Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Featured Replies

Opublikowano
18 minut temu, messer88 napisał:

A tak w sumie to na pc dopiero jak zmodują tego pacza to będzie wtedy fajna graficzka. 

 

Powiem Ci, że dla mnie teraz jest to ścisła czołówka najładniejszych gier jakie w życiu widziałem, pomimo, że to 2015r. Wiadomo, że technicznie są archaizmy (modele postaci, mimika, płotka nie ma 1/100 z mięśni, które mają konie w RDR2, geometria), ale ogólnie nie rozbijając tego na czynniki pierwsze to co widzę na ekranie w ruchu robi mega wrażenie, tak jak pisałem, nawet te moje screeny tego nie oddają. Ta gra ma ponadczasowy artstyle, z tymi wszystkimi ulepszeniami, bajerami RT i nowym oświetleniem RT wygląda niesamowicie, i to nie "niesamowicie" jak na grę z 2015r., tylko po prostu niesamowicie w 2022r. Mega dużo daje też chyba najlepszy antyaliasing z DLSS quality w 4K jaki widziałem do tej pory w grach, wszystko jest mega ostre, wyraźne, szczegółowe, nic nie migocze, a w grach z "szerokimi" widokami i dużą ilością roślinności to jedna z ważniejszych rzeczy dla ogólnego odbioru jakości obrazu.

 

  • Odpowiedzi 12,1 tys.
  • Wyświetleń 947,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Pierwszy? Przepraszam, ale musze wam to zrobić.  Łatka sie sciąga, a w tle leci soundtrack. Za chwile kotary zasłaniam, a browar z sokiem malinowym nalany, drugi bo jednego już walnąłem z wrażen

  • Pogralem troche godzin i nie dam rady wiecej. Krotko mowiac,gra jest do bani i prze hype'owana cos w stylu Watch_Dogs(chociaz dobrze sie tam bawilem).   Gram na PC i podczas wiekszej rozroby gra gub

Opublikowano

Świat i krajobrazy owszem ładne, ale już sam początek i te trupojady to już widać wiek gierki. No ale schludnie jest. 

Opublikowano
33 minuty temu, tjery napisał:

 

Powiem Ci, że dla mnie teraz jest to ścisła czołówka najładniejszych gier jakie w życiu widziałem, pomimo, że to 2015r. Wiadomo, że technicznie są archaizmy (modele postaci, mimika, płotka nie ma 1/100 z mięśni, które mają konie w RDR2, geometria), ale ogólnie nie rozbijając tego na czynniki pierwsze to co widzę na ekranie w ruchu robi mega wrażenie, tak jak pisałem, nawet te moje screeny tego nie oddają. Ta gra ma ponadczasowy artstyle, z tymi wszystkimi ulepszeniami, bajerami RT i nowym oświetleniem RT wygląda niesamowicie, i to nie "niesamowicie" jak na grę z 2015r., tylko po prostu niesamowicie w 2022r. Mega dużo daje też chyba najlepszy antyaliasing z DLSS quality w 4K jaki widziałem do tej pory w grach, wszystko jest mega ostre, wyraźne, szczegółowe, nic nie migocze, a w grach z "szerokimi" widokami i dużą ilością roślinności to jedna z ważniejszych rzeczy dla ogólnego odbioru jakości obrazu.

 

A to różnie, TAA w niektórych miejscach wygląda lepiej niż DLSSQ, przynajmniej w 1440p zdarzają się artefakty widoczne jak siedzisz przy monitorze kilka cm od ekranu, szczególnie na powierzchni wody widać delikatne migotanie przy dużym natężeniu światła. Ale przy TAA, z kolei obraz jest dużo bardziej rozmyty. No i DLSSQ daje lepszy performance, aczkolwiek jest tylko na dx12 (TAA dodali też do dx11, wcześniej było FXAA, które teraz można prównać jest o ligę gorsze od TAA i DLSSQ), a ten nie jest stabilny w obecnej poza kilkoma wybrańcami, którym działa wszystko pięknie :D. Ale jak zalockowałem na 30 fps to da się grać bez stutteringu w slow motion, a raczej zwiedzać świat na koniku:). 

Opublikowano

Na konsolach da się wyłączyć HUD za pomocą jednego przycisku? Szukałem w opcjach i nie znalazłem :/

 

Szczerze przyznam, że jako zatwardziały przedstawiciel 'graficzka i 30 fps' poddałem się i śmigam w trybie płynności. Problem jest prosty - za często dochodzi do spadków i w wielu miejscach kamera po prostu rwie.

Edytowane przez ginn

Opublikowano
1 godzinę temu, Bzduras napisał:

Czemu CDPR nie chwali się, że dodali w ramach nowości selfie sticka dla Gerwazego?

bc251fd7-17af-44bf-92a9-ca2775a2962a.png

No właśnie, nie było tego chyba w patchnotes? Podobnie jak tego, że można głaskać Płotkę :D. 

Opublikowano
12 minut temu, ginn napisał:

Na konsolach da się wyłączyć HUD za pomocą jednego przycisku? Szukałem w opcjach i nie znalazłem :/

 

W opcjach zmieniłem HUD na wyłączony i przyciskiem Home mogę go przywracać/wyłączać. Sprawdź czy gdzieś w ustawieniach sterowania nie można przypisać tego pod jakiś przycisk na padzie.

 

 

49 minut temu, messer88 napisał:

ale już sam początek i te trupojady to już widać wiek gierki.

 

Jak na grę z otwartym światem imo wciąż potworki trzymają poziom, bardziej z modelami ludzkimi są problemy (i te powtarzające się gęby, mogli to ogarnąć).

 

nZuYo9E.jpg

 

yEezAxA.jpg

 

UDsdQca.jpg

 

Tu już z fotomoda, bo w normalnym gamepleju ciężko uchwycić ;)

Opublikowano
3 minuty temu, tjery napisał:

 

W opcjach zmieniłem HUD na wyłączony i przyciskiem Home mogę go przywracać/wyłączać. Sprawdź czy gdzieś w ustawieniach sterowania nie można przypisać tego pod jakiś przycisk na padzie.

 

 

 

Jak na grę z otwartym światem imo wciąż potworki trzymają poziom, bardziej z modelami ludzkimi są problemy (i te powtarzające się gęby, mogli to ogarnąć).

 

nZuYo9E.jpg

 

yEezAxA.jpg

 

UDsdQca.jpg

 

Tu już z fotomoda, bo w normalnym gamepleju ciężko uchwycić ;)

Takie słowiańskie mordki mają i npce i potwory, jest to na pewno klimatyczne w stosunku do tych pięknych amerykańskich maszkar :D. 

Opublikowano

No więc na moim takim sobie kompie spokojnie można grać na dx11 w uber+ na full. Co głównie rzuca się w oczy to, większa paleta barw, więcej zmieniających się warunków pogodowych i zdecydowanie bujniejsza roślinność. Gra działa ciut mniej płynnie i w menu mam czasami freezy i jakieś trzaskanie w głośnikach. Nie jest idealnie ale jest bardzo dobrze i w sumie do poprawy mają jakieś pierdoły.

Opublikowano
7 minut temu, izon napisał:

No więc na moim takim sobie kompie spokojnie można grać na dx11 w uber+ na full. Co głównie rzuca się w oczy to, większa paleta barw, więcej zmieniających się warunków pogodowych i zdecydowanie bujniejsza roślinność. Gra działa ciut mniej płynnie i w menu mam czasami freezy i jakieś trzaskanie w głośnikach. Nie jest idealnie ale jest bardzo dobrze i w sumie do poprawy mają jakieś pierdoły.

No szczególnie to mają do poprawy ficzery z dx12 na PC:). 

Opublikowano

Meh myślałem, że ta nowa zbroja i dodatki to będą  miały lepsze statsy, no ale zawsze miło było wrócić do Wyzimy:D

Opublikowano

Wyrzuciłem to 4.0 w pizdu i wróciłem do poprzedniej wersji z modami. Bez rtxa różnicy wielkiej nie widzę. Brak trybu foto jakoś przeboleję. 

Opublikowano
2 minuty temu, izon napisał:

Meh myślałem, że ta nowa zbroja i dodatki to będą  miały lepsze statsy, no ale zawsze miło było wrócić do Wyzimy:D

Tam jest w sumie cały set i chyba da się go dokoksować na Grandmaster :)

Opublikowano

 

Polecam, tylko bez rayfagów mi tu ;) koleś zawsze fajnie pokazuje co to ten cały RT i skupia się głównie na oświetleniu.

Opublikowano

W moim odczuciu ray tracing jest słabo zaimplementowany na PS5, szczególnie jesli chodzi o dzień. Natomiast w porze nocnej wyglada to lepiej, ale pod warunkiem ze podziwiamy efekty świetlne/cienie stojąc w miejscu. 30 fps w ruchu, kiedy biegamy, walczymy czy jedziemy konno „zabija” skutecznie RT oraz sama oprawę wizualna. Ten klatkarz to jakaś masakra. Oczy mnie bolą po przejściu z 60fps. Podziwiam ludzi grających w trybie „jakość”, ale mam pewne podejrzenie, ze tacy gracze maja problemy ze wzrokiem. :)


Ps. Tez was irytuje ten opór trigera R2 kiedy odpalamy szybko jakis znak? Ja wyłączyłem haptyki. 

Opublikowano

Tjery jest bardzo ładnie na twoim komputerze, ale i tak grasz na małym tv i bez dobrego audio;) 

Opublikowano
19 minut temu, balon napisał:

Tjery jest bardzo ładnie na twoim komputerze, ale i tak grasz na małym tv i bez dobrego audio;) 

Jeszcze dodaj, że zgarbiony przed biurkiem :sapek:

Opublikowano

Ciężkie życie Pecetowca, oj ciężkie, próbujesz nieść kaganek graficznej oświaty z podniesionym czołem, a tu plują na Ciebie z każdej strony.

Ale czego człowiek nie zniesie w imię :master:

Edytowane przez tjery

Opublikowano
4 minuty temu, tjery napisał:

Ciężkie życie Pecetowca, oj ciężkie, próbujesz nieść kaganek graficznej oświaty z podniesionym czołem, a tu plują na Ciebie z każdej strony.

 

Ale czego człowiek nie zniesie w imię

 

W imię świętego pc mastersa Henry'ego Cavilla. 

 

Screenshot%202020-07-17%20at%2011.36.15%

Opublikowano
Godzinę temu, Bielik napisał:

Jeszcze dodaj, że zgarbiony przed biurkiem :sapek:

Nie, no on ma przy biurku fotel z oparciem, bez taboretu!

Opublikowano

Ale faktycznie te wszystkie PeCetowe analizy i wywody, okraszone dużą dawką dziwnych ciągów znaków typu dx11/12, DLSS powinny raczej trafiać do jakiegoś innego tematu, bo zrobił się tu straszny śmietnik.
Screenshoty jak najbardziej, bo to zawsze robi, ale już bez porad instalacyjnych, albo jakie mody ściągnąć, proszę :hi:
 

Opublikowano

Proponuje PCtowcom zrobić sobie osobny temat jak z Cyberpunkiem :) Tam będzie można dowoli gadać o jakiś suwaczkach zamiast grać ;)

Opublikowano

Ściągnąłem wersję z GOG, krótkie info poniżej:

sejwy zaciągnęły się bez problemu, nawet jakieś starocie z 2017

 

Konfiguracja:

Ryzen 5 3600, 16 giga ramu, radeon rx5600xt

soft amd adrenalin pozwala pokazać licznik fps, także nim się posiłkowałem

 

wrażenia:

wersja DX12 - RT karta nie obsługuje także się nie wypowiem, wszystkie ustawienia na uber+, włączony FSR2 (odpowiednik DLSS od zielonych żydów) - mikroprzycięcia, które denerwują, olałem tę wersję, gdyby nie to to super

Wersja DX11 - wszystkie ustawienia na uber+, chodzi między 80-90fpsów, zrobiony vsync na 60 fps - super się gra, zero problemów

 

Spróbuję więcej pograć na święta, zmiany zauważalne i na plus

Opublikowano
1 godzinę temu, izon napisał:

Proponuje PCtowcom zrobić sobie osobny temat jak z Cyberpunkiem :) Tam będzie można dowoli gadać o jakiś suwaczkach zamiast grać ;)

 

Gra ma tyle lat, że o rozgrywce itp wiadomo już chyba dostatecznie wiele. 

Pacz tyczy się zagadnień technicznych i nie widzę przeciwwskazań, by o nich tu nie podyskutować. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.