Opublikowano 21 sierpnia 201410 l Jeszcze nic nie sprzedali. Jak nie kupe ludzi kase wplacili na preordery, limitki cale wyprzedane juz...
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l Jeszcze nic nie sprzedali. Jak nie kupe ludzi kase wplacili na preordery, limitki cale wyprzedane juz... Nie da sie za kolekcjonerke zaplacic. Na razie sklada sie zamowienie wstepne i 3 tygodnie przed premiera uruchomia sprzedaz.
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l Mogli to powiedziec przed preorderami ciekawe czy by tyle sprzedali;) debile preoderowe sami sobie winni.
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l Dlatego ja biore na premiere tylko pewniaki. Ale jestem dobrej mysli mimo wszystko i licze na kawal solidnej gry
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l Mogli to powiedziec przed preorderami ciekawe czy by tyle sprzedali;) No pewnie, że by sprzedali. Przed pre orderami nie było jeszcze wiadomo tego co nagadali po E3.
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l A to w 900p gra nie bedzie juz solidna? Edytowane 21 sierpnia 201410 l przez hav3n
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l A to w 900p gra nie bedzie juz solidna? To ty nie wiedziales ? Solidne gry zaczynaja sie tylko od 1080p.
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l A to w 900p gra nie bedzie juz solidna? No chyba nie chcesz mi powiedzieć, że 900p jest lepsze od 1080p, które gwarantowali na obu konsolach twierdząc, że na PS4 już mają ten poziom osiągnięty i niewielkim nakładem pracy będą w stanie uzyskać to samo na X1. To mnie dziwi w ich wypowiedziach. Jeżeli gra będzie wyglądać na PS4 i X1 tak samo jak na konferencji MS to bomba, ale biorąc pod uwagę ich ostatnie... akcje to może być ciekawie.
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l przy W2 na x360 mówili, że będą grę wspierać na lajwie, a co z tego wyszło, to wiadomo, więc ich nawijanie makaronu na uszy na mnie nie działa jak w3 będzie identyczny na obu konsolach to beczunia, wówczas jedyna sensowna opcja to tzw. standard cdpr - edycja rozszerzona na peceta rok po premierze podstawki
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l z dziś (a może wczoraj): "As [The Witcher 3 visual effects artist Jose Teixeira] said, we are working hard on optimizing the game and nothing is set in stone," Tinc explained. "Our engine team remains optimistic and we will surely squeeze the most we can out of each console. I know you might be expecting concrete info like the final frame rate and resolution, but it's simply impossible to give you that sort of thing before the optimization process is complete." http://www.gamespot.com/articles/witcher-3-dev-responds-report-that-game-may-not-ru/1100-6421852/ ile czasu może trwać optimization process? pewnie po nim dopiero powiedzą coś oficjalnie Edytowane 21 sierpnia 201410 l przez Fanek
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l Oficlajnie to Ty sciagniesz patcha 5gb w dzien premiery poprawiajacego to i owo Ja tam redom ufam, ostatnie filmiki miazdzyly suty jezeli chodzi o klimat czy dialogi. Na Swieta jade do Polski i przywoze pierwsze tomy Wiedzmina (ostatnie trzy mam u siebie na chacie w UK) i styczniowe dlugie noce spedzam z ksiazkami popijajac Perelke Mocna. @Bansai, Ty bierzesz na PC? Edytowane 21 sierpnia 201410 l przez hav3n
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l No faktycznie. Pierwsze videosy nieźle mnie zmyliły i przekonały o nowej jakości. Ostatnie filmiki troszkę mnie rozczarowały pod względem technicznym, ale dobra - klimat i art design jest, a to się bardziej liczy. Ktoś wie czy te 35 minutowe demo było grane na PC czy czymś innym? Edytowane 21 sierpnia 201410 l przez Figaro
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l Dla mnie i tak mają plusa bo nie dość że dają grę w premiere za 220zł to jeszcze pełno dodatków np.mapke* *mapka papierowa
Opublikowano 21 sierpnia 201410 l @Bansai, Ty bierzesz na PC? Na PC i PS4 Gameplay byl z PC, Jose Teixeira potwierdzil to w wywiadzie wczorejszym. We’ve seen the presentation and I’m guessing it was on PC… Yes! Read more at http://www.worldsfactory.net/2014/08/21/the-witcher-3-interview-gamescom-2014#1yabMfKzsxrheIs9.99 A propos Jose, calkiem spoko kolesiem sie wydaje, takim pelnym entuzjazmu: Edytowane 21 sierpnia 201410 l przez Bansai
Opublikowano 23 sierpnia 201410 l nowy wywiad znajomego, świeżo trafił to CDP podpytam go pozniej o wersje na konsole edit: 43min gameplay, sklejone z E3 i gamescom Edytowane 23 sierpnia 201410 l przez Fanek
Opublikowano 23 sierpnia 201410 l Tak, tak pytaj.Swoją drogą to na tamtejszym forum powoli zaczyna się jazgot o to, że woda na bagnach nie robi takiego wrażenia jak na morzu i to, że nie będzie można ustawiać kamery według własnego "widzi mi się".P.S. Edytowane 23 sierpnia 201410 l przez McDrive
Opublikowano 23 sierpnia 201410 l Swoją drogą to na tamtejszym forum powoli zaczyna się jazgot o to, że woda na bagnach nie robi takiego wrażenia jak na morzu i to, że nie będzie można ustawiać kamery według własnego "widzi mi się". ustawiać kamery to znaczy tak jak w jedynce tpp albo rzut izometryczny? już w dwójce chyba było tylko tpp
Opublikowano 24 sierpnia 201410 l Swoją drogą to na tamtejszym forum powoli zaczyna się jazgot o to, że woda na bagnach nie robi takiego wrażenia jak na morzu i to, że nie będzie można ustawiać kamery według własnego "widzi mi się". ustawiać kamery to znaczy tak jak w jedynce tpp albo rzut izometryczny? już w dwójce chyba było tylko tpp Nie, nie. Kilku z nich sobie uwidziało, będą mieć możliwość dosłownego przybliżania i oddalania kamery za pomocą rolki w myszce. W założeniu gra sama będzie oddalać widok podczas walki i przybliżać się do pleców Geralta w czasie spokojnej wędrówki.
Opublikowano 24 sierpnia 201410 l czyli jak w Batmanach od Rocksteady, na których wzorowano walkę w W3 zresztą przybliżanie kamery zawsze modem na pc można przywrócić
Opublikowano 24 sierpnia 201410 l czyli jak w Batmanach od Rocksteady, na których wzorowano walkę w W3 zresztą przybliżanie kamery zawsze modem na pc można przywrócić Im to wytłumacz
Opublikowano 24 sierpnia 201410 l czyli jak w Batmanach od Rocksteady, na których wzorowano walkę w W3 Jest wypowiedz REDow, ze sie wzorowali na Batmanach? Bo ten system walki jest inny niz w serii Rocksteady. Wzorowany system walki na Batmanach jest w Sleeping Dogs.
Opublikowano 25 sierpnia 201410 l http://www.gikz.pl/artykuly/zapowiedzi-gry/50-godzin-glownego-watku-walka-wzorowana-na-tej-z-batmana-wiesci-z-domu-wieslawa-trzeciego/ Marcin Iwiński z CD-Projektu udzielił obszernego wywiadu dla IGN. Nie będę się bawił w google tłumacza. Szybkie punkty. Po całość zapraszam do źródełka. (...) System walki inspirowany jest tym z Batmana, choć Wiesiek nadal stawiać będzie duży nacisk na elementy RPG.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.