Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gra cudna, ale napisy w interfejsie sa za małe, i nie ma opcji przybliżania kamery zza pleców Geralta, nie mówię już o całkowitym wyłączeniu Hud-a. A podobno to wszystko w opcjach miało być?

Opublikowano (edytowane)

Zaczęło się. Na zagranicznym portalu w komentarzach przeczytałem " Why I can't bang ciri? "     :)

 

Dziwne że macie za mały interfejs na pc masz suwak i sam wybierasz wielkość. Domyślnie były za duże to zmniejszyłem :)

Edytowane przez blantman
Opublikowano

no ale jak na pc jest suwak w opcjach interfejsu nie graficznych to może na konsoli też jest ? To nie jest ficzer nvidii a zwykłe ułatwienie dla graczy. Coś czego w DA I nie było i się męczyłem tutaj jest. Następny plus dla CDP

Opublikowano

 

Panowie na szybko, podlinkuje jakiś filmik YT wprowadzający w W3 (streszczenie W1 i W2)

I czy włączać sumalacje W2?

Co to daje?

Sumalacja daje wynik dodawania. W1+W2=W3
Ale warto to włączać? Gra wtedy nie odbiega za bardzo od wątku W3?
Gość _Be_
Opublikowano

 

 

Panowie na szybko, podlinkuje jakiś filmik YT wprowadzający w W3 (streszczenie W1 i W2)

I czy włączać sumalacje W2?

Co to daje?

Sumalacja daje wynik dodawania. W1+W2=W3
Ale warto to włączać? Gra wtedy nie odbiega za bardzo od wątku W3?

 

Grasz wtedy Gerrardem jak włączysz.

Opublikowano

Chyba lepiej samemu wybrać co się stało wcześniej niż zdać się na jakieś predefiniowane ustawienia. Na PC jest ten plus, że można save zimportować

Opublikowano (edytowane)

Przed rozpoczęciem gry możemy ingerować w HUD do woli, najwyższy poziom gry od razu wyłącza podpowiedzi. Walka jest nieporównywalnie lepsza w stosunku do 2-ki (a to początek gry, upgrade'ów brak).

No i tak animacja skoku jest "delikatnie" pokraczna, ale to przypadłość wszystkich rpgów w jakie grałem, więc w sumie niespecjalnie mi to przeszkadza, idzie się przyzwyczaić.

Na "Drodze ku Śmierci" nawet pierwsza walka wymagała (preferowała) używania znaków i uników/kontr, a będzie tylko lepiej :fsg:

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Nie grałem ani w W1 ani w W2

I nie mam pojęcia jak zacząć aby nie było komplikacji.

 

Jak radzicie? Włączyć czy wyłączyć?

Edytowane przez TrueGrand
Opublikowano

Symulacja wyborów jest opcją dla osób, które ukończyły W2 na PC i x360, a teraz grają w trójkę na ps4/xone. Dla tych co nie grali te wybory nie będą miały znaczenia, bo i tak nie wyłapią smaczków odnośnie podjętych kiedyś decyzji.

 

Z małych pierdół, które mnie drażnią - wybór znaków/petard trzeba zatwierdzić zamiast jak w W2 jedynie nakierować i puścić trigger.

 

 

Gość ragus
Opublikowano

Animacja wiedźmina jest trochę kulawa, ale tak to rewelacyjna giera. Podoba mi się, że nawet małe misje zawsze mają jakąś otoczkę fabularną.

Opublikowano

Zauwazylem wczesniej ze czasami mozna grube rany zadac wrogom, teraz to dopiero przysadzilem typowi :obama:

 

11232238_918404458221394_277520695089646

 

11270593_918404311554742_635692351258841

 

Rozplatany leb :obama:

Wczesniej jeszcze ghoulowi gleboka rane w plecach zrobilem, masakra ten system obrazen <3

Opublikowano (edytowane)

Faktycznie animacja skoku, czy biegu mogłaby być lepsza, ale to są jakieś tam drobne pierdoły - ogólnie można zachwycać się nad setkami aspektów tej gry, bo zostały niezwykle dopracowane - choćby ten system rozpłatania wrogów - no przecież jak Geralt zada taki cios, że przepołowi Ghula na pół, to aż sykniesz pod nosem, rewelacyjnie to zrobiono.

Edytowane przez Maciomaniak
Gość yaczes
Opublikowano

Faktycznie animacja skoku, czy biegu mogłaby być lepsza, ale to są jakieś tam drobne pierdoły - ogólnie można zachwycać się na setkami aspektów tej gry, bo zostały niezwykle dopracowane 

 

no i dlatego dziwi dlaczego dali animacje z PSXa do takich podstaw, ktore ogladamy setki raz, nonstop...

Opublikowano

 

Faktycznie animacja skoku, czy biegu mogłaby być lepsza, ale to są jakieś tam drobne pierdoły - ogólnie można zachwycać się na setkami aspektów tej gry, bo zostały niezwykle dopracowane 

 

no i dlatego dziwi dlaczego dali animacje z PSXa do takich podstaw, ktore ogladamy setki raz, nonstop...

 

 

Może to poprawią kiedyś w jakiejś edycji rozszerzonej.

Gość yaczes
Opublikowano

Generalnie biega jak ryo hazuki, ktory biegal jak rasiak w... 1999 r. i juz wtedy to razilo.

Co ciekawe, z czasem czlowiek sie przyzwyczajal i uwazal ze taki bieg jest GOTY i bez niego nie ma shenmue :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...