Opublikowano 30 marca 201510 l ograłem na xboxie Zabójcy Królów i wbiłem calaczka Achiw za kościanego pokera dostatecznie mnie zniechęcił po wielu próbach zdobycia go, a dużo do calaka też mi nie brakowało. Jak zwykle przed wyczekiwaną premierą wmawiam sobie, że zdobię WSZYSTKO, gdy już dorwę grę w swe łapska, ale znając życie i brak czasu na granie będzie jak zawsze. Edytowane 30 marca 201510 l przez Humulin
Opublikowano 30 marca 201510 l Heh co do tego achivu to miałem zwykły fart ale fakt, łatwo nie było żeby to wbić tylko to stare dzieje bo xboxa już nie mam
Opublikowano 31 marca 201510 l Ficuś - jak ty w większości grasz w indyki na vicie, to może tobie nie robi różnicy grafika ale niektórzy chcą pograć w prawdopodobnie najlepszego rpg-a ever w możliwie to najładniejszej oprawie ja po prostu przede wszystkim cenie framerate w grach konsolowych - oczywiscie marze by gra byla sliczna i plynna ale jesli mam wybierac brzydsza grafe i 30fps niz wodotryski z ciezkimi dropami (jak dotychczasowe buildy tej gry) to bez sekundy wahania biore to pierwsze
Opublikowano 31 marca 201510 l Ficek nie sadze zeby Redzi przesuwali premiere i wydali tak czy tak mocno niedopracowany produkt jak jakies Ubi z Unity. Zreszta nawet jak build lekko chrupie to bedzie day1 patch, ktory mysle ze poprawi zdecydowana wiekszosc problemow. Nie sraj żarem, bo i tak bedziesz gral.
Opublikowano 31 marca 201510 l na x360 wydali super port a to byla ich pierwsza gra na konsole, jestem mega spokojny wersja xbona i ps4 mam pc ktory by to lepiej pociagnal ale nie wyobrazam sobie spedziec 200h na taborecie xD #teamkonsole
Opublikowano 31 marca 201510 l to mnie jedynie uspokoja kermit ogladajac te drapujace buildy wieska3 - w2 na x360 nie dosc ze wygladal swietnie to jeszcze dzialal plynnie wiec moze i tutaj ostatecznie bedzie dobrze
Opublikowano 31 marca 201510 l Ty lepiej idź czytać książki i grać we wcześniejsze części, a nie o graficzkę się niepotrzebnie martwisz. Podziękujesz, gdy przeczytasz/przejdziesz.
Opublikowano 31 marca 201510 l na x360 wydali super port a to byla ich pierwsza gra na konsole, jestem mega spokojny wersja xbona i ps4 mam pc ktory by to lepiej pociagnal ale nie wyobrazam sobie spedziec 200h na taborecie xD #teamkonsole Całkiem fajny port. Jednakże pojawiły się "błędy techniczne" dosyć spore wg mnie, w 2 miejscach gdy walczyło się za pomocą petard (Walka za pomocą mieczy/sztyletów była ok). Najlepsze jest to że zauważyłem je tylko w ścieżce Roche'a.
Opublikowano 31 marca 201510 l Błędów w dwójce nie zauważyłem, obie ścieżki bez problemu poszły, i również jestem spokojny o grę. Mam nadzieję, że wkrótce jakąś mniejszą wersję konsoli M$ zaprezentuje, bo aktualna za duża dla mnie...
Opublikowano 31 marca 201510 l to mnie jedynie uspokoja kermit ogladajac te drapujace buildy wieska3 - w2 na x360 nie dosc ze wygladal swietnie to jeszcze dzialal plynnie wiec moze i tutaj ostatecznie bedzie dobrze Przecież oni dokonali już bardzo dużo pod względem optymalizacji, myślę że nie ma się co martwić Przez miesiąc sprawili, że Wiedźmin 3 na tej samej konfiguracji z 30 klatek i 1080p na detalach wysokich, przeskoczył na 60 klatek, 1080p i detale ultra.
Opublikowano 31 marca 201510 l Przez miesiąc sprawili, że Wiedźmin 3 na tej samej konfiguracji z 30 klatek i 1080p na detalach wysokich, przeskoczył na 60 klatek, 1080p i detale ultra. źródło? myslalem ze jeszcze nie wyprodukowali kompa do 60 klatek, 1080p i detali ultra
Opublikowano 31 marca 201510 l Macio - miałeś na myśli 1080p 60fps pc high chyba? na ultra zdaje sie wymagań jeszcze nie podali?
Opublikowano 31 marca 201510 l Błędów w dwójce nie zauważyłem, obie ścieżki bez problemu poszły, i również jestem spokojny o grę. Mam nadzieję, że wkrótce jakąś mniejszą wersję konsoli M$ zaprezentuje, bo aktualna za duża dla mnie... Kryjówka królobójców. Walka z golemem za pomocą petard zamienia się w "pokaz slajdów". Pojawia się ikona symbolizująca "wczytywanie" Kolejny problem z petardami jest w Akcie III (początek, przed wejściem do Loc Muinne) walka z krabopająkiem.
Opublikowano 31 marca 201510 l Podczas wymienionych walk nie miałem żadnych pokazów slajdów, miałem raz podczas walki we mgle pod koniec ale to po drugim podejsciu się nie powtórzyło Edytowane 31 marca 201510 l przez Myriu
Opublikowano 31 marca 201510 l Podczas wymienionych walk nie miałem żadnych pokazów slajdów, miałem raz podczas walki we mgle pod koniec ale to po drugim podejsciu się nie powtórzyło U mnie tylko w tych miejscach które wymieniłem (zawsze). Gra zainstalowana na dysku. Reszta pojedynków za pomocą petard jest ok.
Opublikowano 31 marca 201510 l Przez miesiąc sprawili, że Wiedźmin 3 na tej samej konfiguracji z 30 klatek i 1080p na detalach wysokich, przeskoczył na 60 klatek, 1080p i detale ultra. źródło? myslalem ze jeszcze nie wyprodukowali kompa do 60 klatek, 1080p i detali ultra Macio - miałeś na myśli 1080p 60fps pc high chyba? na ultra zdaje sie wymagań jeszcze nie podali? Info z PCLaba (pierwsze z brzegu). http://pclab.pl/news62677.html Jasne, że potrzeba tutaj absolutnie topowych części, ale dalej te grę optymalizują Wiedźmin 3: Dziki Gon zapowiada się na wymagającą sprzętowo grę, ale najświeższe doniesienia z serwisu Gamestar nastrajają bardzo pozytywnie do optymalizacji. Okazuje się, że jesteśmy w stanie osiągnąć na Core i7-4790 i GeForce’ie GTX 980 praktycznie stałe 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli oraz ustawieniach „Ultra”, włącznie z aktywowanym Nvidia HairWorks. Jest to znaczna poprawa w stosunku do buildu testowanego przez dziennikarzy w styczniu 2015 roku. Edytowane 31 marca 201510 l przez Maciomaniak
Opublikowano 31 marca 201510 l No sam procesor i grafika to wydatek ok. 4000 zł Ale to najdroższe komponenty całego zestawu.
Opublikowano 31 marca 201510 l Jezu dajcie spokoj juz z tymi kompami. Graficzka graficzka graficzka i walki kto ma wiecej pikseli. Wstydzcie sie (pipi)a. "Konsolarze". Pfu.
Opublikowano 31 marca 201510 l No o to mi chodziło. Wolę grać prawilnie na konsoli w gorszej oprawie za półtora tysiaka, niż babrać się z pc bieda race. Oby tylko fabuły nie skaszanili w jakiś sposób. Edytowane 31 marca 201510 l przez Humulin
Opublikowano 31 marca 201510 l Ja ze swoim PC jestem w separacji bo mi nie daje tyle przyjemności co na początku związku Z tego co mówią to wątki poboczne są rozległe i dobrze się wplatają w główny.
Opublikowano 31 marca 201510 l Błędów w dwójce nie zauważyłem, obie ścieżki bez problemu poszły, i również jestem spokojny o grę. Mam nadzieję, że wkrótce jakąś mniejszą wersję konsoli M$ zaprezentuje, bo aktualna za duża dla mnie... Kryjówka królobójców. Walka z golemem za pomocą petard zamienia się w "pokaz slajdów". Pojawia się ikona symbolizująca "wczytywanie" Kolejny problem z petardami jest w Akcie III (początek, przed wejściem do Loc Muinne) walka z krabopająkiem. Nie zauważyłem tego u siebie, z płyty grałeś, czy z dysku?Jedyny negatyw, który mi się rzucił w oko, to rozpikselowane smugi ognistych strzał podczas większych potyczek- tragedia.
Opublikowano 31 marca 201510 l Nie zapominajcie ze W2 na 360 wyszedl rok po wersji na pcty, teraz REDzi robia 3 wersje gry jednoczesnie. W framerate na poziomie konsolowego w2 nie wierze, a producenci po premierze liczbe klatek raczej rzadko naprawiaja. Edytowane 31 marca 201510 l przez ssxx1
Opublikowano 31 marca 201510 l cdp wtedy < cdp teraz na sama kampanie reklamowa daja wiecej siana jak na cala produkcje wieska 2 poza tym terazniejsze konsole to praktycznie pecety, piszac pod xbona uzywaja tych samych sterownikow dx11 ktore maja na pc, mowili o tym w wywiadzie ze bardzo im to upraszcza prace
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.