assassine 1 724 Opublikowano 21 lutego 2013 Opublikowano 21 lutego 2013 napisałam sobie najdłuższy post w mojej ubogiej forumkowej karierze, ale serwer umarł. teraz jak już emocje opadły to w sumie napiszę tylko, że jestem w sumie zadowolona. Grafika dopiero się rozwinie, kiedy producenci zobaczą co mogą z nowych bebechów wycisnąć, więc na razie nie ma co na nią narzekać. Nowy pad budzi mieszane uczucia, ale to pewnie tylko kwestia przyzwyczajenia. Mam nadzieję, że opcje społecznościowe będą mocno nieobowiązkowe i nie dojdzie do jakiegoś kuriozum w stylu " udostępnij 5 znajomym żeby ruszyć z fabułą". Jeśli nie zaniedbają single-playera, nie przeszkadza mi.Wiadomo, ogólna radość że nie zrezygnują z fizycznych nośników i nie zablokują używek. Jak na razie najbardziej do zakupu motywuje mnie i tak Wiesiek. 1
MaZZeo 14 240 Opublikowano 21 lutego 2013 Opublikowano 21 lutego 2013 (edytowane) Brud i syf to było właśnie wytłumaczenie na użycie sztuczek graficznych które miały zakryć przeciętny tekstury i otoczenie robione z klocków LEGO. Rozumiem trochę o co chodzi ale część Helghańska miasta wygląda już zupełnie inaczej. Na szczęście akcja 30 lat po KZ3 czyli Rico już nie zobaczymy, ewentualnie w wersji starczej na wózku inwalidzkim bo mu w końcu Sev uyebał nogi za bycie debilem. Edytowane 21 lutego 2013 przez MaZZeo
Milo 56 Opublikowano 21 lutego 2013 Opublikowano 21 lutego 2013 (edytowane) A własnie co do nowego Dualshocka to wyglad w sumie nie jest za piekny ale jeżeli bedzie przez to jeszcze bardziej funkcjonalny to w sumie nie przeszkadza mi to dla mnie Dual jest najlepszym padem jaki kiedykolwiek wymyslono tak czy tak.Ja własnie też sie tylko boje o to żeby Sony nie zaniedbało Singleplayera bo ja np nie mam czasu na potyczki i swiat online chce siasc zapuscic sobie mega dopracowana gre dla siebie i grac anie pierdo_lic o tym z każdym Edytowane 21 lutego 2013 przez Milo
Hela 1 962 Opublikowano 21 lutego 2013 Opublikowano 21 lutego 2013 Knacka to pokazali, bo Cerny przy nim dłubie. Wiem ale gierka straszna kupa znaczy sie dla dzieci pewnie bedzie super. Ale własnie zwróćcie uwagę kto jest głównym projektantem konsoli Amerykanin... Era Kutaragiego, który uważał, że wie najlepiej się skończyła. Cerny jest konkretną osobowością wśród developerów i dlatego, że on przy tym siedzi to mamy x86 i 8GB ramu.
Kymel 786 Opublikowano 21 lutego 2013 Opublikowano 21 lutego 2013 Specyfikacja techniczna na zdecydowanym plusie. Reszta rzeczy zaprezentowana kompletnie mi zwisa. Mam się jarać opcjami społecznościowymi, które są dostępne na PC i Xie? Bez przesady. Grafika nowego Killzone robiłaby na mnie wrażenie gdybym nie grał też na PC. No i ten niesamowity ficzer: możliwość grania w grę przed jej pełnym zassaniem. O preloadzie choćby na Steamie to pewnie w Sony nie słyszeli? Spodziewałem się innowacyjnych patentów a dostałem papkę dla fanów lajkowania i social gameningu. No i to była chyba najdłuższa konferencja o konsoli, której nikt nie zobaczył.
Gość Drozdoo Opublikowano 21 lutego 2013 Opublikowano 21 lutego 2013 pierwszy rzut gier bedze napewno ładny, ale wszystko rozkreci sie z czasem, tak jak bylo teraz. opcje social gaming moze dla wielu beda ciekawostką, inni mogą byc zachwyceni, moje zdanie brzmi tak : jeśli gra bedzie naprawde świetna to niech ma sobie naładowane tych opcji sharingowych, nie bedzie mi to przeszkadzalo choć ich prawdopodobnie nie bede uzywal. jesli bedzie to po to zeby mi zamydlic oczy przed pusta gra to podziękował. wiem ze i do premiery jeszcze ho ho, czy w samych grach jest się czym zachwycać poza grafiką?.. ja chce zeby ta generacja przybliżyła mnie choc troche do jako takiego realizmu. By samochodówki pozwalaly poczuc sie jakbym siedzial tam naprawde, by mecz pilki nożnej i samo granie pozwalalo mi sie przyblizyc do realizmu (poruszanie się zawodników, wachlarz zagran, zagranie ręką), chce grając w strzelanki czuc ze walcze z inteligentnymi jednostkami w szeregach wroga( a nie ze lecą na mnie i nie patrzą, albo półmetrowego murka nie bede mógł przeskoczyc). napewno wiele czasu minie zanim sie o tym przekonamy ale na dzien dzisiejszy to tylko mozemy sobie pogdybac lub pozachwycac sie grafiką
Karas 433 Opublikowano 21 lutego 2013 Opublikowano 21 lutego 2013 ... Grafika nowego Killzone robiłaby na mnie wrażenie gdybym nie grał też na PC... Od razu mi się przypomniały komentarze Pc'towców na temat ilości pamięci ram typu "Tylko 8 GB przecież to u nas norma" itp. Widać coś przespałem skoro w obecnych blaszakach jest norma posiadanie 8 GB GDDR5. 1
Gość Rozi Opublikowano 21 lutego 2013 Opublikowano 21 lutego 2013 Killzone piękne, silnik graficzny od Cage'a piękny <3 Ogólnie jestem zadowolony bardzo. Bardzo.
Janush 224 Opublikowano 21 lutego 2013 Opublikowano 21 lutego 2013 (edytowane) Infamous to był render czy tak to będzie wyglądać na ps4 ? Jestem zadowolony. Gry jak na tytuły startowe wyglądają super, do tego mocna i łatwa w programowaniu konsola. Naprawdę jest moc ! Ciekaw jestem jak gry na japonskich silnikach beda sie prezentowaly bo w poziom deep down nie wierzę Istnieje możliwość, że konsolę wezmę na premierę Gdzie jest dział ps4 ;/? Edytowane 21 lutego 2013 przez terror
Kymel 786 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 (edytowane) ... Grafika nowego Killzone robiłaby na mnie wrażenie gdybym nie grał też na PC... Od razu mi się przypomniały komentarze Pc'towców na temat ilości pamięci ram typu "Tylko 8 GB przecież to u nas norma" itp. Widać coś przespałem skoro w obecnych blaszakach jest norma posiadanie 8 GB GDDR5. No i ten ram będzie Ci generował grafikę. Przypomnę, że wg tego co Sony podało to karta graficzna jaka będzie zamontowana w PS4 jest już na rynku, w segmencie średnich kart graficznych na PC. Także znowu będzie to samo co w obecnej generacji. Edytowane 22 lutego 2013 przez Kymel
Mikołaj 348 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 (edytowane) Second Son to nie render, renderem jest Deep Down. Jaram się prawie wszystkim co bylo na konfie oprócz soszjal gejming i Diablo trzy. Oczekiwałem od Evolution, że pokażą chociaż jakąś krakse w Drive Club, no ale na to przyjdzie czas. Killzone zasadził mi taką petarde w jape, że do teraz nie wychodze z podziwu jeżeli chodzi o grafike i horyzont. Watch Dogs zacnie, nie zrobiło to na mnie wrażenia jak na E3 ale jest miodnie, bardzo miodnie jak na sandboxa. Koncept Second Son bardzo mnie intryguje spoglądając na wrogów z poprzednich części. Tam Żniwairze i mutanty a tutaj specnaz . Destiny zdobyło moje zainteresowanie przez klimat Sci-fi jeszcze dobry kawał gejmpleju zapodają i wciągam. Ogólnie konferencja świetna a to, że nie pokazali samej konsoli mnie nie rusza, będę na niej grał a nie się na nią patrzył. No ale ciekawość jest i trzeba w takim stanie poczekać do E3. Ps: To co pokaże ND to prawdopodobnie ... nie wiem, umrzemy chyba z wrażenia. Wierze w to. Edytowane 22 lutego 2013 przez Heavy Deszcz
MatekDM 1 300 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 (pipi) prawda z ta karta graficzna, bo w PS4 siedzi zarówno nowy, zmodyfikowany chipset od AMD "Jaguar", który jest najwydajniejsza jednostka w historii tej firmy, a dodatkowo grafika "następnej generacji" oparta na podzespolach customowych, w dodatku o rdzeń, który na PC nie jest jeszcze dostępny. A jeżeli mówimy o pamięci RAM, to najpotężniejsza karta graficzna na rynku ma teraz 6GB GDDR5, gdzie ŻADNA gra tego nie wykorzysta. PS4 ma 8 GB GDDR5 dostępne zarówno dla procesora jak i grafiki. Pamięci o wielokrotnie wyższej przepustowości od DDR3. W dodatku eliminuje to wąskie gardło w postaci odniesienia do RAM, przez który muszą przejść instrukcje w drodze do karty graficznej w przypadku komputerów stacjonarnych. Eliminuje to wiele problemów z przepustowoscia, choćby w przypadku wolnej szyny PCI-E 2.0. PS4 pod kątem architektury jest bardzo dobrze przemyślaną konstrukcją, a 8 GB GDDR5 daje w rezultacie znacznie, znacznie wiecej niż 16 GB DDR3. Sama konferencja zmiażdżyła beret. Po sieci krąży news, ze wszystkie prezentowane gry zostały wcześniej przygotowane na starych dev-kitach z 4 GB RAM i targi E3 zmasakruja szczeny jeszcze bardziej. Podobno inFamous też wykorzystywał silnik z gry, a jej poziom graficzny ma być podobny do tego co widzieliśmy. Capcom ze swoim Deep Down kompletnie mnie zmiażdżył, a wszystkie funkcje sieciowe-społecznościowe są rewelacyjne. Przesyłanie filmów na YouTube czy stream na żywo z przechodzenia jakiejś gierki. Świetne. Dla moich znajomych, którzy grają i dla mnie to prawdziwy kosmos. Poza tym - narzekacie, a NIKT wam z tego nie karze korzystać. Lepiej jak coś więcej jest jaki opcja, niż gdyby tego nie było. Po co w samochodzie klimatyzacja, jak możesz otworzyć szyby? A jednak dobrze, że ją masz, bo bardzo się przydaje. PlayStation 4 póki co jest kapitalne. Jestem mega zajarany na targi E3 i trzymam kciuki za Microsoft, że pokaże coś równie fantastycznego. Muszą się bardzo postarać i zrobić coś z bebechami w nowym Xboxie. 5
smallv86 861 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 Jeepers... ale co niektorzy marudza. Killzone naprawde swietnie sie prezentowal a to dopiero poczatek zycia konsoli .Szczerze powiem wam ze dla mnie gry na ps4 mogly by trzymac poziom BF3/crisis 3 na max ustawieniach z PC czy innych graficznych petard i nie potrzeba mi wiecej. Konsole kupuje na premiere. 2
Gość suteq Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 Jak to jest z tą prezentacją watch_dogs? Gra chodziła na Ps4 czy na PC w końcu? Jest gdzieś informacja na ten temat?
Milo 56 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 (edytowane) Jak to jest z tą prezentacją watch_dogs? Gra chodziła na Ps4 czy na PC w końcu? Jest gdzieś informacja na ten temat? Ogladałem wczoraj wywiad na gametraillers zaraz po pokazie PS4 z gosciem który pokazywał Watch Dogs i powiedział ze gra chodziła na PC z podobnym konfigiem do PS4,podejrzewam że wiekszosc pokazywanych gier tak chodziło wczoraj oprócz Unreal Engine 4 on szedł z Dev-kitu podobno,zreszta pisałem to gdzies wyżej. Edytowane 22 lutego 2013 przez Milo
MatekDM 1 300 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 Podejrzewam, że to kwestia z zamieszaniem związanym z dev-kitami, które chcieli dopieścić, a poza tym, devsi dalej uczą się nowej architektury. No i stąd też wynikały wytykane tu problemy z V-Synciem.
Gość Szprota Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 (edytowane) Dla mnie oczywiście największe wrażenie zrobiło Watch Dogs i Deep Down(mocno zalatuje Dark Soulsem). Killzone może być ale d.upy mi nie urwało i za...kolorowo. DriveClub to wyścigi więc nie ma jaranka dla mnie. inFamous,zobaczymy co z tego wyjdzie. Knack też trochę jaranko. Miło że Bliiz zapowiadzial Diablo na konsole(już bol d.upy u Bllizzard Defense Force xD) Trzeba się sie sprezyc i szybciej przejść zaległości na ps3 bo jaram się ps4 Edytowane 22 lutego 2013 przez Lionel
Niewidoczny 334 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 Wszyscy sie do(pipi)ali do kolorów w nowym Killzone. A nie przyszło wam do głowy ze wczesniej to Ludzi atakowali "Miasta" Helgów a teraz to było Miasto "Ludzi"? Nie wiem jak mozna sie tu czepiac kolorów
Daffy 10 614 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 (edytowane) gejoza kolorów, co nie ficuś? Lepiej zamiast czegoś takiego nayebać bluru i filtrów żeby znowu było (pipi) widać. mi ten Killzone nie wygląda jak killzone...design pasuje do serii halo lub Mass Effect, a gameplay z tym bullet time przy celowaniu itp przypominał mi Crysis. Nie podobają mi się przeciwnicy z jakimiś energetycznymi tarczami, nie podoba mi się broń naszego żołnierza, nawet animacja jej przeładowania. Blury nie mają tu nic do rzeczy - zresztą trójka była już o wiele czystrza od dwójki. Nie ma tego brudu, syfu, zamiast tego jest świecący plastik. Nie byłeś entuzjastą wcześniejszego designu - ok - nowy może Ci przypasować. Mi się on na razie całkowicie nie podoba. Za to np design Mercanary z Vity to już typowy Killzone jakiego uwielbiam. Edytowane 22 lutego 2013 przez Ficuś
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 nie było mnie dwa dni i masakra ile informacji. Mam dwa pytania: gdzie można obejrzeć sobie tę konfę w HD (może przez plejkę się da?). I drugie pytanie: czy gdzieś na forum zebrano do kupy wszystkie informacje o nowej PS pogrążające xbotów?
Andżej 2 268 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 czy gdzieś na forum zebrano do kupy wszystkie informacje o nowej PS pogrążające xbotów? Obawiam sie, ze nigdzie w internecie tego nie ma.
Emet 1 098 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 @ Ficuś Wydaje mi się, że trochę dramatyzujesz... Dalej, jak zaczął się dym nie było już "tak" kolorowo. To, co było na początku to część "zwykłych" ludzi.. więc to chyba normalne, ze nie ma tam wszędzie syfu i dymu jak na wojnie
Wiolku 1 592 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 ... Deep Down(mocno zalatuje Dark Soulsem). O to to to. Mam nadzieje, że z zalatywania stanie się podobną grą. Chociaż myślałem, że pokażą jakiś next genowy remake starych RE : ( Największa beka ze Square-Enix XD Ogólnie byłem mało przekonany do pokazu, jednak teraz z czasem, po przemyśleniu, jestem na tak. Wyobraziłem sobie, że nowiutkie ps4 stoi u mnie obok wypasionego Leda i audio - banan na twarzy i jak zwykle podjarka przy premierach nowych konsol.
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 Ale wiecie po czym poznać, że nadchodzi nowa generacja? Gra stworzona przez Bungie, a wydana przez Activision będzie miała ekskluzywną zawartość na Playstation. Wcześniej nie do pomyślenia A co do PS4, to cieszy, że tym razem słuchali devów i tego co oni by chcieli mieć w konsoli. Czytając twitty niektórych z nich widać, że najbardziej są chyba zadowoleni z tych 8 GB GDDR5. A Bethesda to już w ogóle powinna być wniebowzięta, bo skończą się ich problemy z grami na PS
Daffy 10 614 Opublikowano 22 lutego 2013 Opublikowano 22 lutego 2013 @ Ficuś Wydaje mi się, że trochę dramatyzujesz... Dalej, jak zaczął się dym nie było już "tak" kolorowo. To, co było na początku to część "zwykłych" ludzi.. więc to chyba normalne, ze nie ma tam wszędzie syfu i dymu jak na wojnie nie dramatyzuje bo grafika jest w pytę ale po prostu nie podoba mi się design i już. Mam nadzieję, że będą miejscówki w starych klimatach. Ogólnie beka z tych co uważają, że konfa była słaba....chyba nikt o zdrowych zmysłach nie spodziewał się, że pokażą aż tyle. Przecież nie wiemy jeszcze nic o nowym Xboxie, w perspektywie GDC,E3,GC i TGS, a oni już całkiem sporo ujawnili. O ile ogólnie ps4 głównie za sprawą swojego social gamingu jakoś nie sprawił by mi stanął namiot w spodniach i chciałbym kupić konsolę w dniu premiery ale wielki szacun dla Sony, że wyciąga wnioski. To już nie jest to samo Sony co przy ps3 - nie wiedzące do końca do kogo adresować konsolę, zakochane w sobie i swojej nieomylności, oderwane od rzeczywistości. Dwa dni temu widziałem Sony jakie chce oglądać - agresywne, wiedzące co chce osiągnąć i kogo do siebie przekonać, widziałem Sony które godzi szpilką w konkurencję w postaci Bungie i Blizzard, w przeciwieństwie do odchodzącej generacji gdzie Microsoft robiło to samo prosząć przedstawicieli SquareEnix lub Kojime na scenę zapowiadając Finale czy MGR. Po prostu nie czuję się targetem tej nowej konsoli jak na razie ale działania Sony idą w dobrym kierunku. 1
Rekomendowane odpowiedzi