Bansai 11 198 Opublikowano 9 marca 2014 Opublikowano 9 marca 2014 Uuuu slicznie, w 2jce bylo malo krypt wzgledem czesci pierwszej, cieszy mnie ze wroca, zawsze fajnie bylo polowac na trupojady czy wampiry w tego typu miejscowkach. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 9 marca 2014 Opublikowano 9 marca 2014 Uuuu slicznie, w 2jce bylo malo krypt wzgledem czesci pierwszej, cieszy mnie ze wroca, zawsze fajnie bylo polowac na trupojady czy wampiry w tego typu miejscowkach. Ano, chciałbym więcej takich misji jak ta z domem dla obłąkanych w W2 i spotkań z inteligentnymi potworami jak w W1(Vetala na cmentarzu). Cytuj
Paliodor 1 768 Opublikowano 9 marca 2014 Opublikowano 9 marca 2014 W jedynce zwłaszcza wielkie wrażenie na mnie zrobił design cmentarza na tym wzgórzu i tego kościółka z kryptą, w której trzeba było odczarować wiadomo kogo. Mega klimat tam był i liczę, że w W3 będzie więcej właśnie takich miejscówek, a niektóre concept arty nastrajają ku temu pozytywnie. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 9 marca 2014 Opublikowano 9 marca 2014 W jedynce zwłaszcza wielkie wrażenie na mnie zrobił design cmentarza na tym wzgórzu i tego kościółka z kryptą, w której trzeba było odczarować wiadomo kogo. Mega klimat tam był i liczę, że w W3 będzie więcej właśnie takich miejscówek, a niektóre concept arty nastrajają ku temu pozytywnie. Ja liczę też na jakieś ukryte klimatyczne miejscówki, nie związane z żadnymi zadaniami. Ot tak, dla samej radości z eksploatacji. Poza tym to chcę już wiedzieć jak rozwiążą sprawę granic danych lokacji i tego, czemu nie będzie można ich przekraczać(choć tu raczej podejrzewam wytłumaczenie z wojną i wojskami nilfgaardu). Mam tylko szczerą nadzieję na brak niewidzialnych ścian. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Premiera w lutym 2015. http://www.allgamesbeta.com/2014/03/the-witcher-3-wild-hunt-pushed-back-to.html Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 szkoda troche, liczylem na dobrego rpg przy ktorym spedzilbym swieta. Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 cokolwiek, może dadzą radę zrobić 1080p/30fps na ps4 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Premiera w lutym 2015. http://www.allgamesbeta.com/2014/03/the-witcher-3-wild-hunt-pushed-back-to.html Fantastycznie, cały rok na ogranie tego co mam, Przynajmniej się nie zapcham Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Przestraszyli się Destiny ? Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Premiera w lutym 2015. http://www.allgamesbeta.com/2014/03/the-witcher-3-wild-hunt-pushed-back-to.html Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 Kompletnie tego nie rozumiem, w niedawnym wywiadzie była mowa że gra wchodzi w fazę optymalizacji i testów a teraz taki poślizg ?. Coś tu śmierdzi i nie dam się kupić słowami "chcemy wszystko dopracować". Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 Nic nie śmierdzi, przecież w tym roku wychodzi Dragon Age: Inkwizycja. Stąd, podejrzewam, przesunięcie tytułu na kolejny rok. Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 W komentarzach giełdowych piszą, że CD Projekt nie da rady wydać dwóch gier w jednym roku, więc pewnie Cyberpunk zostanie przesunięty na 2016. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 A liczyłem, że zagram w tym roku. Korwa. Cytuj
Paliodor 1 768 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 (edytowane) Trochę szkoda, że znów przesunęli termin wydania. No ale liczę na to, że dzięki temu gra będzie jeszcze bardziej dopieszczona. Witcher 3 na urodziny, nie powiem fajna sprawa.Może i nowy piecyk do tego czasu kupię Nic nie śmierdzi, przecież w tym roku wychodzi Dragon Age: Inkwizycja. Stąd, podejrzewam, przesunięcie tytułu na kolejny rok. Ja cię proszę, kolejna paść od DA miałaby konkurować z W3? Te gierki od Bio to co najwyżej mogą z Diablo 3 sobie powojować bo tyle to one mają wspólnego z rpg. Edytowane 12 marca 2014 przez Paliodor 1 Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 Jeszcze właściwie na oczy nie widziałeś tytułu, a już krytykujesz... Cytuj
Paliodor 1 768 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 (edytowane) Jeszcze właściwie na oczy nie widziałeś tytułu, a już krytykujesz... Widziałem dwa poprzednie twory i o ile jedynka była "ok" tak DA2 lepiej przemilczę bo było mega żenujące. Ich Mass Effect 3 też szału nie robił z mega wymyślną końcówką włącznie XD Bio może kiedyś robił dobre/bdb gierki jak choćby KOTOR ale teraz to tylko masowa papka udająca być rpg. Edytowane 12 marca 2014 przez Paliodor Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 Przecież jeśli CD Projekt boi się Dragon Age w tym roku, to nie z powodu możliwej zarąbistości DA, tylko jej wielkiego potencjału marketingowego. Mając do wyboru DA i Wiedźmina, sprzedaż może być mniejsza bo wielu casuali pewnie wybierze Inkwizycję. Cytuj
Paliodor 1 768 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 (edytowane) Przecież jeśli CD Projekt boi się Dragon Age w tym roku, to nie z powodu możliwej zarąbistości DA, tylko jej wielkiego potencjału marketingowego. Mając do wyboru DA i Wiedźmina, sprzedaż może być mniejsza bo wielu casuali pewnie wybierze Inkwizycję. Też racja, w dzisiejszych czasach gierka z większym marketingiem ma o wiele lepsze szanse na sukces niż produkt rzeczywiście lepszy ale nie mający takiego worka mln na reklamę. A że niektórzy jeszcze żyją przekonaniem, że Bio=genialne rpg to potem się nie dziwię, że ich potworki sie tak sprzedają. Edytowane 12 marca 2014 przez Paliodor Cytuj
SpacierShark123 1 506 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 Jak pomoże to chociażby w zoptymalizowaniu gry to jak najbardziej niech poczekają z premierą.Nie chcę kolejnego gniota pod względem technicznym jak Battlefield 4. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 (edytowane) EA celebruje, bo oni dali dyrektywe Bio aby wypuscic przed Wiedzminem swojego pascia. Szkoda, bardzo szkoda z powodu tej obsuwy, ale to CD Projekt jest, im jestem w stanie wybaczyc bo: a) pracuja w polsce b) sa jednym z niewielu devow ktorym faktycznie zalezy na jakosci swoich produktow c) w (pipi)e maja DLC, a jesli juz cos robia, to daja za darmo d) sa anty-drm Takze jestem w stanie uwierzyc ze obsuwa to faktyczny ruch ku poprawieniu gry a nie jakas biznesowa zagrywka. Edytowane 12 marca 2014 przez Bansai Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 (edytowane) Przestraszyli się Destiny ? Uwierz mi, że żaden developer nie przekłada premiery z powodu innej dużej gry która wychodzi w tym samym czasie. Niosło by to ze sobą tak gigantyczne dodatkowe koszta których nie jest w stanie udźwignąć żaden developer. Wiem coś o tym bo od lat pracuję w branży. Jeżeli premiera została przesunięta to tylko i wyłącznie z powodu niemożliwości ukończenia developingu gry we wcześniej obiecywanym terminie. Po za tym Destiny to jednak całkiem inna gra, i RPG pokroju Wiedźmina raczej nie musi widzieć w niej bezpośredniej konkurancji. Myślę, że z zaistniałego faktu trzeba się tylko cieszyć biorąc pod uwagę że końcówka zeszłego roku zaatakowała nas ostro niedopracowanymi tytułami - żeby daleko nie szukać Battlefieldem 4 który w momencie premiery nie zasługiwał nawet na status Bety. Edytowane 12 marca 2014 przez Xymek Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 3 kwietnia 2014 Opublikowano 3 kwietnia 2014 http://www.pssite.com/news-32111-dwie_lokacje_z_wiedzmina_3_beda_3_5_razy_wieksze_niz_caly_skyrim.html 3,5 raza większy świat od Skyrima O_O Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 3 kwietnia 2014 Opublikowano 3 kwietnia 2014 Jak działa fast travel? Tak samo jak w Skyrimie? Nie wiem czy taki duży świat jest serio potrzebny. CD Projekt to nie jest takie spore studio. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.