Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pojebało ich z tą grą :D
Nie dość, że jest wyk#rwiście piękna to jeszcze dodali ten przeklęty tryb foto :obama:
185121e675724-screenshotUrl.thumb.png.f14a661cee29281cad117a04e026d9c0.png

Przecież ja tego nigdy nie skończę, jak tu co parę kroków widoczek, jak z płótna Matejki :sweat:
Sorry Pan Arthur Morgan, ale Wiesław Trzeci wraca na tron moich ulubionych gier ever :reggie: 

  • Plusik 3
Opublikowano
3 godziny temu, ASX napisał:

Gdyby było tak jak piszesz , to wersja pecetowa oferowała by to samo co konsole.

A tak się składa że jest wersja to wersja konsola jest wykastrowana z wielu graficznych ficzerow.

Ciężko żeby nie była wykastrowana, skoro konsole są słabsze niż komputery z kartami za 10k :) Natomiast ewidentnie nie przyłożyli się do PCtowej wersji skoro ludziom na średnich kompach gra chodzi gorzej na LOW niż wcześniej na UBER. Podobną sytuację zauważyłem w Cyberpunku, gdzie znacznie poprawili patchem 1.61 wersję na konsolę, natomiast na PC gra u wielu osób ( w tym u mnie) zaliczyła graficzny downgrade.. Ewidentnie traktują priorytetowo konsolowców i nie dziwi mnie to. Wersja na PS5 Wieśka to w tym momencie 29 zeta na gogu vs full price next gena na PS5. Ludzie myślą, że kochany CDR rozdaje coś za darmo ( i po części tak jest) ale stoi za tym przemyślana polityka biznesowa.

Opublikowano
34 minuty temu, Bzduras napisał:

Raportuję, że cross-save na linii Xbox-PC-Deck działa wyborowo :banderas: Będę mógł zabrać swój obecny playthroigh na święta. Zajebongo!

@Shankor  

Sprawdziłem, bo miałem prastary save, scena jest, któs miał pewnie stare mody, mówili, żeby wyczyścić mody przed next gen updejtem...

Na PS5 też będzie :).

 

Także fajny fake news, a już gówno się wylało :D. 

Opublikowano (edytowane)

Co do kompów, to ktoś tu gra na jakimś średniaku dla biedaków typu 3070, czy macie tylko topowe sprzęty? 

Sam się składam do sprzedaży xboxa i kupieniu jakiejś grafy do kompa, ale co już jestem zdecydowany, to wychodzą jakieś kwiatki i skutecznie mnie to od tego zamysłu odwodzi. 

 

Ciekaw jestem jak taki wiedźmin radzi sobie na 3070 względem tego co jest na XSX. 

Edytowane przez Michał102
Opublikowano
Co do kompów, to ktoś tu gra na jakimś średniaku dla biedaków typu 3070, czy macie tylko topowe sprzęty? 
Sam się składam do sprzedaży xboxa i kupieniu jakiejś grafy do kompa, ale co już jestem zdecydowany, to wychodzą jakieś kwiatki i skutecznie mnie to od tego zamysłu odwodzi. 
 
Ciekaw jestem jak taki wiedźmin radzi sobie na 3070 względem tego co jest na XSX. 
Kuzyn gra na i5 zrobionej na 5GHz + 3070 Ti,w 2k i w miarę wysokie ustawienia z RT i 60 fps.

Opublikowano
13 minut temu, Michał102 napisał:

Co do kompów, to ktoś tu gra na jakimś średniaku dla biedaków typu 3070, czy macie tylko topowe sprzęty? 

Sam się składam do sprzedaży xboxa i kupieniu jakiejś grafy do kompa, ale co już jestem zdecydowany, to wychodzą jakieś kwiatki i skutecznie mnie to od tego zamysłu odwodzi. 

 

Ciekaw jestem jak taki wiedźmin radzi sobie na 3070 względem tego co jest na XSX. 

 

W obu wersjach można teraz poklepać płotkę, next gen pełną gębą :) Starczy przytrzymać przy niej przycisk skoku. :drakeyeah:

 

image.thumb.png.9b5e353fe74cffc82eb3bcb8cfeda6af.png

 

Tak na serio RTX 3070 na dx11 na pewno będzie nieco powyżej wersji na PS5/Series X, ALE wersja na next-geny wygląda z opinii na dosyć mocno dopracowaną, więc w tym wypadku jak masz obie to zależy czy chcesz ultrawide/jakieś walki z optymalizacją, czy po prostu grać w stabilnych klatkach i łądną grafiką. 

 

Ja grałem 10 godzin dzisiaj 6h na dx11 i 4h na dx12, wersja na dx12 nie jest dobrze zooptymalizowana w obecnej wersji i potrafi wywalić do pulpitu na RTX 3080. NA dx11 jest po prostu cacy w 1440p uber+, ssr, SSAO (bez RT). 

 

 Rojson biedny musi grać na dx12, bo sponsorzy i mu się 4x wywaliło w 1h xDD. na dx12. 

Opublikowano

Pograłem jeszcze trochę, coś fotek popykałem, krótkie porównanie jak RT odmienia bagna. Ogólnie każda scena z wodą wygląda teraz 100x lepiej.

 

 

PaB2gpk.jpg

N8j4skj.jpg

 

 

m5wK836.jpg

Qz6q7E6.jpg

 

 

q7CQqOY.jpg

3HwDPON.jpg

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

Jak tak patrze na te screeny z RT to aż mnie dua boli że na XSX w trybie RT gra wygląda jak rozmazane gówno z dziwnymi ścinkami. Nie chodzi mi o spadki klatek bo na to jestem uber+ odporny tylko na to dziwne "rwanie obrazu" i w sumie jest to pierwsza gra(nie licząc fps i ścigałek) w której rezygnuję z lepszej grafiki dla wyższej ilości klatek bo inaczej grać się normalnie nie da.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, izon napisał:

Ciężko żeby nie była wykastrowana, skoro konsole są słabsze niż komputery z kartami za 10k :) Natomiast ewidentnie nie przyłożyli się do PCtowej wersji skoro ludziom na średnich kompach gra chodzi gorzej na LOW niż wcześniej na UBER. Podobną sytuację zauważyłem w Cyberpunku, gdzie znacznie poprawili patchem 1.61 wersję na konsolę, natomiast na PC gra u wielu osób ( w tym u mnie) zaliczyła graficzny downgrade.. Ewidentnie traktują priorytetowo konsolowców i nie dziwi mnie to. Wersja na PS5 Wieśka to w tym momencie 29 zeta na gogu vs full price next gena na PS5. Ludzie myślą, że kochany CDR rozdaje coś za darmo ( i po części tak jest) ale stoi za tym przemyślana polityka biznesowa.

Ale komuś rzeczywiście na DX11 czyli bez RT ta gra działa gorzej niż wcześniej z ustawieniami takimi jak kiedyś czy źle zrozumiałeś co tu ludzie pisali?

Ja nadal mam i7 8700k i RTX 2070. Na DX11 i ustawieniach Uber+ trzyma 60 klatek w Tousaint z rzadkimi dropami do 55 w 1440p

 

Edytowane przez UberAdi
Opublikowano
13 minut temu, kudlaty88 napisał:

Jak tak patrze na te screeny z RT to aż mnie dua boli że na XSX w trybie RT gra wygląda jak rozmazane gówno z dziwnymi ścinkami. Nie chodzi mi o spadki klatek bo na to jestem uber+ odporny tylko na to dziwne "rwanie obrazu" i w sumie jest to pierwsza gra(nie licząc fps i ścigałek) w której rezygnuję z lepszej grafiki dla wyższej ilości klatek bo inaczej grać się normalnie nie da.

 

Jeżeli chodziło o moje screeny to na pocieszenie - RT w takiej wersji z odbiciami  jest tylko na PC ;)

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, tjery napisał:

 

Jeżeli chodziło o moje screeny to na pocieszenie - RT w takiej wersji z odbiciami  jest tylko na PC ;)

Wiem,wiem wystarczyłby mi RT z konsol gdyby to jakoś chodziło płynniej, jakby to ująć... plastycznośc scen dużo zyskuje nawet z takim biednym RT i duzą jednak robi różnicę w stosunku do trybu performance.

Było jakieś info w jakiej rozdziałce chodzi ten tryb RT na konsolach? Chwilami wyglada jakby spadało gdzieś w okolice 1080p a moze i niżej.

DF będzie miało chyba używanie robiąc testy konsolowego POTY XXD

Edytowane przez kudlaty88
Opublikowano
8 godzin temu, Bzduras napisał:

Raportuję, że cross-save na linii Xbox-PC-Deck działa wyborowo :banderas: Będę mógł zabrać swój obecny playthroigh na święta. Zajebongo!

@Shankor  

Działa ten crosssave na decku na DX11?

Opublikowano

Jezu, ale te problemy z sejwami wobec PS5 i pc to jakaś parodia, gdzie na takim xsx wszystko działa tiptop, co jak co ale ms umie w te zabawki. 

Opublikowano
35 minut temu, Faka napisał:

Jezu, ale te problemy z sejwami wobec PS5 i pc to jakaś parodia, gdzie na takim xsx wszystko działa tiptop, co jak co ale ms umie w te zabawki. 

wszystko działa tak samo jak na innych sprzętach tylko ludzie są nieogary

Opublikowano
8 godzin temu, tjery napisał:

Pograłem jeszcze trochę, coś fotek popykałem, krótkie porównanie jak RT odmienia bagna. Ogólnie każda scena z wodą wygląda teraz 100x lepiej.

A jak to wyglądało przed patchem? Bo przeciez gierki sprzed ery RT jakoś miały tę wodę lepiej wykonaną. Mam wrażenie, że teraz jest tak, że odbicia są z RT albo ich nie ma w ogóle, przez co jest to złudne wrażenie zajebistości.

Opublikowano
10 minut temu, Square napisał:

A jak to wyglądało przed patchem? Bo przeciez gierki sprzed ery RT jakoś miały tę wodę lepiej wykonaną. Mam wrażenie, że teraz jest tak, że odbicia są z RT albo ich nie ma w ogóle, przez co jest to złudne wrażenie zajebistości.

 

Przed patchem jeszcze gorzej, tu bez RT mam ustawione SSR na najwyższej opcji (a SSR zostały też poprawione w tym patchu). Wiedzmin ma po prostu fatalną wodę, która  bez RT bardziej przypomina olej. Dodatkowo tu na wygląd bagien w dużej części ma też wpływ oświetlenie RT, nie tylko odbicia w wodzie.

Opublikowano

Na Ryzen 3600, RTX 2060 Super z włączonym RT w 1080p (DLSS Quality) niegrywalne 25-30 FPS w połączeniu z fatalnym framepacingiem. Dużo wizualnych glitchy, doczytujące obiekty, wywala do pulpitu przy zmianie ustawień.

 

Bez RT jako tako chodzi, ale znacznie gorzej niż wcześniejsza wersja. Nawet w Novigradzie spada do 40 klatek niezależnie od detali.

 

Odechciało mi się.

 

Opublikowano
1 minutę temu, Bigby napisał:

Odechciało mi się.

Zmień DX12 na DX11 jeśli nie korzystasz z RTX, a potem wstań i idź, gdyż zostałeś uleczony. Jakoś tak to chyba w Biblii szło

Opublikowano
10 minut temu, Bzduras napisał:

Zmień DX12 na DX11 jeśli nie korzystasz z RTX, a potem wstań i idź, gdyż zostałeś uleczony. Jakoś tak to chyba w Biblii szło

 

Wiem, musiałem to z siebie zrzucić. :newell:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...