McDrive 3 113 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 W poniedziałek możliwe, że pojawi się gameplay z ps4 (polska wersja językowa) i nie, nie chodzi tu o materiały youtuberów. ps.podobno krew i odcinanie kończyn można wyłączyć Niech jeszcze pokazują jak Kinga gra to nie będę wiedział czy patrzeć na nią czy na grę Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Niech jeszcze pokazują jak Kinga gra to nie będę wiedział czy patrzeć na nią czy na grę https://igcdn-videos-g-2-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t50.2886-16/11179355_691882850917242_1754677491_n.mp4 1 Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 (edytowane) Niech jeszcze pokazują jak Kinga gra to nie będę wiedział czy patrzeć na nią czy na grę https://igcdn-videos-g-2-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t50.2886-16/11179355_691882850917242_1754677491_n.mp4 O ja... Teraz czekamy na gameplay. Poza tym Momot potwierdził, że ekipa PS Polska grała na PS4. http://forums.cdprojektred.com/threads/29279-Dyskusja-o-artyku%C5%82ach-i-mediach-dot-Wied%C5%BAmina-3?p=1613098&viewfull=1#post1613098 Edytowane 23 kwietnia 2015 przez McDrive Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Super, ciekaw jestem kiedy go puszcza w obieg. Jak sie okaze ze wersja konsolowa prawilnie wyglada i dziala w 30 to bede w niebie. W NIEBIE 2 Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Super, ciekaw jestem kiedy go puszcza w obieg. Jak sie okaze ze wersja konsolowa prawilnie wyglada i dziala w 30 to bede w niebie. W NIEBIE To co widać na tych małych gifach z materiałów z gamespotu nastraja optymistycznie. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 (edytowane) Na samym końcu tego materiału: http://www.gamespot.com/videos/does-the-witcher-3-live-up-to-the-hype-the-lobby/2300-6424531/ Gość mówi, że po zakończeniu prologu, gdy gra otwiera się przed graczem idąc gdzieś, w tle krajobraz i odczucie towarzyszące porównywalne np. do trzeciego Fallouta, gdzie dostajesz w twarz otwartym ogromnym światem po wyjściu z Vault'a "it's like BOOM! There you go motherfucker, go have fun!" Edytowane 23 kwietnia 2015 przez Hum Cytuj
rustine 16 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 (edytowane) To ten mod (chyba jednego z redów?), który poprawia też responsywność Geralta podczas zwykłej eksploracji, zmienia nieco drzewka rozwoju oraz gruntownie przebudowuje walkę? Nie, to wyłącznie animacja uniku, zero zmian w mechanice, nie podobał mi się FCR, więc stworzyłem własnego moda. Pogralem juz z nimi godzinke i sprawdzaja sie wybornie, 20x lepiej niz ten koszmarny roll, bardziej responsywne i podczas walki dosc spoko to wyglada, szczegolnie jesli nie spamujesz tego non stop jak gosc na filmiku, ktory po prostu chcial to zademonstrowac. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Do drugiej części stworzyłem również moda na dostosowywanie kamery oraz umieszczanie eliksirów w quickslotach. http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/724/? http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/740/ Jestem również jednym z autorów Powrotu Białego Wilka: http://www.nexusmods.com/witcher/mods/669/? Edytowane 23 kwietnia 2015 przez rustine 4 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Haha, no prosze, nie spodziewalem sie ze nagle autor moda sie tu zarejestruje i cos napisze Juz pisalem podziekowania w stosownym temacie na forum cedepow ale dzieki jeszcze raz, ten mod naprawde sprawia ze walka jest bardziej naturalna i dynamiczna. Zaraz zerkne te 2 ktore podlinkowales. 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 ms przeprasza za gameplay http://www.ppe.pl/news-35312-microsoft_przeprasza_za_wczorajszy_gameplay_z_wiedzmina_3.html bluber skisł jak napisałem ze xbon nie ruszy tego w fullhd i 60fps no ale trzeba przyznać że MS leci w kulki dając logo XO na filmie z PC Cytuj
ssxx1 208 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Przeciez wiekszosc tych gameplayow/trailerow z kanalow xbox/ps jest z pc, jak dla mnie szukanie afery na sile. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 (edytowane) No to powinno zakończyć biadolenie że świat gry jest zbyt mały. https://youtube/zFfTSs2309k Edytowane 23 kwietnia 2015 przez kudlaty88 1 Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 (edytowane) Nowy materiał ze studia (kilka nowych scenek z gry np. yen) Ogólnie takie marketingowe pierdoły Włosy zabiją chyba każdego Pieca Edytowane 23 kwietnia 2015 przez Starh 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 fajnie że będą zniszczalne lementy otoczenia, zapewne dosyć niewiele ale cieszy że nie tylko skrzynie bedziemy rozwalać ale i czasem ściany, mała rzecz ale bardzo fajna btw oglądałem dziś polski komentarz z lutego gdzie pokazali dziennikarzom gre, mowili że mimo ze gra na pc wygląda lepiej to ma naprawde duże wymagania i komp za 5000zł nie pociągnie jej na full hr 60fps na ultra. i że w ogole te wymagania zalecane jakie podali też nie wystarczą na 60 fps na ultra. pisze to bo napewno co chwile będą sie tu pojawiać pecetowcy wyśmiewający słabszą wersje konsolową. trzeba wtedy pamietać że większość pecetowców nie zagra i tak na ultra więc wyśmiewają a pewnie będą grać na podobnych "ustawieniach" jak konsole. zwłaszcza tu na forum - bo ile osób na forum ma pecety za ponad 5k sztuk złota? raczej niewiele Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 fajnie że będą zniszczalne lementy otoczenia, zapewne dosyć niewiele ale cieszy że nie tylko skrzynie bedziemy rozwalać ale i czasem ściany, mała rzecz ale bardzo fajna btw oglądałem dziś polski komentarz z lutego gdzie pokazali dziennikarzom gre, mowili że mimo ze gra na pc wygląda lepiej to ma naprawde duże wymagania i komp za 5000zł nie pociągnie jej na full hr 60fps na ultra. i że w ogole te wymagania zalecane jakie podali też nie wystarczą na 60 fps na ultra. pisze to bo napewno co chwile będą sie tu pojawiać pecetowcy wyśmiewający słabszą wersje konsolową. trzeba wtedy pamietać że większość pecetowców nie zagra i tak na ultra więc wyśmiewają a pewnie będą grać na podobnych "ustawieniach" jak konsole. zwłaszcza tu na forum - bo ile osób na forum ma pecety za ponad 5k sztuk złota? raczej niewiele Różnica jest diametralna w optymalizacji, której dokonano później - na przestrzeni miesiąca gra na tej samej konfiguracji działała dwukrotnie szybciej na wyższych detalach, więc informacje z lutego są przedawnione. Obecnie, by pograć na absolutnie maksymalnych detalach w 60 klatkach i 1080p, potrzeba i7, 8GB RAM i GTX980 - jeszcze w lutym na tej konfiguracji gra odpalała się w 30 klatkach, 1080p i detalach wysokich co najwyżej. Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 (edytowane) http://pclab.pl/news62677.html Do wydania Wiedźmina 3 pozostały równe dwa miesiące, końcowe prace i szlify odbywają się właśnie teraz. Również optymalizacja jest niezwykle ważna na „ostatniej prostej”. Build gry, który został udostępniony dziennikarzom podczas wizyty w siedzibie studia CD Projekt RED, wywołał niepokój wśród graczy czekających z upragnieniem na debiut polskiego RPG-a, nawet wśród tych, którzy mogli pochwalić się wydajnymi komputerami osobistymi. Konkretnie wymagania sprzętowe Wiedźmina 3 odstraszały – według testujących nawet bardzo mocna konfiguracja nie wystarczyła do w pełni płynnej rozgrywki. Optymalizacja jednak wciąż trwa, więc należało się spodziewać się poprawy. Najnowszy build gry został uruchomiony w maksymalnych detalach („Ultra” i HairWorks) i rozdzielczości 1080p na komputerze wyposażonym w bardzo wydajny procesor Intel Core i7-4790, 16 GB RAM-u oraz kartę graficzną GeForce GTX 980. Prawie przez całą rozgrywkę udało się utrzymać stałe 60 klatek na sekundę – wyjątkiem było bardzo zaludnione miasto Novigrad (jedna z największych lokacji), w którym zdarzały się „zacinki” (tzw. stuttering).Biorąc pod uwagę wcześniejsze, niezbyt pozytywne doniesienia, jest to wręcz przepaść między starym (zeszłorocznym) a najnowszym buildem Wiedźmina 3. Przypomnijmy, że jeszcze parę miesięcy temu podobny sprzęt (tylko z 8 GB RAM-u) ledwo sobie radził z wysokimi ustawieniami graficznymi (ok. 35 klatek na sekundę z częstymi i dużymi spadkami wydajności). Edytowane 23 kwietnia 2015 przez Maciomaniak 1 Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 (edytowane) link? http://www.dsogaming.com/news/the-witcher-3-runs-with-60fps-at-ultra-settings-on-intel-i7-4790-with-gtx980-gets-new-screenshot/ PS Yen wygląda uroczo Edytowane 23 kwietnia 2015 przez Starh 3 Cytuj
Zarathustra 616 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Ma ktoś jakiegoś moda na powiększenie polskich czcionek w drugim Wieśku? Chciałem ograć w łóżeczku, ale z 2 metrów na 42 calach praktycznie nic nie da się przeczytać. Stargałem pod angielską wersję, ale wtedy w ogóle tekst wcięło. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Opublikowano 23 kwietnia 2015 (edytowane) w ogole laski w wiedzminie spoko wyglądają i fajnie są zrobione (dla przykładu laski z mortal kombat kompletnie mi nie podchodzą i ogólnie nie lubie dizajnu "lasek" w europejskich i amerykańskich grach (chociaż nowa młoda lara croft jest wyjątkiem) ale laski z wiedźmina serio są bardzo fajne i pomyśleć że yennefer kiedyś ..... #baba z na wspólnej Różnica jest diametralna w optymalizacji, której dokonano później - na przestrzeni miesiąca gra na tej samej konfiguracji działała dwukrotnie szybciej na wyższych detalach, więc informacje z lutego są przedawnione. Obecnie, by pograć na absolutnie maksymalnych detalach w 60 klatkach i 1080p, potrzeba i7, 8GB RAM i GTX980 - jeszcze w lutym na tej konfiguracji gra odpalała się w 30 klatkach, 1080p i detalach wysokich co najwyżej. to mam nadzieje że konsolową też od tamtego czasu zoptymalizowali, w końcu optymalizacja na konsolach jest znacznie ważniejsza bo albo bedzie dobrze albo nędznie. na PC nawet bez optymalizacji mogą powiedzieć "kupcie sobie drugą karte graficzną i kolejne 16gb ramu i będzie śmigać" Edytowane 23 kwietnia 2015 przez Yano Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Ja mam gtx 770 więc nie wiem czy w high pójdzie; ) na pewno wyłącze te włosy bo to pewnie jak ubesampling w w2 zabija kompa. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Ja mam gtx 770 więc nie wiem czy w high pójdzie; ) na pewno wyłącze te włosy bo to pewnie jak ubesampling w w2 zabija kompa. Jak wpadnie niedzwiedz, czyli notabene jedna wielka kula siersci to komp wybuchnie, wiec lepiej alt+f4 miec w pogotowiu TV Spot: Bedzie tez wersja w naszym jezyku Polska wersja: Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Opublikowano 24 kwietnia 2015 (edytowane) Hahah bansai ten gif z syngy - leżę PS Embargo na recenzje schodzi w tygodniu poprzedzającym premierę gry Edytowane 24 kwietnia 2015 przez Starh Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Są w ogóle jakieś gameplaye z konsol? Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Mają niedługo ponoć w końcu się ukazać. This is waiting. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Opublikowano 24 kwietnia 2015 Hahah bansai ten gif z syngy - leżę PS Embargo na recenzje schodzi w tygodniu poprzedzającym premierę gry Sie wie No to dobrze, widac ze sa pewni swego. Co do gameplayu z konsol to lemingi z Playstation juz dawno material maja nagrany, pewnie jest jakies embargo na to, w najnowszym PSX Extreme bedzie playtest z wersji konsolowej, pismo wychodzi w srode, wiec nie zdziwilbym sie gdyby gdzies w tym okresie wypuscili ten film. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.