Bzduras 12 764 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 26 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Ta gra na konsolach naprawdę musiała wielu skrzywdzić. Grałem na pc z padem w ręku i nie miałem problemu z walką. Jeżeli jest z nią coś nie tak, to co dopiero było w dwójce i jedynce. Sapkowski pisał książki dla gimbazy tak było To tylko devilbot, scrolluj dalej. 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 Akurat walka jest bardzo prymitywna. Ogrywałem w wakacje całość, więc wiem o czym mówię. Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 W walce mieczem nie czuć ciosów. Wystarczy wyłączyć dźwięki broni i okazuje się że mamy w rękach patyk a nie 15 kilowe żelastwo. Może przy następnej części 1 Cytuj
Ukukuki 7 111 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 16 minut temu, Szymek napisał: W walce mieczem nie czuć ciosów. Wystarczy wyłączyć dźwięki broni i okazuje się że mamy w rękach patyk a nie 15 kilowe żelastwo. Może przy następnej części O cie chuj to tylko kilka kilo mniej niż pełna zbroja płytowa, co ten wiedźmin ma w łapie? Miecz z Monster Huntera? Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 Miecze dwuręczne nie ważyły 15kg, a raczej maksymalnie 1/3 tego. Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 I fajnie. Chciałbym żeby było czuć ciosy. Tak jak czuć np siekierę w Gowie. 11 minut temu, Ukukuki napisał: Cytuj
Boomcio 4 160 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 26 minut temu, Szymek napisał: W walce mieczem nie czuć ciosów. Wystarczy wyłączyć dźwięki broni i okazuje się że mamy w rękach patyk a nie 15 kilowe żelastwo. Może przy następnej części Wystarczy wyłączyć w coolofduty modern warfare 2 dźwięk, i okazuje się że mamy w rękach pada, a nie 4 kilowego kałasznikowa. 3 5 Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 (edytowane) Możecie się nabijać Jakbym miał coś zmieniać w grze aby była lepsza to bylaby to walka. Nie muzyka,stylistyka, dialogi, fabule czy misje. Walczy się DUŻO w tej grze. Powinna być lepsza. Edytowane 22 listopada 2022 przez Szymek Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 Racja, już w dniu premiery ten system walki nie był wybitny, mówić delikatnie. W dzisiejszych czasach, to ten element gry może być mocno męczący. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 Godzinę temu, Szymek napisał: W walce mieczem nie czuć ciosów. Wystarczy wyłączyć dźwięki broni i okazuje się że mamy w rękach patyk a nie 15 kilowe żelastwo. Może przy następnej części 15 kilowe xdd Jakbyś książki na oczy widział to byś wiedział, że wiedźmini bardzo lekkimi mieczami się posługiwali, żeby wykonywać te wszystkie piruety i dogonić potwory. Cytuj
Pupcio 18 652 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 no spoko ale w tej grze nie ważne czy Geralt używa drewnianej pałki czy miecza bo feeling jest identyczny. Walka w tej grze jest okrutnym paździerzem. Jedyna fajna rzecz to rozkrajanie ludzi i stworków Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 (edytowane) Może palnąłem głupotę. Tak jakoś zapamiętałem z lekcji że tyle mogły ważyć niektóre miecze. Przy czy wy twierdzicie ze z walka jest wszystko okey i czuć ciosy? Okey Edytowane 22 listopada 2022 przez Szymek Cytuj
messer88 6 594 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 Fajnie wyglada walka i młynki itp ale na wyglądzie się to kończy, tak zapamiętałem ten system. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 Klepanie dwóch przycisków takie niesamowite No tak, tak, złego słowa nie można powiedzieć na Jezuska Forumowego, zobaczycie super walkę w grudniu, jak ogracie ponownie. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 te dwa przyciski to brzmi jak soulsy Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 Wy to czasami macie problemy. Nawet jeśli walka jest tylko ok, cała reszta to już klasa mistrzowska. Chociaż czytając niektóre komentarze ma się wrażenie, że projektanci gry zabili wam psa. Cytuj
Ukukuki 7 111 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 Nie trzeba w to lamusy drugi raz grać, patch jest dla chętnych Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 Nie no, tak to się nie da. Będą się kolejne 100h MĘCZYĆ z grą. 1 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 Siwy tyle chemii przyjął i takiego powera przez to zyskał, że machanie mieczykiem przychodzi mu równie łatwo jak patyczkiem. Także wasze czepialstwo jest bezzasadne Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 1 godzinę temu, Szymek napisał: W walce mieczem nie czuć ciosów. Wystarczy wyłączyć dźwięki broni i okazuje się że mamy w rękach patyk a nie 15 kilowe żelastwo. Może przy następnej części Prawidzwe miecze tyle nie ważą. Strzelałbym, że maks 5kg wiedźminski miecz miał. Cytuj
oFi 2 496 Opublikowano 22 listopada 2022 Opublikowano 22 listopada 2022 O kierwa, ale będę się bawil w to fantastycznie. Już zapomniałem o większości co tam się działo więc przeżycie jeszcze raz najlepszej gry poprzedniej dekady to najlepszy prezent na tegoroczne święta jaki mogłem sobie zamarzyć od giereczkowego mikołaja Przeżyjmy to jeszcze raz. Ostatnia gra gdzie trailerki osiągnęły hajp wyższy od mgs5, a gra okazała się jeszcze lepsza od nich samych. Dzięki CDP za te wspomnienia <3 4 Cytuj
GSPdibbler 174 Opublikowano 23 listopada 2022 Opublikowano 23 listopada 2022 12 godzin temu, Rozi napisał: Klepanie dwóch przycisków takie niesamowite No tak, tak, złego słowa nie można powiedzieć na Jezuska Forumowego, zobaczycie super walkę w grudniu, jak ogracie ponownie. Kurwa, to jest RPG, nie slasher. Przypomnijcie sobie walkę w najnowszym Dragon Age, to jest pazdziez. Cytuj
tjery 1 270 Opublikowano 23 listopada 2022 Opublikowano 23 listopada 2022 (edytowane) Walka jak na rpg jest ok i tak "lekkość" dobrze oddaje realia książek, bo Geralt nie naparzał jak Kratos siłowo, tylko bardziej w stylu piruetowo-baletowym. Jedyne co by mogli zrobić to przywrócić system uników taki jak był w demie z E3, który potem ludzie w modach na PC odtworzyli. Piruety i odskoki zamiast tego zjebanego turlania, które w ogóle do wiedźmina nie pasuje. Edytowane 23 listopada 2022 przez tjery 1 Cytuj
Boomcio 4 160 Opublikowano 23 listopada 2022 Opublikowano 23 listopada 2022 Odnośnie wagi miecza wg prozy: " CHRZEST OGNIA Pierwszy miecz jest stalowy. Stal syderytowa, ruda pochodząca z meteorytu. Kuta w Mahakamie, w krasnoludzkich hamerniach. Długość całkowita czterdzieści i pół cala, sama głownia długa dwadzieścia siedem i ćwierć. Wspaniałe wyważenie, waga głowni precyzyjnie równa wadze rękojeści, waga całej broni z pewnością poniżej czterdziestu uncji. Wykonanie rękojeści i jelca proste, ale eleganckie. I drugi miecz, podobnej długości i wagi, srebrny. Częściowo, oczywiście. Stalowy trzpień okuty srebrem, także ostrza są stalowe, czyste srebro jest za miękkie, by dobrze je naostrzyć. Na jelcu i całej długości klingi znaki runiczne i glify, uznane przez moich rzeczoznawców za niemożliwe do odczytania, ale niewątpliwie magiczne. " Cytuj
Szajka 410 Opublikowano 23 listopada 2022 Opublikowano 23 listopada 2022 17 godzin temu, Michał102 napisał: Siwy tyle chemii przyjął i takiego powera przez to zyskał, że machanie mieczykiem przychodzi mu równie łatwo jak patyczkiem. Także wasze czepialstwo jest bezzasadne Jak byłem mały,powiedzmy w czasach kultowej Polonii 1 to wiele sobie w grach czy właśnie w kreskówkach tłumaczyłem stosując taka mechanikę myślową. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.