MYSZa7 8 920 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 Jak się zaklinało zbroje, żeby była w innej kategorii? Cytuj
czeskimaster 3 310 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 Jak się zaklinało zbroje, żeby była w innej kategorii? http://www.miastogier.pl/wiki,strona-2253,zaklinanie_przedmiotow.html Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 (edytowane) Gdzie najlepiej farmić czerwone mutageny? Edit: Dobra, już sam wykminiłem. Przenosić się między Sztygarami a Cmentarzyskiem Wielorybów - utopce i alghul dropią. Edytowane 25 maja 2016 przez Rozi Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 https://www.artstation.com/artist/adamburnart Cytuj
czeskimaster 3 310 Opublikowano 26 maja 2016 Opublikowano 26 maja 2016 MaXyMaLnE dopakowanie mutagenu, jest na poziomie 10 %? Czy jakimiś hakSami można jeszcze więcej % wycisnąć? Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 26 maja 2016 Opublikowano 26 maja 2016 Synergia z drzewka alchemii i masz więcej procent. Przykładowo przy trzech bojowych skillach w jednym rzędzie i większym czerwonym mutagenie bonus do ataku wynosi 60%. Cytuj
czeskimaster 3 310 Opublikowano 26 maja 2016 Opublikowano 26 maja 2016 Właśnie przy trzech dopakowanych skillach, plus duży mutagen (10 %), całość dopakowania plus 40 %. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 26 maja 2016 Opublikowano 26 maja 2016 No więc Ci mówi, że musisz mieć skilla z drzewka alchemii i Ci podbija do +60. Cytuj
czeskimaster 3 310 Opublikowano 26 maja 2016 Opublikowano 26 maja 2016 Aasa dobra, nie doczytałem. Thx Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/212/? po przeczytaniu changeloga drapię się po głowie, dlaczego redzi czegoś takiego od razu nie zrobili. toż to są rewelacyjne, jak nie rewolucyjne zmiany. kulejąca mechanika walki od razu zyskuje na głębokich rumieńcach, to samo prozaiczny poziom trudności. gdybym wsiadł na wieśka na pc, to od razu z tym modem. 1 Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 przypomina to, co zrobił autor full combat rebalance do jedynki Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 to są ci sami ludzie. do dwójki też. Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Widzę, że są nerfy mutagenów i bonusów ze skilli. Fajna sprawa z usunięciem wymagań w drzewku. No i: Please refrain from using Death March coming from the vanilla game just because you could handly beat it there and you think it will not be that much different here. You couldn't possibly be farther from the truth. If you just come from vanilla DM (that was much easier than even Broken Bones in Better Combat Enhanced) you will die miserably time and time again here. Try first Broken Bones and understand the changed dynamics and only when you have mastered them thoroughly try DM. Zapewne tylko takie gadanie ale każde zwiększenie trudności cieszy. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Aktualizacja 1.20 już wkrótce dostępna na wszystkich platformach! http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/mkt/document/Changelog-1.20-PL_yefmcoqpsl.pdf 1 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 pewnie bedzie jutro, ew w niedziele świetne zmiany Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 pewnie bedzie jutro, ew w niedziele świetne zmianyPoniedziałek, a na X1 podobno już jest. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 (edytowane) a ktoś już próbował sciągać dodatek z season pass? mi sie w srode na chwile pojawił do pobrania, po czym na 67 procentach status zamienił się w zegar 5d ileś godzin xd a już sikałem do gaci "a nóż jakiś błąd" xd Edytowane 27 maja 2016 przez Andżej Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 (edytowane) pewnie bedzie jutro, ew w niedziele świetne zmianyPoniedziałek, a na X1 podobno już jest. juz lece sprawdzić czy na X1 jest ^_^ EDIT Nope, zadnego komunikatu o update nie dostalem. Edytowane 27 maja 2016 przez Rayos Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 pewnie bedzie jutro, ew w niedziele świetne zmianyPoniedziałek, a na X1 podobno już jest. No może gdzieś tam jest ale na regionie europa łatki nima:/ Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Na reddit ktoś pokazywał zdjęcia po aktualizacji. Może zależy od regionu albo wszedł w opcje aplikacji i zrobił wyszukiwanie. Kiedyś z którymś patchem na ps4 też tak musiałem zrobić. Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 to są ci sami ludzie. do dwójki też. no to kurwa beka, bo ten typ został zatrudniony przed cdp red podczas developingu dwójki, a swoje pomysły realizuje po godzinach robiąc mody za friko, kto tam podejmuje decyzje odnośnie mechaniki to jest jakiś dramat Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 30 maja 2016 Opublikowano 30 maja 2016 http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/212/? po przeczytaniu changeloga drapię się po głowie, dlaczego redzi czegoś takiego od razu nie zrobili. toż to są rewelacyjne, jak nie rewolucyjne zmiany. kulejąca mechanika walki od razu zyskuje na głębokich rumieńcach, to samo prozaiczny poziom trudności. gdybym wsiadł na wieśka na pc, to od razu z tym modem. O! Chyba po ograniu dodatku zaczne cala przygode od nowa z tym modem. Teraz nie dam rady bo nie wytrzymam teraz przejsc calosci przed dodatkiem xD Ciekawe czy ten mod bedzie smigac z KiW czy wymaga poprawek. Co do beki to podejrzewam, ze po prostu stonowali kolesia bo bedzie za trudno i tyle. Szacun, ze chce mu sie to wydawac za darmo Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 30 maja 2016 Opublikowano 30 maja 2016 Pobrałem patcha 1.20, odpaliłem grę i nagle wszystkie zadania poboczne, które miałem w trakcie realizacji i te czekające w kolejce wywaliło na czerwono i wrzuciło do zakładki "nieukończone". WTF? Cytuj
czeskimaster 3 310 Opublikowano 30 maja 2016 Opublikowano 30 maja 2016 O fuck, starch grę teraz odpalić, jeszcze nie sprawdziłem. Przypuszczałem że będą jakieś jaja, i trzeba będzie standardzie czekać na 10 kolejnych patchy. Cytuj
czeskimaster 3 310 Opublikowano 30 maja 2016 Opublikowano 30 maja 2016 (edytowane) Mi powiem szczerze nowy interfejs nie przypadł do gustu, zbytnio wszystko kolorowe i jakby przystosowane dla kompletnych noobów i laików. Podniosłem poziom przeciwników i np potworek z 12, wskoczył na 27 ale kompletnie nie odczulem różnicy podczas walki. Z ponad 60 godzin gry, mam info ze przegrane ponad 7. XP zatrzymał się na 2000 tys, po załadowaniu save, nagle mam poziom 26 i XP 14/2000. Dla mnie mogli nic nie zmieniać, mam wrażenie że gra bardziej gubi klatki Edytowane 30 maja 2016 przez czeskimaster Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.