Opublikowano 20 listopada 20159 l Czy umiejętności z zakłądki "zdolności ogólne" zwiekszajace np: Poziom punktow zycia o 500 czy zwiekszenie regeneracji zycia poza walka itp itd musza tez być w aktywnych slotach aby działały?
Opublikowano 20 listopada 20159 l Dzięki. A co chodzi z tym blurem w opcjach grafiki. Powinno być coś z rozmyciem obrazu ale czy mam właczone czy wyłączone nie widze żadnej róznicy. Ktoś może mnie oświecic ?
Opublikowano 20 listopada 20159 l moja skromna rada, olej ten skill co daje 500 zycia. i skill rytm dobowy ktory odnawia zycie w sumie tez monzna olac, ale niektórym na początku się przydaje, zwlasczcza na wyzszych poziomach trudnosci, kiedy medytacja nie regeneruje zycia
Opublikowano 20 listopada 20159 l Na tym stopniu trudnosci moze sie przyda. Zobaczymy nie wiem za bardzo w co sie oplaca inwestowac bo nie wiem co mnie czeka Edytowane 20 listopada 20159 l przez kufir
Opublikowano 20 listopada 20159 l nie inwestuj w te 500 life bo to jest nic w polowie gry bedziesz miał 6000 z bazy, więc bedziesz tylko marnował slota.
Opublikowano 20 listopada 20159 l Na nic nie jest za pozno, sa eliksiry do resetowanie drzewka talentow. Generalnie na najwyzszym poziomie trudnosci najlepiej jest miksowac alchemie i talenty od walki wrecz
Opublikowano 20 listopada 20159 l 1000 orenów. Zobaczymy jak cos to sie uzbiera ciezko wiedziec w co dawac punkty jak sie nie przeszlo gry i gra 1 raz
Opublikowano 20 listopada 20159 l Inwestuj w: - szermierkę - cała kolumna szybkich lub mocnych ataków, - alchemię - np. większa tolerancja na eliksiry/odwary ich mocniejsze działanie, boost mutagenów, - olej znaki - jedyny który warto mieć podbity to pierwszy w kolumnie aksji - ten do dialogów. Edytowane 20 listopada 20159 l przez Hum
Opublikowano 20 listopada 20159 l Zacznij od odblokowania wszystkich miejsc mocy, do jakich masz dostęp (w velen tylko 2 są niedostępne odrazu), jeśli jeszcze cię nie ma na skellige, to tylko gdy będziesz mial odpowiedni lvl, płyń tam i od razu odblokuj wszystkie miejsca mocy (tam tez są dwa niedostępne od razu) SKILLE:pamięć mięśniowa i precyzyjne cięcia (te dwa pierwsze z szybkich ataków) to jest podstawa, do tego odpornośc nabyta (staraj sie kupywać wszystkie przepisy na mikstury oleje i odwary jakie znajdziesz, bo są w miare tanie, pozniej dodaj petardy) i żólty skill który zwiększa szanse na krytyka od punktów adrenaliny i juz masz dobry dmg. do tego skompletuj zbroje kota jak najszybciej (musisz miec 15 lvl, jesli masz jeszcze eliksir wilka) jak juz bedziesz mial kota, dodajesz zoltego perka szkoła kota i juz masz baze pod atak przez wiekszosc gry. zanim to zrobisz, nilfgardzki rynsztunek od kupca z kasztelu wronców wystarczy (10 lvl). JAK NAJSZYBCIEJ zdobądz odwar z trolla (muszisz mięć lvl 6 minimum) można go u byle alchemika kupic (w sensie przepis) a mutagen z trolla znajdziesz tutaj (najpierw musisz wyczyscic obóz bandytów, udac się w inne miejsce przez szybką podróż i wrocic spowrotem - troll dopiero wtedy sie pojawi) co prawda po najnowszym patchu juz się nie respi, ale wystarczy zapisac przed walką i ładować do póki nie dropnie mutagenu (kilka razy trzeba go ubic). odwar z trolla to jest podstawa na death march i nie będziesz misiał korzystać z perka rytm dobowy, odnawiający zycie, bo odwar z trolla robi to znacznie lepiej musisz miec minimum 6 lvl zeby tego trola tam ubić. tyle na początek. mysle ze mając odwar trolla, ten 10 lvl i nilfgardzki rynsztunek, ma się już dobrą baze do gry na death march. potem ubierasz rynsztunek kota, dodajesz odwarechidny (15lvl - trzeba kupić książke na rynku w novigradzie pt jak omijac wielkie lodzie i ja przeczytac, taka niebieska - no i ubić echidne, mają 19 lvl na skellige niedaleko na północ od arjbjorn) i idziesz jak burza do konca gry ) zaufaj mi, wiem co mówię, bo skonczylem tę gre 6 razy juz, z czego 5 na deatch march z roznymi buidlami) ( a dodatek 4) więc mnięj więcej się znam ;p ps. zapomniałem o odpowiednich miksturach czyli grom i las mariborski (jesli opierasz się na mieczu), odiwedzaj regularnie chate zielarza na wschód od oxenfurtu, od levelu 11 typ sprzedaje ulepszone gromy, lasy mariborskie, jaskółki itd) Edytowane 20 listopada 20159 l przez Andżej
Opublikowano 20 listopada 20159 l A ja mam pytanie o umiejętność Zwiększona tolerancja. Co ona właściwi daje? Myślałem, że zwiększą możliwy poziom zatrucia, ale to nie to. Dodatkowo odwar z trolla leczy tylko poza walką? Ponieważ w jej trakcie zdaje się nie działać.
Opublikowano 20 listopada 20159 l zwiększona tolerancja zmniejsza toksycznosc mikstur (nie odwarów)odwar z trolla działa poza walką
Opublikowano 20 listopada 20159 l Dzięki za info! Mam do ogrania jeszcze końcówkę podstawki + Serca z Kamienia i przymierzam się za ng+ na najwyższym poziomie. Mam nadzieje, że podołam. Edytowane 20 listopada 20159 l przez Poszukiwacz.01
Opublikowano 20 listopada 20159 l Na nic nie jest za pozno, sa eliksiry do resetowanie drzewka talentow. Generalnie na najwyzszym poziomie trudnosci najlepiej jest miksowac alchemie i talenty od walki wrecz nigdy punktu w alchemie nie dałem Aksji, Quen może Yrden, a reszta w szybkie ataki, bo walka w tej grze na najwyższym poziomie sprowadza się do jak najszybszego napieprzania szybkich ataków
Opublikowano 21 listopada 20159 l Inwestuj w: - szermierkę - cała kolumna szybkich lub mocnych ataków, - alchemię - np. większa tolerancja na eliksiry/odwary ich mocniejsze działanie, boost mutagenów, - olej znaki - jedyny który warto mieć podbity to pierwszy w kolumnie aksji - ten do dialogów. Andrzej i inni, dzieki za porady !!! Jednak mam jedno pytanie, inwestowac w mocne lub szybkie ? Czy w jedno i drugie bo podczas walki korzystam z jednego i drugiego ataku. Np. Dwa razy szybszy atak dwa razy wolniejszy itp. W Zaleznosc od tego na co pozwala przeciwnik. Starczy mi skilli aby rozwinac walke i mocnymi i szybkimi jednoczesnie ?
Opublikowano 21 listopada 20159 l Starczy, ale wtedy będziesz musiał to zrobić np. kosztem alchemii. Jeżeli chcesz latać z rynsztunkiem Kota (polecam, osobiście drugi raz przechodzę grę w tym uzbrojeniu), to wybierz szybkie ataki. O ile dobrze pamiętam ciężka zbroja (niedźwiedź ) bardziej pasuje do mocnych ataków. Edytowane 21 listopada 20159 l przez Hum
Opublikowano 21 listopada 20159 l To zainwestuj w oba. Nie przejmuj się aż tak tymi skillami, to nie jest tak, że odblokujesz złe i nie dasz rady przejść gry. Na początku i tak chwilę zajmie zanim odblokujesz te ważniejsze, z kolei pod koniec gry będziesz miał naprawdę dużo punktów do wykorzystania.
Opublikowano 21 listopada 20159 l dokladnie odkrywanie samemu skilli i ich kombinacji jest bardzo rajcowne, a death march nie jest az tak trudny więc jak się przejedziesz to nic wielkiego się nie stanie aczkolwiek jestem zdania ze nie warto inwestować w szybkie i silne na raz, bo system budowy postaci nie do konca temu odpowiada. mówię tutaj o perkach szkoly kota (ataki szybkie) i niedzwiedzia (ataki silne) i secie kota i niedzwiedzia.jesli bedziesz mial tak samo rozwinięte szybkie i silne i zarzucisz kota, to silne będą słabsze niz szybkie natomiast są skille, które z doświadczenia wiem, ze się zupełnie nie przydają- fiksatywa = powoduje ze oleje na mieczach się nie wyczerpują. ALE jak masz wysmienity olej nalozony, to masz 60 hitów bazowo, więc więcej niz trzeba - instynkt przetrwania - te 500 life, o ktorym mowilem, pomijalnie mala wartosc - okaleczenie - powoduje, ze trafiony gość krwawi. niby fajnie, ale ten buff jest strasznie słaby jak na tier 4, gdzie jesteś juz na takim poziomie, ze te 150 wykrwiawionego zycia moba na 5 sekund to jest nic - odbijanie strzał - zupełnie niepraktyczny styl, niesprawdzający się w walce bo strzaly mozna spokojnie unikać piruetami albo odbijac quenem - wszystkie skille dot kuszy - w ogole ten przedmiot w grze uwazam za bezuzyteczny, jedyne, do czego tego uzywam, to do ubijania utopców pod wodą albo do sprowadzania latających mobów na ziemie - rozładowanie quen - to 25 procent odbitych obrazen to jest zupełne nic w porównaniu do dmg z miecza. testowalem kiedys tego skilla i utopiec lvl 64 musiał mnie trafic az 23 razy, zeby skonał - efekt uboczny - powoduje ze wypicie eliksiru ładuje nam dodatkowo losowy eliksir bez zatrucia - niby fajnie, ale jak wiesz, jakich eliksirów chcesz uzywac, to ten skill jest niepotrzebny albo czasami nawet przeszkadza, bo wrzuca ci eliksir niewspółpracujący z jakims innym eliksirem albo odwarem (np wrzuci ci zamieć, która przy 3 punktach adrenaliny powoduje, ze masz nieskonczonosc wytrzymalosci i wtedy odwar z echidny cię nie leczy), albo wrzuci kota, który powoduje ze przez następne 10 minut masz wszystko czarno białe. To by zdawało egzamin, gdybys mial tylko 3 najistotniejsze eliksiry w ekwipunku, ale jest to niemozliwe, bo podczas ekslopracji są potrzebne czasami te, których nie uzywasz w walce, np orka, - celny rzut - spowalnia czas podczas celowania petardą. ten bazowy jest wystarczający, no chyba że trzymasz pada kutasem - adaptacja - przedłuza dzialanie odwarów. - przy srednio rozwiniętej alchemii, kazdy odwar dziala około 60 minut, a 30 minut z bazy (niektóre nawet dluzej) więc skill jest niepotrzebny - jasność umysłu - stara śpiewka. skill podczas kontrataku przeciwnika powoduje spowolnienie czasu. ale juz od czasu premiery na wielu forach skill ten był gnojony, bo ujowo działą i wprowadza dyskomfort w rozgrywce. jest zupełnie niepraktyczny, zresztą kto opiera w wieśku atak na kontrataku przeciwnika? to chyba tyle. Edytowane 21 listopada 20159 l przez Andżej
Opublikowano 21 listopada 20159 l Odbijanie strzał trzeba odblokować dla osiągnięcia/trofeum z DLC, ale w rozgrywce rzeczywiście się nie przydaje poza tym.
Opublikowano 21 listopada 20159 l Odbijanie strzał trzeba odblokować dla osiągnięcia/trofeum z DLC, ale w rozgrywce rzeczywiście się nie przydaje poza tym. Potwierdzam. Trofeum zrobiłem na zakonnikach i najpierw odciągałem wszystkich z bronią białą i jak już wszyscy leżeli można było w spokoju się za to zabrać.
Opublikowano 21 listopada 20159 l Mój sposób na najwyższy poziom w W3: - rynsztunek: szkoła kota - skile: przede wszystkim szybkie ataki (całe drzewko), mocne ataki do 4levelu włącznie - znaki Quen (im więcej punktów tym lepiej) oraz Axii (2levele - bardzo się przydaje przy walce z większą ilością przeciwników, którzy po przejściu na naszę stronę potrafią się one-shotować, ułatwiając znacznie potyczkę i skracając jej czas) Reszte punktów można wydać wedle woli. - zapas Jaskółki w plecaku:) Ja przy pomocy takiego builda ukończyłem grę bez problemów zarówno na Drodze ku zagładzie w normalnej rozgrywce jak i w ng+.
Opublikowano 21 listopada 20159 l Dzięki. A co chodzi z tym blurem w opcji grafiki ? Czy jest wlaczony czy nie nie wiedze roznicy w rozmyciu obrazu...
Opublikowano 22 listopada 20159 l wytlumacz ktos jak grac w gwinta zrobilem zdaje sie wszystko w tej poczatkowej wiosce, mam 3 level poszedlem do velen i musze sie naskakc zeby ubic jednego utopca tam na samym poczatku gdzie typ zwiazany siedzi, a jak trafi mnie to jedzie prawie 50% hp, tak ma byc na drodze ku zagladzie? Edytowane 22 listopada 20159 l przez Tommo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.