Copper 2 657 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Nie wierze, ze jak zapraszali ludzi na testy na tv to nikt nie powiedzial, ze te literki sa za male nigdy nie siedzialem tak blisko tv jak przy tej grze Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Ja wstyd się przyznać ale gram obecnie na monitorze 26 cali przy biurku. Po prostu na moim fotelu prezesa mi wygodniej niż przy tv. Wpływ na to miały 2 rzeczy. Po pierwsze ta czcionka nawet powiększona po kilku godzinach zaczyna być rozmazana. To co Pawcio napisał na początku ok ale po 2-3 h grania już przestaje być ok. A po drugie wczoraj było na dobre i na złe i mi tv zabrano Cytuj Odnośnik do komentarza
Soban 3 992 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Biały sad pod względem klatek działa za(pipi)iście, ale bagna w Velen, gdzie robi się sporo ważnych rzeczy to już działają tragicznie. Mam pytanie do tych co już daleko zaszli w Velen Da się jakoś dostać do tego pokraka co go baron wygrał w karty ? Skończyłem chaina z baronem w wyniku czego biedak się powiesił i nie wiem, czy pokrak przepadł Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 512 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 swietny wywiad, o patchach, latkach, przyszlosci gry jak i dlaczego obecna wersja wyglada inaczej od legendarnego trailera z 2013 http://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-21-cd-projekt-odpowiada-na-zarzuty-o-downgrade-grafiki-wiedzmina-3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Przy okazji można też znaleźć tam mapkę miejsc mocy, i inne ciekawe poradniki, na pewno przydatne dla zaczynających przygodę z Wieśmanianem. Edytowane 21 Maja 2015 przez Hum Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Jak sie robilo kontry? Kwadrat wtedy jak przeciwnik podnosi miecz nie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Yakubu 3 048 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Pytanie z serii noob. Czy mogę wrócić potem to białego sadu? Ruszylbym z głównym wątkiem, potem chciałbym wrócić wszystko wyczyścić. Da się? Wrócić oczywiście można, ale po tym jak wyjechałem z Białego Sadu przywitała mnie informacja, że nie wykonałem jakiejś misji pobocznej i chyba już nie będę mógł jej zaliczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 640 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Acha. To najpierw maksuje biały sad jak dam radę Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 601 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Jak sie robilo kontry? Kwadrat wtedy jak przeciwnik podnosi miecz nie?a nie blok chwile przed otrzymaniem ciosu? ja raczej uniki uskuteczniam Cytuj Odnośnik do komentarza
II KoBik II 2 635 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Jak szon pisze. Edytowane 21 Maja 2015 przez KoBik Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 923 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Tak, blok tuz przed ciosem. Czy w grze sa skrzynie na przechowywanie zbednego balastu? Nosze pelno gratow, a sprzedawac nie chce jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Jak sie robilo kontry? Kwadrat wtedy jak przeciwnik podnosi miecz nie?a nie blok chwile przed otrzymaniem ciosu? ja raczej uniki uskuteczniam Ja tez ale jest trofik na 10kontr bez odniesienia ran innych niz zatrucie. A blok jak sie robilo? Chodzi mi od razu o kontratak. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Panowie jeden quest z bugował mi się w pierwszej lokacji albo ja robię coś nie tak Mianowicie chodzi o list od gościa który piszę do swojego brata, że mam dużo kasy ale nie powie skąd i prosi brata o pomoc, kasę zakopałem tu i tu weź wóz łopaty i dawaj na plaże (spalona wioska) No więc jestem mam znalazłem, skrzynki przeszukałem i na tym koniec, odpaliłem zmysł Wiedźmina i też dupa, macie jakiś pomysł ?! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 512 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 blok to trzymanie L2, nacisniecie L2 w momencie zadawania ciosu przez przeciwnika = kontra Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) kontratak sie przydaje np na cmentarną babę, ucinamy jej wtedy jęzor i możemy później go zabrać i wykorzystać moje foteczki Edytowane 21 Maja 2015 przez kermit Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 swietny wywiad, o patchach, latkach, przyszlosci gry jak i dlaczego obecna wersja wyglada inaczej od legendarnego trailera z 2013 http://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-21-cd-projekt-odpowiada-na-zarzuty-o-downgrade-grafiki-wiedzmina-3 Ogólnie potwierdzają to o czym się mówiło tuż premierą na temat cięć w oprawie, ale czuć w tym asekuranctwo. Co do przyszłości, to według tego wywiadu dotyczy ona tylko wersji na PC... Cytuj Odnośnik do komentarza
Koleś88 335 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Panowie jeden quest z bugował mi się w pierwszej lokacji albo ja robię coś nie tak Mianowicie chodzi o list od gościa który piszę do swojego brata, że mam dużo kasy ale nie powie skąd i prosi brata o pomoc, kasę zakopałem tu i tu weź wóz łopaty i dawaj na plaże (spalona wioska) No więc jestem mam znalazłem, skrzynki przeszukałem i na tym koniec, odpaliłem zmysł Wiedźmina i też dupa, macie jakiś pomysł ?! To nie jest czasem to u niektorych zabugowane zadanie "Brudna forsa"? blok to trzymanie L2, nacisniecie L2 w momencie zadawania ciosu przez przeciwnika = kontraPodziekowal Edytowane 21 Maja 2015 przez Koleś88 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Tak brudna forsa, czyli bug tak jak myślałem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 512 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 swietny wywiad, o patchach, latkach, przyszlosci gry jak i dlaczego obecna wersja wyglada inaczej od legendarnego trailera z 2013 http://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-21-cd-projekt-odpowiada-na-zarzuty-o-downgrade-grafiki-wiedzmina-3 Ogólnie potwierdzają to o czym się mówiło tuż premierą na temat cięć w oprawie, ale czuć w tym asekuranctwo. Co do przyszłości, to według tego wywiadu dotyczy ona tylko wersji na PC... czemu asekuranctwo? mieli build z lepsza grafa ale nie potrafili go zoptymalizowac pod pc i konsole gdy juz zlepili caly swiat w jedna calosc wiec przebudowali engine przyszlosc wg wywiadu - wszystkie wersje patche, usuwanie bugow, dalsza optymalizacja, wersja na pc dalsze udoskonalania w strefie grafy Cytuj Odnośnik do komentarza
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Tak, blok tuz przed ciosem. Czy w grze sa skrzynie na przechowywanie zbednego balastu? Nosze pelno gratow, a sprzedawac nie chce jeszcze. Juki na koniu Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 923 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Kupiwszy wlasnie. Ale to chyba po prostu dodaje troche punktow obciazenia, a tak po prostu by wyrzucic stuff do skrzyni jak w W2 sie nie da? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) No jasne, że wszystkie, skoro mówi o tym, że patch jest już w procesie certyfikacji (wymagany na konsolach). Nienawidzę całej dyskusji o downgrade'ach, wystarczająco dużo materiałów było przed premierą, aby zobaczyć jak gra naprawdę wygląda. Jak komuś nie pasowało, wystarczyło skasować pre-order, albo nie kupować gry. To nie była sytuacja jak ta z Alien:CM gdzie Gearbox do końca w zaparte szedł.W ogóle gracze w tej generacji nauczyli się słowa downgrade, chociaż zmiany buildów i marketing vertical slice'ami jest od momentu gdy gry weszły w 3D (niektóre 2d też miały podobny marketing, reklamując lepszą jakość sprite'ów niż w rzeczywistości ) Edytowane 21 Maja 2015 przez Hendrix Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Juki dają 30 slotów, przynajmniej te pierwsze, które zdobyłem. Ale jakiegoś wielkiego problemu nie ma, nawet bez nich, a już na pewno nie ma tak jak w dwójce, gdzie co chwile Geralt był przeciążony. Wystarczy sprzedawać rupiecie lub topić je oraz stary/niepotrzebny rynsztunek. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Walka słabawa i nie podoba mi się, że CDP koniecznie chciał postawić na dynamikę starć olewając taktykę. Niestety zwrot w kierunku wymagań konsolowego rynku gier, ale bez umiejętności tworzenia systemów opartych na manualu zwykle właśnie się tak kończy. Z aplauzem przyjąłbym turowy system walki z prawdziwego zdarzenia, który pozwoliłby uporządkować panujący tutaj podczas starć chaos (zwróćcie uwagę jak zachowują się potworki w trakcie walki...), kłaniając się przy okazji tradycyjnym RPGom do jakiś przecież w ogólnym rozrachunku Wieśkowi najbliżej. Może ewentualny sukces Wasteland 2 i Divinity na konsolach otrzeźwi trochę twórców... Kolejnym elementem wskazującym na PCtowe korzenie jest problematyczne sterowanie naszym bohaterem za pomocą pada. Wiesiek wydaje się być mało zwrotny podczas zwykłego truchtu, ale jednocześnie bardzo szybki, więc obijanie się o ściany jest normą. Ta klockowatość postaci denerwuje najbardziej przy zbieraniu pierdół ziół, ekwipunku itd. (a jest tego w cholerę...) i czasami podchodzimy do jednego przedmiotu po 2-3 razy, bo trudno na niego nacelować postacią ( a na PC pewnie wskazujemy precyzyjnie myszką na dany element...). W W2 było pod tym względem znacznie lepiej. Pograłem wczoraj do drugiej i podpisuje się w całej rozciągłosci, sterowanie irytuje i nie jest dopracowane. Sprawia wrażenie mało responsywnego ala gry rockstar z tą róznicą, że Geralt wydaje się być pozbawiony masy, animacje biegu i skoku lepsze miał Asasyn Creed jedynka z 2008 roku. Tylko jedno mam pytanie o ile w jedynce faktycznie walka była trochę bardziej taktyczna tak w dwójce była bardzo podobna do tej z trójki więc nie rozumiem czemu jesteś rozczarowany skoro wiedzialeś pewnie, że tak będzie hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 923 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Fajnie jakby nowy patch poprawil interakcje z NPC/lootem/ziółkami. Niby przycisk akcji sie pojawia, ale nie reaguje az nie staniemy w miejscu twarza do obiektu. Troche dretwe. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.