ultra. źródło? myslalem ze jeszcze nie wyprodukowali kompa do 60 klatek, 1080p i detali ultra Macio - miałeś na myśli 1080p 60fps pc high chyba? na ultra zdaje sie wymagań jeszcze nie podali? Info z PCLaba (pierwsze z brzegu). http://pclab.pl/news62677.html Jasne, że potrzeba tutaj absolutnie topowych części, ale dalej te grę optymalizują Wiedźmin 3: Dziki Gon zapowiada się na wymagającą sprzętowo grę, ale najświeższe doniesienia z serwisu Gamestar nastrajają bardzo pozytywnie do optymalizacji. Okazuje się, że jesteśmy w stanie osiągnąć na Core i7-4790 i GeForce’ie GTX 980 praktycznie stałe 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli oraz ustawieniach „Ultra”, włącznie z aktywowanym Nvidia HairWorks. Jest to znaczna poprawa w stosunku do buildu testowanego przez dziennikarzy w styczniu 2015 roku. Edytowane 31 marca 2015 przez Maciomaniak 1 Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 No sam procesor i grafika to wydatek ok. 4000 zł Ale to najdroższe komponenty całego zestawu. Cytuj
django 549 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Jezu dajcie spokoj juz z tymi kompami. Graficzka graficzka graficzka i walki kto ma wiecej pikseli. Wstydzcie sie (pipi)a. "Konsolarze". Pfu. Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 (edytowane) No o to mi chodziło. Wolę grać prawilnie na konsoli w gorszej oprawie za półtora tysiaka, niż babrać się z pc bieda race. Oby tylko fabuły nie skaszanili w jakiś sposób. Edytowane 31 marca 2015 przez Humulin Cytuj
Myriu 76 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Ja ze swoim PC jestem w separacji bo mi nie daje tyle przyjemności co na początku związku Z tego co mówią to wątki poboczne są rozległe i dobrze się wplatają w główny. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 Błędów w dwójce nie zauważyłem, obie ścieżki bez problemu poszły, i również jestem spokojny o grę. Mam nadzieję, że wkrótce jakąś mniejszą wersję konsoli M$ zaprezentuje, bo aktualna za duża dla mnie... Kryjówka królobójców. Walka z golemem za pomocą petard zamienia się w "pokaz slajdów". Pojawia się ikona symbolizująca "wczytywanie" Kolejny problem z petardami jest w Akcie III (początek, przed wejściem do Loc Muinne) walka z krabopająkiem. Nie zauważyłem tego u siebie, z płyty grałeś, czy z dysku?Jedyny negatyw, który mi się rzucił w oko, to rozpikselowane smugi ognistych strzał podczas większych potyczek- tragedia. Cytuj
ssxx1 208 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 (edytowane) Nie zapominajcie ze W2 na 360 wyszedl rok po wersji na pcty, teraz REDzi robia 3 wersje gry jednoczesnie. W framerate na poziomie konsolowego w2 nie wierze, a producenci po premierze liczbe klatek raczej rzadko naprawiaja. Edytowane 31 marca 2015 przez ssxx1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 31 marca 2015 Opublikowano 31 marca 2015 cdp wtedy < cdp teraz na sama kampanie reklamowa daja wiecej siana jak na cala produkcje wieska 2 poza tym terazniejsze konsole to praktycznie pecety, piszac pod xbona uzywaja tych samych sterownikow dx11 ktore maja na pc, mowili o tym w wywiadzie ze bardzo im to upraszcza prace Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.