Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedno mnie tylko zastanawia po chuy to wydali w tym stanie? Po cp się niczego nie nauczyli? Trzeba było napisać w notce ze rt to dla kart 4xxx i tyle konsole nie dostaną bo są są słabe a tak znowu wyszło ze skok na kasę. Na pewno wiedzieli ze to chuyowo chodzi w rt. 

Opublikowano

I znowu recenzje i oceny to jedno, a o problemach z optymalizacją czy wyciętych cutscenkach dowiaduje się dopiero od graczy.

 

Opublikowano

Klimacik to jest ale zestarzeć to się gra zestarzała. Płotka jest mega chujowa, feeling konikowania 0/10, jak jakiś poduszkowiec nie zwierzak. Mogli coś z tym zrobić i zremasterować kunia, w Kowbojach/ER/Chińczyku GoT jest fajnie zrobiona jazda. 

Opublikowano
2 minuty temu, ASX napisał:

I znowu recenzje i oceny to jedno, a o problemach z optymalizacją czy wyciętych cutscenkach dowiaduje się dopiero od graczy.

 

Ta cuscenka jest podobno wycięta przez mod, który dodali, pewnie nawet nie wiedzieli co dodali, miał dobre opinie to wrzucamy do builda xDD. No cóż, beka z tej sceny, bo akurat była "ważna":facepalm:.

2 minuty temu, messer88 napisał:

Klimacik to jest ale zestarzeć to się gra zestarzała. Płotka jest mega chujowa, feeling konikowania 0/10, jak jakiś poduszkowiec nie zwierzak. Mogli coś z tym zrobić i zremasterować kunia, w Kowbojach/ER/Chińczyku GoT jest fajnie zrobiona jazda. 

Dodali animacje "klepania" płotki a'la RDR2. :)

Opublikowano
2 minuty temu, nievil napisał:

Koledzy co grają na pc - możecie zweryfikować info, że ta nowa wersja usuwa ambient occlusion / HBAO i oświetlenie wygląda gorzej niż było

Nie, nic nie usuwa, dodaję opcjonalne RT, ale to co było, jest dalej i wyglada lepiej, bo dodali np. SSR do wszustkich powierzchni (dx11 i dx12) oraz nowy antyaliasning TAA, wczesniej była tylko jedna metoda. Są tylko ogromne problemy z performance, dlatego zaleca się granie na dx11. Wtedy masz wszystko z patcha, oprócz wsparcia rzeczy z dx12, czyli dlss i RT. 

Opublikowano
11 minut temu, izon napisał:

Skupili się na wersjach na konsole, tam jest siano, taka prawda.

Gdyby było tak jak piszesz , to wersja pecetowa oferowała by to samo co konsole.

A tak się składa że jest wersja to wersja konsola jest wykastrowana z wielu graficznych ficzerow.

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, ASX napisał:

Gdyby było tak jak piszesz , to wersja pecetowa oferowała by to samo co konsole.

A tak się składa że jest wersja to wersja konsola jest wykastrowana z wielu graficznych ficzerow.

 

Dokładnie, jak czytam te "problemy" na PC, a wersja na konsole super hiper to tylko można śmiechnąć. Ustawcie sobie jeden z drugim ustawienia z konsol, czyli rozdziałkę 1100p, zrzućcie ustawienia z uber+ w dół, z RT zostawcie tylko oświetlenie i AO i też na kompie porównywalnym z konsolami będziecie mieli 25-30 fps. Albo 60 w 1500p bez RT na niższych ustawieniach. A tak to pewnie najlepiej minimum 1440p, Uber+, Hairworks na full, full RT z odbiciami i cieniami i zdziwko, że mniej fps niż na konsoli.

Przecież to do huja chodzi na konsolach prawie w full HD i kinowym 24 fps bez większości usprawnień z PC (brak RT odbić, cieni, brak Hairworks, brak ustawień Uber+) albo w 60 klatkach w 1500p całkowicie bez RT i z jeszcze bardziej pociętymi ustawieniami.

Edytowane przez tjery
  • beka z typa 1
Opublikowano
34 minuty temu, messer88 napisał:

Płotka jest mega chujowa, feeling konikowania 0/10, jak jakiś poduszkowiec nie zwierzak. Mogli coś z tym zrobić i zremasterować kunia, w Kowbojach/ER/Chińczyku GoT jest fajnie zrobiona jazda. 


Nadal lepiej niż papierowe koniki z Assasynów :reggie:

Opublikowano

Z tymi sejwami to już był problem znany, bo te z wersji pudełkowej nie były kompatybilne z wersją cyfrową bodajże. Ale ile to lat temu było.

(Chyba, że mi się gry pomerdały). 

Opublikowano
3 hours ago, Wredny said:

Kuźwa, jakie to cholerstwo trudne jest na tym najwyższym poziomie :obama:
Lata temu też tak zaczynałem, ale nie przypominam sobie, żeby mną tak początkowe ghule pomiatały :sweat:

185114bdccd42-screenshotUrl.thumb.png.63422ef25600b7105b53f5933eb16aac.png

No ale pozamiatane i czas ruszyć w drogę - poniżej dwa screeny z PS5 - pierwszy performance, drugi "RT":

1851153fdcc34-screenshotUrl.thumb.png.1c5448c0cd3ad917263736edf86d4ca1.png
18511544f2f2-screenshotUrl.thumb.png.f8af1cccfe8761b7357211d10a1e0402.png

mialem to samo, po premierze to zrobilem cale przejscie a potem ng plus z dodatkami na death march i mialem takiego builda ze pod koniec bylem niesmiertelny, a teraz odpalilem po ponad 5 latach i mnie te utopce w bialym sadzie w wawozie na lewo od tej pierwszej spalonej wiochy zayebaly xd

Opublikowano
mialem to samo, po premierze to zrobilem cale przejscie a potem ng plus z dodatkami na death march i mialem takiego builda ze pod koniec bylem niesmiertelny, a teraz odpalilem po ponad 5 latach i mnie te utopce w bialym sadzie w wawozie na lewo od tej pierwszej spalonej wiochy zayebaly xd
U mnie tak samo za każdym razem po powrocie do gry. Pierwsza walka i ze 3 podejścia Ale właśnie padł gryf, więc jest coraz lepiej
Opublikowano

Do nich to nawet nie podchodziłem, ale mnie te pierwsze ghule z Vesemirem parę razy ubiły :sweat:
Przed chwilą, w drodze do garnizonu, przechodziłem przez teren stada wilków levelu 5 i też było parę powtórzeń, a jak się uporałem to obok łazi kilku utopców i też poszedłem ich wyjaśnić.
Na zdjęciu poniżej Geralt chwilę po tej akcji, wraca na szlak z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku :banderas:
1851211bf3c61-screenshotUrl.thumb.png.76710b49f5491997c32a7d100865f75d.png

  • Plusik 2
Opublikowano
Teraz, PiPoLiNiO napisał:

U mnie tak samo za każdym razem po powrocie do gry. Pierwsza walka i ze 3 podejścia emoji1787.png Ale właśnie padł gryf, więc jest coraz lepiej emoji41.png

Z tym rebalancem skilli nawet na high levelach już ciężej jest stać się nieśmiertelnym. Na 50 lvlu miałem leciutki problem z bossem o wiele leveli niżej z paczyka na death march (swoją drogą fajna walka, na poziomie dlcków z podzialem na etapy) :). Może nie jakiś duży, ale jakbym był na lvlu questa, to miałbym ciezko. 

Opublikowano
22 minuty temu, Crazy Horse napisał:

Z tymi sejwami to już był problem znany, bo te z wersji pudełkowej nie były kompatybilne z wersją cyfrową bodajże. Ale ile to lat temu było.

(Chyba, że mi się gry pomerdały). 

Zapisy z premierowej wersji + dodatki nie były kompatybilne z wersją GOTY która też miała osobny zestaw dzbanków, zresztą tak samo było na xboxie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...