Nemesis 1 268 Opublikowano 8 września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 września 2017 Natywne 4k i może nawet 60 fps? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 8 września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 września 2017 (edytowane) Natywne kontra checkboard i może jak w przypadku ostatniego TR, lepsze tekstury, no i trzeba pamiętać, że to dzięki MS takowa inicjatywa w ogóle się pojawiła. Edytowane 8 września 2017 przez Soul Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 245 Opublikowano 8 września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 września 2017 Bardziej sądzę, że przez Microsoft jest tak późno na ps4 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 8 września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 września 2017 I tak ma być za parę dni, więc IMO nie. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 10 września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 września 2017 https://www.youtube.com/watch?v=g18GgD-SNzM zapowiadany film dokumentalny o powstaniu gry komputerowej Wiedźmin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ornit 2 938 Opublikowano 12 września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 września 2017 Dziś po 29 latach grania w gry mogę śmiało to napisać. Wiedźmin 3 to najlepsza gra, w jaką grałem w całym swoim życiu. Nie muszę rozwijać tej myśli bo kto tego nie rozumie ten pedau albo Commodorowiec. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 13 września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 września 2017 Coś chyba mało tych gier chyba ograłeś w takim razie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 044 Opublikowano 13 września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 września 2017 Pewnie to dlatego, że to najlepsza gra w jaką on grał, czytaj wg. jego standardów. Swoją drogą, 60 klatek na XOX i PS4PRO pobożne życzenie. Nie ma najmniejszej szansy, bo wszystko pójdzie w graficzkę i 4K, 4K, 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 047 Opublikowano 13 września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 września 2017 no wlasnie...a wiadomo cos o wsparciu dla hdru chociaz?? Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 13 września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 września 2017 Na pewno bedzie. To dzisiaj już standard w temacie. Nawet nie wiem czy będzie tylko szachownicowe 4k z HDR dla Pro. Na X będzie ładniej po prostu. Ale czy ReDzi pójdą w szczegóły to nie wiem. Cały czas wyczekuje tej łatki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 047 Opublikowano 15 września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 września 2017 (edytowane) myslalem ze dadza to wsparcie dla 4k w tym tygodniu :( bo tak mowili na konferencji rajt?? popykaloby sie przez weeknd akurat (pewnie podziwialbym widoki) :D Edytowane 15 września 2017 przez Szymek_PL_ Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 15 września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 września 2017 Stawiam, że do niedzieli wydadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza
elvis004 287 Opublikowano 15 września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 września 2017 07.09 podali info, że patch pojawi się za kilka dni: http://www.eurogamer.pl/articles/2017-09-07-wiedzmin-3-otrzyma-wsparcie-dla-ps4-pro-juz-za-pare-dni aby dodać: "- Więcej szczegółów, w tym konkretne daty kiedy update'y się pojawią, podamy w stosownym czasie - dodał Radek Grabowski z CD Projektu w odpowiedzi na nasze pytanie." Zadnego info ze szczegółami jeszcze nie było :( Cytuj Odnośnik do komentarza
BoryzPL 254 Opublikowano 22 września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 września 2017 Ja bym tam sie spodziewal niedlugo przed premiera tego wydania listopadowego, pewnie od razu bedzie na plytce takze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
izon 1 001 Opublikowano 24 września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 września 2017 Nie wiem, czy dużo z forumowiczów grało w dwójkę, ale ja właśnie nadrabiam i zgadzam się ze wszystkim co ten facet mówi na tym filmiku. W3 dostarzyło mi masę zabawy, ale Wiedźmin 2 to przynajmniej póki co( właśnie nadrabiam tą przygodę na PC) jeden z najlepszych RPG w jakie grałem w życiu. Oczywiście jest gorsza grafika, mniejszy świat itd. ale ta gra jest pozbawiona wszystkiego co mnie wkurzało w trójce. Przede wszystkim totalnie wciągająca od samego początku fabuła. W W3 w ogóle nie grałem dla fabuły w wątku głównym. W Zabójcy Królów historia porywa i cały czas czuję cel tej przygody. Jakbym miał porównać, to w dwójkę gram, tak jak bym nie mógł oderwać się od czytania świetnie napisanej książki, gdzie jestem ciekaw co będzie dalej, trójka bardziej wciągała mnie na zasadzie MMO, gdzie mam ochotę pakować postać, zdobywać przedmioty i odkrywać ogromną mapę. Po drugie brak zbędnych aktywności, trójka była tak powtarzalna, że czasami miałem dość, idź, pogadaj, skorzystaj ze wiedźmińskich zmysłów, pokonaj milionowego przeciwnika. W dwójce misje mają dużo większy rozmach, są urozmaicone, mamy świetnie wyreżyserowane sekwencje QTE( dlaczego z tego zrezygnowali w 3?) Pojedynki z Bossami nie ograniczają się tylko do maszowania przycisku odpowiedzialnego za machaniem mieczem i robieniem uników. Przede wszystkim oponentów jest mniej, w trójce walki pod koniec były dla mnie przykrym obowiązkiem, miałem dopakowaną postać i z grubsza starcia stały się po prostu nudne. Po trzecie nie wiem jak to potoczy się akcja w dwójce, ale Skelige w trójce naprawdę obniżyło w mojej ocenie finalny odbiór tej części. Ta miejscówka była tak niesamowicie nudna, zwłaszcza w porównaniu do Novigradu, który jako miasto i zwłaszcza postacie, z którymi mieliśmy tam styczność totalnie mnie zmiażdżył. I na koniec pewnie zaskoczę Was najbardziej ale grafika w trójce mnie nie porywa. Nie podoba mi się oświetlenie w tej grze, w lochach (pipi) widać, jak świeci słońce dla odmiany to aż wypala gały. Tutaj to nawet dużo bardziej pasował mi całościowy odbiór w jedynce, oczywiście jak na tamte czasy. Wciąż uważam, że trójka to świetna gra, trudno mi nie docenić rozmachu tej produkcji ale nie podzielam zachwytów wielu graczy, czy recenzentów. Na ten moment dwójka podoba mi się bardziej niemal w każdym aspekcie. Wolę gry bardziej skondensowane, bo podziw nie zawsze idzie w parze z przyjemnością z rozgrywki, a przecież finalnie właśnie o to w grach chodzi. Grając mam się bawić, a nie myśleć, no za(pipi)iście to zrobili, naprawdę chapeau bas szkoda, że czynności, które wykonuje w trakcie gry bardziej mnie nużą niż bawią. Czekam na wiadro hejtu:) 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 24 września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 września 2017 Drugi Wiedzmin jest pod wieloma względami lepszy od W3. System walki jest bardziej wymagający, system rozwoju postaci lepiej przemyślany tak samo jak konieczność częstego wytwarzania tych samych eliksirow. W Dzikim Gonie wystarczy raz sporządzić miksturę i ta się juz nie kończy bo jedyne co się zuzywa to alkohol. W2 trzeba za każdym razem mieć wszystkie składniki danej receptury, żeby ponownie wywarzyc te sama recepturę. Fabularnie także jest lepiej no i okladanie po gebach niby tylko QTE ale podobało mi całościowo bardziej. Jestem fanem W3 ale nie będę hejtował innych opinii. Zwłaszcza jeśli są słuszne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 24 września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 września 2017 Akurat brak QTE to plus. A co grafiki to może twoje ustawienia tv bo u mnie wyglądało to jak nalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza
LukeSpidey 928 Opublikowano 24 września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 września 2017 W moim przypadku odbiłem się od dwójki, za to wsiąknąłem kompletnie w trójkę. Niemniej jednak trzeba się zgodzić z tym, że ostatnia przygoda Geralta została w wielu aspektach uproszczona względem poprzedniczki. Trudno też dyskutować z zarzutem, że otwarty świat zaburza immersję z głównym wątkiem fabularnym. Na to cierpi każdy sandbox. Osobiście nie odczułem jednak tego, że gdzieś się rozrzedzam biegając za kwiatkami czy kozami. Fabuła była tak skonstruowana, że fakt, iż zwlekamy często z posuwaniem do przodu głównej osi fabularnej, przynajmniej w moim przypadku, nie szkodził w odbiorze historii. Nie mogę się natomiast zgodzić, że walki i trudni przeciwnicy to minus gry, W drugiej części walka była trudniejsza i bardziej wymagająca, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby nie levelować postaci w trzeciej odsłonie tylko stawiać czoła wyzwaniu. Owszem, niektórzy przeciwnicy byli bardzo mocni, kiedy się walczyło mało rozwiniętym Geraltem, ale nikt też nie zmuszał nas do tego, aby farmić do takiego poziomu, że nie będzie wyzwania. Podsumowując mogę się zgodzić z opinią Downward Thrusta tylko w pewnych aspektach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 24 września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 września 2017 Z tym, ze Wiedźmin 3 to nie sandbox Cytuj Odnośnik do komentarza
LukeSpidey 928 Opublikowano 24 września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 września 2017 "A sandbox is a style of game in which minimal character limitations are placed on the gamer, allowing the gamer to roam and change a virtual world at will. In contrast to a progression-style game, a sandbox game emphasizes roaming and allows a gamer to select tasks. Instead of featuring segmented areas or numbered levels, a sandbox game usually occurs in a “world” to which the gamer has full access from start to finish. A sandbox game is also known as an open-world or free-roaming game." Jak dla mnie charakter rozgrywki w Wiedźminie 3 pokrywa się z tą definicja. Cytuj Odnośnik do komentarza
oran 18 Opublikowano 24 września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 września 2017 I co jest jakieś info kiedy w końcu dadzą tego pacza na prosiaka? Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 29 września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 września 2017 (edytowane) Trailer serii dokumentalnej z noclip 1. odcinek w poniedziałek. The Story of CD Projekt - Monday, October 2nd - Marcin Iwiński tells the tale of how CD Projekt emerged from socialism.Remembering The Witcher 1 & 2 - Wednesday, October 4th - The creators and players of W1 and W2 reminisce, while Marcin & Adam continue the story of the company's rise and near falls. Creating the World of The Witcher 3 - Friday, October 6th - How level design, environmental design, and living world design combine to create the world of Wild Hunt. The Quests of Wild Hunt - Monday, October 9nd - Detailing the design of W3's most memorable quests and the many quests that changed during development. Found in Translation - Wednesday, October 11th - Localisation & adaptation departments detail the incredible work that goes into making The Witcher multi-lingual. The Devil's in the Details - Friday, October 13th - How elements like music, cinematic design, combat and more, combine to create a believable universe. Edytowane 29 września 2017 przez Hum Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 3 października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 października 2017 Jest i pierwszy odcinek: Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 047 Opublikowano 4 października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 października 2017 ktos pobral juz ten pecz na pro z 4k ?? dodali wsparcie dla hdru? Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 443 Opublikowano 4 października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 października 2017 Albo poprawili loadingi? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.