Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie to dlatego, że to najlepsza gra w jaką on grał, czytaj wg. jego standardów.

 

Swoją drogą, 60 klatek na XOX i PS4PRO pobożne życzenie. Nie ma najmniejszej szansy, bo wszystko pójdzie w graficzkę i 4K, 4K, 4K.

Odnośnik do komentarza

07.09 podali info, że patch pojawi się za kilka dni: http://www.eurogamer.pl/articles/2017-09-07-wiedzmin-3-otrzyma-wsparcie-dla-ps4-pro-juz-za-pare-dni aby dodać: 

 

"- Więcej szczegółów, w tym konkretne daty kiedy update'y się pojawią, podamy w stosownym czasie - dodał Radek Grabowski z CD Projektu w odpowiedzi na nasze pytanie." 

 

Zadnego info ze szczegółami jeszcze nie było :( 

Odnośnik do komentarza

 

Nie wiem, czy dużo z forumowiczów grało w dwójkę, ale ja właśnie nadrabiam i zgadzam się ze wszystkim co ten facet mówi na tym filmiku. W3 dostarzyło mi masę zabawy, ale Wiedźmin 2 to przynajmniej póki co( właśnie nadrabiam tą przygodę na PC) jeden z najlepszych RPG w jakie grałem w życiu. Oczywiście jest gorsza grafika, mniejszy świat itd. ale ta gra jest pozbawiona wszystkiego co mnie wkurzało w trójce.

 

Przede wszystkim totalnie wciągająca od samego początku fabuła. W W3 w ogóle nie grałem dla fabuły w wątku głównym. W Zabójcy Królów  historia porywa  i cały czas czuję cel tej przygody. Jakbym miał porównać, to w dwójkę gram, tak jak bym nie mógł oderwać się od czytania świetnie napisanej książki, gdzie jestem ciekaw co będzie dalej, trójka bardziej wciągała mnie na zasadzie MMO, gdzie mam ochotę pakować postać, zdobywać przedmioty i odkrywać ogromną mapę. Po drugie brak zbędnych aktywności, trójka była tak powtarzalna, że czasami miałem dość, idź, pogadaj, skorzystaj ze wiedźmińskich zmysłów, pokonaj milionowego przeciwnika. W dwójce misje mają dużo większy rozmach, są urozmaicone, mamy świetnie wyreżyserowane sekwencje QTE( dlaczego z tego zrezygnowali w 3?) Pojedynki z Bossami nie ograniczają się tylko do maszowania przycisku odpowiedzialnego za machaniem mieczem i robieniem uników. Przede wszystkim oponentów jest mniej, w trójce walki pod koniec były dla mnie przykrym obowiązkiem, miałem dopakowaną postać i z grubsza starcia stały się po prostu nudne.

 

Po trzecie nie wiem jak to potoczy się akcja w dwójce, ale Skelige w trójce naprawdę obniżyło w mojej ocenie finalny odbiór tej części. Ta miejscówka była tak niesamowicie nudna, zwłaszcza w porównaniu do Novigradu, który jako miasto i zwłaszcza postacie, z którymi mieliśmy tam styczność totalnie mnie zmiażdżył.

 

I na koniec pewnie zaskoczę Was najbardziej ale grafika w trójce mnie nie porywa. Nie podoba mi się oświetlenie w tej grze, w lochach (pipi) widać, jak świeci słońce dla odmiany to aż wypala gały. Tutaj to nawet dużo bardziej pasował mi całościowy odbiór w jedynce, oczywiście jak na tamte czasy.

 

Wciąż uważam, że trójka to świetna gra, trudno mi nie docenić rozmachu tej produkcji ale nie podzielam zachwytów wielu graczy, czy recenzentów. Na ten moment dwójka podoba mi się bardziej niemal w każdym aspekcie. Wolę  gry bardziej skondensowane, bo podziw nie zawsze idzie w parze z przyjemnością z rozgrywki, a przecież finalnie właśnie o to w grach chodzi. Grając mam się bawić, a nie myśleć, no za(pipi)iście to zrobili, naprawdę chapeau bas  szkoda, że czynności, które wykonuje w trakcie gry bardziej mnie nużą niż bawią.

 

Czekam na wiadro hejtu:)

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Drugi Wiedzmin jest pod wieloma względami lepszy od W3. System walki jest bardziej wymagający, system rozwoju postaci lepiej przemyślany tak samo jak konieczność częstego wytwarzania tych samych eliksirow. W Dzikim Gonie wystarczy raz sporządzić miksturę i ta się juz nie kończy bo jedyne co się zuzywa to alkohol. W2 trzeba za każdym razem mieć wszystkie składniki danej receptury, żeby ponownie wywarzyc te sama recepturę.

 

Fabularnie także jest lepiej no i okladanie po gebach niby tylko QTE ale podobało mi całościowo bardziej.

 

Jestem fanem W3 ale nie będę hejtował innych opinii. Zwłaszcza jeśli są słuszne.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

W moim przypadku odbiłem się od dwójki, za to wsiąknąłem kompletnie w trójkę. Niemniej jednak trzeba się zgodzić z tym, że ostatnia przygoda Geralta została w wielu aspektach uproszczona względem poprzedniczki. 

 

Trudno też dyskutować z zarzutem, że otwarty świat zaburza immersję z głównym wątkiem fabularnym. Na to cierpi każdy sandbox. Osobiście nie odczułem jednak tego, że gdzieś się rozrzedzam biegając za kwiatkami czy kozami. Fabuła była tak skonstruowana, że fakt, iż zwlekamy często z posuwaniem do przodu głównej osi fabularnej, przynajmniej w moim przypadku, nie szkodził w odbiorze historii. 

 

Nie mogę się natomiast zgodzić, że walki i trudni przeciwnicy to minus gry, W drugiej części walka była trudniejsza i bardziej wymagająca, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby nie levelować postaci w trzeciej odsłonie tylko stawiać czoła wyzwaniu. Owszem, niektórzy przeciwnicy byli bardzo mocni, kiedy się walczyło mało rozwiniętym Geraltem, ale nikt też nie zmuszał nas do tego, aby farmić do takiego poziomu, że nie będzie wyzwania. 

 

Podsumowując mogę się zgodzić z opinią Downward Thrusta tylko w pewnych aspektach. 

Odnośnik do komentarza

 

"A sandbox is a style of game in which minimal character limitations are placed on the gamer, allowing the gamer to roam and change a virtual world at will. In contrast to a progression-style game, a sandbox game emphasizes roaming and allows a gamer to select tasks. Instead of featuring segmented areas or numbered levels, a sandbox game usually occurs in a “world” to which the gamer has full access from start to finish.

A sandbox game is also known as an open-world or free-roaming game."

Jak dla mnie charakter rozgrywki w Wiedźminie 3 pokrywa się z tą definicja.

Odnośnik do komentarza

Trailer serii dokumentalnej z noclip

1. odcinek w poniedziałek. 

 

 

The Story of CD Projekt - Monday, October 2nd - Marcin Iwiński tells the tale of how CD Projekt emerged from socialism.

Remembering The Witcher 1 & 2 - Wednesday, October 4th - The creators and players of W1 and W2 reminisce, while Marcin & Adam continue the story of the company's rise and near falls.

Creating the World of The Witcher 3 - Friday, October 6th - How level design, environmental design, and living world design combine to create the world of Wild Hunt.

The Quests of Wild Hunt - Monday, October 9nd - Detailing the design of W3's most memorable quests and the many quests that changed during development.

Found in Translation - Wednesday, October 11th - Localisation & adaptation departments detail the incredible work that goes into making The Witcher multi-lingual.

The Devil's in the Details - Friday, October 13th - How elements like music, cinematic design, combat and more, combine to create a believable universe. 

Edytowane przez Hum
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...