Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Jak na moje oko to jest zbyt mały pop-up jak na grę o takiej skali na konsoli = PC.

Opublikowano

Podobno system walki jest dalej chuyowy.

Skąd Ty możesz o tym wiedzieć jaki jest system walki w Wiedźminach?

Gość DonSterydo
Opublikowano

Podobno system walki jest dalej chuyowy.

 

Że tak się spytam - Ty grałeś w ogóle w jakiegoś Wiedźmina?

Opublikowano (edytowane)

 

Podobno system walki jest dalej chuyowy.

Skąd Ty możesz o tym wiedzieć jaki jest system walki w Wiedźminach?

 

 

W sensie w previewach mówili, że w trójce jest dalej chuyowy, a użycie słowa "dalej" sugeruje, że w poprzednikach już wymagał poprawy. A nie wymagał?

 

Pamietam na 100 pro jak przy premierze dwójki każdy narzekał na system walki.

Edytowane przez Figaro
  • Minusik 3
Opublikowano

W dwójce system walki już był dobry, a to co widzę w 3 jeszcze bardziej mnie zadowala.

Opublikowano

 

Wspomnieć muszę jeszcze o końcówce… i bardzo brutalnym spadku klatek na sekundę. Wersja, którą dostaliśmy do testowania i przed którą jeszcze kilka miesięcy rozwoju, nie trzymała 30 klatek na sekundę. Większość czasu nie dostrzegało się tego, ale przy końcówce zadania z drugiej części pokazu, gdzie pojawiło się na ekranie wielu bohaterów, liczba klatek spadła poniżej 20! Obraz brzydko terkotał, kiedy obracałem się wokoło. Mam szczerą nadzieję, że będzie to poprawione. Jako ciekawostka na koniec: wszystkie trzy wersje Wiedźmina są identyczne. Produkcja wygląda tak samo na Xbox One, PlayStation 4 i PC. Na wysokich detalach oczywiście, bo na komputerach stacjonarnych dostępne będą jeszcze ultra. Oznacza to jednak tyle, że jeśli ktoś spodziewa się jakiejś wojny platformowej, to będzie rozczarowany. Deweloper naprawdę chciał, aby nikt nie czuł się gorszy.

Cały playtest.

http://www.pssite.com/publicystyka-1513-playtest__wiedzmin_3__dziki_gon__ps4_.html?page=2

 

Czyli parytety micro zadziałały :reggie:

;)

 

Zwaliłem pod ten nowy gameplay ale jestem przekonany, że to leciało z PC i na kąsolach takiej grafiki nie uświadczymy.

To jest z konsol, prawdopodobnie z xbonka.

Opublikowano
PS4 version looks better than the Xbox One. Textures blurrier on PS4 compared to PC on high textures when viewed at TV viewing distance, but not significantly noticeable. 1080p but only 30fps on PS4, did not bother them playing at 30fps

 

 

 

1080p na PS4, 900p na Xbox One.

  • Plusik 2
Opublikowano

Wersja na PS4 full hd, xbon 900p.

 

 

Kwestie techniczne

Kontakt z konsolową wersją produkcji pozwala zrozumieć, dlaczego twórcy zdecydowali się przesunąć datę premiery. Testując grę na PlayStation 4 nierzadko dostrzegaliśmy dosyć wyraźne spadki animacji, choć - dla porównania - mniejsze niż te z Assassin's Creed Unity. Optymalizacja jest obecnie jednym z priorytetów dla zespołu deweloperów.

Wczesna wersja na PS4 działała już jednak w rozdzielczości 1080p. W przypadku konsoli Xbox One to obecnie 900p, choć dalsze prace nad rozdzielczością nadal trwają.

Panel dotykowy kontrolera DualShock 4 nie został wykorzystany w szczególny sposób. To w praktyce - jak w wielu innych grach - po prostu dodatkowy przycisk, którym aktywujemy mapę świata.

Część dziennikarzy testowała Wiedźmina 3 w wersji PC. Konfiguracja sprzętu - procesor ​Intel Core i7-4790, ​GeForce GTX 980, 4GB GDDR5 oraz 8 GB RAM ​DDR3 i dysk SSD - oczywiście zrobiła swoje. Gra wyglądała fenomenalnie, z licznymi detalami i szczegółami, których edycja konsolowa oferuje mniej.

Trzeba jednak przyznać, że testując wersję PS4 subiektywne odczucie jest naprawdę przyzwoite: w tego rodzaju grze znaczącą uwagę zwraca się przecież na scenariusz, dialogi, projekt artystyczny świata, poczucie autentyczności. To wszystko w wersji konsolowej jest bardzo namacalne, a oprawę na PS4 czy Xbox One trudno uznać za przeciętną. Szczególnie modele postaci w trakcie dialogów wyglądają niemal identycznie, jak w edycji komputerowej.

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-01-26-zachwycajcy-wiedzmin-3-gralismy-w-demo-zobacz-gameplay

Gość DonSterydo
Opublikowano

No, ciekawe jak będzie na konsolach z frameratem. Mam nadzieję, że nie będzie też tearingu.

Gość DonSterydo
Opublikowano

A jak z otwartościa świata gra będzie na jednej mapie czy podział na duze lokacje z niewidzialnymi scianami i loadingiem pomiędzy?

 

Tego się z preview nie dowiesz. Dziennikarze zadają dziesiątki pytań, tylko że żadne z nich nie są istotne ;)

Opublikowano (edytowane)

Tak, nie jest, a ten gif to pewnie z Wiedźmina 6. :dafuq:

Na pewno nie była odblokowana na prezentacji, żeby było widać, że wszystkie 3 wersje są zbliżone graficznie, ale normalnie bez problemu jest.

Pytanie tylko czy będzie wyglądać tak jak na gifie czy był downgrade.

 

@DON

ALE TO JEST CDP RED, A NIE JAKIEŚ KMIOTY Z UBI

Edytowane przez suteq

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...