Haro 78 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Nie miałem nigdy problemu z łuszczeniem gumy. Może to kwestia materiału, może potliwości dłoni. Ja do konsoli nigdy nie siadałem z brudnych łapami, być może o to chodzi?
Square 8 604 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 sensowne zastosowanie tego touchpada było już parę razy poruszane. Hmm jakoś nie pamiętam aby rzucono ciekawym pomysłem tu na forum, jedynie co to ktoś wspominał o kursorze podczas przeglądania www, co jako pierwsze nasuwa się na myśl.
Haro 78 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 (edytowane) Ja też nie bardzo widzę zastosowanie tego patentu w grach. Przynajmniej nie na większą skalę. Częściej zapewne będziemy z tego korzystać podczas QTE, a raczej nie o to chodzi pomysłodawcy. Gdyby panel dotykowy zastosowano z tyłu, jak w Vicie, miałoby to większy sens, choć w dalszym ciągu byłoby wyłącznie bajerem. Już wolałbym mały wyświetlacz z przodu, na którym mógłbym oglądać mapę lokacji czy wyświetlały by się informacje o ilości amunicji. Edytowane 23 lutego 2013 przez Haro
Mejm 15 306 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Touchpad bedzie takim samym "novum" jak tilt w sixaxis/ds3. Kilka gierek go zastosuje na premiere a pozniej tworcy wydadza patcha na obsluge tych samych funkcji galkami/przyciskami.
Gość Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Będziesz mógł sobie smigać w opcjach tym taczpadem łała łiła... ale trigery w końcu wyglądają na porządne, ładnie wyprofilowane i ruch jakby stabilniejszy, a nie jak te wyślizgujące się popierdółki w ds3.
Gość Szprota Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 (edytowane) Dokładnie,niepotrzebny bajer który tylko zwiększy cene samego pada i pewnie żywotność baterii(tak nie lubie często ładować) Edytowane 23 lutego 2013 przez Lionel
Haro 78 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Będziemy mogli za to odpalić z poziomu touch-pada jakiegoś supera. Rzecz niezbędna.
Square 8 604 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Ciekawe właśnie jak długo będzie trzymał ten pad. Z tego co widzę to bateria jest dwa razy pojemniejsza niż w DS3, ale dochodzi ten touchpad i światełko od Move. Jak dadzą możliwość wyłączenia tych bajerów to spokojnie powinno starczyć na ponad 20h.
Gość DonSterydo Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Tak jak już było wcześniej mówione - touchpad i synchronizacja z PSeye zupełnie niepotrzebne, nikt nie będzie z tego korzystał, a pady będą jeszcze droższe niż teraz. Sam pad wygląda świetnie i widać, że będzie bardziej funkcjonalny niż obecny.
Yano 3 697 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 to coś pod spodem to chyba jednak nie guma tylko dziurkowany plastik ogolnie spoko wyglada, ale troche mi sie jednak nie podoba nachalność guzika "share" , pewnie czasem sie rpzyda, ale jego pozycja zaraz obok innych guzikow wydaje mi sie zbedna, mogly byc troche zboku bo raczej nie bedzie jednak aż tak czesto używany przez zwykłego gracza (pomijam dziennikarzy i jutubowców) powiem nawet ze pewnie równie dobrze wystarczyło by gdyby funkcja share była wybierana z menu po naciśnieciu guzika PS, było by to ze 3 klikniecia więcej ale raczej spokojnie dało by sie to znieśc, a miejsce guzika share moglo by zastapic cos naprawde przydatnego w czasie gry
_mike 318 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Szybka wersja konferencji, tak jakby ktoś nie widział a miał mało czau PR talk 1
da$io 110 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Czepiałem się Nintendo, że najpierw zapomniało pokazać konsoli tylko pada albo konsolę w padzie a potem, że na WiiU będą jechać na pierdyliardach części swoich flagowych Mario,Zelda etc. a tu Sony wyleciało z tym samym. Tak bardzo chcieli wyjść przed szereg, że w sumie wyszło średnio. "Panowie oto nowy model Lamborghini ale prezentujemy wam tylko koło i kilka prospektów bo sprzęt pokażemy wam dopiero później". Liczyłem na konkretną bombę a wyszło jak spotkanie dla inwestorów. Dual Shock prezentuje się ładnie, 8Gb pamięci też, no i Killzone. Poza tym nic specjalnie nowego czy odkrywczego. A ile tych gier wyjdzie na premierę lub niedługo potem? Knack? Ciśnienie na dzielenie się wszystkim co mamy to chyba uderzenie w pokolenie facebooka. Może młodzież tego oczekuje, nie wiem...ja bym pograł w dobre gry. Poza tym dopiero po konferencji wyszło, że nowa konsola nie będzie blokować używanych gier a potem, że może będzie ale to zależy do wydawców którzy nam wszystko zablokowują jak będą chcieli.Czekamy na Microsoft.
Janush 224 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 No ale to jest dopiero zapowiedź konsoli. Trudno, żeby teraz wszystko pokazali, a na e3 nic. Ktoś kiedyś dobrze powiedział, że dopiero targi w czerwcu będą daniem głównym, a to to tak na rozgrzewkę Myślę jednak, że lepiej by to wyszło gdyby pokazali konsole i 2 albo 3 gry zamiast tylu gier i braku konsoli. W każdym razie jest na pewno 1000 razu lepiej niż podczas zapowiedzi/prezentacji ps3
da$io 110 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 "Myślę jednak, że lepiej by to wyszło gdyby pokazali konsole i 2 albo 3 gry zamiast tylu gier i braku konsoli. " Zdecydowanie tak. 1
Gość Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 sensowne zastosowanie tego touchpada było już parę razy poruszane. Hmm jakoś nie pamiętam aby rzucono ciekawym pomysłem tu na forum, jedynie co to ktoś wspominał o kursorze podczas przeglądania www, co jako pierwsze nasuwa się na myśl. Ktos pisal o zastapieniu myszki, nierealne raczej. Dlaczego? Nie zapowiada się to równie wygodne jak myszka, ale na 100% wygodniejsze niż operowanie wskaźnikiem za pomocą gałki analogowej. W Laptopach touchpad zdaje egzamin, tutaj też powinien sobie poradzić. Oczywiście mam tutaj na myśli obsługę takiej przeglądarki, a nie sterowanie w jakimś RTSie. W grach można byłoby przypisać pod określone sektory takiego touchpada "wirtualne" przyciski (dla łatwiejszej orientacji, mogłyby fizycznie rozdzielone narysowanymi liniami). Ja nie widzę żadnego problemu w takim rozwiązaniu, a daje ono spore możliwości. edit. Nadal jednak obstawiam, że powyższe rozwiązania plus o wiele więcej najlepiej sprawdzałyby się na dotykowym ekranie, ale nawet dotykowy panel to zawsze krok do przodu w odświeżeniu jakolwiek świetnego pada, ale nie dającego szans na rozwój w kwestii multimedialności . W sumie to ja wspominałem. Mam właśnie takie zdanie na temat touchpada. Na 101% doświadczymy przeglądarki na PS4, a taki touchpad w końcu nadałby korzystaniu z niej jakiegoś sensu. Oczywiście przy założeniu, że nie chcemy robić z konsoli PCta i podpinać myszy oraz klawiatury. Pad przecież jest najbardziej uniwersalnym kontrolerem i touchpad rozwija tą idee. Wirtualne klawisze też mogą się przydać. Tak po chwili zastanowienia, to obsługa kciukiem takiego touchpada podczas grania wydaje się być możliwa i całkiem wygodna. Po pierwsze pad nadal jest dosyć mały i nawet na gifie zarzuconym przez Mazza doskonale to widać, że to żaden problem . Po drugie w padzie od xa,, który jest jednak sporo większy przyciski start i option znajdują się w miejscu w którym na DS4 jest touchpad, a nigdy nie słyszałem, żeby ktoś narzekał, że niewygodnie się z nich korzysta (już o DS3 nie wspominając). Spokojnie panowie, dajmy im rozwinąc idee dla której umieścili ten panel i dopiero oceniajmy potencjalne "zagrożenie"
Yano 3 697 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 "Myślę jednak, że lepiej by to wyszło gdyby pokazali konsole i 2 albo 3 gry zamiast tylu gier i braku konsoli. " ale po co ci widzieć pudełko? oceniasz konsole i decydujesz sie na zakup konsoli po tym jaką ma obudowe? czy po grach? bo sensowniej jest chyba patrzeć na gry, obudowa to obudowa, wszystko jedno jak wygląda , jeśli gry będa dobre 1
Kre3k 581 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Też nie rozumiem tej spiny o konsolę, jezu przecież podziwianie tej obudowy będzie trwać góra godzinę po kupnie, a potem będzie napierdalać już tylko w gierki, co jest więc niby ważniejsze? Gdyby chodziło o pada, owszem, ale konsola? Who cares?
rkBrain 28 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 "Myślę jednak, że lepiej by to wyszło gdyby pokazali konsole i 2 albo 3 gry zamiast tylu gier i braku konsoli. " ale po co ci widzieć pudełko? oceniasz konsole i decydujesz sie na zakup konsoli po tym jaką ma obudowe? czy po grach? bo sensowniej jest chyba patrzeć na gry, obudowa to obudowa, wszystko jedno jak wygląda , jeśli gry będa dobre To jest świetny przykład na to kto kreuje rynek gier - idioci. Nie ważne jakie funkcje oferuje konsola, jakie gry. Kogo obchodzi jaka jest strategia firmy i usługi jakich możemy się spodziewać. Nieważny jest joypad i cały osprzęt. Najważniejsze jest to, że Sony nie pokazało konsoli. Co za fail. Nie zamierzam kupować PS4 z tego powodu. Boo hoo. Szkoda gadać. Sony świetnie się zaprezentowało jak na ten czas. Zamiast się cieszyć, że zostało ujawione i potwierdzone tyle ważnych informacji to ludzie wynajdują jakieś bzdury. 3
Square 8 604 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Dokładnie, szkoda że nie pokazali konsoli, ale jeżeli chodzi o gry i usługi to jak najbardziej dali radę na konfie. Tak bardzo, że nawet rozważam zakup w okolicach premiery. Dodatkowo przed nami jeszcze 3-4 duże eventy na których będą prezentować gry i samą konsolę.
Dobos 83 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 (edytowane) Info ze strony gamnesia.com: "Sony recently announced their next generation console, the PlayStation 4, and in spectacular fashion. A well-rounded softwarepresentation coupled with a look at the DualShock 4 showcased the new Sony system in a fantastic manner. Yet investors thing otherwise, as Sony's shares have fallen sinceWednesday's announcement. Although gaming company stock usually does this after the first look at new hardware, it's worth noting Sony's USshares have fallen 2.7% at the price of $14.08. What's even funnier is the fact that Nintendo's shares rising. In the same time as Sony's stock hiccup, Nintendo has experience a 2% boost, selling at $11.79.The trend is also following suit in Japan, with Nintendo gaining 1.3% inits home country and Sony dropping 1.8%. There isn't really any explanation to these stock fluctuations (nor to the stock market in general), but it's nice to see Nintendo going in a positive financial direction for the first time in a while. Although I am disappointed Sony has fallen by a fraction, Nintendo growth is always welcome" Edytowane 23 lutego 2013 przez Dobos
da$io 110 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 (edytowane) Chciałbym przypomnieć "mądrym", że w słowie "konsola" kryje się coś więcej niż tylko "pudełko" a raczej obudowa. Najważniejsze jest by wszystkie komponenty tak spasować i zaplanować ich pracę by nie pojawiły się znowu narzekania na przekombinowaną architekturę. Na dzień dzisiejszy nie wiemy jak będzie PS4 działać. Wszystko może się zdarzyć więc tak samo śmieszne jest twierdzenie, że nie kupię jak i kupię. Co do kształtowania rynku gier po części się zgodzę: najpierw przekleństwa świata, że online passy to zamach na rynek gier i graczy a potem masowe ich kupowanie. Analogicznie jest np. z badziewnym Aliens: CM który święcił triumfy na listach sprzedaży w UK. Może to idioci lub bogaci idioci, ciężko stwierdzić. Obawiam się, że poziom inteligencji konsumenta dla korporacji jest mniej istotny niż zasobność jego portfela. Edytowane 23 lutego 2013 przez da$io
Mejm 15 306 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Konsola na blacie = gotowy produkt = nieprezentowanie gier z PC. Niektorym sie wydaje, ze jak ktos pisze "nie pokazali konsoli" to ma na mysli "chce zobaczyc wyglad obudowy". Licze, ze na e3 sony podepnie ps4 do tv i pokaze, na co ja stac. 1
tomci23 55 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 No na E3 to wiadomo muszą (pipi)nąć konkretnie zapewne ktoś z Sony wyciagnie z makiety ps3 ps4
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 23 lutego 2013 Opublikowano 23 lutego 2013 Patrz Mejm, tak teraz wygląda PS4: To mieli pokazać na konferencji? 2
Rekomendowane odpowiedzi