Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A przypadkiem nie pisał ktoś, że będzie możliwość 'wejść' w dodatek z poziomu głównego menu i wtedy gra podbija Ci lvl na potrzeby tych zadań?

Opublikowano (edytowane)

A przypadkiem nie pisał ktoś, że będzie możliwość 'wejść' w dodatek z poziomu głównego menu i wtedy gra podbija Ci lvl na potrzeby tych zadań?

To prawda.Zaczynasz grę z 30lvl i szukanie Ciri wtedy jest dezakktywowane

Edytowane przez KacperKing
  • Plusik 1
Opublikowano

W koncu znalazlo sie czasu by przejsc gierke na death march, o dziwo od jakiegos 20 poziomu gierka stala sie latwiejsza niz przy pierwszym przejsciu na normalu (build oparty glownie na szybkich atakach oraz quen oraz aksjii), problemem byla tylko walka z Imlerithem, nie wiem czemu, wg mnie pozniejsze walki powinny byc trudniejsze. Co moge powiedziec przy drugim podejsciu, swietna gierka nie mam slow, nawet bezposrednio po ukonczeniu mgs'a V utwierdzam sie w tym, chyba tylko fallout jeszcze moze zagrozic w tym roku Geraltowi.

A za tydzien serce z kamienia :banderas:

Opublikowano

Ile trzeba jeszcze zassac GB  z serwera aktualizacji: łatek, DLC  itp td, jeśli na dysku jest zainstalowana sama gra?

Opublikowano (edytowane)

Wiedzmak na deathmarchu trochę irytuje, ale z drugiej fajnie można pokombinować z eliksirami i olejami przed walką, przez co nie ma już głupiego mashowania jak na normalu. Like it.

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano (edytowane)

Deathmarch na ng+ jest chyba jeszcze prostszy. W siecie kota, po nałożeniu oleju i użyciu eliksiru grom ludzie są na jeden, czasami dwa strzały. W potwory trzeba trochę więcej srebrem pomachać, ale też wielkim wyzwaniem nie są. Quen oraz uniki i szybko się kładą. Fabularnie jestem przed wyspami, tam może będzie ciut ciężej. No i dodatek powinien mieć wymaganie lvla odpowiednio pociągnięte pod ng+.

Edytowane przez Hum
Opublikowano (edytowane)

To teraz dla odmiany my poczekamy 5 miesięcy na poprawę animacji w Novigradzie:)

 

[ból dupy]

Wczoraj podczas dużej zadymy w trakcie bitwy wiadomo gdzie nieźle mi klatkowało. Ja rozumiem naprawiać, jak na ps4(choć i tak karny benis za tak długi czas im się należy), ale po cholerę czepiać się na innej platformie czegoś, co już na patchu 1.03 działało bez zarzutu...?

Tym bardziej, że nie jest to pierwszy raz, gdzie po kolejnym patchu na XO coś działa gorzej niż wcześniej.

[/ból dupy]

Edytowane przez Hum
Opublikowano (edytowane)

Myślałem o tym po obejrzeniu ostatnio materiału z dodatku na pc (60 fps robi robotę ). Mam sprzęt, który by to spokojnie udźwignął, ale jednak do grania jest konsola, poza tym w chwili obecnej trzeci raz nie będę przechodził tej gry. Może kiedyś. Może przed drugim dodatkiem...

Drugiego Wieśka przeszedłem ze cztery razy, więc tu na dwóch też pewnie się nie skończy.

Edytowane przez Hum
Opublikowano

Aktualnie Novigrad na xone to tragedia. Nie dość że klatkuje, to na dodatek co chwila gra doładowuje dane w postaci zblurowanego na chwile obrazu. Nie sądziłem, że można tak spieprzyć grę patchem :/ Ostatnio grałem na 1.05 i nic takiego nie występowało.

Opublikowano (edytowane)

Wnerwia to także w trakcie rozmów i animacji... A podczas przemierzania miasta to w ogóle karygodne. Niekiedy nawet po tym krótkim freezie tekstury i tak wyostrzają się wieki :facepalmz: :/

 

Jedynie na plus można zaliczyć fajny efekt chwilowego bluru po zakończeniu rozmowy z npc, który akurat w mieście ładnie wygląda. Nie pamiętam też jak było na poprzednim patchu, ale na 1.10 w końcu nie trzeba czekać minuty zanim zaskoczy rozmowa z npc lub wgrają się dźwięki muzyki oraz rozmów przechodniów świeżo po pojawieniu się w mieście.

Edytowane przez Hum
Opublikowano (edytowane)



mój skromny alchemiczny build pod szybie ataki, którego wczoraj sobie na szybko skleilem

nie ten sam przepych co poprzedni na silne ataki, ale gra sie nieco wygodniej :)

 

 

sprawdziłem sobie na najtrudniejszym potworze w grze i wychodzi calkiem dobrze, nie jest to overkil jak w przypadku silnej mieszaniny z odwarami archegryfa+echidny (bo wtedy pada po 30 sekundach), ktory kiedys tutaj proponowalem, ale walka byla dynamiczniejsza i w sumie przyjemniejsza niz przy strong attack buildzie :) potyczke uwazam za dobrą, mimo kilku błędów pod koniec - po zestrzeleniu go z kuszy niepotrzebnie robilem przewrót bo był zaraz za moimi plecami obrócony ogonem i moglem odrazu atakowac, a przewrót dał mu czas na odwrócenie się do mnie pyskiem, czego w walce z latającymi potworami powinno sie unikac

Edytowane przez Andżej
  • Plusik 7
Opublikowano (edytowane)

dzięki. no widzisz, prawdziwa moc tej gry drzemie wlasnie w alchemii, a zwlaszcza w dobrze dobranych combach odwarów ;) wiem co mówię, bo z samą alchemią spędzilem mase czasu ;))

 

chociaż od czasów premiery bardzo ją znerfili, zwłaszcza odwar z echidny, ale i tak dają rade zayebiscie ;) dodatek na death marchu przeszedlem swoim alchemikiem-szermierzem bez zająknięcia.

Edytowane przez Andżej
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...