Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Featured Replies

Opublikowano
13 minut temu, Wredny napisał:

Są jeszcze w opcjach alternatywne wyglądy dla Triss i Yennefer - to też te serialowe? :philosoraptor:

nie, te już były po premierze w 2015jakiś czas

  • Odpowiedzi 12,1 tys.
  • Wyświetleń 956,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pierwszy? Przepraszam, ale musze wam to zrobić.  Łatka sie sciąga, a w tle leci soundtrack. Za chwile kotary zasłaniam, a browar z sokiem malinowym nalany, drugi bo jednego już walnąłem z wrażen

  • Pogralem troche godzin i nie dam rady wiecej. Krotko mowiac,gra jest do bani i prze hype'owana cos w stylu Watch_Dogs(chociaz dobrze sie tam bawilem).   Gram na PC i podczas wiekszej rozroby gra gub

Opublikowano

Elegancko się gra i wygląda na XSX w trybie performance. Nie wiem za co ci raytracingowcy płacą 10k a potem tylko w photo mode siedzą

 

 

d664293e-a5de-45b9-b37a-522b73edb264.png

Opublikowano

No trzeba przyznać, że na XSX wygląda to na prawdę świetnie w trybie 60 klatek. 

 

Cześć z Was pewnie zaraz wlepi mi klauny i uzna za idiote, ale dla mnie jest to jedna z najładniejszych gier w jakie grałem na XSX (a dopiero co ogrywałem Plage). 

Od dzisiejszych standardów wyraźnie dostają modele postaci i ich mimika, ale już design swiata, roślinność, jakieś efekty typu mgła itp, to na serio niezły sztos. Czasem są takie widoczki, że ciężko się nie zatrzymać i nie podziwiać :)

 

Jak na kompach mają jeszcze ładniej, to nic tylko pozazdrościć :)

 

Opublikowano
3 godziny temu, Michał102 napisał:

Jak się zwie ten nowy quest i kiedy się pojawi? 

Jest na 15 lvlu, on się chyba sam nie pojawi, musisz iść do 

 

Spoiler

Diablego Dołu, wcześniej był tam drzwi, których nie można otworzyć, teraz jest tam nowy quest, przed wejściem do Diablego Dołu jest typ, który daje questa. 

 

Opublikowano

Gracie na XSX na domyslnych ustawieniach kontrolera?

Musiałem zmniejszyć znacznie czułość prawej gały bo moim zdaniem cos jest zdecydowanie zrąbane.

Opublikowano
5 minut temu, dee napisał:

Gracie na XSX na domyslnych ustawieniach kontrolera?

Musiałem zmniejszyć znacznie czułość prawej gały bo moim zdaniem cos jest zdecydowanie zrąbane.

to samo na PS5, nie zmniejszałem, 30min zajęło przyzwyczajenie się :cool:

Opublikowano
4 minuty temu, Czoperrr napisał:

Gram na domyślnych ustawieniach. Po prostu teraz jest zbyt płynnie :)

 

Nie, przełączyłem na próbe na 30 fps i było tak samo "narowiście"

No, ale zmieniłem w ustawieniach wartość czułości na 0,60 i jest lepiej

Opublikowano
9 minut temu, dee napisał:

Gracie na XSX na domyslnych ustawieniach kontrolera?

Musiałem zmniejszyć znacznie czułość prawej gały bo moim zdaniem cos jest zdecydowanie zrąbane.

W ustawieniach jest sterowanie Klasyczne i Alternatywne. Po aktualizacji ustawione jest to Alternatywne i tez bylem w szoku jak kamera szybko reagowała. Spróbowałem Klasyczne i „zamulalo” po staremu, wiec sprobuje do nowego sie przyzwyczaic :) 

Opublikowano
1 godzinę temu, Czoperrr napisał:

Elegancko się gra i wygląda na XSX w trybie performance. Nie wiem za co ci raytracingowcy płacą 10k a potem tylko w photo mode siedzą

 

 

d664293e-a5de-45b9-b37a-522b73edb264.png

Mleko ci się wylało!!

Opublikowano

No dobrze jest po tym patchu. Sprawdziłem na ps5. Człowiek chłonął to na premierę w tamtej jakości, to teraz to już w ogóle bajka.
Największy problem to  jak znaleść znowu ze 100h, jak tyle nowych gierek ciągle do ogrania, a te 100h to ok 1/4 mojego rocznego czasu jaki przeznaczam na granie co roku.

Opublikowano
Godzinę temu, balon napisał:

No dobrze jest po tym patchu. Sprawdziłem na ps5. Człowiek chłonął to na premierę w tamtej jakości, to teraz to już w ogóle bajka.
Największy problem to  jak znaleść znowu ze 100h, jak tyle nowych gierek ciągle do ogrania, a te 100h to ok 1/4 mojego rocznego czasu jaki przeznaczam na granie co roku.

Mam podobnie, pozostaje wiedzminka ogrywac przez dwa lata,

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Fajnie, że można sobie teraz jednym przyciskiem włączać/wyłączać całego HUDa w czasie gry, idealne do screenów.

 

f4BwWIt.jpg

 

hgWM35L.jpg

 

YfwIz9J.jpg

 

eolj3l8.jpg

 

FyzAWYR.jpg

Opublikowano
6 godzin temu, tjery napisał:

Fajnie, że można sobie teraz jednym przyciskiem włączać/wyłączać całego HUDa w czasie gry, idealne do screenów.

 

Masz jakiegoś reshade'a, że gra tak u ciebie wygląda czy zabawa suwaczkami w photo mode?

 

 

 

U mnie przestawienie na DX11 niewiele pomogło. Nadal są mikroprzycinki i spadki do 50-55 klatek. A przed updatem lekko około stówki. :frog:

Opublikowano
 
Masz jakiegoś reshade'a, że gra tak u ciebie wygląda czy zabawa suwaczkami w photo mode?
 
 
 
U mnie przestawienie na DX11 niewiele pomogło. Nadal są mikroprzycinki i spadki do 50-55 klatek. A przed updatem lekko około stówki. :frog:
Ta gra tak po prostu wygląda na PC uber+ z rt.
Opublikowano
Godzinę temu, Bigby napisał:

 

Masz jakiegoś reshade'a, że gra tak u ciebie wygląda czy zabawa suwaczkami w photo mode?

 

Nigdy nie robię fotek w photo mode, zawsze bezpośrednio z gry, bo wolę jak gra na screenach wygląda tak samo jak w czasie normalnej gry, a photo mode wiadomo, przeważnie upiększa.

 

Tak jak Pipolinio pisał, tak to wygląda teraz po updacie z full RT, oświetlenie, gradacja kolorów, kontrasty dostały mega boosta. Jedyne co mam zmienione to trochę podniosłem gammę w menu i mam reshade, ale tam sobie tylko delikatnie zmniejszyłem nasycenie kolorów.

Opublikowano

image.thumb.png.06d85df013a09546e96aff94d59b4dde.png

 

 

 

Inna pora dnia.

 

moje screeny też na full RT, ale UW 1440p, bez reshade itp. 

Edytowane przez KrYcHu_89

Opublikowano

A tutaj (już ostatni screen) fajnie widać porównanie z RT i bez RT (reszta na Uber+)

 

image.thumb.png.718cb3903b6859963d7a3d4538508a65.png

 

image.thumb.png.803441ce71b3377f84b2b7f2857c8e52.png

Różnica na bagnach jest zdecydowanie najbardziej widoczna

Opublikowano
45 minut temu, tjery napisał:

Tak jak Pipolinio pisał, tak to wygląda teraz po updacie z full RT, oświetlenie, gradacja kolorów, kontrasty dostały mega boosta. Jedyne co mam zmienione to trochę podniosłem gammę w menu i mam reshade, ale tam sobie tylko delikatnie zmniejszyłem nasycenie kolorów.

 

Widziałem u siebie jak to wygląda na maxa. ;) Tylko kolorystycznie nie było tak jak na screenach. 

Opublikowano

Czemu CDPR nie chwali się, że dodali w ramach nowości selfie sticka dla Gerwazego?

bc251fd7-17af-44bf-92a9-ca2775a2962a.png

Opublikowano
3 minuty temu, Bigby napisał:

 

Widziałem u siebie jak to wygląda na maxa. ;) Tylko kolorystycznie nie było tak jak na screenach. 

 

To ciężko powiedzieć, bo tak jak w zmodowanej wersji przed patchem miałem sporo rzeczy poprawionych w reshade, bo kolory były totalnie z tyłka, tak w tej nowej z RT nic nie dotykałem poza minimalnie zmniejszonym nasyceniem. Gram z HDR, może dlatego.

Opublikowano
3 minuty temu, tjery napisał:

 

To ciężko powiedzieć, bo tak jak w zmodowanej wersji przed patchem miałem sporo rzeczy poprawionych w reshade, bo kolory były totalnie z tyłka, tak w tej nowej z RT nic nie dotykałem poza minimalnie zmniejszonym nasyceniem. Gram z HDR, może dlatego.

HDR też pewnie dodaje dużo, w sumie nie wiedziałem nawet, że dodali to wreszcie do wersji PC, wcześniej było tylko na konsolach. Na moim UW 1440p i tak nie sprawdzę, bo na monitorach HDR ( z małymi wyjątkami) to jest gówno obesrane 100 nitów :D.

3 minuty temu, messer88 napisał:

A tak w sumie to na pc dopiero jak zmodują tego pacza to będzie wtedy fajna graficzka. 

Tutaj już nic nie trzeba modować, starczą sterowniki, żeby gra chodziła płynnie na dx12 :D. Modderzy myślę już wykonali maxa co do tekstur itp. przez te kilka lat. A te najlepsze mody są tutaj już dodane natywnie, również do wersji konsolowych. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.