Gość kufir Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 Czy umiejętności z zakłądki "zdolności ogólne" zwiekszajace np: Poziom punktow zycia o 500 czy zwiekszenie regeneracji zycia poza walka itp itd musza tez być w aktywnych slotach aby działały? Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość kufir Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 Dzięki. A co chodzi z tym blurem w opcjach grafiki. Powinno być coś z rozmyciem obrazu ale czy mam właczone czy wyłączone nie widze żadnej róznicy. Ktoś może mnie oświecic ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 moja skromna rada, olej ten skill co daje 500 zycia. i skill rytm dobowy ktory odnawia zycie w sumie tez monzna olac, ale niektórym na początku się przydaje, zwlasczcza na wyzszych poziomach trudnosci, kiedy medytacja nie regeneruje zycia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość kufir Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 (edytowane) Na tym stopniu trudnosci moze sie przyda. Zobaczymy nie wiem za bardzo w co sie oplaca inwestowac bo nie wiem co mnie czeka Edytowane 20 listopada 2015 przez kufir Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 nie inwestuj w te 500 life bo to jest nic w polowie gry bedziesz miał 6000 z bazy, więc bedziesz tylko marnował slota. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość kufir Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 za pozno .... Cytuj Odnośnik do komentarza
teddy 6 861 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 Na nic nie jest za pozno, sa eliksiry do resetowanie drzewka talentow. Generalnie na najwyzszym poziomie trudnosci najlepiej jest miksowac alchemie i talenty od walki wrecz Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość kufir Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 1000 orenów. Zobaczymy jak cos to sie uzbiera ciezko wiedziec w co dawac punkty jak sie nie przeszlo gry i gra 1 raz Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 (edytowane) Inwestuj w: - szermierkę - cała kolumna szybkich lub mocnych ataków, - alchemię - np. większa tolerancja na eliksiry/odwary ich mocniejsze działanie, boost mutagenów, - olej znaki - jedyny który warto mieć podbity to pierwszy w kolumnie aksji - ten do dialogów. Edytowane 20 listopada 2015 przez Hum Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 (edytowane) Zacznij od odblokowania wszystkich miejsc mocy, do jakich masz dostęp (w velen tylko 2 są niedostępne odrazu), jeśli jeszcze cię nie ma na skellige, to tylko gdy będziesz mial odpowiedni lvl, płyń tam i od razu odblokuj wszystkie miejsca mocy (tam tez są dwa niedostępne od razu) SKILLE:pamięć mięśniowa i precyzyjne cięcia (te dwa pierwsze z szybkich ataków) to jest podstawa, do tego odpornośc nabyta (staraj sie kupywać wszystkie przepisy na mikstury oleje i odwary jakie znajdziesz, bo są w miare tanie, pozniej dodaj petardy) i żólty skill który zwiększa szanse na krytyka od punktów adrenaliny i juz masz dobry dmg. do tego skompletuj zbroje kota jak najszybciej (musisz miec 15 lvl, jesli masz jeszcze eliksir wilka) jak juz bedziesz mial kota, dodajesz zoltego perka szkoła kota i juz masz baze pod atak przez wiekszosc gry. zanim to zrobisz, nilfgardzki rynsztunek od kupca z kasztelu wronców wystarczy (10 lvl). JAK NAJSZYBCIEJ zdobądz odwar z trolla (muszisz mięć lvl 6 minimum) można go u byle alchemika kupic (w sensie przepis) a mutagen z trolla znajdziesz tutaj (najpierw musisz wyczyscic obóz bandytów, udac się w inne miejsce przez szybką podróż i wrocic spowrotem - troll dopiero wtedy sie pojawi) co prawda po najnowszym patchu juz się nie respi, ale wystarczy zapisac przed walką i ładować do póki nie dropnie mutagenu (kilka razy trzeba go ubic). odwar z trolla to jest podstawa na death march i nie będziesz misiał korzystać z perka rytm dobowy, odnawiający zycie, bo odwar z trolla robi to znacznie lepiej musisz miec minimum 6 lvl zeby tego trola tam ubić. tyle na początek. mysle ze mając odwar trolla, ten 10 lvl i nilfgardzki rynsztunek, ma się już dobrą baze do gry na death march. potem ubierasz rynsztunek kota, dodajesz odwarechidny (15lvl - trzeba kupić książke na rynku w novigradzie pt jak omijac wielkie lodzie i ja przeczytac, taka niebieska - no i ubić echidne, mają 19 lvl na skellige niedaleko na północ od arjbjorn) i idziesz jak burza do konca gry ) zaufaj mi, wiem co mówię, bo skonczylem tę gre 6 razy juz, z czego 5 na deatch march z roznymi buidlami) ( a dodatek 4) więc mnięj więcej się znam ;p ps. zapomniałem o odpowiednich miksturach czyli grom i las mariborski (jesli opierasz się na mieczu), odiwedzaj regularnie chate zielarza na wschód od oxenfurtu, od levelu 11 typ sprzedaje ulepszone gromy, lasy mariborskie, jaskółki itd) Edytowane 20 listopada 2015 przez Andżej 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Poszukiwacz.01 17 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 A ja mam pytanie o umiejętność Zwiększona tolerancja. Co ona właściwi daje? Myślałem, że zwiększą możliwy poziom zatrucia, ale to nie to. Dodatkowo odwar z trolla leczy tylko poza walką? Ponieważ w jej trakcie zdaje się nie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 zwiększona tolerancja zmniejsza toksycznosc mikstur (nie odwarów)odwar z trolla działa poza walką Cytuj Odnośnik do komentarza
Poszukiwacz.01 17 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 (edytowane) Dzięki za info! Mam do ogrania jeszcze końcówkę podstawki + Serca z Kamienia i przymierzam się za ng+ na najwyższym poziomie. Mam nadzieje, że podołam. Edytowane 20 listopada 2015 przez Poszukiwacz.01 Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 ng plus na deathmarchu jest latwiejsze niz zwykle Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalinho_PL 334 Opublikowano 20 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2015 Na nic nie jest za pozno, sa eliksiry do resetowanie drzewka talentow. Generalnie na najwyzszym poziomie trudnosci najlepiej jest miksowac alchemie i talenty od walki wrecz nigdy punktu w alchemie nie dałem Aksji, Quen może Yrden, a reszta w szybkie ataki, bo walka w tej grze na najwyższym poziomie sprowadza się do jak najszybszego napieprzania szybkich ataków Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość kufir Opublikowano 21 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2015 Inwestuj w: - szermierkę - cała kolumna szybkich lub mocnych ataków, - alchemię - np. większa tolerancja na eliksiry/odwary ich mocniejsze działanie, boost mutagenów, - olej znaki - jedyny który warto mieć podbity to pierwszy w kolumnie aksji - ten do dialogów. Andrzej i inni, dzieki za porady !!! Jednak mam jedno pytanie, inwestowac w mocne lub szybkie ? Czy w jedno i drugie bo podczas walki korzystam z jednego i drugiego ataku. Np. Dwa razy szybszy atak dwa razy wolniejszy itp. W Zaleznosc od tego na co pozwala przeciwnik. Starczy mi skilli aby rozwinac walke i mocnymi i szybkimi jednoczesnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 21 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2015 (edytowane) Starczy, ale wtedy będziesz musiał to zrobić np. kosztem alchemii. Jeżeli chcesz latać z rynsztunkiem Kota (polecam, osobiście drugi raz przechodzę grę w tym uzbrojeniu), to wybierz szybkie ataki. O ile dobrze pamiętam ciężka zbroja (niedźwiedź ) bardziej pasuje do mocnych ataków. Edytowane 21 listopada 2015 przez Hum 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 21 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2015 To zainwestuj w oba. Nie przejmuj się aż tak tymi skillami, to nie jest tak, że odblokujesz złe i nie dasz rady przejść gry. Na początku i tak chwilę zajmie zanim odblokujesz te ważniejsze, z kolei pod koniec gry będziesz miał naprawdę dużo punktów do wykorzystania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 21 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2015 (edytowane) dokladnie odkrywanie samemu skilli i ich kombinacji jest bardzo rajcowne, a death march nie jest az tak trudny więc jak się przejedziesz to nic wielkiego się nie stanie aczkolwiek jestem zdania ze nie warto inwestować w szybkie i silne na raz, bo system budowy postaci nie do konca temu odpowiada. mówię tutaj o perkach szkoly kota (ataki szybkie) i niedzwiedzia (ataki silne) i secie kota i niedzwiedzia.jesli bedziesz mial tak samo rozwinięte szybkie i silne i zarzucisz kota, to silne będą słabsze niz szybkie natomiast są skille, które z doświadczenia wiem, ze się zupełnie nie przydają- fiksatywa = powoduje ze oleje na mieczach się nie wyczerpują. ALE jak masz wysmienity olej nalozony, to masz 60 hitów bazowo, więc więcej niz trzeba - instynkt przetrwania - te 500 life, o ktorym mowilem, pomijalnie mala wartosc - okaleczenie - powoduje, ze trafiony gość krwawi. niby fajnie, ale ten buff jest strasznie słaby jak na tier 4, gdzie jesteś juz na takim poziomie, ze te 150 wykrwiawionego zycia moba na 5 sekund to jest nic - odbijanie strzał - zupełnie niepraktyczny styl, niesprawdzający się w walce bo strzaly mozna spokojnie unikać piruetami albo odbijac quenem - wszystkie skille dot kuszy - w ogole ten przedmiot w grze uwazam za bezuzyteczny, jedyne, do czego tego uzywam, to do ubijania utopców pod wodą albo do sprowadzania latających mobów na ziemie - rozładowanie quen - to 25 procent odbitych obrazen to jest zupełne nic w porównaniu do dmg z miecza. testowalem kiedys tego skilla i utopiec lvl 64 musiał mnie trafic az 23 razy, zeby skonał - efekt uboczny - powoduje ze wypicie eliksiru ładuje nam dodatkowo losowy eliksir bez zatrucia - niby fajnie, ale jak wiesz, jakich eliksirów chcesz uzywac, to ten skill jest niepotrzebny albo czasami nawet przeszkadza, bo wrzuca ci eliksir niewspółpracujący z jakims innym eliksirem albo odwarem (np wrzuci ci zamieć, która przy 3 punktach adrenaliny powoduje, ze masz nieskonczonosc wytrzymalosci i wtedy odwar z echidny cię nie leczy), albo wrzuci kota, który powoduje ze przez następne 10 minut masz wszystko czarno białe. To by zdawało egzamin, gdybys mial tylko 3 najistotniejsze eliksiry w ekwipunku, ale jest to niemozliwe, bo podczas ekslopracji są potrzebne czasami te, których nie uzywasz w walce, np orka, - celny rzut - spowalnia czas podczas celowania petardą. ten bazowy jest wystarczający, no chyba że trzymasz pada kutasem - adaptacja - przedłuza dzialanie odwarów. - przy srednio rozwiniętej alchemii, kazdy odwar dziala około 60 minut, a 30 minut z bazy (niektóre nawet dluzej) więc skill jest niepotrzebny - jasność umysłu - stara śpiewka. skill podczas kontrataku przeciwnika powoduje spowolnienie czasu. ale juz od czasu premiery na wielu forach skill ten był gnojony, bo ujowo działą i wprowadza dyskomfort w rozgrywce. jest zupełnie niepraktyczny, zresztą kto opiera w wieśku atak na kontrataku przeciwnika? to chyba tyle. Edytowane 21 listopada 2015 przez Andżej 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 21 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2015 Odbijanie strzał trzeba odblokować dla osiągnięcia/trofeum z DLC, ale w rozgrywce rzeczywiście się nie przydaje poza tym. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 21 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2015 Odbijanie strzał trzeba odblokować dla osiągnięcia/trofeum z DLC, ale w rozgrywce rzeczywiście się nie przydaje poza tym. Potwierdzam. Trofeum zrobiłem na zakonnikach i najpierw odciągałem wszystkich z bronią białą i jak już wszyscy leżeli można było w spokoju się za to zabrać. Cytuj Odnośnik do komentarza
raf1ki 2 Opublikowano 21 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2015 Mój sposób na najwyższy poziom w W3: - rynsztunek: szkoła kota - skile: przede wszystkim szybkie ataki (całe drzewko), mocne ataki do 4levelu włącznie - znaki Quen (im więcej punktów tym lepiej) oraz Axii (2levele - bardzo się przydaje przy walce z większą ilością przeciwników, którzy po przejściu na naszę stronę potrafią się one-shotować, ułatwiając znacznie potyczkę i skracając jej czas) Reszte punktów można wydać wedle woli. - zapas Jaskółki w plecaku:) Ja przy pomocy takiego builda ukończyłem grę bez problemów zarówno na Drodze ku zagładzie w normalnej rozgrywce jak i w ng+. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość kufir Opublikowano 21 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2015 Dzięki. A co chodzi z tym blurem w opcji grafiki ? Czy jest wlaczony czy nie nie wiedze roznicy w rozmyciu obrazu... Cytuj Odnośnik do komentarza
Tommo 1 003 Opublikowano 22 listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 listopada 2015 (edytowane) wytlumacz ktos jak grac w gwinta zrobilem zdaje sie wszystko w tej poczatkowej wiosce, mam 3 level poszedlem do velen i musze sie naskakc zeby ubic jednego utopca tam na samym poczatku gdzie typ zwiazany siedzi, a jak trafi mnie to jedzie prawie 50% hp, tak ma byc na drodze ku zagladzie? Edytowane 22 listopada 2015 przez Tommo Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.