Gość _Be_ Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 A jak z otwartościa świata gra będzie na jednej mapie czy podział na duze lokacje z niewidzialnymi scianami i loadingiem pomiędzy? Hmm wnioskowałem z wypowiedzi twórców, że gra to openworld z podziałem na loadingi wchodząc do domstw itp ale w sumie to nadal nie wiemy. Tak jak wczesniej cytował Figaro wzorowali się na grach Bethesdy więc obstawiam opcje jak Skyrim czyli duży świat bez loadingów z małymi podczas wchodzenia do jakiś jaskin, domków etc Tak, nie jest, a ten gif to pewnie z Wiedźmina 6. Na pewno nie była odblokowana na prezentacji, żeby było widać, że wszystkie 3 wersje są zbliżone graficznie, ale normalnie bez problemu jest. Pytanie tylko czy będzie wyglądać tak jak na gifie czy był downgrade. @DON ALE TO JEST CDP RED, A NIE JAKIEŚ KMIOTY Z UBI Hihi wczoraj się urodziłes? Przecież nawet rockstar z GTAV troszkę kłamał. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Ja bym takich rzeczy kłamstwami nie nazywał, tym bardziej jeśli trailer od premiery gry dzielą 2 lata. Z takim wyprzedzeniem to nikt nie jest w stanie powiedzieć jak będzie wyglądać finalny produkt po optymalizacji. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 @Bluber Nie musisz być niemiły. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Ja bym takich rzeczy kłamstwami nie nazywał, tym bardziej jeśli trailer od premiery gry dzielą 2 lata. Z takim wyprzedzeniem to nikt nie jest w stanie powiedzieć jak będzie wyglądać finalny produkt po optymalizacji. No wiadomka a do tego wydawcy sami naciskają żeby coś pokazać na targach czy coś żeby ludzie pamietali o gierce i hype nieprzygasł (bioshock infinite pamietam [*]) Cytuj
kudlaty88 492 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 A jak z otwartościa świata gra będzie na jednej mapie czy podział na duze lokacje z niewidzialnymi scianami i loadingiem pomiędzy? Hmm wnioskowałem z wypowiedzi twórców, że gra to openworld z podziałem na loadingi wchodząc do domstw itp ale w sumie to nadal nie wiemy. Tak jak wczesniej cytował Figaro wzorowali się na grach Bethesdy więc obstawiam opcje jak Skyrim czyli duży świat bez loadingów z małymi podczas wchodzenia do jakiś jaskin, domków etc Filmik z poly czy innej gamezilli zasiał ziarno niepewności bo koleś wspominał o "dużych lokacjach" i odrazu lekka panika że jednak nie będzie otwartego świata jak np w skyrimie. Ale to moze być tylko przejęzyczenie albo chodziło mu o biały las który jest pobobno zrobiony tylko pod prolog. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Ja bym takich rzeczy kłamstwami nie nazywał, tym bardziej jeśli trailer od premiery gry dzielą 2 lata. Z takim wyprzedzeniem to nikt nie jest w stanie powiedzieć jak będzie wyglądać finalny produkt po optymalizacji. No wiadomka a do tego wydawcy sami naciskają żeby coś pokazać na targach czy coś żeby ludzie pamietali o gierce i hype nieprzygasł (bioshock infinite pamietam [*]) W Bioshocku akurat zrobili ten błąd, że pokazali sceny i mechanikę gry, która później nie trafiła w ogóle do finalnej wersji produkcji. To już są słuszne zastrzeżenia. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Scena to pal licho w filmach to się zdarza też (a pózniej trafiają do direct cuta czy coś) ale element gameplay'u który potem wpędził ich w development hell to straszna lipa przez co odbilo się to na grze, która jest najgorszą cześcią z cyklu i zamknięciem studia. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Nie ciągnąc dalej offtopa stwierdzam, że Wiesiek wygląda świetnie i pozostaje nam tylko liczyć na dobrą optymalizację na wszystkich platformach przez te ostatnie 3 miesiące produkcji gry Cytuj
McDrive 3 105 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 (edytowane) Noo! I jestem zadowolony z tego co tu czytam. Niewielkie różnice między platformami cieszą, a gameplay to sam miód. Teraz tylko czekam na mail z informacją o możliwości zapłaty za swoją EK. PS Zamieszczone przez ''-''MOORWEN''-'' @Marcin Momot A co z tym zakończeniem? Będziemy mogli hasać po mapie bez sensu po zakończeniu wątku głównego? Tak, będzie można grać po zakończeniu wątku głównego. Edytowane 26 stycznia 2015 przez McDrive Cytuj
YETI 11 002 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Niemieckie Gamestar napisało: PS4: 1080p, 30 klatek na sekundę, tekstury minimalnie ostrzejsze niż na Xbox One, minimalnie mniej ostre niż na PC z ustawieniami graficznymi „wysokie”. Xbox One: 900p, 30 klatek na sekundę, ale CDP wciąż jeszcze będzie pracowało nad ulepszeniem grafiki. http://www.pssite.com/news-39199-wiedzmin_3__dziki_gon_dziala_na_ps4_w_1080p__na_xbox_one_tylko_900p.html A jak pecetowe ultra będzie się miało do konsol? Będzie można znaleźć pewne małe różnice, np. we włosach Nvidii, ale one są bardzo wymagające graficznie, więc trzeba mieć mocną maszynę. To trochę niepolityczne, co powiem, ale w przyszłości będzie można włączyć tryb ubersamplingu, który przy premierze Wiedźmina 2 zabijał ten tytuł i teraz też zabije, więc nie chcemy tego na razie odblokowywać. Gra wygląda lepiej, ale ma absurdalne wymagania. A wszystkie modele i tekstury są takie same? Tak, jest tylko jedna wersja, bez tego nie bylibyśmy w stanie stworzyć gry na czas. Musielibyśmy ją rozebrać, budować i testować osobno na trzech platformach, co jest niewykonalne. Więc robimy to na jednej bazie, a potem dystrybuujemy ją na wszystkie urządzenia. Na platformach, na których jest mniej pamięci inaczej nią zarządzamy. Ładują się mniej złożone modele, wszystko zależy od tego, co dzieje się na ekranie w danym momencie. Reasumując, jest niewiele różnic pomiędzy PC, PlayStation 4 a Xboksem One, raczej rozwiązują pewne błędy niż zmieniają konfigurację. Na polecanych wymaganiach dla PC osiągniemy 30 czy 60 klatek? Myślę, że będziemy wyświetlać 30 klatek. Do samego końca zamierzamy pracować nad wydajnością, to niezwykle istotne, maszyny są bardzo zróżnicowane. Programiści niezwykle zabiegali o to, abyśmy nie uprawiali demagogii i nikogo nie oszukiwali, podciągali ogłoszone wymagania pod niższe specyfikacje. Jest jak napisaliśmy, może być tylko lepiej. http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1132 Cytuj
McDrive 3 105 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 (edytowane) Najważniejszy jest artykuł z Eurogamera. Reszta do piachu Edytowane 26 stycznia 2015 przez McDrive Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 grajom! http://www.twitch.tv/gogcom Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Meh mnie już starczy materiałów, teraz tylko czekam na maj. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 nie grajom tylko puszczajom to co juz wszyscy widzieli Cytuj
Paolo de Vesir 9 155 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Nie oglądam streama, bo nie będę mógł spać myśląc o Wieśku Cytuj
Soban 4 091 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Jeden npc miał fryzurę na rayosa. Pozwij ich ! Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 z tego co czytam ma być 16 darmowych DLC, które wychodzić beda co tydzień po premierze gry - zgadza sie? kupujecie płyte czy cyfrową? Cytuj
Pupcio 18 505 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Takie mesjasze tylko na płycie, zwłaszcza że tyle drobnych bonusów dodają i steelbooka. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 z tego co czytam ma być 16 darmowych DLC, które wychodzić beda co tydzień po premierze gry - zgadza sie? kupujecie płyte czy cyfrową? Kolekcjonerke, tam powinna byc plyta Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 (edytowane) Wlasnie skonczylem ogladac nieskompresowany material ... co tu duzo mowic, filmiki z youtube'a wygladaja przy source materiale jak jakies 240p w okienku, polecam sciagnac i dopiero wtedy komentowac grafike, poniewaz ta zrywa pape z dachu. 1080p, wszystko ostre, efekty czasteczkowe, oswietlenie, MA-SA-KRA. W spoilerze link do filmiku, 3gb sciagania. http://bit.ly/15LNjQT Edytowane 26 stycznia 2015 przez Bansai 2 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 (edytowane) Tutaj link do Gamersyde http://www.gamersyde.com/download_the_witcher_3_wild_hunt_january_2015_gameplay-33950_en.html Edytowane 26 stycznia 2015 przez Voytec Cytuj
YETI 11 002 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 (edytowane) Gierka wygląda świetnie, możliwe że nie aż tak jak w pierwszych materiałach, ale zdecydowanie jest to next gen i jedna z lepiej wyglądających gier, które pojawią się na rynku. Edytowane 26 stycznia 2015 przez Bansai Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 (edytowane) Screen moj (wiec nie jest "czysty"), matko jak to wyglada, te tekstury skory, jak pieknie slonce sie od nich odbija, zwroccie tez uwage nawet na te detale jak tatuaze czesciowo przykryte (dolny prawy rog, powiekszcie screen), zamiast prostego copy+pasta: @Yeti Nie zapominaj ze to nie CW Edytowane 26 stycznia 2015 przez Bansai Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 (edytowane) Zamiast iść spać to od godziny oglądam materiały z tej gry. Jak ta gra ROZPIER.DOLI w maju. HYPE TRAIN Edytowane 26 stycznia 2015 przez suteq Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.