Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mi główny wątek podstawki zajął 350h wiec dodatek starczy na ho ho :D

 

Dodatek dłuższy niż najnowszy Transformers :D

Edytowane przez Myriu
Opublikowano

Główny wątek dodatku to u mnie też gdzieś tak 15, ale samego grania było więcej. W trakcie robiłem poboczne rzeczy także i z podstawy.

Tak jak piszecie. Za grosze dostajemy czas, jakość i zawartość której niejedna gra w pełnej cenie nie oferuje.

Oby do następnego dodatku... Mam nadzieję, że utrzymają poziom.

Opublikowano (edytowane)

Mam nadzieję, że będzie kontrakt na Sukkuba.

Tudzież inne zadanie od zielarza mieszkającego blisko cmentarza.

 

Pozdrowienia dla kumających. :lapka:

Edytowane przez Hum
Opublikowano

regis  :lapka:

 

jak wynika z doniesien i domysłów, dodatek głównie będzie opierał się na wampirach, jeśli chodzi o repertuar potworów - nawet sam tytuł na to wskazuje
mozliwosci jest wiele, fledery, alpy, bruxy, nosferaty - to wszystko było już wczesniej w uniwersum, ale nie w W3. 
do tego dodajmy silna presje wywolywana przez community na cdp o powrocie regisa i mozemy miec to, czego chcemy :)

 

z pozostalych potworów, mozna dodac jeszcze cmentary greivery, zjadarki, mantikory - mozliwosci jest naprawde multum
no i oczywiscie czekam na jakis wiedzminski set, który wkoncu bedzie lepszy pod moj build od niedziwiedzia ;)

Opublikowano (edytowane)

Dla Andżeja powinno być nawiązanie "Pan Hilary" :D

 

Wampirów wyższych było nie wiele, ja na dwa trafiłem tylko :)

Edytowane przez Myriu
Opublikowano (edytowane)

Nie Twój Geralt nosi oksy na filmiku?? :) Taki wieczorny suchar :]

 

Kurcze, jeszcze tyle DLC można by było dać do tego Wiedźmina i to byłby jedyny tytuł na który bym nie żałował kasy , szkoda, że są tylko te dwa :(

 

Kurcze mam problem z kasą w Wiesia, ktoś wie jak zdobyć hajs? :)

Edytowane przez Myriu
  • Plusik 1
Opublikowano

Trzy male pytania.

 

1. Podczas kalibrowania ekranu, ustawia się jasnosc ekranu, powinno byc widac jakiś obrazek, u mnie na roznej odcieni szarosci nic nie widac, tez tak macie ?

 

2. Jak wyłączyć tekst dialogów wyswietlajacy się podczas filmików na dole ekranu?

 

3. Gdy wybieramy stopien trudnosci wybieramy tez "animacje wyborów" co to jest? Nie grałem w W2 ...

Opublikowano

3. Symulacja wyborów. Po prologu jedna z postaci będzie Cię wypytywać o wydarzenia z dwójki.

 

Jak się nie grało w 2 nalezałoby włączyć ta opcję aby się zaznajomić z wydarzeniami z poprzedniej gry czy mozna to ominąć bez problemu ?

Opublikowano

Ominąć. To nie jest streszczenie, a wywiad dot. wyborów jakie dokonałbyś w dwójce. Także nic z tego nie zrozumiesz, jeżeli nie grałeś, a na stan świata w żaden negatywny sposób to nie wpłynie.

Opublikowano (edytowane)

Ja bym radził jednak to włączyć, bo można fajna postać spotkać później, jeśli się ją "oszczedzi" w tym przesłuchaniu.

 

Chodzi oczywiście o

Letho.

 

Edytowane przez MYSZa7
  • Plusik 1
Opublikowano

Uwielbiam prozę Sapkowskiego, uwielbiałem gry RPG ale uczciwie powiem że Wiedzmin 3 po pierwszym posiedzeniu nie wciągnał.

Grafika interesująca, zwłaszcza wschody i zachody słońca całokształtnie tez jest miła dla oka ale po wszystkich recenzjach i relacjach liczyłem na coś lepszego.

Postacie i świat fajnie przedstawiono, interfejs postaci masakrycznie zagmatwany, póki co nie ogarniam.

 

Jestem pewien ze gra będzie fajna odskocznia od realnego swiata ale liczyłem że urwie mi ja.a nie urwała :(

Opublikowano

Trojka tak ma ze w Bialym Sadzie i poczatku to gra na 8, a potem jak juz opuscisz pierwsza lokacje to do samego konca to jest 11/10 i :obama:

 

Sam tak mialem. :)

Opublikowano

Uwielbiam prozę Sapkowskiego, uwielbiałem gry RPG ale uczciwie powiem że Wiedzmin 3 po pierwszym posiedzeniu nie wciągnał.

Grafika interesująca, zwłaszcza wschody i zachody słońca całokształtnie tez jest miła dla oka ale po wszystkich recenzjach i relacjach liczyłem na coś lepszego.

Postacie i świat fajnie przedstawiono, interfejs postaci masakrycznie zagmatwany, póki co nie ogarniam.

 

Jestem pewien ze gra będzie fajna odskocznia od realnego swiata ale liczyłem że urwie mi ja.a nie urwała :(

 

Pogadamy jak dotrzesz na Skelige i ogarniesz system. Dla mnie nie było lepszej gry w tym roku. 

Opublikowano

Gram od wczoraj w dodatek i jestem zachwycony. To co obiecali, dostarczyli, czyli expansion pelen zawartosci, czemu expansion a nie DLC? Bo nazwanie tego "DLC" w zalewie gownianych dodatkow w postaci kilku map czy misji 20 minutowych byloby grzechem. Swietne dialogi, jeszcze lepsze misje, wiele nowych miejsc do odwiedzenia na polnocy mapy no i genialne postacie, takie jak Olgierd, jego brat, czy chocby kochaniutka Shani ktorej bylem fanem w pierwszej czesci (kiedy dorosne chce byc takim kozakiem jak Olgierd von Beckham).

 

Swoja droga gre splatynowalem jeszcze za czasow wersji 1.3 lub 1.4 i gra borykala sie z wieloma technicznymi problemami, milo widziec ze CDPR nie spoczelo na laurach tylko zabralo sie do naprawienia wielu rzeczy, teraz jak odpalilem wersje 1.10 wiele dobrych zmian zauwazylem, 4 sloty na potiony, ktorymi mozna swobodnie obracac trzymajac gorny lub dolny krzyzak w trakcie walki czy eksploracji, zmiana znakow podczas walki bez potrzeby wchodzenia w to kolo wyborow, znacznie poprawiony framerate, przeczytane ksiegi wreszcie sa odznaczone przez co mozna wiedziec ktore sprzedac/wyrzucic no i wreszcie poprawili zachowanie krwi, ta jak opada na ziemie to wreszcie nie wsiaka pod nia, tylko zostaje na wierzchu. Do pelni szczescia przydalby sie jeszcze chyba patch ktory troche poprawia szybkosc przeskakiwania miedzy zakladkami w inwentarzu.

Opublikowano

 

mój skromny alchemiczny build pod szybie ataki, którego wczoraj sobie na szybko skleilem

 

nie ten sam przepych co poprzedni na silne ataki, ale gra sie nieco wygodniej :)

 

 

sprawdziłem sobie na najtrudniejszym potworze w grze i wychodzi calkiem dobrze, nie jest to overkil jak w przypadku silnej mieszaniny z odwarami archegryfa+echidny (bo wtedy pada po 30 sekundach), ktory kiedys tutaj proponowalem, ale walka byla dynamiczniejsza i w sumie przyjemniejsza niz przy strong attack buildzie :) potyczke uwazam za dobrą, mimo kilku błędów pod koniec - po zestrzeleniu go z kuszy niepotrzebnie robilem przewrót bo był zaraz za moimi plecami obrócony ogonem i moglem odrazu atakowac, a przewrót dał mu czas na odwrócenie się do mnie pyskiem, czego w walce z latającymi potworami powinno sie unikac

Wkleił byś oba drzewka umiejętności z szybkiego i silnego? Znaleźć nie mogę, a chciałbym wypróbować.

  • Plusik 1
Opublikowano

przy silnym bylo to samo tylko ze zamiast tych 3 szybkich skilli mialem 3 mocne (wszystkie  z drzewka poza rozplataniem) i w odwarach zamiast ekimy uzywalem archegryfa. w zbroje mialem zaklęty ciern, a w miecze slowo ktore nie znosi ulepszen na stole platnerskim i kamieniu szlifierskim

dmg w okolicach 10500 na crit.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...