Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

W poniedziałek możliwe, że pojawi się gameplay z ps4 (polska wersja językowa) i nie, nie chodzi tu o materiały youtuberów.

tweet.jpg

ps.podobno krew i odcinanie kończyn można wyłączyć

 

Niech jeszcze pokazują jak Kinga gra to nie będę wiedział czy patrzeć na nią czy na grę :P

Opublikowano (edytowane)

 

Niech jeszcze pokazują jak Kinga gra to nie będę wiedział czy patrzeć na nią czy na grę :P

 

https://igcdn-videos-g-2-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t50.2886-16/11179355_691882850917242_1754677491_n.mp4

 

O ja... Teraz czekamy na gameplay.

 

Poza tym Momot potwierdził, że ekipa PS Polska grała na PS4.

http://forums.cdprojektred.com/threads/29279-Dyskusja-o-artyku%C5%82ach-i-mediach-dot-Wied%C5%BAmina-3?p=1613098&viewfull=1#post1613098

Edytowane przez McDrive
Opublikowano

Super, ciekaw jestem kiedy go puszcza w obieg. Jak sie okaze ze wersja konsolowa prawilnie wyglada i dziala w 30 to bede w niebie.

 

W NIEBIE

 

ZfPcaUy.gif

To co widać na tych małych gifach z materiałów z gamespotu nastraja optymistycznie.
Opublikowano (edytowane)

Na samym końcu tego materiału:

http://www.gamespot.com/videos/does-the-witcher-3-live-up-to-the-hype-the-lobby/2300-6424531/

Gość mówi, że po zakończeniu prologu, gdy gra otwiera się przed graczem idąc gdzieś, w tle krajobraz i odczucie towarzyszące porównywalne np. do trzeciego Fallouta, gdzie dostajesz w twarz otwartym ogromnym światem po wyjściu z Vault'a "it's like BOOM! There you go motherfucker, go have fun!" :obama:

Edytowane przez Hum
Opublikowano (edytowane)

To ten mod (chyba jednego z redów?), który poprawia też responsywność Geralta podczas zwykłej eksploracji, zmienia nieco drzewka rozwoju oraz gruntownie przebudowuje walkę?

Nie, to wyłącznie animacja uniku, zero zmian w mechanice, nie podobał mi się FCR, więc stworzyłem własnego moda.

Pogralem juz z nimi godzinke i sprawdzaja sie wybornie, 20x lepiej niz ten koszmarny roll, bardziej responsywne i podczas walki dosc spoko to wyglada, szczegolnie jesli nie spamujesz tego non stop jak gosc na filmiku, ktory po prostu chcial to zademonstrowac.

Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Do drugiej części stworzyłem również moda na dostosowywanie kamery oraz umieszczanie eliksirów w quickslotach.

http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/724/?

http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/740/

Jestem również jednym z autorów Powrotu Białego Wilka: http://www.nexusmods.com/witcher/mods/669/?

 

Edytowane przez rustine
  • Plusik 4
Opublikowano

Haha, no prosze, nie spodziewalem sie ze nagle autor moda sie tu zarejestruje i cos napisze :D

Juz pisalem podziekowania w stosownym temacie na forum cedepow ale dzieki jeszcze raz, ten mod naprawde sprawia ze walka jest bardziej naturalna i dynamiczna. Zaraz zerkne te 2 ktore podlinkowales.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

 

Nowy materiał ze studia (kilka nowych scenek z gry np. yen)

 

Ogólnie takie marketingowe pierdoły

 

Włosy zabiją chyba każdego Pieca

vMnVsYv.gif

Edytowane przez Starh
  • Plusik 1
Opublikowano

fajnie że będą zniszczalne lementy otoczenia, zapewne dosyć niewiele ale cieszy że nie tylko skrzynie bedziemy rozwalać ale i czasem ściany, mała rzecz ale bardzo fajna

 

 

btw oglądałem dziś polski komentarz z lutego gdzie pokazali dziennikarzom gre, mowili że mimo ze gra na pc wygląda lepiej to ma naprawde duże wymagania i komp za 5000zł nie pociągnie jej na full hr 60fps na ultra. i że w ogole te wymagania zalecane jakie podali też nie wystarczą na 60 fps na ultra.

 

pisze to bo napewno co chwile będą sie tu pojawiać pecetowcy wyśmiewający słabszą wersje konsolową. trzeba wtedy pamietać że większość pecetowców nie zagra i tak na ultra więc wyśmiewają a pewnie będą grać na podobnych "ustawieniach" jak konsole. zwłaszcza tu na forum - bo ile osób na forum ma pecety za ponad 5k sztuk złota? raczej niewiele

Opublikowano

fajnie że będą zniszczalne lementy otoczenia, zapewne dosyć niewiele ale cieszy że nie tylko skrzynie bedziemy rozwalać ale i czasem ściany, mała rzecz ale bardzo fajna

 

 

btw oglądałem dziś polski komentarz z lutego gdzie pokazali dziennikarzom gre, mowili że mimo ze gra na pc wygląda lepiej to ma naprawde duże wymagania i komp za 5000zł nie pociągnie jej na full hr 60fps na ultra. i że w ogole te wymagania zalecane jakie podali też nie wystarczą na 60 fps na ultra.

 

pisze to bo napewno co chwile będą sie tu pojawiać pecetowcy wyśmiewający słabszą wersje konsolową. trzeba wtedy pamietać że większość pecetowców nie zagra i tak na ultra więc wyśmiewają a pewnie będą grać na podobnych "ustawieniach" jak konsole. zwłaszcza tu na forum - bo ile osób na forum ma pecety za ponad 5k sztuk złota? raczej niewiele

 

Różnica jest diametralna w optymalizacji, której dokonano później - na przestrzeni miesiąca gra na tej samej konfiguracji działała dwukrotnie szybciej na wyższych detalach, więc informacje z lutego są przedawnione. 

 

Obecnie, by pograć na absolutnie maksymalnych detalach w 60 klatkach i 1080p, potrzeba i7, 8GB RAM i GTX980 - jeszcze w lutym na tej konfiguracji gra odpalała się w 30 klatkach, 1080p i detalach wysokich co najwyżej.

Opublikowano (edytowane)

http://pclab.pl/news62677.html
 

Do wydania Wiedźmina 3 pozostały równe dwa miesiące, końcowe prace i szlify odbywają się właśnie teraz. Również optymalizacja jest niezwykle ważna na „ostatniej prostej”. Build gry, który został udostępniony dziennikarzom podczas wizyty w siedzibie studia CD Projekt RED, wywołał niepokój wśród graczy czekających z upragnieniem na debiut polskiego RPG-a, nawet wśród tych, którzy mogli pochwalić się wydajnymi komputerami osobistymi. Konkretnie wymagania sprzętowe Wiedźmina 3 odstraszały – według testujących nawet bardzo mocna konfiguracja nie wystarczyła do w pełni płynnej rozgrywki. Optymalizacja jednak wciąż trwa, więc należało się spodziewać się poprawy.


Najnowszy build gry został uruchomiony w maksymalnych detalach („Ultra” i HairWorks) i rozdzielczości 1080p na komputerze wyposażonym w bardzo wydajny procesor Intel Core i7-4790, 16 GB RAM-u oraz kartę graficzną GeForce GTX 980. Prawie przez całą rozgrywkę udało się utrzymać stałe 60 klatek na sekundę – wyjątkiem było bardzo zaludnione miasto Novigrad (jedna z największych lokacji), w którym zdarzały się „zacinki” (tzw. stuttering).

Biorąc pod uwagę wcześniejsze, niezbyt pozytywne doniesienia, jest to wręcz przepaść między starym (zeszłorocznym) a najnowszym buildem Wiedźmina 3. Przypomnijmy, że jeszcze parę miesięcy temu podobny sprzęt (tylko z 8 GB RAM-u) ledwo sobie radził z wysokimi ustawieniami graficznymi (ok. 35 klatek na sekundę z częstymi i dużymi spadkami wydajności).
Edytowane przez Maciomaniak
  • Plusik 1
Opublikowano

Ma ktoś jakiegoś moda na powiększenie polskich czcionek w drugim Wieśku?

 

Chciałem ograć w łóżeczku, ale z 2 metrów na 42 calach praktycznie nic nie da się przeczytać.

 

Stargałem pod angielską wersję, ale wtedy w ogóle tekst wcięło.

Opublikowano (edytowane)

w ogole laski w wiedzminie spoko wyglądają i  fajnie są zrobione (dla przykładu laski z mortal kombat kompletnie mi nie podchodzą i ogólnie nie lubie dizajnu "lasek" w europejskich i amerykańskich grach (chociaż nowa młoda lara croft jest wyjątkiem) ale laski z wiedźmina serio są bardzo fajne

110_221494069.jpg

 

 

i pomyśleć że yennefer kiedyś .....

 

 

yenfilmpolski.jpg

 

#baba z na wspólnej

 

 

 

 

 

 

 

 

Różnica jest diametralna w optymalizacji, której dokonano później - na przestrzeni miesiąca gra na tej samej konfiguracji działała dwukrotnie szybciej na wyższych detalach, więc informacje z lutego są przedawnione. 

 

Obecnie, by pograć na absolutnie maksymalnych detalach w 60 klatkach i 1080p, potrzeba i7, 8GB RAM i GTX980 - jeszcze w lutym na tej konfiguracji gra odpalała się w 30 klatkach, 1080p i detalach wysokich co najwyżej.

 

to mam nadzieje że konsolową też od tamtego czasu zoptymalizowali, w końcu optymalizacja na konsolach jest znacznie ważniejsza bo albo bedzie dobrze albo nędznie.

na PC nawet bez optymalizacji mogą powiedzieć "kupcie sobie drugą karte graficzną i kolejne 16gb ramu  i będzie śmigać"

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Ja mam gtx 770 więc nie wiem czy w high pójdzie; ) na pewno wyłącze te włosy bo to pewnie jak ubesampling w w2 zabija kompa.

 

Jak wpadnie niedzwiedz, czyli notabene jedna wielka kula siersci to komp wybuchnie, wiec lepiej alt+f4 miec w pogotowiu :yao:

 

TV Spot:

 

 

Bedzie tez wersja w naszym jezyku :)

 

Polska wersja:

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Hahah bansai ten gif z syngy - leżę 

 

PS

Embargo na recenzje schodzi w tygodniu poprzedzającym premierę gry :) 

Edytowane przez Starh
Opublikowano

Hahah bansai ten gif z syngy - leżę 

 

PS

Embargo na recenzje schodzi w tygodniu poprzedzającym premierę gry :)

 

Sie wie :taknieco:

 

No to dobrze, widac ze sa pewni swego.

 

Co do gameplayu z konsol to lemingi z Playstation juz dawno material maja nagrany, pewnie jest jakies embargo na to, w najnowszym PSX Extreme bedzie playtest z wersji konsolowej, pismo wychodzi w srode, wiec nie zdziwilbym sie gdyby gdzies w tym okresie wypuscili ten film.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...