Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12,1 tys.
  • Wyświetleń 956,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pierwszy? Przepraszam, ale musze wam to zrobić.  Łatka sie sciąga, a w tle leci soundtrack. Za chwile kotary zasłaniam, a browar z sokiem malinowym nalany, drugi bo jednego już walnąłem z wrażen

  • Pogralem troche godzin i nie dam rady wiecej. Krotko mowiac,gra jest do bani i prze hype'owana cos w stylu Watch_Dogs(chociaz dobrze sie tam bawilem).   Gram na PC i podczas wiekszej rozroby gra gub

Opublikowano

Jak na moje oko to jest zbyt mały pop-up jak na grę o takiej skali na konsoli = PC.

Opublikowano

W filmiku od eurogamera napisali, że gameplay z pc.

Opublikowano

Dla mnie już w dwójce walka była ok a tu po filmikach widzę że jest lepiej.

Opublikowano

Podobno system walki jest dalej chuyowy.

Skąd Ty możesz o tym wiedzieć jaki jest system walki w Wiedźminach?

Opublikowano

Podobno system walki jest dalej chuyowy.

 

Że tak się spytam - Ty grałeś w ogóle w jakiegoś Wiedźmina?

Opublikowano

 

Podobno system walki jest dalej chuyowy.

Skąd Ty możesz o tym wiedzieć jaki jest system walki w Wiedźminach?

 

 

W sensie w previewach mówili, że w trójce jest dalej chuyowy, a użycie słowa "dalej" sugeruje, że w poprzednikach już wymagał poprawy. A nie wymagał?

 

Pamietam na 100 pro jak przy premierze dwójki każdy narzekał na system walki.

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

W dwójce system walki już był dobry, a to co widzę w 3 jeszcze bardziej mnie zadowala.

Opublikowano

 

Wspomnieć muszę jeszcze o końcówce… i bardzo brutalnym spadku klatek na sekundę. Wersja, którą dostaliśmy do testowania i przed którą jeszcze kilka miesięcy rozwoju, nie trzymała 30 klatek na sekundę. Większość czasu nie dostrzegało się tego, ale przy końcówce zadania z drugiej części pokazu, gdzie pojawiło się na ekranie wielu bohaterów, liczba klatek spadła poniżej 20! Obraz brzydko terkotał, kiedy obracałem się wokoło. Mam szczerą nadzieję, że będzie to poprawione. Jako ciekawostka na koniec: wszystkie trzy wersje Wiedźmina są identyczne. Produkcja wygląda tak samo na Xbox One, PlayStation 4 i PC. Na wysokich detalach oczywiście, bo na komputerach stacjonarnych dostępne będą jeszcze ultra. Oznacza to jednak tyle, że jeśli ktoś spodziewa się jakiejś wojny platformowej, to będzie rozczarowany. Deweloper naprawdę chciał, aby nikt nie czuł się gorszy.

Cały playtest.

http://www.pssite.com/publicystyka-1513-playtest__wiedzmin_3__dziki_gon__ps4_.html?page=2

 

Czyli parytety micro zadziałały :reggie:

;)

 

Zwaliłem pod ten nowy gameplay ale jestem przekonany, że to leciało z PC i na kąsolach takiej grafiki nie uświadczymy.

To jest z konsol, prawdopodobnie z xbonka.

Opublikowano
PS4 version looks better than the Xbox One. Textures blurrier on PS4 compared to PC on high textures when viewed at TV viewing distance, but not significantly noticeable. 1080p but only 30fps on PS4, did not bother them playing at 30fps

 

 

 

1080p na PS4, 900p na Xbox One.

Opublikowano

Wersja na PS4 full hd, xbon 900p.

 

 

Kwestie techniczne

Kontakt z konsolową wersją produkcji pozwala zrozumieć, dlaczego twórcy zdecydowali się przesunąć datę premiery. Testując grę na PlayStation 4 nierzadko dostrzegaliśmy dosyć wyraźne spadki animacji, choć - dla porównania - mniejsze niż te z Assassin's Creed Unity. Optymalizacja jest obecnie jednym z priorytetów dla zespołu deweloperów.

Wczesna wersja na PS4 działała już jednak w rozdzielczości 1080p. W przypadku konsoli Xbox One to obecnie 900p, choć dalsze prace nad rozdzielczością nadal trwają.

Panel dotykowy kontrolera DualShock 4 nie został wykorzystany w szczególny sposób. To w praktyce - jak w wielu innych grach - po prostu dodatkowy przycisk, którym aktywujemy mapę świata.

Część dziennikarzy testowała Wiedźmina 3 w wersji PC. Konfiguracja sprzętu - procesor ​Intel Core i7-4790, ​GeForce GTX 980, 4GB GDDR5 oraz 8 GB RAM ​DDR3 i dysk SSD - oczywiście zrobiła swoje. Gra wyglądała fenomenalnie, z licznymi detalami i szczegółami, których edycja konsolowa oferuje mniej.

Trzeba jednak przyznać, że testując wersję PS4 subiektywne odczucie jest naprawdę przyzwoite: w tego rodzaju grze znaczącą uwagę zwraca się przecież na scenariusz, dialogi, projekt artystyczny świata, poczucie autentyczności. To wszystko w wersji konsolowej jest bardzo namacalne, a oprawę na PS4 czy Xbox One trudno uznać za przeciętną. Szczególnie modele postaci w trakcie dialogów wyglądają niemal identycznie, jak w edycji komputerowej.

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-01-26-zachwycajcy-wiedzmin-3-gralismy-w-demo-zobacz-gameplay

Opublikowano

No, ciekawe jak będzie na konsolach z frameratem. Mam nadzieję, że nie będzie też tearingu.

Opublikowano

A jak z otwartościa świata gra będzie na jednej mapie czy podział na duze lokacje z niewidzialnymi scianami i loadingiem pomiędzy?

Opublikowano

A jak z otwartościa świata gra będzie na jednej mapie czy podział na duze lokacje z niewidzialnymi scianami i loadingiem pomiędzy?

 

Tego się z preview nie dowiesz. Dziennikarze zadają dziesiątki pytań, tylko że żadne z nich nie są istotne ;)

Opublikowano

 

w pierwszych pięciu minutach gry Yennefer pokazuje tyłek.

:banderas::fsg:

Opublikowano

No to jestem spokojny o wygląd wersji konsolowej :) jestem pewien, że REDzi dopracują wydajność i na mojej czarnuli pogram w 1080P 30 FPS :) Nie mogę się doczekać 

Opublikowano

 

 

w pierwszych pięciu minutach gry Yennefer pokazuje tyłek.

:banderas::fsg:

 

 

Paging dr Orgasm, paging dr Orgasm :Coolface:

 

Opublikowano

Na PC za 6k, to może i tak pociągnie.

Opublikowano

Tak, nie jest, a ten gif to pewnie z Wiedźmina 6. :dafuq:

Na pewno nie była odblokowana na prezentacji, żeby było widać, że wszystkie 3 wersje są zbliżone graficznie, ale normalnie bez problemu jest.

Pytanie tylko czy będzie wyglądać tak jak na gifie czy był downgrade.

 

@DON

ALE TO JEST CDP RED, A NIE JAKIEŚ KMIOTY Z UBI

Edytowane przez suteq

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.