Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

na ng plus petardy są niestety bezuzyteczne. nie ma mozliwosci ich ulepszenia, a wysmienity kartacz bandycie na 43 lewelu nie robi doslownie nic. co do znaków, uzywam tylko quen, czasami axii jak mi sie nie chce babrać z tarczownikiem. ale podstawki, bez skilli w slotach.

jedyne, co wymienilem w ng plus jesli chodzi o skile to zatrute ostrze na piorunujące uderzenie, odbierając sobie mozliwosc zatrucia (na ng plus mizernie to wchodzi) na rzecz zwiększenia obrazen o 25 procent. i tak na 51 levelu krytyk z olejami i gromem przekracza 10 tys dmg :D

 

 

no i te legendarne rynsztunki niedzwiedzia :banderas:

Edytowane przez Andżej
Opublikowano

No tak. Dla przykładu, wczoraj wziąłem się bary ze zleceniem we wsi Stegna, gdzie grasowały ghule na 22. poziomie (ja mam aktualnie 10). Korzystając umiejętnie ze wszystkiego udało mi się ubić praktycznie z minimalną sratą życia. Ghule na wyższym poziomie doświadczenia często się leczą ale tylko raz w trakcie walki. Ubiłem je i jeszcze został mi wampir w podziemnym tunelu. Do niego wrócę jak zdobędę 15. poziom i oczywiście olej na wampiry.

Opublikowano

Ale Księżycowy Pył, Oślepiajaca lub Smoczy sen już raczej bardziej się przydaje mimo wszystko :) Bo petard jako takich nie używam za wiele nawet w pierwszym przejściu :)

Opublikowano

 

 

i tak na 51 levelu krytyk z olejami i gromem przekracza 10 tys dmg :D

 

Czasami zamiast gromu warto też pobawić się z zamiecią, pięknie wtedy wygląda i wchodzi młynek.

A i te mocne uderzenie łatwiej posadzić.

Opublikowano (edytowane)

no księżycowy pył wiadomo, południce i północnice :D

 

 

mial ktos taki problem z questem pijak z oxenfurtu, ze po naiebaniu sie i wyjscu z baru geralt mowi "cholera, zorientowal sie" i mamy zadanie zakonczone niepowodzeniem? przechodze gre 4 raz i nigdy tak nie mialem, a robie dokladnie to samo i nie potrafie tego zadania wykonac 

 

nie moge uzywac zamieci bo mam ja wyśmienitą, i naklada ona wtedy bonusowy efekt, ktory kloci sie z moim polaczeniem odwarów archegryfa i echidny - unlimited stamina

Edytowane przez Andżej
Opublikowano (edytowane)

@Andrzej

Legendarne rynsztunki? Myślałem, że mistrzowskie są najwyższe...

 

 

 

Da się jakoś upgrejdować konia? Jak kupi się jakieś lepsze siodło czy umieści odpowiednio rzadkie trofeum z potwora?

Lepsze siodła i klapy, inaczej nie poprawisz 'statystyk' konia.

Trofea działają na Geralta.

Edytowane przez Hum
Opublikowano (edytowane)

Legendarne rynsztunki? Myślałem, że mistrzowskie są najwyższe...

w ng plus wchodzą legendarne. i masz tak:

legendarny np niedzwiedzia

ulepszony legendarny

wysmienity legendarny

mistrzowki legendarny

 

mistrzowski legendarny niedzwiedzia np wymaga 64 lvlu zeby go zalozyc :)

 

odnosnie zamieci - sprawdzilem ją teraz i nie podoba mi sie :D lubie szybko zabijac, bez zbednych opoznien i ceregieli. zresztą ten efekt jest minimalny i dodatkowo mikstura krotko trwa bo u mnie niecala minute

Edytowane przez Andżej
Opublikowano

A mapy do schematów legendarnych rynsztunków? To są te same miejsca co z wersjach podstawowych, czy nowe?

No i rozumiem, że inne cechy też mają swoje legendarne odpowiedniki?

Opublikowano (edytowane)

 

Legendarne rynsztunki? Myślałem, że mistrzowskie są najwyższe...

w ng plus wchodzą legendarne. i masz tak:

legendarny np niedzwiedzia

ulepszony legendarny

wysmienity legendarny

mistrzowki legendarny

A ten podstawowy(legendarny), robiony przed ulepszonym legendarnym. Do wykonania pierwszego potrzeba mistrzowskiego z pierwszego podejścia, czy można od razu zacząć z legendarnymi, jeżeli ktoś ominął zabawę z rynsztunkami przed ng+?

 

Osobiście zbierałem tylko kota, resztę olewając, mam teraz chęć zabrać się za niedźwiedzia.

Edytowane przez Hum
Opublikowano

 

Chyba jestem jedyną osobą na której ta piosenka nie zrobiła specjalnego wrażenia.

Uwierz mi, nie jesteś sam.

:lapka:

 

 

wieje wiochą i trąci kiczem w pierwszej chwili myślałem że to jakieś jaja :shieeet:

Opublikowano (edytowane)

Właśnie jestem w trakcie przechodzenia misji DLC "Najgroźniejszy potwór na Skellige" i mam buga

Tłuke wilkołaka i on pod koniec się zacina jak mu cała jucha ujdzie i pasek życia nie znika. Spróbuję drugą opcję czyli walka z całą trójką, może to przejdzie

Edit : nie pomogło, chędożony wilkołak

 

https://youtu.be/mZPBcf11sPw

 

 

 

 

Edytowane przez Myriu
Opublikowano (edytowane)

znany bug, powinni naprawic w nowym patchu. na pocieszenie dodam ze ten bubel jest integralną czescia 1.08 i kazdy z nas konsolowcow go ma :)

Edytowane przez Andżej
Opublikowano

Mi z kolei po skończeniu gry cały czas wisi zadanie "Wierny przyjaciel" w Białym Sadzie. Nie mogę go uruchomić ani nic, wczoraj odpaliłem grę pierwszy raz od dłuższego czasu (tzn. patchach) i dalej to samo.

Opublikowano (edytowane)

Bushisan Może poświęcasz nad rozwodem nad błędami zbyt dużo czasu ?? Osobiście bardziej mnie bawią niektóre rzeczy niż denerwują. Jeśli nie wpływają znacząco na rozwój fabuły to gram dalej :D

 

P. S To w rynsztunku kota tak się tańczy z mieczem czy to zasługa czego innego ?? :)

Edytowane przez Myriu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...