Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wychodzi na to, że w RT Mode Xlocek radzi sobie nieźle i jest stabilnie w porównaniu do częstych dropów na PS5. Z kolei na Playstation lepiej wypada Draw Distance. 

 

No i widać wyraźną różnicę w oświetleniu w obu trybach (choć w oczy rzuca się niższa rozdzielczość). Mam nadzieję, że polatają to w patchu, bo stabilne 30 fps nie stanowi dla mniej wyzwania. 

Edytowane przez ginn
Opublikowano

Może mi ktoś wyjaśnić czy to normalne że kupiony kiedyś wiedźmin 3 gra roku na ps4, wymaga teraz ode mnie kupna wersji na ps5 z tym upgrade'em za 79 zł albo bodajże 113 za wersję z dodatkami?

Nie ma darmowej wersji na ps5 + darmowego upgrade'u graficznego?

Opublikowano
7 minut temu, Rtooj napisał:

Może mi ktoś wyjaśnić czy to normalne że kupiony kiedyś wiedźmin 3 gra roku na ps4, wymaga teraz ode mnie kupna wersji na ps5 z tym upgrade'em za 79 zł albo bodajże 113 za wersję z dodatkami?

Nie ma darmowej wersji na ps5 + darmowego upgrade'u graficznego?

jest, wejdź na tą wersję za 77zł i masz taki tam trzy kropek i tam weź edycję kompletną wybierz i będzie za free, miłego grania

  • Plusik 2
Opublikowano
22 minuty temu, Wredny napisał:


Na PS5 za to dużo lepszy draw distance - na klocku pod tym względem to poprzednia generacja.

 

Grając dłużej też na to zwróciłem uwagę. Ludzie się zachwycali brakiem pop upu, a ja go widzę dość wyraźnie. Drobne obiekty typu jakieś kamyczki potrafią wyskakiwać tuż przed nosem, a z dala czasem pojawiają się całe pagórki i drzewa. 

 

Xbox coś tu ssie pod tym względem, bo podobnie jest w Assetto Corsa Competizione i tam na klocku też jest zdecydowanie gorzej. 

Opublikowano

Ten draw distance XSX na wideo od DF to albo błąd w grze albo samego autora wideo.
Ogrywałem obydwie wersje (PS5 i XSX) na zmianę i zostałem przy XSX (z powodu wsparcia dla quick resume). Obydwie wersje miały praktycznie identyczny draw distance, wersja na XSX w żadnym momencie nie wyglądała w tym aspekcie tak jak na tym wideo.

Mam jeszcze do sprawdzenia wersję PC na RTX3080, ale z wersji konsolowej w trybie performance jestem na tyle kontent i jest to na tyle wygodne, że nie chce mi się nawet odpalać i podpinać znowu budy do TV.

  • Plusik 1
Opublikowano

W 4.000 na XSX draw distance był na ultra+, na PS5 pomiedzy high a ultra, a na PC totalnie zjebany LOD.

Teraz zrobili jakiegoś "fixa" do PC i przypadkiem zjebali wersje na XSX:dafuq:

 

Na szczęście mam gre odpalone w QR sprzed kilku dni i póki co problemów z LOD nie mam:nosacz3:

Opublikowano
53 minuty temu, Magik napisał:

W 4.000 na XSX draw distance był na ultra+, na PS5 pomiedzy high a ultra, a na PC totalnie zjebany LOD.

Teraz zrobili jakiegoś "fixa" do PC i przypadkiem zjebali wersje na XSX:dafuq:

 

Na szczęście mam gre odpalone w QR sprzed kilku dni i póki co problemów z LOD nie mam:nosacz3:

 

Draw distance i LOD to dwie różne rzeczy. Skąd info, że na XSX draw distance był na ultra+? (ustawienia uber+ są tylko na PC). Nic też nie słyszałem o zjebanym LOD na PC, skąd to info (sam też nie miałem z tym problemu)?

Opublikowano

Spoko. Skrót myślowy.

Dla mnie fakt czy coś wyskakuje całe czy zmienia LOD z gorszego na lepszy jest tak samo wkurzający:D

 

A odpowiadając na pytanie...info jest z poniższej anallizy (od ok 10.45).

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Magik napisał:

Spoko. Skrót myślowy.

Dla mnie fakt czy coś wyskakuje całe czy zmienia LOD z gorszego na lepszy jest tak samo wkurzający:D

 

A odpowiadając na pytanie...info jest z poniższej anallizy (od ok 10.45).

 

 

 

A, ok, z tym LOD na PC był problem z opcjami, że się nie skalowały w dół z ultra+ pomimo zmiany, np. na low.

 

To o czym pisałeś to foliage draw distance, ale z tego co widziałem to ta opcja odpowiada za to jakich modeli drzew itd. gra używa i od jakiej odległości zaczyna korzystać z modeli 2d, więc ta opcja może nie odpowiadać za ogólny draw distance.

Ale bardzo prawdopodobne, że to bug, bo nie ma raczej żadnego powodu, żeby na XSX draw distance był tak pocięty w stosunku do PS5.

 

Jeszcze w temacie różnic w LOD, draw distance, ustawień itd. to tu porównanie: u góry PC max, na dole PS5 Ray Tracing Mode

 

kUviRGo.png

Us6ph2M.png

Edytowane przez tjery
Opublikowano

Was też tak wciągnęło ? To moje drugie przejście, podstawkę jak i dodatki ograłem na premierę, a zazwyczaj nie wracam do gier które ukończyłem. Ta nowa kamera na początku była mało wygodna, ale po dłuższej sesji można się przyzwyczaić i nawet ją pochwalić. Wiadomo, że gra ma drewniany system walki , albo inaczej ujmując - mało responsywny, a płotka to kloc, ale duszy i pieprzu w tej grze jest tyle co w 2015 roku. 

  • Plusik 2
Opublikowano

No a jak, prawie 60h na budziku, a dopiero idę do Triss, Velen wyczyszczone, Skellige gdzieś tam majaczy, ja pierdole jebnie ze 200h jak nic z dodatkami. Nawet do gwinta się przekonałem :vegeta_smile:

Płotka jest używana tylko jak się przeciążę albo serio jest daleko od znacznika, fast travel w końcu wygląda jak należy :lapka:

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Gram na gogu i postanowiłem z ciekawości sprawdzić fpsy i takiego cyrku nie widziałem.

DX11 i DX12 (bez rtx) i kombinacje ustawień na minimum oraz uber+ (bez hairworks) w 1920x1080. I gra uparcie nie przekracza 50fps w żadnej konfiguracji, nawet przy zmniejszonej rozdziałce. Trzyma zwykle 45fps w grze. Oczywiście kagańce klatek zdjęte.

Lapek z 1650ti 4GB, ale jak piszę nawet na tych uber+ jest tyle samo fps co na niskich.

 

Edit: Whisper mode dla wiedźmina w panelu nvidii miał blokadę 50fps. Przestawienie go załatwiło sprawę.

Edytowane przez PiotrekP
Opublikowano

Odpalam Wieśka i co widzę? Płotce lewituje ogon. Nie jest doczepiony do jej tyłka, tylko radośnie się unosi za jej zadem.

Żeby było śmieszniej, dzieje się tak tylko w "Tusą"- na pozostałych obszarach jest normalnie. Nie pomagają szybkie podróże, zmienianie jej ekwipunku czy restart gry. W Tusą jej ogon lewituje i wuj- graj z tym. 

Opublikowano
23 minuty temu, SpacierShark123 napisał:

Ktoś odpalał może Ray Tracing mode na Skellige? Masa migotających cieni , do tego co wejście do jaskini jakieś dziwne kolorowe światła . 

 

Pewnie jakiś bug nie związany z samym RT, a z tym trybem, bo na konsolach nie ma RT cieni.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...