Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Featured Replies

Opublikowano
6 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

 

A nie mozecie na SD/Steam uruchomic w dx11? Performance jest taki jak przed patchem u mnie + masz nowe rzeczy wszystkie bez RT/DLSS

Bede probowal ale teraz mi sie to extra 50GB sciaga :D

  • Odpowiedzi 12,1 tys.
  • Wyświetleń 957,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pierwszy? Przepraszam, ale musze wam to zrobić.  Łatka sie sciąga, a w tle leci soundtrack. Za chwile kotary zasłaniam, a browar z sokiem malinowym nalany, drugi bo jednego już walnąłem z wrażen

  • Pogralem troche godzin i nie dam rady wiecej. Krotko mowiac,gra jest do bani i prze hype'owana cos w stylu Watch_Dogs(chociaz dobrze sie tam bawilem).   Gram na PC i podczas wiekszej rozroby gra gub

Opublikowano

Nie wiem, czy Steam ma opcje skanowania plików wykonywalnych w UI, ale w folderze powinny być dwa

 

image.png.1ee53bd03ca23242ac4c50c4ed483ba8.png

Opublikowano
38 minut temu, Shen napisał:

Jak mam premierowa wersje w pudle to update doda mi oba dlc czy musze kupic wersje goty? Ziomkowi pozyczylem i nie wiem czy jest sens odbierac

 

Ee to chyba za darmo Ci dlc nie doda do gry. Ja mam pudło i dlc 2x z tych kart też ciekawe jak to gra rozpozna. 

Opublikowano

na dx11 masz nowy content + tekstury/mody TAA/ SSR, performance tylko nieco niższy niż na 1.32, więc na pewno deck pociągnie to bez problemu

Opublikowano
17 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

 

+ usprawnienia gameplayowe z modów znałem wcześniej, ale jak ktoś nie widział, to też na plus, dawno przetestowane rebalancingi, przebudowane drzewka skilli (max 3 punkty, a nie 5, co zwiększa ilość umiejętności do mutagenów na lvl 50+)

+ graficzne poprawki, tekstury i inne usprawienia na uber+ (część z nich też w wersjach konsolowych) wszystko pięknie i chodzi jak żyleta w dx11

 

minusy: 

- skopany dx12, dlatego na razie polecam tym, co nie mają rtx 4090 granie na dx11, są wszystkie ficzery oprócz RT i DLSS, pewnie trzeba czekać na patcha/sterowniki

 

Można do tego wgrywać jeszcze jakieś inne mody? No i czy wobec tego patcha ma to jakiś sens? Chodzi mi o grę na DX11, karta nie obsługuje RT.

Zastanawiam się na czym w to zagrać. Na XSX jest jakaś namiastka(?) RT, na PS4 ten patch chyba niczego nie dodawał, a na PC może chodzić najpłynniej.

PS4 odpada z wiadomych względów, jak RT na XSX będzie słaby, a gra będzie kiepsko działać, to chyba najlepszym wyjściem będzie PC z kartą 1660 Ti.

Opublikowano

Już wiem dlaczego te screeny od @tjery tak wyglądają, nie zauważyłem, że dodali photomode i robilem screeny z gog overlay :D. 

 

image.thumb.png.09f8058429c90e18b097595b8c90c887.png

Opublikowano

@KrYcHu_89kurwa już cie kiedyś uczyłem żebyś edytował posta a nie napierdalał jednego pod drugim to raz

 

a dwa i tak chujowo ci znowu wyszedł ten screen :vegeta_smile:

Opublikowano
12 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Już wiem dlaczego te screeny od @tjery tak wyglądają, nie zauważyłem, że dodali photomode i robilem screeny z gog overlay :D. 

 

image.thumb.png.09f8058429c90e18b097595b8c90c887.png

 

Ja nie robię screenów w photomode, robię bezpośrednio z gry przez Xbox Game Bar. Poza tym, tak jak Figuś już to ładnie ujął powyżej w drugim zdaniu ;)

Opublikowano

@KrYcHu_89 No u mnie na 12900k i 4090 mam 120 klatek w dodatku krew i wino ale jak uzywam szybkiej podróży gra crashuje , więc leci wersja ps5 i dość fajnie to wygląda jedynie te sekundowe zwiechy podczas wychodzenia z wody trochę słabo wyglądają na tle reszty . Ale liczę że nareszcie wymaksuje wieśka bo na premiere leciała głównie fabuła pomijając reszte zadań

Opublikowano

image.thumb.png.b9a2601603dbcb6f825940b73d5ae589.png

24 minuty temu, Elitesse napisał:

 

Można do tego wgrywać jeszcze jakieś inne mody? No i czy wobec tego patcha ma to jakiś sens? Chodzi mi o grę na DX11, karta nie obsługuje RT.

Zastanawiam się na czym w to zagrać. Na XSX jest jakaś namiastka(?) RT, na PS4 ten patch chyba niczego nie dodawał, a na PC może chodzić najpłynniej.

PS4 odpada z wiadomych względów, jak RT na XSX będzie słaby, a gra będzie kiepsko działać, to chyba najlepszym wyjściem będzie PC z kartą 1660 Ti.

Pewnie można, ale większość musi być podbita przez twórców, żeby chodziło poprawnie

Dla samego questa już warto patcha zaistalować, więc tak.

Edytowane przez KrYcHu_89

Opublikowano
4 minuty temu, PiPoLiNiO napisał:

Jak się gra od nowa to ta misja związana z serialem jest daleko?

Misja jest na 15 lvlu

 

Rozgrywa się gdzieś tutaj:

 

image.thumb.png.3bca4146ad360afd9f92bf81d3943cc9.png

Opublikowano
22 minuty temu, SpacierShark123 napisał:

@KrYcHu_89 No u mnie na 12900k i 4090 mam 120 klatek w dodatku krew i wino ale jak uzywam szybkiej podróży gra crashuje , więc leci wersja ps5 i dość fajnie to wygląda jedynie te sekundowe zwiechy podczas wychodzenia z wody trochę słabo wyglądają na tle reszty . Ale liczę że nareszcie wymaksuje wieśka bo na premiere leciała głównie fabuła pomijając reszte zadań

 

Masz taki sprzęt i chcesz grać na konsoli? 

To jakiś nowy wymiar samo chłosty? :kekw:

 

 

Jeszcze co do mojego problemu ze znakami, to nowy sysyem działa mi tylko jak odpalę grę na nowo ze świeżym sejwem. Na poprzednich nie działa mimo, że stary sejw nadpisuje się nowym. 

Opublikowano

Nowy bossfight (screen za duży, żeby zmieścić w starym poście :))

 

Spoiler

image.thumb.png.f9c0b4d27d254a8a41b1a1386023f42c.png

 

Opublikowano
27 minut temu, SpacierShark123 napisał:

@KrYcHu_89 No u mnie na 12900k i 4090 mam 120 klatek w dodatku krew i wino ale jak uzywam szybkiej podróży gra crashuje , więc leci wersja ps5 i dość fajnie to wygląda jedynie te sekundowe zwiechy podczas wychodzenia z wody trochę słabo wyglądają na tle reszty . Ale liczę że nareszcie wymaksuje wieśka bo na premiere leciała głównie fabuła pomijając reszte zadań

Konsole dostały wykastrowany ray tracing, nie wygląda to tak jak na PC a chodzi w 30 fpsach. Głównie różnią się odbicia (woda) i cieniowanie roślinności.

 

Opublikowano

Czyżby zaglądali tu na forum do tego tematu?

Opublikowano
4 minuty temu, Crazy Horse napisał:

Czyżby zaglądali tu na forum do tego tematu?

Dobrze, że na forumku już znaleźliśmy obejście (dx11) :D

Opublikowano
Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał:

Już wiem dlaczego te screeny od @tjery tak wyglądają, nie zauważyłem, że dodali photomode i robilem screeny z gog overlay :D. 

 

image.thumb.png.09f8058429c90e18b097595b8c90c887.png



Ej, nie wiedziałem, że zrobili z Wieśka pixelartową metroidvanię :leo:

Opublikowano
8 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Dobrze, że na forumku już znaleźliśmy obejście (dx11) :D

Ciiii bo zaraz wrzucą na pepee

Opublikowano
9 minut temu, Wredny napisał:



Ej, nie wiedziałem, że zrobili z Wieśka pixelartową metroidvanię :leo:

Nie każdy ma talent do fotografii, ale chętnie bym pograł z kamerą metroidvaniową w Wieśka :D. 

Opublikowano

A kto zauważył że zmienili umiejętności?

Np zamiast dawać 500 życia daje 15% ogólnego.

Trening siłowy ma max 3 punkty nie 5 i zwiększa po 10%

 

 

 

Opublikowano

Kuźwa, jakie to cholerstwo trudne jest na tym najwyższym poziomie :obama:
Lata temu też tak zaczynałem, ale nie przypominam sobie, żeby mną tak początkowe ghule pomiatały :sweat:

185114bdccd42-screenshotUrl.thumb.png.63422ef25600b7105b53f5933eb16aac.png

No ale pozamiatane i czas ruszyć w drogę - poniżej dwa screeny z PS5 - pierwszy performance, drugi "RT":

1851153fdcc34-screenshotUrl.thumb.png.1c5448c0cd3ad917263736edf86d4ca1.png
18511544f2f2-screenshotUrl.thumb.png.f8af1cccfe8761b7357211d10a1e0402.png

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.